Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 065 TREES
Български

Programme: Innovations and Competitiveness

Planning region: All

Description

The main activity of Bulmag AD is associated with a wide range of activities in the field of computerization and automation of jobs, offering services related to the study and design of computerized systems in offices, businesses, banks, etc., and also offers related equipment and software in recent years started to offer the so-called cloud service, it is given its own on-demand service, unlimited network access, shared and available resources, elasticity and immediate user pays only for the resources used.These characteristics of cloud technology turned it increasingly demand service and a wider range of users. At this stage Bulmag AD offers private cloud service , or so-called internal infrastructure that is designed for use by corporate clients, and can be accessed only through the internal protected network. Offering only the private cloud service limits the ability of the company to offer the service to the general public. The company strives to develop its product range and improve production processes to meet the ever - diverse demands and needs of the national and international market. With the implementation of a software platform for automated storage of user data on a remote server will significantly increase the volume of services offered, will expand the market share of the company, as the service will be able to benefit users worldwide. Or planned to buy high-tech assets, except to increase capacity of the enterprise will lead to creating opportunities for exports. Method of offering the service will lead to the optimization of business processes in order to increase resource efficiency and efficacy of the production cycle. Implementation of the project will increase the company's competitiveness and create opportunity out of foreign markets.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
1. Дейности за подобряване на производствените процеси - ще бъде постигната с внедряването на уеб-базирана софтуерна платформа за автоматизирано съхраняване на потребителска информация (Backup and Restore) на отдалечен сървър - 1бр., сървърни конфигурации- 3бр., суич/комутатор/ - 2бр., комуникационен шкаф – 1бр.: Булмаг АД развива дейността си в изключително интензивно развиващият са сектора на информационните услуги. Именно това бързо развитие налага стремежа на бизнеса да ограничи разходите за закупуване на скъпоструващо сървърно оборудване, от което реално се използва между 5-20%. В отговор на това на пазара се появява облачната услуга, която набира все по-голямо развитие в последните години. За да отговори на нуждите на пазара, Булмаг АД е необходимо да осъществява постоянно технологично обновление, своевременно подобряване на производствения процес и внедряване на съвременни високотехнологични решения. Предвидената за закупуване софтуерна платформа за автоматично съхраняване на потребителска информация на отдалечен сървър ще оптимизира метода за предлагане на тази услуга, ще разшири функционалностите й и ще осигури възможност за доставяне на услугата до всички точки на света, при наличие на интернет връзка. Към настоящия момент фирмата не може да предложи нови високотехнологични решения, тъй като не разполага с необходимото софтуерно и хардуерно оборудване, чрез което да може да усъвършенства предлаганата на този етап cloud услуа. В проектното предложение се предвижда закупуване и внедряване на съвременни високотехнологични активи, свързани пряко с разширяване и подобряване на настоящото ниво на предоставяните услуги от предприятието и увеличаване на обема им. Софтуерната платформа за автоматично съхраняване на потребителска информация на отдалечен сървър е уеб-базирана, което ще осигури възможност за ползването й от широк кръг потребители. Всеки желаещ да се възползва от услугата потребител посредством регистриране в системата за плащане, където създава потребителски профил, избира тарифен план и при успешно заплащане получава статичен порт за достъп до дейта центъра. За да ползва услугата е необходимо потребителя да инсталира приложение на персоналния компютър, откъдето ще може да управлява предоставените функционалности. Клиента сам осъществява настройки на параметрите на функционалностите в зависимост от нуждите си. Архивирането може да бъде автоматично през определено време, но и ръчно при желание от страна на потребителя. При стартиране на потребителския компютър, на заден фон, невидимо за потребителя ще се стартира услуга, която ще следи конфигурирания график за автоматизирано запазване и в зависимост от него, ще изпълнява съответната заявка към сървъра в дейта центъра. Дейта центъра представлява автономна сървърна система и комутатори /суич/. Той предлага централизирано решение за защита на данните и управление на дискови пространства използвани за архив. Управлението на данните е базирано на предварително зададени политики за защита на приложни, файлови сървъри и сървъри за бази данни. Файловете, които се запазват в дейта центъра се криптират. Успешно архивираните данни са достъпни за потребителите по всяко време. При досегашният метод на предлагане на услугата, достъпа до дейта центъра се осигурява като служител на дружеството осъществява инсталирането на софтуера и прави настройка на приложението в зависимост от нуждите на клиента, създава потребителски профили, групирани по определени права на достъп и др. Този процес изисква голям обем човешки труд и отнема значително време за осъществяването му. Освен бавен и скъп този метод на предлагане на услугата е и твърде ограничаващ за достъпа на потребители. От услугата може да се възползва само потребител посетен от служител на фирмата, като ограничава потребителския кръг. Досегашната услуга е предназначена за корпоративни клиент. Новите функционалности ще позволят от услугата да се възползват физически лица и фирми с малък брой служители. При новата високотехнологична софтуерна платформа достъпа се осигурява самостоятелно от потребителя, без посещение на служител от фирмата. Това ще ускори процеса на предлагане на този тип услуга и ще позволи от нея да се възползва всеки един потребител, както фирми така и отделни физически лица. 1 088 520.00 363 500.00
Дейности за внедряване на нови технологии за подобряване на ресурсната ефективност и ефикасност в производствения процес- ще бъде постигната с внедряването на уеб-базирана софтуерна платформа за автоматизирано съхраняване на потребителска информация (Backup and Restore) на отдалечен сървър - 1бр., сървърни конфигурации- 3бр., суич/комутатор/ - 2бр., комуникационен шкаф – 1бр.: Дейността за внедряване на нови технологии за подобряване на ресурсната ефективност и ефикасност в производствения процес ще бъде постигната с инвестиция в съвременна високотехнологична софтуерна платформа. ИТ секторът е най-динамично развиващия се. Остаряването на технологиите се случва за много кратки срокове. За да остане конкурента на пазара всяка фирма от този бранш е необходимо постоянно да инвестира в подобрява предлаганите продукти, като прибавя допълнителна стойност за потребителя. Булмаг АД се стреми да запази имиджа си на компания предлагаща цялостно решение, отговарящо на нуждите на клиента. Посредством внедряването на уеб-базираната софтуерна платформа ще се промени коренно технологията на предлаганата облачна услуга, което ще оптимизира производствениа процес, като подобри ресурсната му ефективност и ще улесни достъпа до услугата, което ще осигури ширак потребителски достъп. Всеки потребител може да получи достъп до услугата преминавайки през определени етапи, първо се регистрира в модула за плащане, посредством потребителско име и парола, системата изисква и някои други данни. През интегрираната система за плащане избира тарифния план и при успешно заплащане му се генерира статичен порт за достър до дейта центъра. Следващата стъпка е инсталиране на уеб - базирано приложение за създаване на софтуерен клиент и чрез което потребителя може да управлява предоставените функционалности. При стартирането му програмата осъществява връзка с базата данни на платежната система и генерира първоначалният софтуерен клиент. Задава се статичен порт за достъп до сървъра, генериран от платежната система. Потребителя сам настройва функционалностите на софтуера според нуждите си. При стартиране на кмпютъра на заден фон, невидимо за потребителя, ще се стартира услуга, която следи конфигурирания график за автоматично архивиране и в зависимост от него изпълнява съответните заявки към дейта центъра. Така описаната технология за достъп до облачната услуга допринася за оптимизарина на производствения процес на Булмаг АД. При досегашният метод услугате е ставала достъпна само след посещение от страна на служител на филмата, който е инсталирал софтуер, настройвал е функционалностите и е създавал потребителски профили, като за по-големите предприятия са се генерирали и групи потребители с различни права на действие и достъп до дата центъра. При новата технология ръчният труд от страна на служители на фирмата е елиминиран изцяло. Което води до намаляване на човешкия ресурс и повишаване на производителността на труда за единица услуга. Същевременно процеса на осигуряване достъп до услугата става изключително бъзро, веднага след заплащането й се генерира достъп, без записване на часове за посещение. Като пряко последствие от премахването на ръчния труд при предоставянето на услугата и улесненият достъп водят до увеличаване на обема предоставяни услуги. Достъпът до сървърно пространство в дейта центъра се осигурява от комутатор, който предоставя на всеки мрежов компютър индивидуална връзка, като му осигурява определена ширина на лентата (скорост на предаване). Комутаторът увеличава пропускателната способност чрез разделяне на колизиите на групи и селективно предаване на трафика към съответните сегменти. Следенето на свободното дисково пространство се осъществява от системата, като при констатиране на прекомерно занижаване извежда съобщение и ограничана скоростта за качване на данни. Това допринася за оптималното ползване на сървърните пространства. Хардуерните активи са високо технологични и отговарят на изискванията в световен мащаб за намаляване потреблението на електроенергия. Потребяваната електроенергия е с 15% по-ниска от наличното по-старо оборудване, освен това е по - ниско и излъчването на топлина, което води и до намаляване потреблението на електроенергия за охлаждането на сървърните помещения. Тези характеристики ще понижът електропотреблението с до 20%. 0.00 359 750.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).