Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 065 TREES
Български

Programme: Innovations and Competitiveness

Planning region: All

Description

The project proposal provides for optimizing production in ET "Emil Chaoushev - Emfato - Emel Hashimov" by replacing the existing technological equipment, system integration heat recovery system for monitoring energy consumption:
• Machines for cutting workshop (Measure 1 of the Energy Audit);
• Workshop sewing machines (Measure 2 by the Energy Audit);
• Machines for the workshop board (Measure 3 from the Energy Audit);
• Ventilation with heat recovery to heat recovery (Measure 4 by the Energy Audit);
• A system for monitoring energy consumption (CME) (Measure 5 of the Energy Audit);
After integrating the above mentioned technological equipment, the production capacity of the enterprise will grow significantly, which in turn will lead to taking more orders and expansion of the enterprise, as well as lower energy consumption per unit of production.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Подмяна на стари машини от цех кроене с нови с по-висока производителност и по-ниско енергопотребление - 3 броя : Предложената мярка (подмяна на стари машини участвуващи в процеса кроене) спада към първият етап на производството, като се предвижда подмяна на всички налични в предприятието машини, участващи в етапа кроене с изцяло нови машини. Единичната производителност на съществуващите кроялни машини е направена на база измерване и опита на предприятието, което има на годишна база. Средната производителност на старото оборудване (Гатер КМ) е 40бр./ч. или с наличното оборудване се изработва средно продукция, на годишна база около 77 840 бр./год. с мощност на двигателя 0,55кw. За изчисленията са взети данните за представителната(базова) 2015г. Старите машини за кроене имат следните недостатъци: необходимост от ръчен труд и морално остарели. Експлоатацията им се характеризира с висок специфичен разход на енергия, на годишна база 543,70 лв. без ДДС. В конкретния случай с препоръчаната Мярка 1 се предвижда интегриране в производственият процес на нови машини, участвуващи в процеса кроене, като се предвижда да се увеличи обема продукция, обработван с тях. 1. Количка за настилане на плат с въртяща глава – пълен автомат, комплект с маса-1 брой; 2. Гатер ножица – 2 броя. Новата количка за настилане на плата с въртяща глава – пълен автомат е с възможност за лесно разстилане на плата, PLC контрол, TOUCH SCREEN панел, DIRECT DRIVE система за управление от една точка, възможност за разстилане и навиване на плата, избор на различна скорост на настила, автоматичен стоп чрез сензори за безопасност, платформа за оператора на машината, памет – 50 различни програми за настилане. Единичната и производителност ще е значително по-голяма (290 бр./ч.), мощност на двигателя 5,0 кw. Гатер ножицата се характеризира с единична производителност 180 бр./ч и мощност на двигателя 0,2кw. Както се вижда средната производителност на новото технологично оборудване е в пъти по-голямо (650 бр./ч), което ще доведе след себе си много по-нисък разход на енергия за единица произведена продукция. Съпоставяйки потреблението на енергия на старото технологично оборудване спрямо новото, както и икономическите показатели, свързани с мярката, средногодишните икономии на енергия се предвижда да възлизат на 31 321,4 kWh/г., енергийните спестявания за единица продукция се предвижда да възлизат в размер на 0,024 kWh/бр., фактор енергийни спестявания - 86,57 %. Те ще са резултат от по-високата производителност и по-ниския специфичен разход на единица произведена продукция на новото технологично оборудване след въвеждане на мярката. Спестените емисии СО2 ще са в размер на 25,65 т/год. Инвестиционните разходи съгласно направеното предварително проучване се оценяват на 89 490лв. Оперативните разходи са изчислени на база на експертна оценка за новото оборудване. Годишните разходи за експлоатация и поддръжка се предвижда да възлизат на 40 098 лв. на година. Разходите за заплати ще са средно в размер на 32 127лв./годишно и разходи за ремонт и консумативи в размер на 535лв./годишно. Разходи за външни услуги ще са в размер на 7003лв/годишно и разходи за бракувана продукция в размер на 433 лв./годишно. Стъпки за реализация на дейността 1. Избор на изпълнител (1 до 4 месец); 2. Сключване на договори (от 5 до 6 месец); 3. Доставка на актива и подписване на приемно-предавателни протоколи (от 7 до 9 месец); 4. Тестване и пускане в експлоатация. Подписване на финални приемно-предавателни протоколи. (от 10 до 11 месец) 89 490.00 89 090.00
Подмяна на стари машини от цех шиене с нови с по-висока производителност и по-ниско енергопотребление - 45 броя: Предложената мярка (подмяна на стари машини от цех шиене) спада към вторият етап на производството, като се предвижда подмяна на всички налични в предприятието машини, участващи в процеса шиене с изцяло нови машини. Единичната производителност на съществуващите шевни машини е направена на база измерване и опита на предприятието, което има на годишна база. Средната производителност на старото оборудване е 48бр./ч. или с наличното оборудване се изработва средно продукция, на годишна база около 77 856 бр./год. За изчисленията са взети данните за представителната(базова) 2015г. Разходите за енергия на годишна база възлизат на 8001,60лв. без ДДС. На база основните технически параметри и режима на експлоатация на наличните шевни машини е изчислено потребление на енергия в размер на 31 502,5 kWh/г. Старите машини, участващи в процеса шиене имат следните недостатъци: работа с ограничен вид материи, лош вид на оверложкия шев, ръчен труд, непрекъснато потребление на ток, морално остарели. В конкретния случай с препоръчаната Мярка 2 се предвижда интегриране в производственият процес на нови машини, участвуващи в процеса шиене, като се предвижда да се увеличи обема продукция, обработван с тях. 1.Права пълен автомат машина – 18бр. 2. Плосък оверлог – 10бр. 3. Копчешиеща машина –3бр. 4. Автоматична машина за прикачване ръкави на сака и палта – 1бр. 5.Ротационна подлепваща преса с работна ширина на лентата 600мм – 1бр. 6.Плоска двойнопокривна 3-иглова, 5-конечна машина, комплект с маса – 2бр. 7.Плоска верижна 4-иглова, 8-конечна колан машина комплект с маса -1 бр. 8.Двуиглова плоска машина за ушиване на гайки за колани на спортни панталони с ножов механизъм за отрязване на лентата – 1бр. 9. Едноконечна машина за скрит бод при подгъв на панталони, с автоматично вдигане на краче, позициониране на игла и рязане на конци – 2бр. 10.Филет автомат машина за джобове – 1бр. 11. Електронна, програмируема високоскоростна илична машина за прав илик със стъпково рязане на ножа, комплект с маса – 2бр 12.Автоматична машина за сглобяване на сложни компоненти – 1бр. 13.Автоматична машина за странично монтиране на дълги шевове –2бр. Средната производителност на новото технологично оборудване е 201,1бр./ч което е в пъти по-голямо и ще доведе след себе си много по-нисък разход на енергия за единица произведена продукция. Съпоставяйки потреблението на енергия на старото технологично оборудване спрямо новото, както и икономическите показатели, свързани с мярката, средногодишните икономии на енергия се предвижда да възлизат на 123 488,5 kWh/г., енергийните спестявания за единица продукция се предвижда да възлизат в размер на 0,303 kWh/бр., фактор енергийни спестявания - 74,98 %. Те ще са резултат от по-високата производителност и по-ниския специфичен разход на единица произведена продукция на новите машини в цех шиене след въвеждане на мярката. Спестените емисии СО2 ще са в размер на 101,14 т/год. Инвестиционните разходи съгласно направеното предварително проучване се оценяват на 394 141лв. Оперативните разходи са изчислени на база на експертна оценка за новото оборудване. Годишните разходи за експлоатация и поддръжка се предвижда да възлизат на 68 642 лв. на година. Разходите за заплати ще са средно в размер на 46 876 лв./годишно и разходи за ремонт и консумативи в размер на 2 340 лв./годишно. Разходи за външни услуги ще са в размер на 18 677лв/годишно и разходи за бракувана продукция в размер на 759 лв./годишно. Стъпки за реализация на дейността 1. Избор на изпълнител (1 до 4 месец); 2. Сключване на договори (от 5 до 6 месец); 3. Доставка на актива и подписване на приемно-предавателни протоколи (от 7 до 9 месец); 4. Тестване и пускане в експлоатация. Подписване на финални приемно-предавателни протоколи. (от 10 до 11 месец) 394 141.00 390 642.00
Подмяна на стари машини от цех гладене с нови с по-висока производителност и по-ниско енергопотребление - 4 броя: Предложената мярка(подмяна на стари машини от цех гладене) спада към третия етап на производството, като се предвижда подмяна на всички налични в предприятието машини, участващи в етапа гладене с изцяло нови машини. Единичната производителност на съществуващото оборудване е направена на база измерване и опита на предприятието, което има на годишна база. Наличните гладачни машини в предприятието имат следните технически характеристики: 1. Парогенератор Hasel (стар) - 2 броя, ел. мощност 20,0 kw и единична производителност 20 бр./ч. 2. Парогенератор Hasel (стар)- 1 брой, ел. мощност 11,0 kw и единична производителност 10 бр./ч. Средната производителност на наличното оборудване е 50бр./ч. или на годишна база се изработва средно продукция около 77 850 бр./год. За изчисленията са взети данните за представителната(базова) 2015г. Разходите за енергия на годишна база възлизат на 8 067,80 лв. без ДДС. Основни недостатъци на старите машини за гладене е използването на ръчен труд, неудобна позиция на работещия, непрекъснато потребление на ток както и морално остаряване. В конкретния случай с препоръчаната Мярка 3 се предвижда интегриране на нови машини за цех гладене, с по-висока производителност и по-нисък разход на енергия за единица произведена продукция, с които изцяло ще се решат описаните по- горе недостатъци от съществуващото оборудване. Новото оборудване ще се състои от: 1. Гладачна маса – широка с нагряване, вакуум, издухване, ръкав и нагряване на ръкава с термостат, комин, асансьор и осветление – 3бр., с технически характеристики - ел. мощност 3,55 kw и единична производителност 50 бр./ч. 2. Гладачна маса – тясна с нагряване, вакуум, издухване, ръкав и нагряване на ръкава с термостат, комин, асансьор и осветление – 1бр. с технически характеристики - ел. мощност 2,05 kw и единична производителност 40 бр./ч. От така посочените параметри е видно, че средната производителност на новото оборудване ще е е в пъти по-голяма. Съпоставяйки потреблението на енергия на старото технологично оборудване спрямо новото, както и икономическите показатели, свързани с мярката, средногодишните икономии на енергия се предвижда да възлизат на 65 597,8 kWh/г., енергийните спестявания за единица продукция се предвиждат да възлизат в размер на 0,341 kWh/бр., фактор енергийни спестявания - 83,62 %. Те ще са резултат от по-високата производителност и по-ниския специфичен разход на единица произведена продукция на новото технологично оборудване след въвеждане на мярката. Спестените емисии СО2 ще са в размер на 53,72т/год. Инвестиционните разходи съгласно направеното предварително проучване се оценяват на 15 240лв. Оперативните разходи са изчислени на база на експертна оценка за новото оборудване. Годишните разходи за експлоатация и поддръжка се предвижда да възлизат на 29 910 лв. на година. Разходите за заплати ще са средно в размер на 24 672 лв./годишно и разходи за ремонт и консумативи в размер на 469лв./годишно. Разходи за външни услуги ще са в размер на 14 661лв/годишно и разходи за бракувана продукция в размер на 108 лв./годишно. Стъпки за реализация на дейността 1. Избор на изпълнител (1 до 4 месец); 2. Сключване на договори (от 5 до 6 месец); 3. Доставка на актива и подписване на приемно-предавателни протоколи (от 7 до 9 месец); 4. Тестване и пускане в експлоатация. Подписване на финални приемно-предавателни протоколи. (от 10 до 11 месец) 15 240.00 14 960.00
Вентилация с рекуперация за оползотворяване на отпадна топлина - 1 брой: Настоящата дейност е препоръчана мярка 4 от Енергийния одит. Тя предвижда изграждане на вентилационна инсталация с високоефективна рекуперация за оползотворяване на отпадна топлина от изхвърляния въздух на работната зона. За базова линия взимаме вентилация, с обем 500м3/ч, който е еднократен, съгласно чл.306, Раздел III(Механична вентилация) от Наредба №15 от 28.07.2005г. за технически правила и нормативи за проектиране, изграждане и експлоатация на обектите и съоръженията за производство, пренос и разпределение на топлинна енергия. Източника на енергия, който подгрява въздуха е електрическа енергия. При симулиране на разхода на енергия са отчетени всички параметри съгласно методиката на Наредба №7 за енергийна ефективност на сгради. Обекта се намира в климатична зона 8, гр.Хасково и всички средномесечни температури са взети за съответната зона.На база изразходената електроенегия през годината е направено изчисление за разхода на енергия и е установено, че той възлиза на 5 081 kWh, а генерираните емисии CO2 възлизат на 4,16 t/yr. Вентилационната система с рекуперация има следните предимства: -Контрол на температурата на подаване на пресният въздух в тесни граници; -Висока енергийна ефективност над 75%; -Нисък разход на енергия за обработване на външният въздух; -Спестени емисии CO2; -Опазване на околната среда; Рекуперацията е процес, при който отработеният въздух се използва за затопляне на пресния въздух. Затопленият въздух преминава през топлообменник и затопля свежия въздух. По този начин се редуцират разходите за отопление, като се подава топлина от затопления вътрешен въздух към пресния, но студен външен въздух през зимата. Проветряването на производствените помещения чрез отваряне на прозорци води до огромни енергийни загуби. Интегрирането на управляеми рекуперативни вентилационни системи ще доведе до намаляване на тези загуби и значителни икономии на електроенергия. Всичките тези предимства, заедно с поддържане на комфорта на микроклимата в работната зона обуславят решението да бъде интегрирана такава система в работната зона. Всичките основни параметри и необходима входна информация за изчисляване на разхода на енергия, след въвеждане на рекуперацията и параметрите на външният въздух са взети за климатична зона 8 гр. Хасково. На база старите и новите параметри са направени предварителни изчисления, как ще се промени разходът на енергия след ЕСМ възлиза на 1 508 kWh, а генерираните емисии CO2 възлизат на 1,23 t/yr., което намаление е в пъти спрямо базовата линия. Предвижда се средногодишните икономии на ел. енергия да възлизат на 3 573,58 kWh/год., енергийните спестявания за единица продукция се прeдвижда да възлизат в размер на 7,15 kWh/m3/h., фактор енергийни спестявания - 70,33 %. Спестените емисии СО2 ще са в размер на 2,93 t/год. При конструирането и производството на новото оборудване се предвижда да бъдат внедрени едни от най-добрите към момента налични технологии. Инвестиционните разходи за настоящата дейност, съгласно направеното предварително проучване се оценяват на 9 125 лв. Стъпки за реализация на дейността: 1. Публикуване на съобщение (от 1 до 4 месец); 2. Избор на изпълнител (5 месец) ; 3. Доставка на актива и подписване на приемно-предавателни протоколи (от 6 до 9 месец); 4. Тестване и пускане в експлоатация. Подписване на финални приемно-предавателни протоколи (от 10 до 11 месец). 9 125.00 9 125.00
Намаляване на разходите за енергия, посредством въвеждане на автоматизирана система за мониторинг на енергопотреблението(СМЕ) - 1 брой: Събирането и съхранението на информация е особено важно за процеса на идентифициране на отклонения от нормалната експлоатация и промените в областта на енергийната ефективност. Настоящата дейност е препоръчана Мярка 5 от енергийния одит. Към момента на извършване на одита в компанията няма въведена система за мониторинг и планирано управление на потреблението на енергия, съответно не се проверява потреблението на енергия спрямо базовите стойност. Поради тази причина проектът предвижда въвеждане на автоматизирана система за мониторинг и контрол на енергопотреблението. Важната информация трябва да се събира и анализира през редовни интервали от време. В компанията бенефициент данните за енергийното потребление не се събират за всеки отделен консуматор, като има обща информация за цялото енергопотребление отчетено от електромер за търговско мерене. Необходимо е да се осъществява контрол на енергопотреблението, посредством измервателни уреди за тази цел. Предвижда се въвеждане на автоматизирана система за мониторинг и контрол на енергопотреблението по отношение на Мярка 2, която да записва потреблението на енергоносителя и ресурси за основния технологичен процес (конкретно мярка 2), като позволява осъществяването на контрол и вземането на управленски решения относно енергийното потребление. Необходимо е същевременно системата да предава и да получава данни посредством форма на електронна комуникация. Системата за енергиен мениджмънт, която се предвижда да бъде въведена по отношение на Мярка 2 – подмяна на стари машини участващи в процеса гладене с нови по-високо производителни и с по-ниско енергопотребление включва: - Измерващо устройство (електромер, уред за измерване на разход на флуид); - Сървър на който е инсталиран софтуер за запис, визуализация, анализ и изработване на репорти за различните параметри на мониторинга. Основни функции на софтуера са: - Възможност за задаване на максимални нива на консумация и алармиране при превишаването им; - Генериране на клиентски репорти по задание; - Съхранение на данните и възможност за генериране на трендове с данни от началото на записите до момента. На база събраната информация ще се извършва ежеседмичен контрол на количествата изразходена енергия и съответно плануване на бъдещото и потребление, чрез дневни графици на работа на технологичното оборудване, съобразени с плануваните количества на производството. Системата за мониторинг играе ролята на непрекъсната обратна връзка към органите за оперативно управление на енергопотреблението. Наред с това, тя осигурява пълна и детайлна информация, необходима за периодичното провеждане на енергийните анализи на потреблението, при значително по-високо качество и точност на констатациите, оценките и предложенията. На база функциите на описаната по-горе автоматизирана система за мониторинг на енергопотреблението и според някой световни анализатори на такива системи, само по тази линия се получават икономии на енергия от порядък до 6 %. Конкретната автоматизирана система за мониторинг на енергопотреблението се отнася само и единствено до Мярка 2 – подмяна на стари машини участвуващи в процеса гладене с нови по-високо производителни и с по-ниско енергопотребление. Енергийното потребление за свързаните с мярката дейности от препоръчаната Мярка 2 възлиза на 41 204,592 kWh/год. След отчитане на допускането за 6% икономии на енергия от въвеждане на системата за мониторинг на енергопотреблението на мярка 2 се установиха Годишни спестявания на енергия от препоръчаната мярка 5 - СМЕ: 2 472 kWh. Инвестиционните разходи, съгласно предварително проучване се оценяват на 12 400 лв. Стъпки за реализация на дейността: 1. Публикуване на съобщение (от 1 до 4 месец); 2. Избор на изпълнител (5 месец) ; 3. Доставка на актива и подписване на приемно-предавателни протоколи (от 6 до 9 месец); 4. Тестване и пускане в експлоатация. Подписване на финални приемно-предавателни протоколи (от 10 до 11 месец). 12 400.00 12 300.00
Енергийно обследване по образец, изготвен за целите на процедурата за подбор на проекти (Приложение Б към Условията за кандидатстване): Дейността по изготвяне на енергийния одит в ЕТ "ЕМИЛ ЧАУШЕВ – ЕМФАТО – ЕМЕЛ ХАШИМОВ” е извършена преди подаване на проектното предложение от лице, вписано в публичния регистър по чл. 60, ал. 1 от Закона за енергийната ефективност. Целта на обследването е изчисляване на обобщените енергийни характеристики на енергозахранване и енергопотребление, намиране на енергоемки точки в производството и разработване на енергоспестяващи мерки, както и необходимите капиталови вложения за тях. Изготвянето на доклад за енергийно обследване на фирмата ще служи за управление на рационалното използване на енергийните ресурси във фирмата. Това обуславя извършването на тази дейност като предпроектна, крайният резултат от която е: - По-ресурсно ефективни и по-екологосъобразни производствени процеси в кандидатстващото предприятие; - Повишаване на енергийната ефективност и засилване на конкурентоспособността на предприятието чрез постигане на по-ниски производствени разходи; - Насърчаване на предприятието към инвестиции за повишаване на енергийната ефективност, което ще доведе до намаляване на разходите за производство на единица продукция; - Цялостно подобряване в бизнес и производствените процеси, допринасяйки за подобряване на производителността; Дейността и разходите са извършени преди подаване на проекта и след датата на обявяване на настоящата процедура. Стъпки за реализация на дейността: 1. Събиране на оферти и избор на изпълнител (1 месец); 2. Извършване на услугата (1 - 2 месец). 19 900.00 19 900.00
Въвеждане на система за енергиен мениджмънт - 1 брой: Дейността включва: - Одит и анализ за съотвeтствието на първоначалното състояние спрямо изискванията на стандарта; - Изготвяне на разработена документация на системата за управление; - Инструктаж по изискванията на Системата за управление - ще бъде обучено поне по едно лице от звено, за да има възможност на по-късни етапи това лице да провежда вътрешни обучения на останалите служители. Документира се с протокол от обучение; - Внедряване на системата за управление - работно въвеждане (реално използване на новите правила); - Вътрешен одит – проверка на готовността за сертификация, документирано с Доклад от вътрешен одит; - Съдействие при провеждане на преглед от ръководството; Резултатите от изпълнението на дейността: - намаляване на разходите за енергийни ресурси; - ограничаване на потреблението на енергийни ресурси и по този начин – опазване на околната среда; - измерване и анализиране на енергийната резултатност; - подобряване на постоянното енергийно управление; - подобряване на рентабилността на фирмата; - повишаване на конкурентоспособността. Стъпки за реализация на дейността: 1. Публикуване на съобщение и избор на изпълнител (от 1 до 4 месец); 2. Извършване на услугата. Подписване на финален приемно-предавателен протокол (от 5 до 11 месец). 1 000.00 990.00
Сертифициране на система за енергиен мениджмънт БДС EN ISO 50001 - 1 брой: Сертифицирането на система за управление на енергията, в съответствие с изискванията на международния стандарт ISO 50001:2011, включва следните етапи: - провеждане на първоначален одит за документално съответствие на системата с изискванията на стандарт ISO 50001:2011; - провеждане на сертификационен одит за преглед на организационното и технологично съответствие на внедрената система с изискванията на стандарт ISO 50001:2011; - вземане на решение за сертифициране и издаване на оригинален сертификат; Стандартът най-вече се отнася за енергийното управление на енергоинтензивни производствени процеси, електроразпределение, енергийна ефективност на сгради, транспорт и др. Международният стандарт се прилага за всякакъв тип енергийни носители – електроенергия, газообразни, течни и твърди горива, пара, ВЕИ, компресиран въздух, охладена вода, и др. ISO 50001:2011 установява рамка за ефективното използване на енергията в производствените предприятия, търговските вериги, публичния сектор и всяка една организация, решила да се възползва от това. Стандартът също така установява условия за сравняване с най-добрите постижения в областта (benchmarking), измерване, документиране и докладване на подобренията в енергийното управление, респективно за приноса им в намаляването на емисиите парникови газове. Правилното прилагане на стандарта неминуемо води до положителен икономически ефект за бизнеса и околната среда, както и допринася за конкурентоспособността на всяка една компания или организация, внедрила система за енергиен мениджмънт по изискванията му. Стъпки за реализация на дейността: 1. Публикуване на съобщение и избор на изпълнител (от 1 до 4 месец); 2. Извършване на услугата. Подписване на финален приемно-предавателен протокол (от 5 до 11 месец). 14 000.00 13 800.00
Визуализация на проекта: Във връзка с изпълнението на дейността по информация и публичност, на уеб-сайта на предприятието ще бъде публикувано кратко описание на проекта, включително на неговите цели и резултати, в което се откроява финансовата подкрепа от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие и ОПИК, в рамките на два дни от датата на сключване на договора за безвъзмездна финансова помощ. Със средства по проекта ще бъде изработен и поставен минимум един плакат с информация за проекта (минимален размер А3), в който се споменава финансовата подкрепа от ЕС, на видно за обществеността място, например на входа на сградата, където се изпълнява проектът. Визуализацията на проекта цели популяризиране на резултатите от него на национално и международно ниво. Тя ще бъде съобразена с изискваните мерки за информиране и публичност в „Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация" 2014-2020г. Целите за визуализацията ще бъдат постигнати с помощта на набор от дейности, които са разделени на: (1) създаване на материал за разпространение; (2) разпространение на създадени материали; (3) организиране на мероприятия. В тази връзка се планира: - Разработването и непрекъснато обновяване на уеб сайт; - Изработване на плакати, стикери и табели. Всички информационни материали ще показват резултатите от проекта, както и подкрепата от програмата. На всички закупени активи ще бъдат поставени стикери, указващи подкрепата на ОПИК. При всички мерки за информация и комуникация, предприети от ЕТ "ЕМИЛ ЧАУШЕВ – ЕМФАТО – ЕМЕЛ ХАШИМОВ” задължително ще се указва помощта ОПИК, чрез поставяне на: емблемата на ЕС в съответствие с техническите характеристики, посочени в Регламент за изпълнение (ЕС) № 821/2014 г. на Комисията, с упоменаване на ЕС; общото лого за програмен период 2014-2020 г.; - Разпространение на резултатите в индустриалната сфера, подготвяне и провеждане на консултации и демонстрации; - Свързване с и взаимодействие с други европейски проекти и групи със сходни интереси. Дейността ще се извършва от ръководителя на проекта и координатора по проекта. Дейността води до изпълнение на общата цел и специфичната цел на проекта. Стъпки за реализация на дейността: 1. Публикуване на съобщение и избор на изпълнител (от 1 до 4 месец); 2. Извършване на услугата. Подписване на финален приемно-предавателен протокол (от 5 до 11 месец). 3 000.00 2 830.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).