Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 152 TREES
Български

Programme: Innovations and Competitiveness

Planning region: All

Description

"Code Runners" Ltd is a company that deals with development of technological solutions in the area of medicine. With the implementation of this project, the company will develop product innovation: an innovative cloud-based solution that will connect hospitals, doctors and manufacturers of medical equipment with the purpose of sharing feedback for patients, whom have been initially medicated with new method of treatment or medical equipment. The major objective of this project is to successfully increase the innovative capacity and the competitiveness of "Code Runners" Ltd through developing the following product innovation: an innovative cloud-based solution that will connect hospitals, doctors and manufacturers of medical equipment with the purpose of sharing feedback for patients, whom have been initially medicated with new method of treatment or medical equipment, which is placed in the thematic area "ICT and Informatics" of the Innovation Strategy for Smart Specialization. The project will be implemented by carrying out the research, testing and measurement activities necessary to develop an Innovative Portal, linking patients, doctors and manufacturers of medical equipment as well as prototype creation and testing activity related to the development of Innovative Portal , linking patients, doctors and manufacturers of medical equipment. As a result, it is expected to develop viable and economically viable eco-innovation.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Дейност от Елемент А: "Извършване на изследвания, изпитвания, измервания, необходими за разработването на Иновативен портал, свързващ пациенти, лекари и производители на медицинско оборудване" - част 1: Дейността ще бъде изпълнена чрез извършване на следните изследвания, изпитвания и измервания на два етапа: Първоначално ще се наеме оборудване, необходимо за разработване, изпитване и тестване на цялата сиситема: - Компютри под наем 10 бр.- ще служат за разработване на иновацията от екипа и за създаването на симулирана мрежа за тестване и изпитване на иновацията в операционна среда. - Сървъри под наем 4 бр. ще служат отново за създаване на симулирана мрежа за тестване и изпитване на иновацията в операционна среда. Във връзка с изложеното смятам, че наемането на горепосочените активи на пазарни цени е напълно допустимо. Освен наемането на оборудване по дейността ще се наеме и квалифициран персонал от 2 компютърни инженери, 1 специалист по сигурност на данните, 5 софтуерни инженери, 1 софтуерен архитект и 2ма софтуерни инженери от Партньорска организация. Екипът е необходим за изпълнението на долупосочените етапи от разработването на иновацията като функциите му са подробно разписани в т.9 от настоящия проект. Етап 1: Разработване на технологията на иновацията. - Изследване и дефиниране на софтуерната архитектура, която трябва да е съобразена със съвременните подходи при разработка на облачно-базирани уеб системи: Архитектурата трябва да поддържа възможност за интеграция на външни системи и услуги като OpenTok за видео разговори и Elastic Search за обработка и съхранение на исторически данни. Основните дейности по разработка на архитектурата ще бъдат извършени съвместно от софтуерен архитекти и 2 софтуерни инженери. Те ще използват придобития знание от изпълнението на услуга "Консултации при разработка на софтуерна архитектура". - Имплементиране на основните протоколи за комуникация между отделните модули на системата: Ще бъдат извършени изследвания относно разработване и имплементиране на основните протоколи за комуникация между отделните модули на системата, както и спомагателните функции като проследяване на грешки. Дейността ще бъде извършена основно от софтуерния архитект. - Изследване и анализиране на две различни технологии – невронна мрежа или комбиниран анализ на базата на алгоритми на R и индексирани данни в Elastic Search с цел откриване на оптимален алгоритъм за аналитичните и предсказващи възможности на иновацията. Тази поддейност ще бъде извършена съвместно от двамата софтуерни инженери от партньорската организация и софтуерен инженер 5 от Кандидата; - Изследване на други основни функционалности, както следва: а.Видео конферентни разговори – Софтуерен инженер 3 б.Обучения и споделяне на знания – Софтуерен инженер 5 в.Събиране, съхранение и обработка на исторически данни – Софтуерен инженер 1 и Софтуерен инженер 2 от партньорска организация. г. Извличане на информация от изображения от медицинско оборудване – Софтуерен инженер 2 и Компютърен инженер д. Дефиниране и промени по структурата на базата данни – Софтуерен инженер 2. Работата по дейността ще бъде организирана на итерации с дължина от 1 месец, като постоянно ще се прави разбор относно идентифицирани проблеми или възможности за подобрение на процеса. Отговорни за анализиране и изследване на възникнали дефекти са всички членове на екипа в зависимост от засегнатата от проблема функционалност. Интегрирането на софтуерната версия ще бъде извършвано от Компютърен инженер и Софтуерен архитект, като всяка нова софтуерна версия ще бъде измервана съвместно от Специалист по сигурност на данните и от външен изпълнител. 593 104.00 453 597.81
Дейност от Елемент А: "Извършване на изследвания, изпитвания, измервания, необходими за разработването на Иновативен портал, свързващ пациенти, лекари и производители на медицинско оборудване" - част 2: Етап 2: Изследване на технологията в лабораторна среда. - Системата ще бъде изпитана в лабораторна среда на завършена финална версия след събрана всички основни функционалности. Всяка една от тях ще бъде разиграна и анализирана индивидуално с цел валидиране на технологията. За целите на валидирането на технологията ще бъдат ангажирани членове на екипа, членове на партньорската организация и на външния изпълнител по осигуряване на качеството. - Извършване на анализ на данните от изпитванията, събиране на обратна връзка от всички участници и идентифициране на области за подобрение. Въз основа на това следващата итерация има за цел отстраняването на дефекти и подобряването на функционалности. Дейността ще бъде изпълнена и чрез две услуги: - Тестване на кода на системата - извършване на работа по ръчно тестване на уеб приложенето в съответствие с изискванията за функционалност. Регистриране на всички дефекти и непълни функционалности и последващата верификация при отстраняването им. Извършване на интеграционни и системни тестове, тестване за реграсии и финално потвърждаване на качеството на всяка софтуерна версия; Услугата е необходима, за да се отсранят всички дефекти на кода, така че той да работи ефективно и функционално. В резултат ще се осигори добра функционалност на иновацията. - Консултации при разработка на софтуерна архитектура - извършване на работа по консултация за софтуерна архитектура на облачно-базирана система. Архитектурата следва да бъде базирана на технологии за уеб разработка от Microsoft (.NET MVC, SQL Server), интеграция на Elastic Search, интеграция на JavaScript библиотеки (AngularJS и Highcharts), интеграция на услуга за видео разговори OpenTok; На база консултациите за софтуерната архитектура ще се даде информация как да се изгради приложението, как ще се интегрират външни компоненти и как ще функционира най-ефективно. Тя е приложима при интеграцията и създаване на функционалност за видео-конферентни разговори и интеграция на файлови формати от медицинско оборудване. 0.00 50 849.45
Дейност по Елемент А: "Създаване и тестване на прототип, свързан с разработването на Иновативен портал, свързващ пациенти, лекари и производители на медицинско оборудване": В рамките на настоящата дейност ще бъде създаден прототип на разработвания по проекта Иновативен портал, свързващ пациенти, лекари и производители на медицинско оборудване в лабораторна среда, с цел валидиране на технологията за широко приложение. Създаденият прототип на продукта ще бъде приложен върху операционна среда. За период от 1 месец ще се използва система за анализиране на отделни случаи и ще бъдат записвани техните случаи веднага преди процедурата, веднага след процедурата и по време на престоя в лабораторната среда, като ще се изследват и анализират специално евентуално появили се отклонения. За демонстрационни цели на прототипа ще бъдат организирани сесии за отдалечена поддръжка на оборудване, за обучение на персонал, като по този начин ще се изследват тяхната функционалност. Отделните аналитичните функционалности на иновацията също ще бъдат демонстрирани с цел тяхното валидиране. С изпробваният прототип ще бъдат идентифицирани нови функционалности за разработка или промени, които да повишат удовлетвореността на потребителите от работата с платформата. Потенциалните проблеми, които може да се идентифицират по време на демонтрацията ще бъдат записани и анализирани. В последствие ще бъдат предприети действия за тяхното решаване с цел валидиране на технологията за широко приложение. Като част от настоящата дейност ще бъде нает квалифициран персонал за извършване на изследвания, изпитвания и измервания, необходими за разработването на иновацията - 9 експерта от страна на "Коуд Рънърс" ООД и 2 експерта от страна на ЮГОЗАПАДЕН УНИВЕРСИТЕТ "НЕОФИТ РИЛСКИ". Ще бъде наето следното оборудване за създаването и демонстрацията на прототип от разработваната иновация: - Компютри под наем 10 бр.; - Сървъри под наем 4 бр. Ще бъдат възложен на външен изпълнител следната услуга: - Тестване на кода на системата - извършване на работа по ръчно тестване на уеб приложенето в съответствие с изискванията за функционалност. Регистриране на всички дефекти и непълни функционалности и последващата верификация при отстраняването им. Извършване на интеграционни и системни тестове, тестване за реграсии и финално потвърждаване на качеството на всяка софтуерна версия. 0.00 65 800.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).