Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 103 TREES
Български

Programme: Innovations and Competitiveness

Planning region: All

Description

This project proposal focuses on the establishment of a Center for Rehabilitation and Recovery by Hyperbaric Oxygenation. Throughout the country at this stage, such services are not well developed, given the specific needs of those affected.
For its realization "Prestige Health" Ltd. will buy the necessary for treatment and prevention of DMA diseases. The center will be equipped with innovative treatment technology to improve the health and quality of life of patients.
Within the project two activities will be implemented:
1) Implementation of the Entrepreneurial Ideas Market - Expert Staff will be hired in stages - 3pcs. (Doctor Microbiology-1, Physician-Pneumology and Physiotherapy-1, Social Assistant-1), incl. disabled person. The activity continues with the selection and hiring of a suitable room in the town of Belene. A selection procedure for 1 supplier will be conducted. DMA and 1 pc. DNA needed to realize the intended therapeutic services.
For the commercialization of services, a contractor will be selected to develop a Market Survey-1pc. and marketing plan for market realization - 1 pc. Their presence will give an objective view of the state of the market and approaches will be marked to promote the provision of services. The project ends with creation and launching of a web-site of the enterprise.
2. Project visibility- the activity will be carried out with strict observance of requirements for visualization, awareness and publicity.

At the end of the project, all team members will continue working under labour contracts under the same conditions of work, including the disabled person.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Реализиране на пазара на предприемаческата идея (дейността ще бъде осъществена чрез наемане на квалифициран персонал - 3 бр., закупуване на 1 бр. ДМА, 1 бр. ДНА, наем на работни помещения, 1 бр. пазарно проучване, 1 бр. маркетингов план за пазарна реализация и създаване на 1 бр. интернет-страница) - 1-ва част): Наемане на персонал В рамките на тази дейност се предвижда сформирането на екип от висококвалифицирани и опитни специалисти в областта на здравните услуги. Подбора ще бъде на база опит и компетенции, съобразени с диагностицирането, превенцията и лечението на хора с увреждания, с травматизъм, неврологични или други заболявания. За целите на предприемаческата идея на трудов договор ще бъдат назначени: 1.Предприемачът–Марина Личева, с дългогодишен опит като лекар вътрешни болести, ще заеме длъжността "Лекар микробиология". Наемането ще бъде с трудов договор,на 4-часов работен ден с основно трудово възнаграждение на месец,в т.ч. и осигурителни вноски за сметка на работодателя от 1390 лв.х18 м.= 25020 лв.Тя ще отговаря за провеждането на консултации и назначаване на лечение на пациенти, които нямат болести на дихателната система. 2. Лекар пневмология и фтизиатрия–Иван Петров–Наемането ще бъде с трудов договор, на 4-часов работен ден с основно трудово възнаграждение на месец,в т.ч. и осигурителни вноски за сметка на работодателя от 1390 лв.х18 м.= 25020 лв. Той ще отговаря за провеждането на консултации и назначаване на лечение на пациенти с болести на дихателната система. 3, Социален асистент. -- с конкурс – Наемането ще бъде с трудов договор, на 8-часов работен ден с основно трудово възнаграждение на месец,в т.ч. и осигурителни вноски за сметка на работодателя от 1300 лв. х 10 м. Той/тя ще извършва манипулации, лечебни процедури и ще организира диагностични изследвания на пациенти, назначени от лекаря. Професионалната специализация на екипа е подбрана така, че експертите в екип да покриват реализирането на всички дейности по проекта, но и да гарантират максимално ефективно взаимодействие при назначаване на комбинирани терапии. Експертният персонал би допринесъл да успешния бизнес модел на проекта, тъй като комбинацията от предоставяни от него услуги повишават конкурентоспособността на Центъра и имат потенциал да предизвикат високо потребителско търсене. Закупуване на ДМА Необходимите ДМА за реализиране на предприемаческата идея Барокамера-1бр. Барокамерата е доказан терапевтичен метод, познат в Западна Европа и САЩ от десетилетия. Той включва дишане на 100% чист кислород под налягане. Въздухът, който дишаме е смес от газове, от която кислородът заема едва 21%. Възрастен човек консумира 2 700гр. кислород на ден. От тях само 900гр. отиват за нуждите на кръвоносната система. В хипербарна камера, с двойно на атмосферното налягане и при нормално дишане, се вдишват два пъти повече молекули. Използването на 100% чист кислород води до приемането на 10 пъти повече от нормалното количество кислород. Така за 1 час се вдишват 1 100 гр кислород. Еритроцитите се изпълват с кислород, а излишъкът се разтваря в кръвната плазма. След няколко минути допълнителния кислород увеличава нивата си много над нормалните стойности, дори в увредените хипоксични тъкани, което подпомага значително оздравителния процес. Закупуване на софтуер, представляващ ДНА За да бъде реализирана предприемаческата идея по начина, по който е представена е необходимо придобиването на 1 бр. Специализиран софтуер за генериране на терапевтични програми. Чрез софтуерната система ще бъде възможна диагностичната работа и замерването на резултатите на входа и на изхода, както и за извършване на междинни замервания за ефектите от терапията/комбинацията от терапии. Терапевтичните процедури ще бъдат генерирани след създаване на необходимите за целта медицински досиета и електронен архив като част от диагностичната дейност при следната последователност: 1. Ще се използва предоставената от потребителя информация от документация от други институции/болници/лекари; 2. Ще се създаде здравен статус при постъпване в резултат на снета анамнеза Продължава! 248 000.00 235 762.81
Реализиране на пазара на предприемаческата идея (дейността ще бъде осъществена чрез наемане на квалифициран персонал - 3 бр., закупуване на 1 бр. ДМА, 1 бр. ДНА, наем на работни помещения, 1 бр. пазарно проучване, 1 бр. маркетингов план за пазарна реализация и създаване на 1 бр. интернет-страница) - 2-ра част): Продължение! 3. Софтуерната система ще генерира терапия индивидуално за потребителя – видове терапии, комбинация от тях, брой посещения. 4. Динамична категория ще проследява динамика на промяна на здравен статус на потребителя и сравнение различни критерии след назначена терапия. Тя включва: 1. Замерване на входа; 2. Междинно замерване; 3. Замерване на изхода. Изработване на 1 бр. пазарно проучване, необходимо за реализация на предприемаческата идея На базата на формулирани проблеми, цели и задачи ще бъде извършено комплексно и задълбочено пазарно проучване, за да се разкрие състоянието, развитието и тенденциите в дългосрочен план на пазара на терапевтични услуги в България. В пазарното проучване ще се включи задълбочен, количествен, качествен анализ и анализ на вътрешните фактори. Етапи на процеса на проучване на пазара: – Подготовка на изследването – Събиране на данни – Обработка и анализ на данните – Оценка и представяне на изследванията Изработване на 1 бр. маркетингов план за реализацията на услугите, които ще предлага центъра: За целите на реализацията на предприемаческата идея е необходимо да бъдат изследвани: 1. Общи характеристики на пазара: –регулации, законодателство –нагласи и потребителски очаквания в сферата на медицинските услуги, предлагани по проекта. 2. Професионални терапевтични и рахабилитационни продукти и услуги и лечение на различни заболявания: –проучване на интереса и информиранността по отношение на лечението и превенцията, чрез хипербарна-оксигенация; –детайлно проучване и групиране на бизнес субекти в региона на община Белене и в съседни общини, които желаят да инвестират средства в здравето на своите служители; –проучване, анализ, групиране на потенциални клиенти, класифициране на нуждите им и изработване на информационни пакети за всяка група от субекти с общи характеристики и нужди. 3. Технологичен прогрес: –възможности за предлагане на медицински услуги чрез най-актуалните технологични постижения в лечението и превенцията, чрез хипербарна-оксигенация .Наем на помещение За реализирането на предприемаческата идея "Престиж Хелт" ЕООД ще наеме помещения за диагностика и лечебни процедури на закрито. Планираните разходи са за 16 мес. х 1560 лв.=24 960.00 лв. Създаване на интернет-страница - 1 бр. След провеждане на процедура за избор на изпълнител, дружеството ще възложи на външен доставчик изработването на интернет страница - 1бр., в която ще бъдат обяснени подробно и достъпно за клиентите особеностите на предлаганите услуги. Предвижда се интернет-страницата да е атрактивна с два тематични модула – обща здравна, възстановителна информация, поднесена на популярен език и конкретна информация за центъра – услуги, цени, он-лайн резервационна система, новинарски блог за живота в центъра. В основата й ще залегне непрекъснато информиране на аудиторията за услугите и за дейността на центъра. По този начин ще бъдат популяризирани услугите, предоставяни от "Престиж Хелт" ЕООД 248 000.00 0.00
Визуализация и публичност по проекта (дейността ще бъде осъществена чрез закупуване на 1 бр. информационнa табелa и 2бр. стикери за всички ДМА, които ще бъдат закупени със средства по проекта): Дейностите по визуализация и публичност по проекта ще бъдат изпълнени чрез поставянето на 2 бр. информационни плаката (за сметка на кандидата), които ще бъдат позиционирани на вратата на главния вход на сградата, в която ще се реализира центърът, а в етапа на изпълнението 1 бр. голяма по размер постоянна информационна табела. Те ще отразяват приноса на Европейския съюз чрез Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност” 2014-2020 по Процедура за подбор на проекти BG16RFOP002-2.024 „Насърчаване на предприемачеството“ и ще съдържат цялата текстова и визуална информация според изискванията на ЕС. "Престиж Хелт" ЕООД ще спазва всички изисквания, произтичащи от договора за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ, като прилага мерките за публичност и информираност съгласно приложимите правила на информиране и публичност от „Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация.” 2014-2020. При стартиране на дейността "Престиж Хелт" ЕООД ще постави на видно място 2 бр. информационни плаката за своя сметка с вида и името на проекта, емблемата на Европейския съюз и името на ЕС, име на финансиращия фонд, логото на Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност”, наименование на проекта и главната му цел, общата стойност на проекта, както и размера на европейското и националното съфинансиране, представени в български лева, както и началната и крайната дата на изпълнение на проекта. За всеки закупен дълготраен материален актив се предвиждат по 2 информационни стикера или 2 бр. х 5 лв. = 10 лв., които също да отразяват приноса на програмата. Всички изисквания за визуализация ще бъдат спазени и съответните маркировки ще бъдат поставени на правилните места в хода на изпълнение на дейностите по проекта, като преди крайната дата на проекта ще бъде поставена и 1 бр. голяма по размер постоянна информационна табела х 140 лв. 150.00 147.60

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).