Проектиране : Изготвяне и представяне на следните документи:
• Работен проект за цялостно възстановяване, ремонт и модернизация на три ТПС – Бургас, Карнобат и Ямбол, съгласно Техническите спецификации на Възложителя - проектиране и премахване/реконструкция на фундаменти, носещи конструкции и елементи от ОРУ 110 кV и 25 кV, сгради и всякакви други инфраструктури и съоръжения на комуналното стопанство, които се засягат по какъвто и да е начин от строителството;
• Строителни чертежи;
• Технология за изпълнение;
• Актуален график за изпълнение свързан с график на прием, доставка и предстоящи плащания.
Дейности съпътстващи изпълнението на поръчката.
- съгласуване на проекти с Национална електрическа компания (НЕК);
- съгласуване на проекти с „Пожарна и аварийна безопасност”;
- съгласуване на проекти за присъединяване с водни, канализационни и електроснабдителни, местни дружества; |
325 100.00
|
372 965.80
|
Извършване на СМР и доставки на оборудване: Основни дейности:
• Земни работи, оздравителни мероприятия, оформяне на земното платно на площадката и постигане на проектната носимоспособност; дренажните системи;
• Изграждане/рехабилитация/възстановяване на ОРУ 110 кV - конвенционални или интегрирани модулни системи; КРУ 25 кV; сгради/контейнер; динамична компенсация на реактивната енергия;
• Заводски тестове, доставка, инсталация, функционални изпитания, обучение, комисии и въвеждане в експлоатация;
• Проектиране и изпълнение на мерките за противопожарна осигуреност;
• Изпълнение на мерки по опазване на околната среда;
• Съставяне на строителни книжа; изготвяне на екзекутивната документация на строежа.
Предвидено оборудване:
1. Разпределителна уредба 25 kV, изпълнена с комплектни разпределителни устройство (КРУ), съоръжени с вакуумни прекъсвачи, конструирано за монофазно изпълнение;
- Прекъсвачи в РУ 25 kV – еднополюсни, вакуумни, съоръжени с задвижващ механизъм;
- Разединители в РУ 25 kV – еднополюсни с моторно задвижване;
- Импулсни разрядници за защита от пренапрежения (вентилни отводители) – метало-оксидни разрядници с композитна изолация и външно силикон-каучуково покритие за защита от пренапрежения с възможност за енергийно поглъщане не по малко от 4,8 J.
- Напреженови трансформатори – сухи с преводно отношение 36000:
- Токови трансформатори – сухи.
2. Система за динамична компенсация на реактивна енергия.
3. Тягови трансформатори с номинална мощност 16 MVA.
4. Открита разпределителна уредба (ОРУ)110 kV – изпълнена със съоръжения за открит монтаж:
- Прекъсвачи в ОРУ 110 kV/1250 А – двуполюсни, с дъгогасителни камери запълнени с елегаз SF6, с моторно задвижване;
- Разединители в ОРУ 110 kV/1250 А – триполюсни и двуполюсни с моторно задвижване;
- Импулсни разрядници за защита от пренапрежения (вентилни отводители);
- Напреженови 110 kV;50 Hz и токови 110 kV; 50 Hz трансформатори – за открит монтаж;
5. Трансформатор собствени нужди – 27/0,23 kV.
Мерки за информация и публичност:
Изпълнението на дейностите по информация и публичност обхваща целия период на изпълнение на проекта, считано от датата на сключване на договор с избрания изпълнител до приключване на проекта.
Съгласно изискванията по отношение на информацията и публичността, заложени в глава ІІ, чл. 3, чл. 4 и чл. 5 на Регламент (ЕО) № 821/2014 на КОМИСИЯТА от 28 юли 2014 година, относно реда и начина на изпълнение на Регламент (ЕО) № 1303/2013 на Европейския парламент и на Съвета от 17 декември 2013 година за определянето на общи разпоредби за Европейския фонд за регионално развитие, Европейския социален фонд и Кохезионния фонд, е изготвен и одобрен Комуникационен план, съгласно който се предвижда изпълнението на следните мерки за информация и публичност:
- Публикуване в заглавната страница на „Енергоремонт-Холдинг” АД (www.erhold.bg) банер, насочващ към страницата на управляващия орган (www.optransport.bg);
- Публикуване на информация за обекта в интернет страницата на „Енергоремонт-Холдинг” АД – www.erhold.bg;
- Изработка и монтиране на информационни билбордове за периода на изграждане на обекта - по 1 бр. за всеки подобект, общо 3 бр.;
- Изработка и разпространение на съобщения до средствата за масово осведомяване при информационен повод и за информиране за напредъка на обекта;
- Организиране и провеждане на церемония „първа копка“ за стартиране на обекта;
- Фотозаснемане – регулярно професионално заснемане на различни етапи от изпълнението на обекта и изготвяне на фотоархив. Авторските права върху фотоматериалите ще бъдат предоставени на Бенефициента;
- Организиране и провеждане на церемония „рязане на лента“ за официалното откриване на обекта;
- Изработка и разпространение на рекламно- информационни материали – брошури – 300 бр.
- Монтиране на постоянни обяснителни табели в срок до три месеца след приключване на проекта - по 1 бр. за всеки от подобектите, общо 3 бр.; |
15 454 290.00
|
21 581 230.56
|
Оценка на съответствието и строителен надзор за проекта : Основни дейности:
• Оценка на съответствието на инвестиционния проект със съществените изисквания към строежите (на всички части, включително част „Конструктивна”), съгласно чл. 142 и чл. 166 от ЗУТ, осъществяване на контрол върху строителните продукти при извършване на оценката на съответствие на инвестиционните проекти съгласно чл. 169 б, ал. 1 от ЗУТ.
• Оценка на съответствието на инвестиционния проект, съгласно Наредба № 57 за постигане на оперативна съвместимост на националната железопътна система с железопътната система в рамките на Европейския съюз.
• Упражняване на строителен надзор при извършване на строително-монтажни работи, съгласно изискванията на ЗУТ.
• Изпълняване функциите на координатор по безопасност и здраве по смисъла на Наредба №. 2/2004 за минимални изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строително-монтажни работи.
• Съставяне на технически паспорти, съгласно изискванията на чл. 176 а) и б) от ЗУТ и Наредба № 5 на МРРБ за техническите паспорти на строежите
Специфични дейности:
Управлява проекта, в съответствие с нормативната рамка на Оперативна програма „Транспорт и транспортна инфраструктура”;
Спазва всички национални и на Възложителя норми, стандарти и инструкции и изисква същото от изпълнителя на договора за проектиране и строителство;
Изготви свой План за осигуряване на качеството за дейностите, предвидени в договора му;
Изготви и представи План за управление на рисковете, в който следва да се анализират рисковете по договорите за проекта като цяло;
Следи за поддържане на валидността на застраховките и гаранциите за изпълнение по договора за проектиране и строителство;
Наблюдава изпълнението на работните програми за строителство и графиците за плащанията на изпълнителя на договора за проектиране и строителство, в съответствие с одобрените проекти и условията на договора;
Наблюдава и оценява количеството и качеството на строителството и предприема действия за отстраняване на несъответствия с изискванията на договора;
Наблюдава и контролира спазването на строителната технология в съответствие с границите на строителната площадка;
Предоставя инспекция на строителните обекти, поддържа пълна документация, свързана с изпълнението на договора за проектиране и строителство, съгласно изискванията на договорните условия и приложимото българско законодателство;
Контролира доставките на материали и извършването на изпитвания;
Изготвя Актове за плащане на изпълнителя на договора за проектиране и строителство, след получаване на такова искане и след извършване на проверка на място;
Организира и провежда два пъти месечно работни срещи на обекта за наблюдение хода на строителните работи и веднъж месечно - среща за управлението на проекта;
Изготвя месечни доклади за напредъка на всички дейности по договора за проектиране и строителство;
Управлява и контролира разходите по проекта, оценява всички промени в количествата и цените, когато те се различават от тези в проектите разработки, и ги предоставя на Възложителя за одобрение, заедно с препоръки за контрол на разходите по проекта;
Преглежда, съгласува и издава одобрение за окончателните проектни разработки;
Съдейства за получаване на съгласувания и становища от външни институции, когато техни съоръжения или системи са засегнати от строителството;
Комплектова цялата документация, необходима за получаване на Разрешение за ползване по условията на ЗУТ и за получаване на Разрешение за въвеждане в експлоатация по условията на ЗЖТ;
Подпомага ЗПУИП при Възложителя относно координацията със собствениците на съоръжения за комунални услуги, с общинските власти, с пътната администрация и др. външни за Възложителя органи и организации;
Действа като координатор между страните, ангажирани в изпълнението на строителството и експлоатационните поделения в ДП НКЖИ за преглед на исканията на изпълнителя по договора за проектиране и строителство за разрешаване на „прозорци” и за получаване на съответните одобрения. |
425 294.00
|
433 799.31
|