Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 57 355 TREES
Български

Programme: Innovations and Competitiveness

Planning region: All

Description

The project envisages construction (new construction) of Mental Disability Care Center (MDCC) in the town of Malko Tarnovo, in connection with the process of deinstitutionalization of the care for elderly people and people with disabilities, for access to quality social services for disabled and elderly people and in accordance with the Action Plan for the period 2018-2021 for the implementation of the National Long-Term Care Strategy. The construction of MDCC will be in line with the functional requirements and guidelines developed by the Ministry of Labor and Social Policy for building the infrastructure in line with the relevant European documents for deinstitutionalization and community life. After completing the construction activities, the premises will be equipped and furnished in accordance with "Equipment Requirements" specified in "Functional Requirements for MDCC"
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Разработване на документации за обществени поръчки за избор на изпълнители на допустимите дейности по проекта - Инженеринг, Консултант по смисъла на ЗУТ, Доставка и монтаж на обзавеждане и оборудване, и мерки за публичност и визуализация . Провеждане на тръжни процедури. Подписване на договори с избраните изпълнители.: Документациите за обществени поръчки ще бъдат изготвени по реда и условията на ЗОП и ППЗОП. Изискванията към изпълнителите и условията за изпълнение на дейностите ще са съобразени с указанията и изискванията по Оперативна програма "Региони в растеж 2014-2020" 0.00 0.00
Изпълнение на „Инженеринг за проектиране и изграждане на Център за грижа за пълнолетни лица с умствена изостаналост- гр. Малко Търново“. Извършване на авторски надзор.: Избраната по реда на ЗОП фирма, ще изпълни дейностите по Инженеринг: Извършване на проектиране и изпълнение на строителство и упражняване на авторски надзор по време на строителството (инженеринг) на „Център за грижа за пълнолетни лица с умствена изостаналост- гр. Малко Търново“. 396 087.64 470 975.53
Осъществяване на дейностите по Консултант по смисъла на ЗУТ за извършване на оценка на съответствието на инвестиционния проект и осъществяване на независим строителен надзор при изпълнение на "Инженеринг за проектиране и изграждане на Център за грижа за пълнолетни лица с умствена изостаналост- гр. Малко Търново“. Изготвяне на технически паспорт на сградата.: Съгласно Закона за устройство на територията, по време на строителство, върху обекти от І-ва до ІV-та категория по Наредба №1 на МРРБ, е задължително да бъде предвиден независим строителен надзор, осъществяван от лицензирана фирма. В рамките на настоящата дейност избраният Консултант по смисъла на чл. 168 от ЗУТ ще изпълни: 1. Доклад за оценка на съответствието на работния проект за „Инженеринг за проектиране и изграждане на Център за грижа за лица с умствена изостаналост- гр. Малко Търново“ 2. Независим строителен надзор при реализацията на проект „Инженеринг за проектиране и изграждане на Център за грижа за лица с умствена изостаналост- гр. Малко Търново“, , в това число ще изпълни следното: - ще контролира законосъобразното започване на строежа. - ще следи за хода на изпълнение на СМР съгласно график на строителя, да оценява забавата и да определя какви мерки трябва да се вземат в това отношение. Съгласувано с Възложителя да нарежда извършването на изменения в графика или да взема решения по такива изменения, предлагани от изпълнителя. - ще контролира качеството на влаганите строителни материали и изделия, като изисква от Изпълнителя на строежа сертификати и протоколи от контролните изпитания за влаганите в строежа материали и съоръжения и съответствието им с нормите на безопасност. - ще контролира пълнотата и правилността на съставяните протоколи и актове по време на строителството, като извършва контролно замерване на видовете СМР и проверка на изготвените от строителя подробни ведомости на извършените видове СМР за съответния период. - ще контролира количеството и качеството на изпълнение на строително-монтажните работи, за да определи дали да се извърши плащане на изпълнителя на СМР, за което той претендира. Плащане на изпълнителя на СМР ще се извършва само ако количествено-стойностната сметка за изпълнените СМР (Акт обр. 19) е парафирана от изпълнителя на строителния надзор. - ще изисква провеждането само в негово присъствие и да контролира правилността, пълнотата и законосъобразността на всички функционални проби, пускови изпитания и пробна експлоатация, доказващи годността на строежа за въвеждане в експлоатация. - след проверка на място ще подписва всички актове и протоколи по време на строителството, необходими за оценка на строежа, съгласно изискванията за безопасност и законосъобразното им изпълнение, съгласно ЗУТ и Наредбите към него. - съвместно с Изпълнителя на СМР ще подготви и завери екзекутивната документация за строежа съгласно изискванията на чл.175, ал. 2 от ЗУТ, както и да носи отговорност за правилното й комплектоване. - след приключване на строителството ще изготви Окончателен доклад относно законосъобразното изпълнение на строежа и готовността му за въвеждане в експлоатация на основание чл.168, ал.6 от ЗУТ и да го предаде на Възложителя. Както и ще изпълнява и други задължения, не упоменати изрично по-горе, но предвидени в българското законодателство и/или изискванията на ОПРР 2014-2020. - Изготвяне на технически паспорт на сградата. 19 755.00 9 558.00
Доставка и монтаж на обзавеждане и оборудване по проект „Изграждане, оборудване и обзавеждане на Център за грижа за пълнолетни лица с умствена изостаналост- гр. Малко Търново“: Доставката на оборудването и обзавеждането, които ще бъдат предвидени в техничeската документация, цели след приключване на проекта, „Център за грижа за пълнолетни лица с умствена изостаналост- гр. Малко Търново“ да бъде изцяло завършен и готов за предоставяне на социалните услуги. Оборудването и обзавеждането ще бъде съобразено с „Изисквания по отношение на оборудване/обзавеждане“ посочени във „Функционалните изисквания за ЦГЛУИ“ . Оборудването и обзавеждането ще включва голям брой артикули, които са необходими за нормалното функциониране на ЦГПЛУИ и ще осигури безопасна и сигурна среда за лицата с умствена изостаналост. Мебелировката ще осигурява домашен уют и комфорт и бъде съобразена с функцията на помещенията. По този начин ще бъдат изпълнени и спазени стандартите за материална база в ЦГПЛУИ, за осъществяване на процеса на деинституционализация в услугите за възрастни хора и хората с увреждания 31 688.76 35 605.80
Изпълнение на мерки по публичност и визуализация по проект „Изграждане, оборудване и обзавеждане на Център за грижа за пълнолетни лица с умствена изостаналост- гр. Малко Търново“: Настоящата дейност е избрана с цел:  Осигуряване на информираност на обществеността по отношение на проекта и предвидените в него дейности и резултати;  Съблюдаване на изискванията на ЕС по отношение визуализацията на проекти, финансирани от Европейския фонд за регионално развитие; Дейността ще допринесе за изграждане на позитивен имидж на проекта и огласяване на финансовия принос на ЕС за постигане на проектните резултати. Дейността ще бъде изпълнена съобразно Общите условия към финансираните по ОПРР 2014-2020 г. договори за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ и Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. (Приложение З към Насоките за кандидатстване). С оглед осигуряване публичността и информирането на обществеността относно финансовия принос на ЕС за реализацията на проекта проектното предложение предвиждa пресконференция/конференция по повод стартирането на проекта, както и подобно събитие при приключване на проекта за оповестяване резултатите от реализацията му. Ще бъдат изготвени един временен билборд по време на строителството и една постоянна информационна табела/билборд след завършване на проекта.Съгласно Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г., кандидатът в настоящото проектно предложение ще информира обществеността за получената подкрепа като оповести на уеб-сайта си кратко описание на проекта, включващо неговите цели и резултати, и открояващо финансовата помощ от Европейския съюз.Ще бъде проведено и публично събитие "първа копка". В рамките на дейността ще бъде изработен и 1 банер , които да бъде поставян в залите, където се провеждат пресконференциите и работните срещи на екипа. Ще бъдат изработени и информационни стикери за визуализация на закупеното оборудване. 4 480.00 5 376.00
Въвеждане на обекта в екслоатация: След приключване на строителството и представяне на: - документ за собственост (нотариален акт); -разрешение за строеж; - протокол за определяне на строителна линия и ниво, заедно с резултатите от проверките на достигнатите нива; -аверена заповедна книга на строежа; Акт 14 за приемане на конструкцията; Акт 15 за установяване годността на строежа за въвеждането му в експлоатация (с приложени протоколи за успешно проведени 72-часови проби за доказване на техническите параметри на строежа); -документи, удостоверяващи съответствието на вложените строителни продукти със съществените изисквания към строежите по Чл. 169 от ЗУТ; документ от Агенцията по геодезия, картография и кадастър за предадена екзекутивна документация; договори с експлоатационните дружества (Електро, ВиК, газоснабдяване, топлофикация и други) за присъединяване към мрежите на техническата инфраструктура. -Окончателен доклад от консултанта, извършващ строителен надзор, относно законосъобразното изпълнение на строежа и готовността му за въвеждане в експлоатация на основание чл.168, ал.6 от ЗУТ обектът ще бъде въведен в експлоатация. Издаването на Акт 16 гарантира законосъобразността на извършените ремонтни дейности, както и безопасността на нейните обитатели. 1 500.00 0.00
Дейности по организация и управление на проекта.: Настоящата дейност е избрана с цел:  Осигуряване на успешно изпълнение на проекта и постигане на проектните цели;  Оптимизиране използването на проектните ресурси;  Постигане на ефективна координация и комуникация с изпълнители;  Осигуряване на информираност при управлението на проекта;  Осигуряване на добра отчетност и контрол върху изпълнението; Тя ще гарантира постигането на очакваните резултати от реализацията на проекта и спазването на принципите на добро управление, отчетност и прозрачност Дейностите на Екипът, отговарящ за организацията и управлението на проекта ще включват без да се ограничават до: • Организация и ръководене на дейностите па проекта • Организация и съдействие при провеждането на процедурите за възлагане на обществени поръчки за дейностите, попадащи в обхвата на проекта • Изготвяне на документациите за провеждане на обществени поръчки • Координира и поддържа контакт с органи и институции, които имат отношение към изпълнението на проекта; • Координация и комуникация с изпълнителите по проекта ; • Спазване на вътрешните правила/процедури, имащи отношение към управлението и изпълнението на проекта • Организиция изпълнение на предписанията на одитиращите органи и препоръките, съдържащи се в доклади от проверки на място • Наблюдение и контрол върху изпълнението на сключените договори за обществени поръчки и за подготовката, при необходимост, на допълнителни споразумения към тях; • Отговаря за спазването на графика за изпълнение на проекта; 9 070.23 8 452.01

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).