Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 107 TREES
Български

Programme: Innovations and Competitiveness

Planning region: All

Description

The main activities that will be implemented to achieve project's goal include:
- Preparatory activities:
 -- Organization for the transfer of consumers from the state psychiatric hospital to the MRCC in the village of Imrenchevo.
 -- Recruitment and introductory training of staff.
The Center will accommodate 15 people, for whom needs assessments will be prepared in advance and individual plans by the local Social assistance directorate. Selected users will be prepared for their removal from the specialized institution and their placement in the new service. They will then be transferred to MRCC in the village of Imrenchevo.
The number and type of employees who will take care of the quality provision of the service is consistent with the need and the needs of the specific users and the need for 24 hour presence in the Center.
- Development of internal rules for the activity of MRCC.
- Establishing MRCC and provision of the service to 15 users for a period of 1 year.
The renovated building, intended for opening the social service is located in the village of Imrenchevo, municipality of Veliki Preslav, nearby
to the center of the village. It consists of 7 bedrooms with bathrooms, living room, staff room, laundry and storage
room and kitchen with dining area.
Therapeutic, counseling and rehabilitation activities will be carried out by 4 specialists: 1 occupational therapist, a social worker and 2 nurses, who will assist and support the users and their relatives through individual and / or group activities. Non-specialized staff of six paramedics and a host will take care of the hygiene in the building and will participate in the food preparation. They will provide a round-the-clock presence in the building of the center. This will enable consumers to live in a peaceful and close to family environment with the necessary living conditions, professional support, emotional and mental stability, social contacts and community living.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Подготвителни дейности – Подбор на персонала. Изготвяне на вътрешни правила за дейността на услугата. Организация по физическото прехвърлянето на потребителите от ДПБ в Центъра за грижа за лица с умствена изостаналост в с. Имренчево. : След подписване на административния договор за изпълнение на проект BG05M9OP001-2.90 „Нова дългосрочна грижа за възрастните хора и хората с увреждания – Етап 2 – предоставяне на нови услуги“ между ръководителя на управляващия орган за предоставяне на безвъзмездната финансова помощ и кмета на община Велики Преслав, ще бъде отправено искане до ДСП Велики Преслав за стартиране на процедура по преместване на 15 бр. пациенти на ДПБ в ЦГЛУИ в с. Имренчево. Ще стартираме и процедура по набиране на персонал за центъра. Ще се назначат следните видове специалисти и помощен персонал: 1. Ръководител - 1 бр.; 2. Трудотерапевт - 1 бр.; 3. Медицинска сестра - 2 бр. 4. Социален работник - 1 бр.; 5. Санитар - 6 бр.; 6. Домакин - 1 бр.; 7. Огняр – поддръжка - 2 бр. След направения подбор на персонал и получена информация от ДСП за определените лица, които ще бъдат насочени за преместване от ДБП в ЦГЛУИ в с. Имренчево, ще се организират няколко срещи за взаимно опознаване. Специалистите от персонала на Центъра ще посетят ДПБ за да се срещнат с потребителите, с които ще работят. Ще ги подготвят психически за предстоящото преместване. А потребителите ще посетят Центъра за да се запознаят с новата обстановка, в която ще живеят, преди окончателното им преместване. Така ще се избегне травмирането от промяната - новата непозната среда на живот. Ще се възложи и разработване на вътрешни правила, регламентиращи дейността на услугата. Транспортиране на лежащо болни потребители от Дома за възрастни с умствена изостаналост с. Лозево до ЦГЛУИ с. Имренчево. 2 000.00 1 741.00
Доставка на обзавеждане и оборудване : По проект "Създаване на Център за грижа за лица с умствена изостаналост в с. Имренчево, община Велики Преслав", финансиран по договор № BG16RFOP001-5.002-023-С001 по ОПРР са извършени строително монтажни дейности, в които не са били включени доставка и монтаж на климатици и щори. По тази причина ги залагаме за изпълнение в настоящата процедура. Предвижда се да бъдат закупени два климатика: един за всекидневната стая, в която ще се работи с потребителите и един за кухнята – трапезария. Климатиците ще се използват само за охлаждане през горещите дни. Климатикът за дневната стая е с капацитет 12 000 BTU със средна единична пазарна цена 1018.47 лв. Климатикът за кухнята – трапезария е с капацитет 18 000 BTU със средна единична пазарна цена 1322.52 лв. Ще бъдат закупени и хоризонтални алуминиеви щори с долно закрепване за останалите помещения, с цел намаляване на силното слънцегреене и предотвратяване на прекаленото им затопляне през горещите дни. Щорите са от следните артикули: р-р 42/122 със средна единична пазарна цена 13.14 лв.; р-р 43/125 със средна единична пазарна цена 13.71 лв.; р-р 45/132 със средна единична пазарна цена 15.12 лв.; р-р 47/128 със средна единична пазарна цена 15.37 лв.; р-р 52/132 със средна единична пазарна цена 16.92 лв.; р-р 54/134 със средна единична пазарна цена 18.16 лв.; р-р 71/51 със средна единична пазарна цена 11.39 лв.; р-р 112/44 със средна единична пазарна цена 13.07 лв.; р-р 118/141 със средна единична пазарна цена 39.45 лв.; р-р 120/138 със средна единична пазарна цена 39.45 лв.; 3 321.54 3 274.44
Създаване на ЦГЛУИ в с. Имренчево и предоставяне на услугата на 15 бр. потребители за период от 1 година.: Създаването на ЦГЛУИ в с. Имренчево е свързано и с осигуряването на материали и консумативи за безпрепятствено осъществяване на целите на проекта. Ще се закупят 8 тона пелети за отоплителния сезон. Предвидено е закупуване на аксесоари за санитарните възли от първа необходимост като: сапунерка, държач за хавлия, държач за тоалетна хартия, чаша за поставяне на четка и паста за зъби, огледало. Ще се закупят и 15 комплекта чаршафи, калъфки за възглавници и протектори за леглата. За протичане на нормалните процеси в кухнята по приготвянето на храната ще се закупят съдове и прибори от първа необходимост. След настаняването на потребителите в зависимост от индивидуалните им физически и психически характеристики и по преценка на трудотерапевтите ще се закупят и помощни материали за заниманията им по трудотерапия. За персонала ще бъде осигурено работно облекло. Ще бъде открит телефонен пост. Ще се осигури и връзка с интернет и телевизия. 292 339.74 273 126.67

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).