Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 56 672 TREES
Български

Programme: Innovations and Competitiveness

Planning region: All

Description

Euro Custom Ltd. was established in October 2017 with the aim to develop in the field of research and development activities in technical sciences.
This project presents the idea of marketing a service for developing reports, analyzes and information repositories by collecting data from users of smart home appliances. Based on an ad hoc method of obtaining the data through the development of a functional software application interface, structured data will be created that will be the main source of scientific reports and high value added information repositories. The service will be designed for scientific organizations and businesses that share their data and develop "smart homes" technologies to identify patterns in consumer behavior to improve business offerings of companies and create value-added products or services for consumers.

In view of the market realization of the entrepreneurial idea, as well as increasing the scale and capabilities of the enterprise to meet the needs of the maximum number of customers and positioning on the international markets, the company needs the purchase of suitable high technology equipment and investment in human capital.
Within the project, the company will create the tools and infrastructure for data collection and storage. Standards, requirements, and external connectivity protocols will be developed to create the environment needed to extract structured data from smart device users and develop specific reports and analyzes, as well as repositories with a structured information base.

The implementation of this project will provide the necessary impetus and will increase the capacity and competitiveness of the company to develop into one of the priority sectors with high added value according to the National Strategy for Promotion of Small and Medium-Sized Enterprises 2014-2020
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Реализиране на пазара на предприемаческата идея (дейността ще бъде осъществена чрез наемане на квалифициран персонал -3 броя, както и чрез закупуване на 1 бр. ДМА - Сървърно оборудване със сертификат за крипто сигурност с 3 броя сървърни компонента) : С изпълнението на дейността ще се осигурят необходимите условия и техническа обезпеченост за реализиране на пазара на предприемаческата идея. Създаването на необходимата инфраструктура и инструменти за събиране и анализ на структурирани данни ще се осъществи на два етапа: 1. Доставка и имплементиране на ДМА - 1 бр. Сървърно оборудване със сертификат за крипто сигурност с 3 броя сървърни компонента – в рамките на първия етап ще се осигури техническата обезпеченост на идеята чрез придобиване на специализирано сървърно оборудване със сертификат за крипто сигурност, което притежава необходимите характеристики за събирането, съхранението и анализ на големи масиви от данни и ще има възможността да ги записва криптирано, с което се гарантира сигурността на събраните данни. Сървърното оборудване ще осигури автоматизацията и производителността при събиране на данните, с което ще се преодолее един от най-големите проблеми на този пазар, а именно „латентността“ по време на събиране на данни, както и прецизната, бърза и надеждна обработка на обема данни, постъпващи през приложния програмен интерфейс. 2. Разработване на универсален протокол за външна свързаност на “smart home” устройства – Този етап включва разработване на протокол за външна свързаност под формата на приложно - програмен интерфейс, който да представя технически насоки и инструкции за свързване на устройствата към сървърите и предаване на данни по начин, позволяващ събирането, съхранението и криптирането на големи масиви от данни. Създаването на такъв протокол е задължително условие, с което да се гарантира възможността за свързване на устройства от различни производители към системата. За изпълнението на втория етап ще бъде сформиран екип, състоящ се от: - Електроинженер на 4 часов работен ден - Програмист-аналитик на 4 часов работен ден - Статистик - 4 часов работен ден. Всеки експерт ще изпълнява специфични задачи, отговарящи на професионалната му квалификация и опит, а именно: 2.1. Изготвяне на спецификация и техническо задание за подаваните метрики от различните телеметрични устройства – този подетап включва изготвянето на спецификация и техническо задание за съществуващите смарт устройства за дома и по-конкретно: - определяне на дефиниции - допустими стойности - видове метрики (например Watts/Volts/Amps/Ohms). Отговорното лице ще е предприемачът в позицията на електроинженер. 2.2. Изготвяне на методология за прилагане на сурови данни при създаване, поддържане и използване на регистри и извадки за бъдещите изследвания и анализи – в рамките на този подетап статистикът ще бъде отговорен за създаване на модели, които са обосновани математически или статистически и които ще могат да допринесат за събирането на данните в структуриран формат и ред, който да може да извежда тенденции и заключения и да структурира информацията в правилната нотационна форма, според конкретната ситуация. 2.3. Разработка на API или спецификация, инструкции и описване на конкретните начини на възможните взаимодействия с други софтуерни компоненти, част от смарт устройства, сървъри или други уреди от програмист-аналитика. Този подетап включва: - Конфигуриране на спецификация - Изграждане на мрежова инфраструктура - Обособяване на правила за пренасочване на трафик - Изграждане на back-end услуги - Изготвяне на документация. Етапи/Процес на изпълнение: 1) Подготовка и провеждане на тръжна процедура за придобиване на ДМА, избор на изпълнител, сключване на договор и доставка (м 1-4)-Отг.Управител 2) Сформиране на екип, сключване на договори с експертите, разпределение на задачите по проекта сред членовете на екипа (м4-6) -Отг.Управител 2.1.Назначаване на предприемача на длъжност „Електроинженер“ 2.2. Назначаване на лице, обект на оценка, на позицията „Програмист-аналитик „ 2.3. Назначаване на лице, което не е обект на оценка, на позицията „Статистик“ 3) Разработване на универсален протокол за външна свързаност на “smart home” устройства (м7-12) -Отг.Екип 249 903.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).