Разработване на документации за обществени поръчки за избор на изпълнители на допустимите дейности по проекта - Инженеринг, Консултант по смисъла на ЗУТ, Доставка и монтаж на обзавеждане и оборудване, и мерки за публичност и визуализация . Провеждане на тръжни процедури. Подписване на договори с избраните изпълнители.: Документациите за обществени поръчки ще бъдат изготвени по реда и условията на ЗОП и ППЗОП. Изискванията към изпълнителите и условията за изпълнение на дейностите ще са съобразени с указанията и изискванията по Оперативна програма "Региони в растеж 2014-2020" |
0.00
|
0.00
|
Изпълнение на „Инженеринг за проектиране и изграждане на Център за грижа за пълнолетни лица с умствена изостаналост- гр. Малко Търново“. Извършване на авторски надзор.: Избраната по реда на ЗОП фирма, ще изпълни дейностите по Инженеринг: Извършване на проектиране и изпълнение на строителство и упражняване на авторски надзор по време на строителството (инженеринг) на „Център за грижа за пълнолетни лица с умствена изостаналост- гр. Малко Търново“. |
396 087.64
|
470 975.53
|
Осъществяване на дейностите по Консултант по смисъла на ЗУТ за извършване на оценка на съответствието на инвестиционния проект и осъществяване на независим строителен надзор при изпълнение на "Инженеринг за проектиране и изграждане на Център за грижа за пълнолетни лица с умствена изостаналост- гр. Малко Търново“. Изготвяне на технически паспорт на сградата.: Съгласно Закона за устройство на територията, по време на строителство, върху обекти от І-ва до ІV-та категория по Наредба №1 на МРРБ, е задължително да бъде предвиден независим строителен надзор, осъществяван от лицензирана фирма.
В рамките на настоящата дейност избраният Консултант по смисъла на чл. 168 от ЗУТ ще изпълни:
1. Доклад за оценка на съответствието на работния проект за „Инженеринг за проектиране и изграждане на Център за грижа за лица с умствена изостаналост- гр. Малко Търново“
2. Независим строителен надзор при реализацията на проект „Инженеринг за проектиране и изграждане на Център за грижа за лица с умствена изостаналост- гр. Малко Търново“, , в това число ще изпълни следното:
- ще контролира законосъобразното започване на строежа.
- ще следи за хода на изпълнение на СМР съгласно график на строителя, да оценява забавата и да определя какви мерки трябва да се вземат в това отношение. Съгласувано с Възложителя да нарежда извършването на изменения в графика или да взема решения по такива изменения, предлагани от изпълнителя.
- ще контролира качеството на влаганите строителни материали и изделия, като изисква от Изпълнителя на строежа сертификати и протоколи от контролните изпитания за влаганите в строежа материали и съоръжения и съответствието им с нормите на безопасност.
- ще контролира пълнотата и правилността на съставяните протоколи и актове по време на строителството, като извършва контролно замерване на видовете СМР и проверка на изготвените от строителя подробни ведомости на извършените видове СМР за съответния период.
- ще контролира количеството и качеството на изпълнение на строително-монтажните работи, за да определи дали да се извърши плащане на изпълнителя на СМР, за което той претендира. Плащане на изпълнителя на СМР ще се извършва само ако количествено-стойностната сметка за изпълнените СМР (Акт обр. 19) е парафирана от изпълнителя на строителния надзор.
- ще изисква провеждането само в негово присъствие и да контролира правилността, пълнотата и законосъобразността на всички функционални проби, пускови изпитания и пробна експлоатация, доказващи годността на строежа за въвеждане в експлоатация.
- след проверка на място ще подписва всички актове и протоколи по време на строителството, необходими за оценка на строежа, съгласно изискванията за безопасност и законосъобразното им изпълнение, съгласно ЗУТ и Наредбите към него.
- съвместно с Изпълнителя на СМР ще подготви и завери екзекутивната документация за строежа съгласно изискванията на чл.175, ал. 2 от ЗУТ, както и да носи отговорност за правилното й комплектоване.
- след приключване на строителството ще изготви Окончателен доклад относно законосъобразното изпълнение на строежа и готовността му за въвеждане в експлоатация на основание чл.168, ал.6 от ЗУТ и да го предаде на Възложителя. Както и ще изпълнява и други задължения, не упоменати изрично по-горе, но предвидени в българското законодателство и/или изискванията на ОПРР 2014-2020.
- Изготвяне на технически паспорт на сградата.
|
19 755.00
|
9 558.00
|
Доставка и монтаж на обзавеждане и оборудване по проект „Изграждане, оборудване и обзавеждане на Център за грижа за пълнолетни лица с умствена изостаналост- гр. Малко Търново“: Доставката на оборудването и обзавеждането, които ще бъдат предвидени в техничeската документация, цели след приключване на проекта, „Център за грижа за пълнолетни лица с умствена изостаналост- гр. Малко Търново“ да бъде изцяло завършен и готов за предоставяне на социалните услуги. Оборудването и обзавеждането ще бъде съобразено с „Изисквания по отношение на оборудване/обзавеждане“ посочени във „Функционалните изисквания за ЦГЛУИ“ . Оборудването и обзавеждането ще включва голям брой артикули, които са необходими за нормалното функциониране на ЦГПЛУИ и ще осигури безопасна и сигурна среда за лицата с умствена изостаналост. Мебелировката ще осигурява домашен уют и комфорт и бъде съобразена с функцията на помещенията.
По този начин ще бъдат изпълнени и спазени стандартите за материална база в ЦГПЛУИ, за осъществяване на процеса на деинституционализация в услугите за възрастни хора и хората с увреждания
|
31 688.76
|
35 605.80
|
Изпълнение на мерки по публичност и визуализация по проект „Изграждане, оборудване и обзавеждане на Център за грижа за пълнолетни лица с умствена изостаналост- гр. Малко Търново“: Настоящата дейност е избрана с цел:
Осигуряване на информираност на обществеността по отношение на проекта и предвидените в него дейности и резултати;
Съблюдаване на изискванията на ЕС по отношение визуализацията на проекти, финансирани от Европейския фонд за регионално развитие;
Дейността ще допринесе за изграждане на позитивен имидж на проекта и огласяване на финансовия принос на ЕС за постигане на проектните резултати.
Дейността ще бъде изпълнена съобразно Общите условия към финансираните по ОПРР 2014-2020 г. договори за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ и Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. (Приложение З към Насоките за кандидатстване). С оглед осигуряване публичността и информирането на обществеността относно финансовия принос на ЕС за реализацията на проекта проектното предложение предвиждa пресконференция/конференция по повод стартирането на проекта, както и подобно събитие при приключване на проекта за оповестяване резултатите от реализацията му. Ще бъдат изготвени един временен билборд по време на строителството и една постоянна информационна табела/билборд след завършване на проекта.Съгласно Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г., кандидатът в настоящото проектно предложение ще информира обществеността за получената подкрепа като оповести на уеб-сайта си кратко описание на проекта, включващо неговите цели и резултати, и открояващо финансовата помощ от Европейския съюз.Ще бъде проведено и публично събитие "първа копка".
В рамките на дейността ще бъде изработен и 1 банер , които да бъде поставян в залите, където се провеждат пресконференциите и работните срещи на екипа. Ще бъдат изработени и информационни стикери за визуализация на закупеното оборудване.
|
4 480.00
|
5 376.00
|
Въвеждане на обекта в екслоатация: След приключване на строителството и представяне на: - документ за собственост (нотариален акт); -разрешение за строеж; - протокол за определяне на строителна линия и ниво, заедно с резултатите от проверките на достигнатите нива; -аверена заповедна книга на строежа; Акт 14 за приемане на конструкцията; Акт 15 за установяване годността на строежа за въвеждането му в експлоатация (с приложени протоколи за успешно проведени 72-часови проби за доказване на техническите параметри на строежа); -документи, удостоверяващи съответствието на вложените строителни продукти със съществените изисквания към строежите по Чл. 169 от ЗУТ; документ от Агенцията по геодезия, картография и кадастър за предадена екзекутивна документация; договори с експлоатационните дружества (Електро, ВиК, газоснабдяване, топлофикация и други) за присъединяване към мрежите на техническата инфраструктура. -Окончателен доклад от консултанта, извършващ строителен надзор, относно законосъобразното изпълнение на строежа и готовността му за въвеждане в експлоатация на основание чл.168, ал.6 от ЗУТ обектът ще бъде въведен в експлоатация. Издаването на Акт 16 гарантира законосъобразността на извършените ремонтни дейности, както и безопасността на нейните обитатели. |
1 500.00
|
0.00
|
Дейности по организация и управление на проекта.: Настоящата дейност е избрана с цел:
Осигуряване на успешно изпълнение на проекта и постигане на проектните цели;
Оптимизиране използването на проектните ресурси;
Постигане на ефективна координация и комуникация с изпълнители;
Осигуряване на информираност при управлението на проекта;
Осигуряване на добра отчетност и контрол върху изпълнението;
Тя ще гарантира постигането на очакваните резултати от реализацията на проекта и спазването на принципите на добро управление, отчетност и прозрачност
Дейностите на Екипът, отговарящ за организацията и управлението на проекта ще включват без да се ограничават до: • Организация и ръководене на дейностите па проекта • Организация и съдействие при провеждането на процедурите за възлагане на обществени поръчки за дейностите, попадащи в обхвата на проекта • Изготвяне на документациите за провеждане на обществени поръчки • Координира и поддържа контакт с органи и институции, които имат отношение към изпълнението на проекта; • Координация и комуникация с изпълнителите по проекта ; • Спазване на вътрешните правила/процедури, имащи отношение към управлението и изпълнението на проекта • Организиция изпълнение на предписанията на одитиращите органи и препоръките, съдържащи се в доклади от проверки на място • Наблюдение и контрол върху изпълнението на сключените договори за обществени поръчки и за подготовката, при необходимост, на допълнителни споразумения към тях; • Отговаря за спазването на графика за изпълнение на проекта; |
9 070.23
|
8 452.01
|