Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 103 TREES
Български

Programme: Innovations and Competitiveness

Planning region: All

Description

With the successful execution of the current project, the candidate’s need for establishing an enterprise for production of hard cover bindings for polygraphic products.
Target group is the team of the applicant company representing the newly established enterprises which aim to do business in “Sectors that are connected with overcoming European and regional challenges” in the current procedure.
To achieve the main objective of the project activities are planned, aimed at:
-	Market realization of the entrepreneurial idea for the produced goods;
-	Visualization of the project.
In accordance with the above:
-	a qualified team will be formed with the purpose to design, develop and produce the products of the entrepreneurial idea;
-	a specialized equipment and machines, necessary for the realization of the entrepreneurial idea, will be implemented;
-	a suitable workplace for the realization of the entrepreneurial idea will be rent;
-	an information board and designation stickers will be made for the purposes of publicity and promotion of the project and informing the community about the EU financial contribution through Operational Programme (OP) Innovation and Competitiveness 2014-2020. 
As a result, a new functioning and competitive enterprise will be established.
6 new workplaces will be revealed, one of them is planned to be for a person with permanent disability. 
3 of the recruited personnel will have ensured sustainable employment.
The expected results of the project will achieve market realization of the entrepreneurial idea of „Krushovica Print“ Ltd. and positioning the applicant as a competitive and sustainable enterprise on the local market.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Дейност за реализиране на пазара на предприемаческата идея. Дейността ще бъде осъществена чрез: • Наемане на квалифициран персонал – 6 бр.; • Закупуване на ДМА: Машина за обличане на твърди корици - 1 бр.; • Наемане на работни помещения, необходими за реализация на предприемаческата идея. : Като част от дейността за реализиране на пазара на предприемаческата идея ще бъдат: - наети 6 бр. квалифициран персонал; - закупена Машина за обличане на твърди корици - 1 бр. - наето работно помещение, необходимо за реализиране на пазара на предприемаческата идея. Дружеството е регистрирано през 2017 г., и към момента осъществява дейност в областта на предпечатната подготовка, а в дружеството е зает само едноличния собственик на капитала като управител и изпълнител. Към момента на кандидатстване, дружеството не разполага с квалифициран персонал и технологична обезпеченост, необходим за реализацията на предприемаческата идея - предоставяне на услуги подвързване на твърди корици за книги. Реализирането на дейността е невъзможно без екип от квалифицирани специалисти. За осигуряване на екип, ангажиран с реализация на предприемаческата идея е планирано да се привлекат и сключат трудови договори с 6 бр. квалифицирани специалисти: - Организатор производство; - Конструктор твърди подвързии; - Настройчик машини; - Машинен оператор, печатарство – 3 лица; Планираният период за внедряване в производство и същинско производство на продуктите и услугите е от 10-ти до 18-ти месец, след осигуряване на технологичната обезпеченост за производството им. Планираният период на заетост на членовете на екипа започва от момента на доставка на оборудването и ще продължи до края на проекта. Планираните заетост и възнаграждения са: • Организатор производство: - Планиран период на заетост: 9 месеца (от10-ти до 18-ти месец.) при 4 работни часа на ден. - Бюджетът за заплати и осигуровки: 13 500 лв. • Конструктор твърди подвързии: - Планиран период на заетост: 9 месеца (от10-ти до 18-ти месец.) при 4 работни часа на ден. - Бюджетът за заплати и осигуровки: 9 450 лв. • Настройчик машини: - Планиран период на заетост: 9 месеца (от10-ти до 18-ти месец.) при 4 работни часа на ден. - Бюджетът за заплати и осигуровки: 9 450 лв. • Машинен оператор, печатарство – 3 бр. : - Планиран период на заетост и за трите лица: 9 месеца (от10-ти до 18-ти месец.) при 4 работни часа на ден. - Бюджетът за заплати и осигуровки за всяко лице е по 6 300 лв. Общо 18 900 лв. Общият бюджет за заплати на квалифицирания персонал: 51 300.00 лв. За изпълнение на дейността е необходимо да се създаде технологична обезпеченост за реализиране на пазара на предприемаческата идея. Към момента на кандидатстване дружеството не разполага с необходимото оборудване, за да започне предлагането на услуги по обличане на твърди корици. Стратегията на дружеството е да инвестира основно в машина, осигуряваща стриктното прилагане на основните технологични процеси, имащи отношение към гарантиране на точността и качеството на изпълнение на услугите по обличане на твърди корици за книги, а именно Машина за обличане на твърди корици. В тази връзка, за осигуряване на технологична обезпеченост за прилагане на основните процеси, дружеството е планирало закупуването със средства от проекта на: - Машина за обличане на твърди корици - 1 бр., необходима за прилагане на процесите за обличане на твърдите корици, която да има възможност за работа с мукава притежаваща сертификат за хранителни цели като Solidus Solutions Board. За предвидената за закупуване машина е осигурена оферта от първи по ред доставчик, като заложената цена в бюджета е завишена с до 10 %. Общ бюджет за ДМА: 185 600.00 лв. За успешното реализиране на дейността е необходимо и подходящо работно помещение с площ между 150 и 200 кв. м., с каквото дружеството не разполага към момента. Планирано е да бъде наето работно помещение в което да се разположат предвидените за закупуване активи и в което ще се извършват процесите по производство. Планираният период за наема не на помещението е 16 месеца. Общ бюджет за наем: 12 800.00 лв. 249 700.00 246 113.69
Визуализация на проекта (дейността ще бъде изпълнена чрез закупуване на 1 бр. плакат и 2 бр. стикери): Като част от дейността ще бъдат закупени 1 бр. плакат и 2 бр. стикери. Чрез изпълнението на дейността се цели да се осигури необходимата публичност и информираност на обществеността относно проектната инициатива и оказаната финансова подкрепа от Европейския фонд за регионално развитие чрез Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност" 2014 – 2020. Дейностите по визуализация и осигуряването на необходимата публичност и информираност на обществеността относно проектната инициатива и оказаната финансова подкрепа от Оперативна програма “Иновации и конкурентоспособност” 2014-2020 ще се изпълняват в съответствие с всички изисквания на „Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация" 2014-2020, публикуван на интернет страницата на УО, както и чл. 6 от Общите условия към финансираните по Оперативна програма “Иновации и конкурентоспособност” 2014-2020 г. договори за безвъзмездна финансова помощ. Дейността включва осигуряване на подходяща визуална идентификация върху всички активи, публикации и документи, изготвени във връзка с изпълнението на проекта за информиране на обществеността и на участниците в проекта за получената подкрепа от ЕС. При всички мерки за информация и комуникация, предприети от бенефициента ще се указва съфинансирането от фондовете на ЕС на проекта и ще се спазват задължителните елементи и графични стандарти към всяко едно информационно средство, съгласно Единния наръчник на Бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. По време на осъществяването на проекта ще информираме обществеността за получената подкрепа като: • Поставим информационен плакат (с минимален размер А3) по време на изпълнението на проекта, който да удостоверява, че изпълняваният проект е с финансовата подкрепата на Европейския Съюз и Република България и Европейския фонд за регионално развитие. Плакатът ще бъде поставен на видно за обществеността място - на входа на сградата. - Планиран разход: - Плакат с информация за проекта - 1бр.: 200,00 лв. • Върху всяка закупена машина/оборудване ще бъдат поставени по 2 броя стикери, с които се удостоверява, че закупеното оборудване е доставено с финансовата подкрепата на Европейския Съюз и Република България и Европейския фонд за регионално развитие. - Планиран разход: - 2 бр. стикери за визуализация: 10 лв. • Информиране на новоназначените по проекта лица за проекта и неговото финансиране при постъпване на работа. Целевата група по проекта ще получи информация за проекта и неговото финансиране чрез провеждания с тях инструктаж при постъпване на работа. • Използване на предоставените образци на документи по проекта със зададената визуализация и подсигурена визуална идентификация на всеки документ, свързан с изпълнението на проекта, който се използва за обществеността или за участниците, с посочване че финансиращата го оперативна програма се осъществява с подкрепата на фонда или фондовете. Общ размер на разходите за дейността: 210,00 лв. 210.00 144.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).