Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 209 TREES
Български

Programme: Innovations and Competitiveness

Planning region: All

Description

The realization of the current project aims at improving the working environment for "BRIAN TERMOIZOL" Ltd.’s employees - target group,  through identifying their needs and problems and implementing measures intended to solve these problems. In order that the aims, pursued by the company’s development strategy, are achieved, a human resource management informational system, reflecting the specific characteristics of the personnel’s structure, is going to be created and introduced. With the implementation of project activities will invest in human capital through measures to support the extension of the working life of older people (over 54 years). The project will also improve work and health status of the target group through risk prevention - buying PPE and collective remedies.  To increase motivation and overcome stress the project provided spaces for sport and nutrition. The creation of social benefits is fully oriented towards satisfying the target group’s needs for reconciliation of private and professional life. The result, expected from the project activities execution, is improvement of the quality of the working places in the enterprise alongside with satisfaction of BRIAN TERMOIZOL’s needs for long-term increase of the employees’ labor productivity. 
The main activities under the project are: 
1. OPTIMIZATION OF THE HUMAN RESOURCES MANAGING SYSTEM; 
2. PURCHASE OF PPE AND SPECIAL CLOTHING;
3. PROVIDING OF COLLECTIVE REMEDIES; 
4. DIFERENTIATE SPACES FOR SPORT AND NUTRITION;
5. INFORMATION AND COMMUNICATION; 
6. ORGANISATION AND PROJECT MANAGEMENT.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
ОПТИМИЗИРАНЕ НА СИСТЕМАТА ЗА УПРАВЛЕНИЕ НА ЧОВЕШКИТЕ РЕСУРСИ: Дейността е насочена към оптимизация на управлението на човешките ресурси в "БРАЯН ТЕРМОИЗОЛ" ЕООД. Необходимостта от въвеждане на промени в системата е обвързана със стратегията за развитие на дружеството за постигане на устойчив растеж, която освен с подобряване на качеството на предлаганите продукти, е насочена и към подобряване на работната среда за служителите и намаляване негативното въздействие върху околната среда. Целта на настоящата дейност е да бъде изградена ефективно функционираща система за управление на човешките ресурси, чрез създаване на вътрешно фирмена нормативна уредба, обслужване на процеса по подбор и наемане, обучение и преквалификация на персонала, отчитане на труда при прилагане гъвкави форми на заетост, комуникационни канали и взаимовръзки, контрол на работното време и достъпа, анализи, прогнози и др., която да бъде управлявана от специфично разработен софтуер. Акцентът при въведените нови мерки за управление на човешките ресурси в "БРАЯН ТЕРМОИЗОЛ" ЕООД ще бъде поставен върху: А/ Оптимизация на работните процеси, вкл. въвеждането на гъвкави форми на заетост – предвидените промени в системата за управление на човешките ресурси ръководството на дружеството цели оптимизира раб. процеси, като: - Въведе гъвкави граници на работното време; - - Въведе гъвкави работни часове за определен период; -.Въведе възможност за ротация на длъжности в рамките на организацията; - Въведе възможност за промяна на трудовите задължения в рамките на длъжността; Горепосочените въведения са пряко обвързани с производствения процес. Чрез въвеждането на тези мерки ще бъде осигурен възможност, на лицата от целевата група, за по-лесно съвместяване на професионалния и личния живот, както и възможност за учене на работното място. Б/ Насърчаване на по-възрастните служители и удължаване на професионалния им живот - възрастните работещи са съществена част от работната сила в развитите общества. В тази връзка, а и като част от политиката на дружеството по отношение на служителите над 54-годишна възраст, ръководството на "БРАЯН ТЕРМОИЗОЛ" ЕООД ще въведе мерки, свързани с адаптирането на личните работни задачи съобразно силните страни, нуждите и възможностите на възрастните служители, като: Намаляване на физическото натоварване; Въвеждане на кратки почивки в работния процес; Менторство от страна на по – възрастните по отношение на младите и неопитни служители. С успешното изпълнение на дейността ще допринесе за развитие на политиката на дружеството в областта на опазването на околната среда, чрез ресурсна ефективност - виртуализиране на голяма част от документооборота на хартиен носител. 77 000.00 76 500.00
ЗАКУПУВАНЕ НА ЛПС И СПЕЦИАЛНО ОБЛЕКЛО: В рамките на дейността ще бъдат закупени лични предпазни средства за заетите в предприятието служители. Въз основа на извършена оценка на риска, определените рискове при различните извършвани трудови дейности, допълнителните рискове и политиката на "БРАЯН ТЕРМОИЗОЛ" ЕООД, насочена към подобряване на професионалния и здравен статус на работниците, се предвижда закупуването на лични предпазни средства, които отговарят на всички изисквания на приложимото законодателството в областта на безопасните условия на труд. Предвидените за закупуване лични предпазни средства ще заменят наличните такива, които с оглед периода на износване и интензивността на работния процес на служителите, вече са загубили част от защитните си качества и представляват риск за осигуряване здравето и безопасността на работещите. Необходимостта от подмяна на наличните лични предпазни средства е породена от амортизация на значителна част от тях вследствие на продължително им използване в цеховете на предприятието. Бройките на ЛПС и специалното облекло са предвидени спрямо цикълът им на износване и продължителността на проекта 84 080.00 84 051.67
ОСИГУРЯВАНЕ НА СРЕДСТВА ЗА КОЛЕКТИВНА ЗАЩИТА: Настоящата дейност е насочена към закупуване на средства за колективна защита за заетите в дружеството, чрез които да се повиши безопасността при работата. Предвидените за закупуване колективни средства за защита са изцяло съобразени с предписанията СТМ в изпълнение на програмата за минимизиране на риска. Необходимите средства за колективна защита, които ще се използват от служителите на дружеството, ангажирани с заваръчният процес -локални мобилни аспирационни системи за заварчици – поемат целия поток отделени газове и дим по време на заваряване.Локалните аспирационни системи пречистват газовете като задържат фините частици и връщат пречистения въздух обратно в помещението. Предпазния, шлем който се използва за предпазване на очите, предпазва донякъде и от директното вдишване на тези газове, но при по - интензивна и продължителна работа на закрито газовете не могат да се разсеят толкова бързо, което налага прекъсване на производствения процес. С предвидените за закупуване колективни средства за защита ще се отстранят вредните пушеци и прах във въздуха, от мястото на образуването им, като вредните емисии се улавят преди да достигнат зоната на дишане с цел отстраняване на риска от респираторни, алергични и дерматологични заболявания. 24 000.00 24 000.00
ОБСОБЯВАНЕ НА МЕСТА ЗА СПОРТ И ПОЧИВКА: В рамките на дейността ще бъдат обособени 2бр. места за спорт хранене и отдих и ще бъде осигурена достъпна архитектурна среда за едно лице с увреждане. Към момента в базата на предприятието няма спортна - фитнес зала и място за хранене, в които работници от офиса, цеховете да спортуват и хранят през работният ден и след него. След направено прочуване за спортните интереси на заетите в дружеството, ръководството на "БРАЯН ТЕРМОИЗОЛ" ЕООД взе решение за обособяване на фитнес зала, в която работниците ще поддържат физическата си форма - необходимо условие за извършване на трудовата им дейност, както и да съчетават личния живот с професионалните ангажименти. В допълнение в изпълнението на дейността е предвидено създаването на място за хранене в самостоятелна постройка, находяща се отново във производствената база на дружеството, с което да осигури на служителите си възможността за спокойно хранете при спазване на ФРТП на предприятието. Помещенията са занемарени и за създаване на нормални условя за експлоатацията им, като първа стъпка е необходимо извършването на текущ ремонт, като в самостоятелната постройка ще се постави дограма, а в помещението към базата ще извърши текущ освежителен ремонт. Лицето с увреждания част от целевата група по проекта има проблем с придвижването и за да бъде достъпно мястото за хранене се предвижда се залепят ленти против подхлъзване и да се изгради парапет към самостоятелната постройка предвидена за целта. За обособяването на помещение в базата на предприятието за фитнес зала е необходимо да се закупи следното професионално оборудване: Тенис маса -1бр. Кростренажор - 1бр. Велоергометър -1бр. Бягаща пътека - 1бр. Лежанка - 1бр. Лост с успоредка - 1бр. Климатик - 1бр. За обособяването на самостоятелната постройка в място за хранене е необходимо да се закупи следното оборудване:: Климатик, колонен - 1 бр. Хладилник - 1 бр. Миялна машина - 1 бр. Микровълнова печка - 1бр. Печка готварска - 1бр. Кухненски шкафове - модулна система - 5 бр. Кафе машина - 1бр. Диспенсър за вода - 1бр. Диван - 2бр. Телевизор - 1бр. Маси за хранене - 4бр. Пейки - 8бр. Изпълнението на дейността ще създаде социални придобивки - места за спорт хранене, и като резултат са очаква да се засили мотивацията и лоялността, както и да се намали стреса на работниците и служителите - основни предпоставки за повишаване на производителност на труда в дружеството. Продължителността на дейността включва времето за извършването на ремонтните дейности, както и очакваното време за доставка на оборудването и обзавеждането. 90 150.00 89 650.00
ИНФОРМАЦИЯ И КОМУНИКАЦИЯ: Дейността е свързана с прилагане на мерки за осигуряване на информираност, публичност и комуникация по проекта. Чрез тях ще бъдат популяризирани - настоящия проект, неговите цели, изпълнените дейности, постигнатите резултати, както и осигурената финансовата подкрепа от Европейският съюз. Мерките ще бъдат времево съобразени с напредъка по проекта, с цел гарантиране на прозрачност при изпълнението и взимането на решения. Информация ще достигне до клиентите, партньорите и служителите на фирмата, както и до широката общественост. Повишената обществена осведоменост ще доведе до интерес и сред други работодатели, които е възможно да реализират някои от дейностите заложени в проектното предложение. Като резултат ще се подобри качеството на работните места и в други предприятията, респективно ще се повиши общото ниво на производителност на труда в частният сектор. 1 850.00 1 850.00
ОРГАНИЗАЦИЯ И УПРАВЛЕНИЕ НА ПРОЕКТА: Контрола по изпълнението на проекта ще се осъществяват от Ръководителя, според описаните му задължения в секция „9. ЕКИП“ от формуляра за кандидатстване. Той ще бъде назначен на граждански договор за 18 месеца с обща заетост 756 часа, със часова ставка 10 лв./час - общо за проекта 7 560 лв. Воденето и изготвянето на техническата и финансовата документация по проекта ще са обект на възлагане по реда на ПМС № 118/20.05.2014 г. -с прогнозна стойност 19 000 лв. - избор без провеждане на процедура - събиране на оферти. Като избраният изпълнител следва да: - Координира проекта, като изготвя и архивира протоколи от проведени оперативни срещи на екипа. В тях отразява: всички обсъждани въпроси; взетите решения; евентуалните пречки и проблеми, които възникват в процеса на изпълнение; всички проверки на място и срещи от страна на ДО, УО, както и всички препоръки и насоки дадени от тях. Следва да поддържа и „Книга за мнения и препоръки” достъпна за всички лица от целевата група, както и задължителен архив по проекта. Когато е необходимо разработва въпросници, анкетни карти и др., като следи за попълването им и анализира резултатите от тях. Изготвя месечни справки, както и всички технически доклади за отчет на проекта пред УО; - Изготвя цялата необходима документацията за провеждане на всички процедури за избор на изпълнители по реда на ПМС 118/20.05.2014 г. - Осчетоводява проекта, като води подробен финансов отчет на изразходваните по проекта средства и следи аналитично движението им. За всяка извършена услуга да изисква разходно-оправдателен документ, приемно-предавателен протокол и/или договор, а при извършена доставка на оборудване и гаранционна карта. По отношение на назначените служители - изготвя ведомости за заплати; изчислява и плаща задължителни осигурителни вноски; изготвя всички справки и декларации за подаване към НОИ и НАП. Своевременно изготвя всички финансови отчети и доклад по проекта, както и искания за плащане към УО; Цялата документация ще се събира и класифицира и ще бъде на разположение в офиса на "БРАЯН ТЕРМОИЗОЛ" ЕООД при поискване за проверка. Направените разходи по проекта ще се отчитат съгласно изискванията на българското законодателство и правилата на Структурните фондове. 26 560.00 26 560.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).