Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 065 TREES
Български

Programme: Innovations and Competitiveness

Planning region: All

Description

For First Online Solutions Ltd. this is process innovation on a global level,our goal is to to expand the capacity of the company, increase market share and competitiveness.The company offers huge variety of services for home,office,etc.The systems developed by the company organize the process form placing an order by the client,informing the subcontractor for the service,time,place,method of payment by customers and others,ensuring top quality.
In this complex chain of communication-customer-call center-subcontractor-client,the time for data transfer between the parities’ and retransmission of information is a key point in the company business.
To facilitate the process,the company has developed and implemented a technological link-bridge between internal systems,which meets and moves the business needs to a totally different level called Real Time Availability Module.
In connection with the existing the company created an innovative module for tracking and distribution of employment in real time.This is innovative technological decision.The Module as a part of an active control panel module will filter, reformat and channel information between other internal systems that manage the daily business flow of information in company.
The existing internal systems developed by the company are software for customer management XRM,mob. app the clients GoFantastic,mob. app for Professionals BFantastic and control panel. 
This is ground breaking approach in offering services for the Call centers.The Module is developed by the candidate and it is considered as innovation on a global level.This software is giving a major advantage for Real Time Availability,which will reduce the time to transfer information between the employees,will increase quality of service to end user and optimize the entire process.
The Module will filter information flow in the chain customer-call center-contractor-client and will eliminate a substantial portion of time and communication.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Придобиване на ново оборудване, необходимо за внедряване в производството на иновативен процес (закупуване на сървър-3 бр.;дисков масив 1-2 бр.;комутатори-2 бр.;бекъп сървър-1 бр.;дисков масив 2-1бр.;сървърни шкафове-3 бр.;UPS-и-3 бр.;компютър-6 бр.;тест устройство смартфон 1-7-всеки вид по 2 бр.;тест устройство таблет1-5-всеки вид по 1 бр.;тест устройство смарт часовник 1/2-всеки вид по 1 бр.): Дейността ще се изпълнява в гр. Варна. Основната цел на дейността е Придобиване на ново оборудване, необходимо за внедряване в производството на иновативен процес (ще бъде извършено чрез закупуване на сървър - 3 бр.; дисков масив 1 - 2 бр.; комутатори - 2 бр.; бекъп сървър - 1 бр.; дисков масив 2 - 1 бр.; сървърни шкафове - 3 бр.; UPS-и - 3 бр.; компютър - 6 бр.; тестово устройство смартфон 1 - 2 бр.; тестово устройство смартфон 2 - 2 бр.; тестово устройство смартфон 3 - 2 бр.; тестово устройство таблет 1 - 1 бр.; тестово устройство таблет 2 - 1 бр.; тестово устройство таблет 3 - 1 бр.; тестово устройство таблет 4 - 1 бр.; тестово устройство таблет 5 - 1 бр.; тестово устройство смарт часовник 1 - 1 бр.; тестово устройство смартфон 4 - 2 бр.; тестово устройство смартфон 5 - 2 бр.; тестово устройство смартфон 6 - 2 бр.; тестово устройство смартфон 7 - 2 бр.; тестово устройство смарт часовник 2 - 1 бр. Всеки един от изброените по-горе дълготрайни материални активи ще спомогнат за внедряване на иновацията и така услугите, които фирмата предлага, ще са достъпни за много повече клиенти от България и други държави, континенти, часови зони без да е необходима човешка намеса. Използването на мощни сървъри с голям процесорен ресурс ще помогнат за намаляване на времето за обработка на данните на милиони клиенти. Изграждането на солидна затворена инфраструктура от сървъри гарантира/помага за увеличаване на сигурността на данните на клиентите на компанията. След внедряването на иновативния модул към контролен панел със съществуващите мобилни приложения GoFantastic и BFantastic и XRM ще може да се добавят още бизнеси за по-малко от 3 месеца. Без описаната иновация, това би отнело поне 12 месеца за разработка и още 6 месеца за внедряване. В допълнение закупуването на изброените в дейността активи ще допринесът за отчитане на конкурентното предимство на фирмата, в следствие на автоматизацията и маркетинговите канали, които ще позволят увеличаване на пазарния дял и ще намалят разходите по обслужването на клиентите. Хардуерът ще бъде използван, за да се внедри на него модулът за автоматично разпределение на заетост към контролния панел. Планираното дисково пространство ще позволи запазване на файлове с информация събирана в реално време от приложенията, като по тях се извършват изчисления и се формира база, която се използва от алгоритъма за изчисляване на разстояния и време за придвижване в модула. Заложената процесорна мощ ще позволи многокартно и непрестанно изчисляване на възможностите за оптимизиране на графика за изпълнение на поръчките, както и честото анализиране на логове с цел оптимизиране на базата данни и по оптимално разрпределение. Тестовите устройства с операционна система Android и iOS ще улеснят внедряването на процесната иновация посредством информация от първа ръка, за усещането и впечателнията на клиент и изпълнител, което ще доведе до изчистване на грешки и финално конфигуриране на модула към контролния панел. Те също така ще бъдат използвани за тестване на промени по алгоритъма за изчисляване на дистанции, както и за неговото оптимизиране. Заложените устройства са по същество канали, носители на информиця за ефективно осъществяваве на маркетинговата активност на клиентите на Фърст Онлайн Солюшънс ООД. Закупуването на различни видове тестови устройства се налага, поради факта, че преживяването/усещането от страна на клиента и изпълнителя, е в пряка зависимост от устройството, което използва. В тази връзка чрез различните тестови устройства специалистите на фирмата, които пряко ще бъдат ангажирани в процеса на внедряване на иновативния модул към контролен панел, ще имат възможност да наблюдават поведението на различните апарати при работа с мобилните приложения, които модулът към контролния панел ще управлява и оптимизира, както и ще анализира вероятните грешки и недостатъци, които могат да се прояват в резултат на различен хардуер заложен в различните устройства. 532 368.64 528 015.00
Придобиване/разработване на специализиран софтуер, необходим за внедряването на иновативния продукт (стока или услуга) или процес (ще бъде извършено чрез закупуване на Софтуер - 1 комплект): Дейността ще се изпълнява в гр. Варна. Основната цел на дейността е Придобиване/разработване на специализиран софтуер, необходим за внедряването на иновативния продукт (стока или услуга) или процес (ще бъде извършено чрез закупуване на Софтуер - 1 комплект). Този софтуер е част от системата, която включва описания в Дейност 1 хардуер. Придобиването на дълготрайния нематериален актив, в едно с хардуера по Дейност 1 ще спомогнат за внедряване на иновацията и така услугите, които фирмата предлага, ще са достъпни за много повече клиенти от България и други държави, континенти, часови зони без да е необходима човешка намеса. Използването на мощни сървъри с голям процесорен ресурс ще помогнат за намаляване на времето за обработка на данните на милиони клиенти. Изграждането на солидна затворена инфраструктура от сървъри гарантира/помага за увеличаване на сигурността на данните на клиентите на компанията. След внедряването на иновативния модул към контролен панел със съществуващите мобилни приложения GoFantastic и BFantastic и XRM ще може да се добавят още бизнеси за по-малко от 3 месеца. Без описаната иновация, това би отнело поне 12 месеца за разработка и още 6 месеца за внедряване. В допълнение закупуването на изброените в дейностите активи ще допринесът за отчитане на конкурентното предимство на фирмата, в следствие на автоматизацията и маркетинговите канали, които ще позволят увеличаване на пазарния дял и ще намалят разходите по обслужването на клиентите. Цялата инфраструктура, състояща се от закупуване на софтуер в тази дейност и хардуера, описан в Дейност 1 предоставя допълнително ниво на резервираност на изчислителните ресурси, чрез специфични софтуерни конфигурации. В основата на дейността е закупуване на софтуер за виртуализация на сървърите. Това е метод, при който върху един физически сървър работят няколко виртуални сървъра, всеки със своя операционна система и приложения. Софтуерът за виртуализация осигурява много важен баланс между различните виртуални сървъри, като по този начин динамично се разпределят ресурсите на основната система. Това от своя страна вдига производителността и сваля натовареността на основната машина. Хардуерът, част от Дейност 1, заедно със софтуера по тази дейност, ще бъдат използвани за внедряването на иновативния модул към контролния панел. Планираното дисково пространство ще позволи запазване на файлове с информация събирана в реално време от приложенията, като по тях се извършват изчисления и се формира база, която се използва от алгоритъма за изчисляване на разстояния и време за придвижване в модула. Заложената процесорна мощ ще позволи многокартно и непрестанно изчисляване на възможностите за оптимизиране на графика за изпълнение на поръчките, както и честото анализиране на логове с цел оптимизиране на базата данни и по оптимално разрпределение. Към момента средната големина на дневните аналитични логове събирани от приложенията, е над 6GB. Предвид учеличаващия се брой специалисти/изпълнители (водопроводчик, ел. техник, градинар и др), размера на тези файлове, както и необходимото процесорно време ще расте. 61 620.00 60 960.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).