Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 57 332 TREES
Български

Programme: Innovations and Competitiveness

Planning region: All

Description

The project proposal includes execution of energy efficiency measures in four public and two multifamily residential buildings in the town of General Toshevo. The planned project activities included in the technical inspection of the buildings and the energy audit will prolong their life, will provide their profitable operation, will enable further sustainable management of their maintenance, in order to provide better and quality services to the population in the city.The executed construction, repair and installation works will provide a better working environment and better living conditions for citizens, will increase the air quality.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
ДЕЙНОСТ 1: ОРГАНИЗАЦИЯ И УПРАВЛЕНИЕ НА ПРОЕКТА: Управлението и отчитането на проекта ще бъде осъществено от сформираният екип на Община Генерал Тошево. Екипът се сформира със Заповед на кмета на общината и координира и контролира всички дейности по настоящото проектно предложение, в съответствие с изискванията на Договора за БФП и УО на ОПРР. Екипът за управление на проекта ще се състои от 5 лица - служители на Общинска администрация: ръководител, координатор, счетоводител, юридически консултант, инфраструктурен специалист. Основни задачи на екипа включват: -Организацията и изпълнението на процедури за избор на изпълнители /включително изготвянето на график за провеждане на процедурите/. -изготвянето на междинни/окончателни технически доклади и финансови отчети по образец, съгласно Договора за БФП и иницииране на междини/окончателни плащания. -изготвяне на друга съпътстваща документация по проекта, съгласно изискванията на Договора за БФП. Управлението и отчитането на проекта се осъществява чрез непрекъснат контрол над изпълнителите на възложените дейности чрез наблюдение и събиране на информация за изпълнението на договорите. -Подпомагане, съдействие и предоставяне на информация и документи на Изпълнителите по договори. 19 670.66 16 516.38
ДЕЙНОСТ 2: ОРГАНИЗАЦИЯ И ПРОВЕЖДАНЕ НА ПРОЦЕДУРИ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ НА ОБЩЕСТВЕНИ ПОРЪЧКИ: Ще бъдат разработени документации и проведени следните процедури: 1. Избор на изпълнител за Изпълнение на инженеринг - проектиране, авторски надзор и изпълнение на СМР за: - жилищна сграда с административен адрес - гр.Генерал Тошево, ул. "Трети март" № 10; - жилищна сграда с административен адрес - гр. Генерал Тошево, ул. "Васил Априлов" № 2; - обществена сграда - Дирекция Социално Подпомагане, с адрес: ул. "Васил Априлов" №18; 2. Избор на изпълнител за извършване на оценка за съответствие на инвестиционен проект и упражняване на строителен надзор при изпълнение на СМР за: - жилищна сграда с административен адрес - гр.Генерал Тошево, ул. "Трети март" № 10; - жилищна сграда с административен адрес - гр. Генерал Тошево, ул. "Васил Априлов" № 2; - обществена сграда - Дирекция Социално Подпомагане, с адрес: ул. "Васил Априлов" №18; 3.Избор на изпълнител за изпълнител за изпълнение на СМР за обекти: - РС „Пожарна безопасност и защита на населението“ , ул. "Д. Благоев" № 6 и - Гранично полицейско управление – Генерал Тошево, ул. „Трети март“ № 8А; 4. Избор на изпълнител за упражняване на строителен надзор при изпълнението на СМР за обекти: - РС „Пожарна безопасност и защита на населението“ , ул. "Д. Благоев" № 6 и - Гранично полицейско управление – Генерал Тошево, ул. „Трети март“ № 8А; 5. Осигуряване на публичност и популяризиране на проект: „Повишаване на енергийната ефективност в обществени сгради, с адреси: ул. "Д. Благоев" № 6; ул. "Васил Априлов" №18, ул. „Трети март“ № 8 А и многофамилни жилищни сгради, с адреси: ул. "Васил Априлов" № 2, ул. "Трети март" № 10“, в гр. Генерал Тошево“”; 0.00 0.00
ДЕЙНОСТ 3: Изпълнение на инженеринг - проектиране, авторски надзор и изпълнение на СМР за: - жилищна сграда с административен адрес - гр.Генерал Тошево, ул. "Трети март" № 10; - жилищна сграда с административен адрес - гр. Генерал Тошево, ул. "Васил Априлов" № 2; - обществена сграда - Дирекция Социално Подпомагане, с адрес: ул. "Васил Априлов" №18;: Дейността ще бъде възложена на външен изпълнител, който следва да извърши: 1/Изготвяне на работни проекти за 2 многофамилни жилищни сгради и една обществена сграда - Дирекция Социално Подпомагане; 2/ Изпълнение на строително -ремонтни и строително -монтажни работи в изпълнение на проектните решения на всички части на сградата; 2.1. За многофамилни жилищни сгради на ул. "Трети март" № 10 и ул. "Васил Априлов" № 2 работният проект трябва да включва: - изпълнение на всички енергоспестяващи мерки, които са предписани като задължителни за сградите в обследванията за енергийна ефективност и които водят до най-малко клас на електропотребление "С"; - изпълнение на мерки, свързани с подобряване на достъпа за лица с увреждания до сградите, в съответствие с Наредба № 4 от 01.07.2009г за проектиране, изпълнение и поддържане на строежите, в съответствие с изискванията за достъпна среда за населението, вкл. за хората с увреждания и съгласно въпросите и отговорите по процедурата. - по преценка, изпълнение на останалите мерки, предписани в техническото обследване. 2.2. За обществена сграда - Дирекция Социално подпомагане работният проект трябва да включва: - изпълнение на всички енергоспестяващи мерки, които са предписани като задължителни за сградите в обследванията за енергийна ефективност и които водят до най-малко клас на електропотребление "С"; - изпълнение на мерки по конструктивно възстановяване/усилване, които са предписани като задължителни в техническите обследвания на сградите (съгласно Техническия паспорт на сградата, част Б "Мерки за поддържане на строежа и срокове за извършване на ремонти", т. 2 "Необходими мерки за поддържане на безопасната експлоатация на строежа и график за изпълнение на неотложните мерки"); - изпълнение на мерки, свързани с подобряване на достъпа за лица с увреждания до сградите, в съответствие с Наредба № 4 от 01.07.2009г за проектиране, изпълнение и поддържане на строежите, в съответствие с изискванията за достъпна среда за населението, вкл. за хората с увреждания и съгласно въпросите и отговорите по процедурата. 3/ Упражняване на авторски надзор по време на строителството от проектантите по всички части в обхвата на техническия паспорт. 4.Предварителни разходи свързани с проекта: 4.1.Проектиране на сграда по ул."Димитър Благоев" №6 на стойност 1620 лв. и сграда по ул."Трети март" №8А - на стойност 1890 лв. 4.2.Обследване за енергийна ефективност и сертификат за енергийни характеристики, техническо обследване и технически паспорт на сградите - 15 025,28 лв. 4.3 Разходи свързани с оценка на съответствието на проектите - 195,50 лв. 800 840.19 816 467.20
ДЕЙНОСТ 4 Изпълнение на СМР за обекти - обществени сгради в гр. Генерал Тошево: - РС „ПБЗН“ , ул. "Д. Благоев" № 6; - ГПУ – Ген.Тошево, с адрес: ул. „Трети март“ № 8 А; : Дейността ще се извършва от избрания изпълнител, който следва да извърши всички предвидени в техническата документация на проекта дейности по: - изпълнение на всички енергоспестяващи мерки, които са предписани като задължителни за сградите в обследванията за енергийна ефективност и които водят до най-малко клас на електропотребление "С"; - изпълнение на мерки по конструктивно възстановяване/усилване, които са предписани като задължителни в техническите обследвания на сградите (съгласно Техническия паспорт на сградата, част Б "Мерки за поддържане на строежа и срокове за извършване на ремонти", т. 2 "Необходими мерки за поддържане на безопасната експлоатация на строежа и график за изпълнение на неотложните мерки"); - изпълнение на мерки, свързани с подобряване на достъпа за лица с увреждания до сградите, в съответствие с Наредба № 4 от 01.07.2009г за проектиране, изпълнение и поддържане на строежите, в съответствие с изискванията за достъпна среда за населението, вкл. за хората с увреждания и съгласно въпросите и отговорите по процедурата. Приемане на СМР и въвеждане на обекта в експлоатация: Извършва се от комисия, включваща лица с нужната техническа квалификация, съвместно с лицата, посочени в чл.176, ал.1 от ЗУТ. Гарантира, заедно с постоянния контрол, осъществяван по време на СМР, качественото изпълнение на описаните по-горе дейности. Въвеждането на обекта в експлоатация ще се извърши след съгласуване, плащане на съответните такси и получаване на нужните разрешителни от всички експлоатационни дружества. Приемането на обекта приключва с издаване на издаването на Удостоверение за въвеждане в експлоатация. 155 439.63 200 068.91
ДЕЙНОСТ 5 Изпълнение на авторски надзор за обекти - обществени сгради в гр. Генерал Тошево: РС „Пожарна безопасност и защита на населението“ , ул. "Д. Благоев" № 6; Гранично полицейско управление – Генерал Тошево, ул. „Трети март“ № 8А.: Осъществяването на авторски надзор от проектантите включва следните дейности: - Контрол на строителната площадка във връзка с качеството на строителните работи и стриктното спазване на проекта. - Консултации на строителната площадка при изпълнението на обекта. - Участия в срещи и заседания, свързани с реализацията на обекта. - Съдействие при избор на материали и изпълнители на строителните работи. - Консултации, извършвани на работното място на проектантите или чрез електронните средства за комуникация. - Изработване на допълнителни чертежи на детайли - Извършване на допустими от закона промени в проекта, чрез отразяване в екзекутивните чертежи - когато необходимостта от тях е възникнала по време на строителството. - Участия в комисии и съставяне на протоколи за етапното приемане на строителните работи. Предписанията на проектанта, свързани с авторското му право, за точното спазване на изработения от него инвестиционен проект се вписват в заповедната книга и са задължителни за останалите участници в строителството. Проектантът носи отговорност за проектирането на строежа в съответствие с предвижданията на подробния устройствен план, изискванията на чл. 169, ал. 1 и 3, както и с изискванията за осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд, както и за всички свои действия при упражняване на авторския надзор по време на строителството. ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ е длъжен: 1. Да изпълни всичко, свързано с предмета на Договора качествено, в уговорените срокове и при спазване на всички други условия на Договора; 2. Да предоставя исканата от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ информация за хода на изпълнението на Договора; 3. Да дава възможност на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ да проверява изпълнението на предмета на Договора; 4. Да упражнява в съответствие с чл. 162, ал. 2 от ЗУТ авторски надзор по време на строителството; 5. Да посещава строежа след писмено поискване от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ и/или от строителя на обекта, след съгласуване с ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ, на датата посочена в писменото поискване; 6. Да участва при съставянето на всички актове и протоколи по време на строителството, необходими за оценка на строежа, относно изискванията за безопасност и за законосъобразно изпълнение, съгласно Наредба № 3 от 2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството; 7. Да отстрани за своя сметка всички скрити пропуски и грешки на разработения от него инвестиционен проект, установени в хода на изпълнение на строително – монтажните работи на строежа; 8. Да завери екзекутивната документация съгласно изискванията на чл. 175, ал. 2 от ЗУТ. 9. Да представя на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ Доклад за свършената работа при всяко едно посещение на строежа; 10. Да е застрахован в съответствие с чл. 171, ал. 1 от ЗУТ за имуществена отговорност за вреди, причинени на другите участници в строителството и/или на трети лица вследствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията му; 400.00 818.00
ДЕЙНОСТ 6 Извършване на оценка за съответствие на инвестиционен проект и упражняване на строителен надзор при изпълнение на СМР за: - жилищна сграда с административен адрес - гр.Генерал Тошево, ул. "Трети март" № 10; - жилищна сграда с административен адрес - гр. Генерал Тошево, ул. "Васил Априлов" № 2; - обществена сграда - Дирекция Социално Подпомагане, с адрес: ул. "Васил Априлов" №18;: Предвижда се провеждане на процедура по възлагане на договор за консултантски услуги за извършване на оценка за съответствие на инвестиционен проект и упражняване на строителен надзор при изпълнение на СМР. Оценката за съответствие на инвестиционните проекти със съществените изисквания към строежите се извършва съгласно чл. 142 от ЗУТ. Изпълнителят на тези услуги ще има за задача да извършва мониторинг на Строителя – изпълнител на СМР и да докладва на Възложителя (Общината) при установяване на несъответствия в качеството на използваните материали, техническите характеристики на ремонтираните съоръжения, стандартните норми и други отклонения от предварително договорения обхват и качество на строителните дейности. В този смисъл надзорника ще извършва качествен контрол в полза на Възложителя. При извършване на строително-монтажните работи избраният независим консултант за строителен надзор ще бъде отговорен за: • законосъобразното стартиране на строителните работи; • съответствието на изпълняваните строителни работи с одобрените технически проекти; • контрола на продуктите, влагани при изпълнението на строителните работи (с особено внимание към специфичните продукти и материали подходящи за болнични заведения - настилки, облицовки,пожарна устойюивост на материалите); • спазване на изискванията за здравословни и безопасни условия на труд в строителството; • недопускане на увреждане на трети лица и имоти вследствие на строителството; • коректното изпълнение на работите свързани с осигуряване на достъп на хора с увреждания; • коректното изпълнение на работите, свързани с енергийна ефективност; • пълнота и правилно съставяне на всички актове и протоколи по време на строителството съгласно наредбата на министъра на регионалното развитие и благоустройството за актовете и протоколите; • годността на строежа за въвеждане в експлоатация. След приключване на строително-монтажните работи упражняващият строителен надзор ще актуализира техническия паспорт на сградите и ще изготви окончателен доклад до Възложителя, както и ще съгласува констативния акт по чл.176, ал.1 от ЗУТ за предаване на строежа от строителя на Възложителя. 17 990.00 7 206.00
ДЕЙНОСТ 7 Упражняване на строителен надзор на обекти - обществени сгради в гр. Генерал Тошево: ГД „Пожарна безопасност и защита на населението“ , ул. "Д. Благоев" № 6; Гранично полицейско управление – Генерал Тошево, ул. „Трети март“ № 8А.: Дейността включва упражняване на непрекъснат строителен надзор върху изпълнението на СМР, съгласно техническите проекти и изискванията на нормативните актове; извършване на проверка на изпълнените СМР по количества и цени и подписване на протоколи за приемане на изпълнените СМР, изготвени от Изпълнителя на СМР; съставяне на актовете и протоколите, в съответствие с изискванията на Наредба № 3 (ДВ, бр. 72/2003), по време на строително-монтажните дейности; следене за спазването на условията за безопасност на труда, съобразно Закона за здравословни и безопасни условия на труд (ЗБУТ) и наредбите към него; Извършва контрол по опазване на околната среда по време на изпълнение на строително-монтажните дейности, в съответствие със Закона за опазване на околната среда (ЗООС) и Закона за управление на отпадъците и наредбите към тях; контрол върху съответствието на влаганите материали и продукти, вкл. извършва проверки за съответствие на: техническите показатели на доставените строителни продукти с данните в представените от строителя сертификати и протоколи от изпитвания, със заложените в инвестиционния проект във фаза технически проект технически показатели и енергийни характеристики, както и с техническата документация за продуктите от офертата на строителя и от одобрената подробна количествено-стойностна сметка за съответния строеж; по време на изпълнение на строителните и монтажни работи надзорникът осигурява постоянно присъствие на експертите от своя екип по всички проектни части, като се задължава да използва екип от правоспособни физически лица с доказан професионален опит и технически компетентности, необходими за осъществяване на дейностите, свързани с упражняване на строителен надзор; проверява /удостоверява присъствието на авторския надзор по съответните части на техническите проекти на обекта по време на изпълнение на строително-монтажните дейности; подписва всички междинни и окончателни актове и протоколи, издадени по време на строителството и необходими за оценка на качеството на изпълнените работи; Избраният изпълнител следва да актуализира техническите паспорти на строежите, съгласно изискванията на Наредба № 5/28.12.2006г. и да изготви окончателен доклад до ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ, съгласно изискванията на чл. 168, ал. 6 от ЗУТ, след приключване на строителните и монтажни работи за сградата, за която ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ е упражнил строителен надзор по време на строителството 2 136.25 2 008.80
ДЕЙНОСТ 8 ОСИГУРЯВАНЕ НА ПУБЛИЧНОСТ И ПОПУЛЯРИЗИРАНЕ НА ПРОЕКТА : По време на изпълнението на проекта ще се спазват принципите на прозрачност и осведомяване на обществеността за постигнатите резултати, за която цел са заложени събития за осигуряване на публичност и съответните средства за визуализация на проекта. С оглед повишаване на информираността на обществото за осигуреното финансиране от страна на ЕС в проекта се предвижда изпълнението на дейности за осигуряване на публичност, които ще се извършат от подписването на договора между община Генерал Тошево и Договарящия орган до окончателното изпълнение на проекта и след това, с цел осигуряване на неговата устойчивост. Всички дейности за публичност и визуализация ще бъдат изпълнени при стриктно спазване насоките за осъществяване на мерките за информация и публичност на МРРБ. Дейностите по публичност и визуализация ще бъдат възложени на външен изпълнител и ще включват: Изработване промоционални материали: билборд – 1, с големи размери; плакати - 25 броя; тениски - 170 бр.; сгъваем чадър - 85 бр.; порцеланови чаши 300мл. - 85 бр.; настолни календари - 100 бр.;5 постоянни обяснителни табели, след приключването на проекта; 1 официална церемония "първа копка". Ще бъдат проведени 2 пресконференции - една при стартиране на проекта и една в края на проекта - финална, за популяризиране на резултатите от проекта. Общината има задължение да публикува информация за проекта на своя официален интернет адрес. Информация за изпълнението на проекта ще бъде публикувана и в местния вестник. 6 727.17 7 299.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).