Дейности за подобряване на производствените процеси (ще бъде изпълнена чрез закупуването на Робот за монтаж и заваряване на щуцери - 1 брой): Като част от дейността ще бъде доставена, монтирана и пусната в експлоатация Робот за монтаж и заваряване на щуцери - 1 брой
Чрез закупуването на Робот за монтаж и заваряване на щуцери ще бъде възможно оптимизиране на производствения процес, което ще допринесе за изпълнението на дейността- дейности за подобряване на производствените процеси.
Етапи за изпълнение на дейнoстта:
1. Избор на изпълнител (от 1 месец до 3 месец)
2. Сключване на договор с изпълнител (от 3 месец до 4 месец)
3. Доставка и подписване на приемо-предавателен протокол (от 4 месец до 11 месец)
4. Монтаж, въвеждане в експлоатация и подписване на финален приемо-предавателен протокол (от 11 месец до 12 месец)
5. Визуализация на проекта (от 11 месец до 12 месец)
Визуализацията на проекта ще бъде осъществена с помощта на следните методи:
• Поставяне на обозначителна табела относно проекта и източника на финансирането му на входа на производствената сграда, където има достъп на клиенти и партньори
• Поставяне на стикери върху новозакупеното оборудване, указващи обстоятелството, че оборудването е закупено с помощта на ЕС чрез ОП „Иновации и конкурентоспособност” 2014-2020
Дейностите по визуализация и публичност ще бъдат планирани, изпълнени и изцяло за сметка на Бенефициента и ще съблюдават правилата на Регламент 1303/2013 на Европейския парламент и Съвета от 17 декември 2013 година. |
250 000.00
|
248 200.00
|
Дейности за подобряване на производствените процеси (ще бъде изпълнена чрез закупуването на Робот за заваряване на кръгови шевове - 1 брой): Като част от дейността ще бъде доставена, монтирана и пусната в експлоатация Робот за заваряване на кръгови шевове - 1 брой
Чрез закупуването на Робот за заваряване на кръгови шевове ще бъде възможно оптимизиране на производствения процес, което ще допринесе за изпълнението на дейността- дейности за подобряване на производствените процеси.
Етапи за изпълнение на дейнoстта:
1. Избор на изпълнител (от 1 месец до 3 месец)
2. Сключване на договор с изпълнител (от 3 месец до 4 месец)
3. Доставка и подписване на приемо-предавателен протокол (от 4 месец до 11 месец)
4. Монтаж, въвеждане в експлоатация и подписване на финален приемо-предавателен протокол (от 11 месец до 12 месец)
5. Визуализация на проекта (от 11 месец до 12 месец)
Визуализацията на проекта ще бъде осъществена с помощта на следните методи:
• Поставяне на обозначителна табела относно проекта и източника на финансирането му на входа на производствената сграда, където има достъп на клиенти и партньори
• Поставяне на стикери върху новозакупеното оборудване, указващи обстоятелството, че оборудването е закупено с помощта на ЕС чрез ОП „Иновации и конкурентоспособност” 2014-2020
Дейностите по визуализация и публичност ще бъдат планирани, изпълнени и изцяло за сметка на Бенефициента и ще съблюдават правилата на Регламент 1303/2013 на Европейския парламент и Съвета от 17 декември 2013 година. |
300 000.00
|
297 900.00
|
Дейности за подобряване на производствените процеси (ще бъде изпълнена чрез закупуването на CNC Вертикален машинен център - 1 брой): Като част от дейността ще бъде доставена, монтирана и пусната в експлоатация CNC Вертикален машинен център - 1 брой
Чрез закупуването на CNC Вертикален машинен център ще бъде възможно оптимизиране на производствения процес, което ще допринесе за изпълнението на дейността- дейности за подобряване на производствените процеси.
Етапи за изпълнение на дейнoстта:
1. Избор на изпълнител (от 1 месец до 3 месец)
2. Сключване на договор с изпълнител (от 3 месец до 4 месец)
3. Доставка и подписване на приемо-предавателен протокол (от 4 месец до 11 месец)
4. Монтаж, въвеждане в експлоатация и подписване на финален приемо-предавателен протокол (от 11 месец до 12 месец)
5. Визуализация на проекта (от 11 месец до 12 месец)
Визуализацията на проекта ще бъде осъществена с помощта на следните методи:
• Поставяне на обозначителна табела относно проекта и източника на финансирането му на входа на производствената сграда, където има достъп на клиенти и партньори
• Поставяне на стикери върху новозакупеното оборудване, указващи обстоятелството, че оборудването е закупено с помощта на ЕС чрез ОП „Иновации и конкурентоспособност” 2014-2020
Дейностите по визуализация и публичност ще бъдат планирани, изпълнени и изцяло за сметка на Бенефициента и ще съблюдават правилата на Регламент 1303/2013 на Европейския парламент и Съвета от 17 декември 2013 година. |
371 000.00
|
370 700.00
|
Дейности за подобряване на производствените процеси (ще бъде изпълнена чрез закупуването на Стругови прътов автомат швейцарски тип - 2 броя): Като част от дейността ще бъде доставена, монтирана и пусната в експлоатация Стругови прътов автомат швейцарски тип - 2 броя
Чрез закупуването на Стругови прътов автомат швейцарски тип (2 броя) ще бъде възможно оптимизиране на производствения процес, което ще допринесе за изпълнението на дейността- дейности за подобряване на производствените процеси.
Етапи за изпълнение на дейнoстта:
1. Избор на изпълнител (от 1 месец до 3 месец)
2. Сключване на договор с изпълнител (от 3 месец до 4 месец)
3. Доставка и подписване на приемо-предавателен протокол (от 4 месец до 11 месец)
4. Монтаж, въвеждане в експлоатация и подписване на финален приемо-предавателен протокол (от 11 месец до 12 месец)
5. Визуализация на проекта (от 11 месец до 12 месец)
Визуализацията на проекта ще бъде осъществена с помощта на следните методи:
• Поставяне на обозначителна табела относно проекта и източника на финансирането му на входа на производствената сграда, където има достъп на клиенти и партньори
• Поставяне на стикери върху новозакупеното оборудване, указващи обстоятелството, че оборудването е закупено с помощта на ЕС чрез ОП „Иновации и конкурентоспособност” 2014-2020
Дейностите по визуализация и публичност ще бъдат планирани, изпълнени и изцяло за сметка на Бенефициента и ще съблюдават правилата на Регламент 1303/2013 на Европейския парламент и Съвета от 17 декември 2013 година. |
680 000.00
|
679 400.00
|
Дейности за внедряване на нови технологии за подобряване на ресурсната ефективност и ефикасност в производствения процес (ще бъде изпълнена чрез закупуването на Робот за монтаж и заваряване на щуцери - 1 брой) : Като част от дейността ще бъде доставена, монтирана и пусната в експлоатация Робот за монтаж и заваряване на щуцери - 1 брой
Чрез закупуването на Робот за монтаж и заваряване на щуцери ще бъде възможно подобряването на ресурсната ефективност, което ще допринесе за изпълнението на дейността - внедряване на нови технологии за подобряване на ресурсната ефективност и ефикасност в производствения процес.
Етапи за изпълнение на дейнoстта:
1. Избор на изпълнител (от 1 месец до 3 месец)
2. Сключване на договор с изпълнител (от 3 месец до 4 месец)
3. Доставка и подписване на приемо-предавателен протокол (от 4 месец до 11 месец)
4. Монтаж, въвеждане в експлоатация и подписване на финален приемо-предавателен протокол (от 11 месец до 12 месец)
5. Визуализация на проекта (от 11 месец до 12 месец)
Визуализацията на проекта ще бъде осъществена с помощта на следните методи:
• Поставяне на обозначителна табела относно проекта и източника на финансирането му на входа на производствената сграда, където има достъп на клиенти и партньори
• Поставяне на стикери върху новозакупеното оборудване, указващи обстоятелството, че оборудването е закупено с помощта на ЕС чрез ОП „Иновации и конкурентоспособност” 2014-2020
Дейностите по визуализация и публичност ще бъдат планирани, изпълнени и изцяло за сметка на Бенефициента и ще съблюдават правилата на Регламент 1303/2013 на Европейския парламент и Съвета от 17 декември 2013 година. |
0.00
|
0.00
|
Дейности за внедряване на нови технологии за подобряване на ресурсната ефективност и ефикасност в производствения процес (ще бъде изпълнена чрез закупуването на Робот за заваряване на кръгови шевове - 1 брой): Като част от дейността ще бъде доставена, монтирана и пусната в експлоатация Робот за заваряване на кръгови шевове - 1 брой
Чрез закупуването на Робот за заваряване на кръгови шевове ще бъде възможно подобряването на ресурсната ефективност, което ще допринесе за изпълнението на дейността - дейности за внедряване на нови технологии за подобряване на ресурсната ефективност и ефикасност в производствения процес.
Етапи за изпълнение на дейнoстта:
1. Избор на изпълнител (от 1 месец до 3 месец)
2. Сключване на договор с изпълнител (от 3 месец до 4 месец)
3. Доставка и подписване на приемо-предавателен протокол (от 4 месец до 11 месец)
4. Монтаж, въвеждане в експлоатация и подписване на финален приемо-предавателен протокол (от 11 месец до 12 месец)
5. Визуализация на проекта (от 11 месец до 12 месец)
Визуализацията на проекта ще бъде осъществена с помощта на следните методи:
• Поставяне на обозначителна табела относно проекта и източника на финансирането му на входа на производствената сграда, където има достъп на клиенти и партньори
• Поставяне на стикери върху новозакупеното оборудване, указващи обстоятелството, че оборудването е закупено с помощта на ЕС чрез ОП „Иновации и конкурентоспособност” 2014-2020
Дейностите по визуализация и публичност ще бъдат планирани, изпълнени и изцяло за сметка на Бенефициента и ще съблюдават правилата на Регламент 1303/2013 на Европейския парламент и Съвета от 17 декември 2013 година. |
0.00
|
0.00
|
Дейности за внедряване на нови технологии за подобряване на ресурсната ефективност и ефикасност в производствения процес (ще бъде изпълнена чрез закупуването на CNC Вертикален машинен център - 1 брой): Като част от дейността ще бъде доставена, монтирана и пусната в експлоатация CNC Вертикален машинен център - 1 брой
Чрез закупуването на CNC Вертикален машинен център ще бъде възможно подобряването на ресурсната ефективност, което ще допринесе за изпълнението на дейността- дейности за внедряване на нови технологии за подобряване на ресурсната ефективност и ефикасност в производствения процес.
Етапи за изпълнение на дейнoстта:
1. Избор на изпълнител (от 1 месец до 3 месец)
2. Сключване на договор с изпълнител (от 3 месец до 4 месец)
3. Доставка и подписване на приемо-предавателен протокол (от 4 месец до 11 месец)
4. Монтаж, въвеждане в експлоатация и подписване на финален приемо-предавателен протокол (от 11 месец до 12 месец)
5. Визуализация на проекта (от 11 месец до 12 месец)
Визуализацията на проекта ще бъде осъществена с помощта на следните методи:
• Поставяне на обозначителна табела относно проекта и източника на финансирането му на входа на производствената сграда, където има достъп на клиенти и партньори
• Поставяне на стикери върху новозакупеното оборудване, указващи обстоятелството, че оборудването е закупено с помощта на ЕС чрез ОП „Иновации и конкурентоспособност” 2014-2020
Дейностите по визуализация и публичност ще бъдат планирани, изпълнени и изцяло за сметка на Бенефициента и ще съблюдават правилата на Регламент 1303/2013 на Европейския парламент и Съвета от 17 декември 2013 година. |
0.00
|
0.00
|
Дейности за внедряване на нови технологии за подобряване на ресурсната ефективност и ефикасност в производствения процес (ще бъде изпълнена чрез закупуването на Стругови прътов автомат швейцарски тип - 2 броя): Като част от дейността ще бъде доставена, монтирана и пусната в експлоатация Стругови прътов автомат швейцарски тип - 2 броя
Чрез закупуването на Стругови прътов автомат швейцарски тип (2 броя) ще бъде възможно подобряването на ресурсната ефективност, което ще допринесе за изпълнението на дейността - дейности за внедряване на нови технологии за подобряване на ресурсната ефективност и ефикасност в производствения процес.
Етапи за изпълнение на дейнoстта:
1. Избор на изпълнител (от 1 месец до 3 месец)
2. Сключване на договор с изпълнител (от 3 месец до 4 месец)
3. Доставка и подписване на приемо-предавателен протокол (от 4 месец до 11 месец)
4. Монтаж, въвеждане в експлоатация и подписване на финален приемо-предавателен протокол (от 11 месец до 12 месец)
5. Визуализация на проекта (от 11 месец до 12 месец)
Визуализацията на проекта ще бъде осъществена с помощта на следните методи:
• Поставяне на обозначителна табела относно проекта и източника на финансирането му на входа на производствената сграда, където има достъп на клиенти и партньори
• Поставяне на стикери върху новозакупеното оборудване, указващи обстоятелството, че оборудването е закупено с помощта на ЕС чрез ОП „Иновации и конкурентоспособност” 2014-2020
Дейностите по визуализация и публичност ще бъдат планирани, изпълнени и изцяло за сметка на Бенефициента и ще съблюдават правилата на Регламент 1303/2013 на Европейския парламент и Съвета от 17 декември 2013 година. |
0.00
|
0.00
|