Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 065 TREES
Български

Programme: Innovations and Competitiveness

Planning region: All

Description

DWARE Ltd. was founded on 10.11.1989 and has offices in Sofia, Plovdiv, Burgas, Varna, Gabrovo and Vratsa. The main business involves the development, implementation and maintenance of information systems. Furthermore, for the successful implementation of the systems developed, the company has a training center with five rooms - two in Sofia and one in Plovdiv, Burgas and Varna.
The goal of the project is the development, implementation and use of information system for management of business processes in order to achieve maximum effectiveness and efficiency of the activities of the organization and ensuring the quality and reliability of services offered, as will mainly be aimed at improving the performance of the company in international markets. Planned development and implementation of information system will be specific to the company and also pass through the specific steps fixed-term programs.
The activity in the project is aimed precisely towards the realization of the purpose and enterprise development by encouraging the use of information and communication technologies and services.
All of this activity is organized mainly in the form of tasks that descend to implement a term, responsible and expected result.
For the gradual increase in the workload and the associated increase of engaged employees, more difficulties are found in the process of company management, the distribution of tasks, monitor their correct implementation, the implementation of feedback communication with customers and correct compliance with the set processes. Therefore information system for managing business processeswill be implemented under this project . The project will be realised in the company office in town Vratsa, where a server provided by the company will be uploaded with a view to the desire of the company to develop its business in the poor regions.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Дейности за насърчаване използването на информационни и комуникационни технологии и услуги, чрез разработване и внедряване на информационна система за организация и управление на бизнес процесите във фирма "Диуеър" ЕООД: В рамките на посочената дейност ще се сформира екип по управлението на проекта, който стартира процеса по избор на конкретен изпълнител за разработване и внедряване на информационна система за организация и управление на бизнес процесите във фирма "Диуеър" ЕООД във Враца. Членовете на екипа ще подготвят подробни технически изисквания за системата, след което ще се проведе процедура за избор на изпълнител в съответствие с приложимото национално и европейско законодателство и избраният изпълнител ще стартира работа по разработване и внедряване на информационната система. Процесът по разработване на системата ще бъде контролиран текущо от страна на екипа по проекта, като в допълнение към текущата комуникация между възложителя и изпълнителя ежемесечно ще се провеждат срещи между двете страни, на които ще се отчита текущото изпълнение, ще се дават коментари и препоръки към отделните функционалности на системата. След финализиране на процеса по разработване на информационната система тя ще бъде внедрена за работа в продуктивна среда. При изпълнението на дейността ще се спазват принципите за добро финансово управление - икономичност, ефикасност и ефективност на разходите. Разработване и въвеждането на информационна система за организация и управление на бизнес процесите е основната цел на проекта, реализирането, на която ще позволи постигането на поставените цели на процедурата за "Въвеждане и прилагане на ИКТ базирани системи и приложения за управление и организация на ресурсите, производствената дейност и основните бизнес процеси и по този начин увеличаване на конкурентоспособността и експортния потенциал на предприятията". Посочената информационна система ще притежава следните основни характеристики, параметри и модули: I. Обща функционалност - описани в т. 10 II. Специфични функционалности - описани в детайли в т. 10, включващи като начало следните модули: 1.Задачи – организация и управление на задачите 2. Отпуски и болнични – следене на отпуски и болнични на служители 3. Закъснения, извънреден труд и дежурства – контрол на служители 4. Бонус система – автоматично формиране на бонусите 5. Развойна дейност – организиране и управление на развойната дейност 6. Документации- организиране на събирането и превода на документации 7. Управление на приложенията – електронна библиотека 8. Оперативки – организиране и документиране на работни срещи 9. Договори – управление на договорите 10. План-програми – организиране и контрол на внедряването 11. Учебен център – автоматизиране и управление на дейностите в учебните центрове 12. План-отчет – оперативни и финансови цели 13. Протоколи от посещения – управление и отчитане на посещения и работни срещи 14. Консултации – дистанционно обслужване на клиентите 15. Trouble shooting – регистър на въпроси и проблеми 16. Влизане и излизане служители – електронен регистър 17. Влизане и излизане външни посетители – електронен регистър 18. Управление на отпадъците от дейността– Възможност за въвеждане на данни за повредена техника, Проследяване на движението на повредената техника – ремонт, връщане в експлоатация или бракуване, Автоматично генериране на протоколи за брак и предаване на фирма за рециклиране. Този модул ще съдържа следните направления: - Регистриране на възникване и съхранение на отпадъци - Отразяване на складови движения на отпадъци - Възможност за издаване на необходими справки и отчети от системата към отговорните органи - Анализи и справки. 19. Автомобилен парк – управление на автомобилния парк. В допълнение може да бъдат поискани и допълнителни функционалности, в зависимост от анализа, който фирмата ще извърши отново при сключване на договора за БФП. III. Технически характеристики на софтуера: 1. WEB-базирана система; 2. Потребителски интерфейс, който да е съвместим със следните браузери – IE 11, Google Chrome, FireFox; 3. Системата да е съвместима със сървърна операционна система на Microsoft - Windows Server 2012 64bit или по-висока версия; 310 000.00 0.00
Визуализация на проекта: В рамките на дейност "Визуализация на проекта", в допълнение към описаните във всяка дейност информационни мерки, от самото начало на изпълнението на проекта кандидатът ще постави на мястото на изпълнение на проекта (на видно място) плакат с размер А3, на който ще бъде посочена информация за проекта, финансиращата програма и институция, както и финансовата подкрепа на ЕС, като се спазват приложимите изисквания на "Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация" 2014-2020. Плакатът ще съдържат следната текстова и визуална информация: - емблемата на ЕС и упоменаването „Европейски съюз“; - наименованието на съфинансиращия фонд - Европейски фонд за регионално развитие; - общото лого за програмен период 2014-2020 г.; - наименованието на Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност” 2014-2020; - наименованието на проекта; - общата стойност на проекта, както и размера на европейското и националното съфинансиране, представени в български лева; - начална и крайна дата на изпълнение на проекта. По време на цялото изпълнение на проекта ще бъдат спазвани изискванията на "Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация" 2014-2020, както и изискванията на условията за кандидатстване и изпълнение на проекти по процедурата. Поради своите минимални стойности в рамките на проекта няма да се отчитат извършените разходи за визуализацията на проекта. 0.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).