Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 57 343 TREES
Български

Programme: Innovations and Competitiveness

Planning region: All

Description

The investment project “Railway Infrastructure Rehabilitation along Sections of Plovdiv - Burgas Railway Line” envisages construction of a main line to serve the population and the domestic and international freight traffic. The project shall provide interoperability of the infrastructure, the equipment and the management, operation and safety systems, and shall ensure connection with the European railway networks by applying unified standards.
Plovdiv-Burgas railway line is part of the core Trans-European Transport Network and part of the Orient/East-Med Corridor. The existing Plovdiv-Burgas railway line is electrified and has a total length of 294 km, of which 128 km are single line and 166 km – double line. Design speed along the line varies between 100 and 160 km/h.
The implementation strategy for the rehabilitation of the railway infrastructure along sections of Plovdiv-Burgas railway line comprises two phases:
Phase 1 of the project includes the following stages:
-	Stage I: Technical Assistance for Railway Infrastructure Rehabilitation along Sections of Plovdiv-Burgas Railway Line (completed);
-	Stage II: Railway Infrastructure Rehabilitation along Sections of Plovdiv-Burgas Railway Line in  Bulgaria (in implementation under OPT and including the following substages:
•	Mihaylovo – Kaloyanovets section;
•	Stara Zagora – Zimnitsa section;
•	Tserkovski – Burgas section;
•	Traction sub-stations Stara Zagora and Nova Zagora;
•	Traction sub-stations Yambol, Karnobat and Burgas;
•	Signalling and telecommunication systems at Burgas junction.
Phase 2 includes the following stages:
-	Stage I: Technical Assistance for project “Rehabilitation of Plovdiv-Burgas Railway Section – Phase 2” (completed)
-	Stage II: Preparation of project “Rehabilitation of Plovdiv-Burgas Railway Section – Phase 2” (in implementation under OPT)

Continues in Annex A_EN
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Проектиране : Изготвяне и представяне на следните документи: • Работен проект за цялостно възстановяване, ремонт и модернизация на три ТПС – Бургас, Карнобат и Ямбол, съгласно Техническите спецификации на Възложителя - проектиране и премахване/реконструкция на фундаменти, носещи конструкции и елементи от ОРУ 110 кV и 25 кV, сгради и всякакви други инфраструктури и съоръжения на комуналното стопанство, които се засягат по какъвто и да е начин от строителството; • Строителни чертежи; • Технология за изпълнение; • Актуален график за изпълнение свързан с график на прием, доставка и предстоящи плащания. Дейности съпътстващи изпълнението на поръчката. - съгласуване на проекти с Национална електрическа компания (НЕК); - съгласуване на проекти с „Пожарна и аварийна безопасност”; - съгласуване на проекти за присъединяване с водни, канализационни и електроснабдителни, местни дружества; 325 100.00 372 965.80
Извършване на СМР и доставки на оборудване: Основни дейности: • Земни работи, оздравителни мероприятия, оформяне на земното платно на площадката и постигане на проектната носимоспособност; дренажните системи; • Изграждане/рехабилитация/възстановяване на ОРУ 110 кV - конвенционални или интегрирани модулни системи; КРУ 25 кV; сгради/контейнер; динамична компенсация на реактивната енергия; • Заводски тестове, доставка, инсталация, функционални изпитания, обучение, комисии и въвеждане в експлоатация; • Проектиране и изпълнение на мерките за противопожарна осигуреност; • Изпълнение на мерки по опазване на околната среда; • Съставяне на строителни книжа; изготвяне на екзекутивната документация на строежа. Предвидено оборудване: 1. Разпределителна уредба 25 kV, изпълнена с комплектни разпределителни устройство (КРУ), съоръжени с вакуумни прекъсвачи, конструирано за монофазно изпълнение; - Прекъсвачи в РУ 25 kV – еднополюсни, вакуумни, съоръжени с задвижващ механизъм; - Разединители в РУ 25 kV – еднополюсни с моторно задвижване; - Импулсни разрядници за защита от пренапрежения (вентилни отводители) – метало-оксидни разрядници с композитна изолация и външно силикон-каучуково покритие за защита от пренапрежения с възможност за енергийно поглъщане не по малко от 4,8 J. - Напреженови трансформатори – сухи с преводно отношение 36000: - Токови трансформатори – сухи. 2. Система за динамична компенсация на реактивна енергия. 3. Тягови трансформатори с номинална мощност 16 MVA. 4. Открита разпределителна уредба (ОРУ)110 kV – изпълнена със съоръжения за открит монтаж: - Прекъсвачи в ОРУ 110 kV/1250 А – двуполюсни, с дъгогасителни камери запълнени с елегаз SF6, с моторно задвижване; - Разединители в ОРУ 110 kV/1250 А – триполюсни и двуполюсни с моторно задвижване; - Импулсни разрядници за защита от пренапрежения (вентилни отводители); - Напреженови 110 kV;50 Hz и токови 110 kV; 50 Hz трансформатори – за открит монтаж; 5. Трансформатор собствени нужди – 27/0,23 kV. Мерки за информация и публичност: Изпълнението на дейностите по информация и публичност обхваща целия период на изпълнение на проекта, считано от датата на сключване на договор с избрания изпълнител до приключване на проекта. Съгласно изискванията по отношение на информацията и публичността, заложени в глава ІІ, чл. 3, чл. 4 и чл. 5 на Регламент (ЕО) № 821/2014 на КОМИСИЯТА от 28 юли 2014 година, относно реда и начина на изпълнение на Регламент (ЕО) № 1303/2013 на Европейския парламент и на Съвета от 17 декември 2013 година за определянето на общи разпоредби за Европейския фонд за регионално развитие, Европейския социален фонд и Кохезионния фонд, е изготвен и одобрен Комуникационен план, съгласно който се предвижда изпълнението на следните мерки за информация и публичност: - Публикуване в заглавната страница на „Енергоремонт-Холдинг” АД (www.erhold.bg) банер, насочващ към страницата на управляващия орган (www.optransport.bg); - Публикуване на информация за обекта в интернет страницата на „Енергоремонт-Холдинг” АД – www.erhold.bg; - Изработка и монтиране на информационни билбордове за периода на изграждане на обекта - по 1 бр. за всеки подобект, общо 3 бр.; - Изработка и разпространение на съобщения до средствата за масово осведомяване при информационен повод и за информиране за напредъка на обекта; - Организиране и провеждане на церемония „първа копка“ за стартиране на обекта; - Фотозаснемане – регулярно професионално заснемане на различни етапи от изпълнението на обекта и изготвяне на фотоархив. Авторските права върху фотоматериалите ще бъдат предоставени на Бенефициента; - Организиране и провеждане на церемония „рязане на лента“ за официалното откриване на обекта; - Изработка и разпространение на рекламно- информационни материали – брошури – 300 бр. - Монтиране на постоянни обяснителни табели в срок до три месеца след приключване на проекта - по 1 бр. за всеки от подобектите, общо 3 бр.; 15 454 290.00 21 581 230.56
Оценка на съответствието и строителен надзор за проекта : Основни дейности: • Оценка на съответствието на инвестиционния проект със съществените изисквания към строежите (на всички части, включително част „Конструктивна”), съгласно чл. 142 и чл. 166 от ЗУТ, осъществяване на контрол върху строителните продукти при извършване на оценката на съответствие на инвестиционните проекти съгласно чл. 169 б, ал. 1 от ЗУТ. • Оценка на съответствието на инвестиционния проект, съгласно Наредба № 57 за постигане на оперативна съвместимост на националната железопътна система с железопътната система в рамките на Европейския съюз. • Упражняване на строителен надзор при извършване на строително-монтажни работи, съгласно изискванията на ЗУТ. • Изпълняване функциите на координатор по безопасност и здраве по смисъла на Наредба №. 2/2004 за минимални изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строително-монтажни работи. • Съставяне на технически паспорти, съгласно изискванията на чл. 176 а) и б) от ЗУТ и Наредба № 5 на МРРБ за техническите паспорти на строежите Специфични дейности: Управлява проекта, в съответствие с нормативната рамка на Оперативна програма „Транспорт и транспортна инфраструктура”; Спазва всички национални и на Възложителя норми, стандарти и инструкции и изисква същото от изпълнителя на договора за проектиране и строителство; Изготви свой План за осигуряване на качеството за дейностите, предвидени в договора му; Изготви и представи План за управление на рисковете, в който следва да се анализират рисковете по договорите за проекта като цяло; Следи за поддържане на валидността на застраховките и гаранциите за изпълнение по договора за проектиране и строителство; Наблюдава изпълнението на работните програми за строителство и графиците за плащанията на изпълнителя на договора за проектиране и строителство, в съответствие с одобрените проекти и условията на договора; Наблюдава и оценява количеството и качеството на строителството и предприема действия за отстраняване на несъответствия с изискванията на договора; Наблюдава и контролира спазването на строителната технология в съответствие с границите на строителната площадка; Предоставя инспекция на строителните обекти, поддържа пълна документация, свързана с изпълнението на договора за проектиране и строителство, съгласно изискванията на договорните условия и приложимото българско законодателство; Контролира доставките на материали и извършването на изпитвания; Изготвя Актове за плащане на изпълнителя на договора за проектиране и строителство, след получаване на такова искане и след извършване на проверка на място; Организира и провежда два пъти месечно работни срещи на обекта за наблюдение хода на строителните работи и веднъж месечно - среща за управлението на проекта; Изготвя месечни доклади за напредъка на всички дейности по договора за проектиране и строителство; Управлява и контролира разходите по проекта, оценява всички промени в количествата и цените, когато те се различават от тези в проектите разработки, и ги предоставя на Възложителя за одобрение, заедно с препоръки за контрол на разходите по проекта; Преглежда, съгласува и издава одобрение за окончателните проектни разработки; Съдейства за получаване на съгласувания и становища от външни институции, когато техни съоръжения или системи са засегнати от строителството; Комплектова цялата документация, необходима за получаване на Разрешение за ползване по условията на ЗУТ и за получаване на Разрешение за въвеждане в експлоатация по условията на ЗЖТ; Подпомага ЗПУИП при Възложителя относно координацията със собствениците на съоръжения за комунални услуги, с общинските власти, с пътната администрация и др. външни за Възложителя органи и организации; Действа като координатор между страните, ангажирани в изпълнението на строителството и експлоатационните поделения в ДП НКЖИ за преглед на исканията на изпълнителя по договора за проектиране и строителство за разрешаване на „прозорци” и за получаване на съответните одобрения. 425 294.00 433 799.31

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).