Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 56 674 TREES
Български

Programme: Innovations and Competitiveness

Planning region: All

Description

"NATURAL GARDEN" Ltd is a company that deals with snail farming, extraction and processing of extract of snails. This extract is added in our cosmetic products and that makes us unique. We carefully select the natural resources used in producing our cosmetics. At production are observed strict procedures and uncompromising quality control consistent with European requirements. Our cosmetic products are well known in the market under the trademark Revive Snails Extract®, and are undisputed hit of the Bulgarian market among the connoisseurs of high-quality cosmetics. Our goal is to be the preferred brand natural cosmetics not only on the Bulgarian market. And this is achieved with excellent quality and constant striving to expand the product range. Our products are developed by company specialists while maintaining our high standards through continuous research and development efforts to provide our customers with better and innovative products.
The planned activities on the project are in the context of increasing product range, the increased demand for our products and the limited capacity of existing equipment. Due to insufficient technological capacity we are prevented from realizing our market potential both at home and out of the country.
Planned project activities include improvement of production processes and implementation of new technologies for resource efficiency and effectiveness improvement, and will be realized through the delivery and commissioning of System for homogenization of cosmetic products with capacity of 50 l., Automatic machine for filling and closing of cream into plastic cans and glass jars, and Automatic machine for filling and closing of emulsions, gels, shampoos and other cosmetic products in laminated and copolymer tubes and in plastic vials. Envisaged are and appropriate measures for publicity and information according to the rules of Annex XII to Regulation (EU) № 1303/2013.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Дейност за подобряване на производствените процеси (ще бъде изпълнена чрез закупуване на Система за хомогенизиране на козметични продукти–1 бр, Автоматична машина за пълнене и затваряне на крем в пластмасови кутии и стъклени буркани–1 бр и Aвтоматична машина за пълнене и затваряне на емулсии, гелове, шампоани и др.козметични продукти в ламинатни и кополимерни туби и в пластмасови флакони–1 бр): Предвижда се в рамките на дейността да бъдат закупени и въведени в експлоатация: 1.Система за хомогенизиране на козметични продукти с обем 50л.–1 бр 2.Автоматична машина за пълнене и затваряне на крем в пластмасови кутии и стъклени буркани–1 бр 3.Aвтоматична машина за пълнене и затваряне на емулсии, гелове, шампоани и др. козметични продукти в ламинатни и кополимерни туби и в пластмасови флакони–1 бр Дейността ще допринесе за подобряване на производствените процеси чрез увеличен технологичен капацитет и ще стартира непосредствено след подписване на Договора за безвъзмездна финансова помощ, като още на етап изготвяне на проекта е определен екип, който ще има ангажименти за изготвяне на график и проект на тръжна документация за провеждането на процедури за избор на изпълнители /доставчици/ на предвиденото оборудване в съответствие с ПМС № 118. Реализацията на дейността ще премине през следните етапи: 1.Съгласуване и одобрение на проекта на тръжната/ите процедура/и (от 1-ви до 3-ти месец) 2.Публикуване на публичната покана и провеждане на процедура/и за избор на изпълнител, в съответствие с приложимото законодателство и указанията на УО (от 3-ти до 4-ти месец) 3.Одобрение на протокола от дейността на комисията за разглеждане, оценка и класиране на получените оферти от страна на експертите на УО и представяне на изискуемите документи от страна на класираните на първо място кандидати (от 4-ти до 5-ти месец) 4.Подписване на договор/и с избрания/те изпълнител/и (от 5-ти до 6-ти месец) 5.Доставка на договореното оборудване и подписване на приемо-предавателен протокол за доставки (от 8-ми до 14 месец) 6.Инсталиране, тестване и въвеждане в експлоатация на договореното оборудване, съчетано с обучения за безопасна работа и правилното му използване от персонала. Подписване на финален приемо-предавателен протокол за доставки (от 9-ми до 18-ти месец). 7.Поставяне на стикери върху всеки актив, закупен по проекта, включващи информация за финансовия принос на ЕС чрез ОПИК, както и други дейности за визуализация в съответствие с Регламент 1303/2013 за мерки за комуникация и информация. Проектът и планираните дейности се отнасят до областта „Индустрия за здравословен живот и био-технологии“ на ИСИС.Кодът на икономическа дейност на предприятието е 20.42.Аргументите в подкрепа на изложеното са заложени в самия проект, който представлява подкрепа инвестиции в идентифицираните тематични области и за ускорено усвояване на технологии, методи и др. подобряващи ресурсната ефективност и прилагането на ИКТ в предприятието. Целите и дейностите на проекта са в пълен унисон със стратегическата цел на ИСИС-инвестиции във високотехнологични области, в които България има традиции, като фирмата е създала свои специалисти, разработва иновативни продукти и се конкурира на международния пазар. Пълно е съвпадението и с постигането на двете оперативни цели на ИСИС. Дружеството целенасочено използва ИКТ във всичките си дейности–от 2013 г. е инсталиранa софтуерна система за управление с различни модули, от 2015 г. е имплементиран CRM модул, работят сайта и интернет магазина на компанията. Редица проучвания и примери от практиката демонстрират, че организациите, които развиват целенасочено своята ИТ инфраструктура изпреварват значително конкурентите си по отношение на всички показатели. Планираното за закупуване оборудване е резултат от съчетание между ИКТ и най-новите достижения в машиностроенето, тъй като е продукт на проектиране и разработка на мехатронни и управляващи системи-сервоуправление, датчици, контролери, специализирани и уникални прибори и устройства, като чрез математическо моделиране и компютърна симулация се оптимизират структурата, параметрите и управлението им. В резултат на изпълнението на проекта се предвижда внедряване в производството на автоматични машини с високата степен на адаптивност, като и софтуерното управление на оборудването отговаря на изискванията на ИСИС и допринася за реализацията на цитираната стратегия. 473 200.00 0.00
Дейност за внедряване на нови технологии за подобряване на ресурсната ефективност и ефикасност в производствения процес (ще бъде изпълнена чрез закупуването на Система за хомогенизиране на козметични продукти–1 бр, Автоматична машина за пълнене и затваряне на крем–1 бр и Aвтоматична машина за пълнене и затваряне на емулсии, гелове, шампоани и др. козметични продукти в туби и флакони–1 бр): Предвижда се в рамките на дейността да бъдат закупени и въведени в експлоатация: 1.Система за хомогенизиране на козметични продукти с обем 50л. -1бр 2.Автоматична машина за пълнене и затваряне на крем в пластмасови кутии и стъклени буркани–1бр 3. Aвтоматична машина за пълнене и затваряне на емулсии, гелове, шампоани и др. козметични продукти в ламинатни и кополимерни туби и в пластмасови флакони –1 бр Дейността ще допринесе за внедряване на нови технологии за подобряване на ресурсната ефективност и ефикасност в производствения процес и ще стартира непосредствено след подписване на Договора за безвъзмездна финансова помощ, като още на етап изготвяне на проекта е определен екип, който ще има ангажименти за изготвяне на график и проект на тръжна документация за провеждането на процедури за избор на изпълнители /доставчици/ на предвиденото оборудване в съответствие с ПМС № 118. Реализацията на дейността ще премине през следните етапи: 1.Съгласуване и одобрение на проекта на тръжната/ите процедура/и(от 1-ви до 3-ти месец) 2.Публикуване на публичната покана и провеждане на процедура/и за избор на изпълнител, в съответствие с приложимото законодателство и указанията на УО(от 3-ти до 4-ти месец) 3.Одобрение на протокола от дейността на комисията за разглеждане, оценка и класиране на получените оферти от страна на експертите на УО и представяне на изискуемите документи от страна на класираните на първо място кандидати(от 4-ти до 5-ти месец) 4.Подписване на договор/и с избрания/те изпълнител/и(от 5-ти до 6-ти месец) 5.Доставка на договореното оборудване и подписване на ППП за доставки(от 8-ми до 14 месец) 6.Инсталиране, тестване и въвеждане в експлоатация на договореното оборудване, съчетано с обучения за безопасна работа и правилното му използване от персонала. Подписване на ФППП за доставки(от 9-ми до 18-ти месец). 7.Поставяне на стикери върху всеки актив, закупен по проекта. Дейността е отнесена към внедряване на нови технологии за подобряване на ресурсната ефективност и ефикасност в производствения процес поради спецификата на предвиденото оборудване и технологиите, които машините използват-автоматизирани и програмируеми, с електронно управление, серво управление и пневматика. Тези характеристики подобряват ресурсната ефективност и ефикасност и включват в себе си последните достижения на ИКТ технологиите и мехатрониката. Със закупуването на новите ДМА ще оптимизираме процесите по хомогенизиране, разфасоване и пълнене на продуктите в туби, флакони и буркани, ще избегнем използването на подизпълнители, като това осезаемо ще рефлектира в намаляване на бракуваните суровини и продукция. Планираното за закупуване оборудване представлява инвестиция, фокусирана в подобряване на ресурсната ефективност и ефикасност в предприятието. С въвеждането в експлоатация на новите машини ще намалим консумацията на електричество и на питейна вода; ще редуцираме и загубите от готов продукт и икономически загуби от бракувани скъпи натурални съставки; ще намалим количествата отпадъци. Освен това оборудването е със сервозадвижване и пневматика - които са признати като ресурсно ефективни, и със софтуерно управление с високи аналитични възможности, което директно кореспондира с внедряване на нови технологии за подобряване на ресурсната ефективност и ефикасност в производствения процес. След инсталацията на новото оборудване, при повишен производствен капацитет и реализирани продажби ще намалим пластмасовите отпадъци с 30 % или в абсолютна стойност от 3.8 тона до 2.66 тона годишно.По отношение на водата прогнозите ни са за намаляване на консумацията от 3600 м3 до 3432 м3 или общо с 168 м3.Конкретната дейност е насочена към технологии и решения, създаващи условия за оползотворяване на отпадъците и намаляване на тяхното образуване, намаляване разходването на суровини и материали вкл. и чрез подмяна на остаряло и ресурсоемко оборудване, внедряване на иновационни методи и материали и повишаване използването на рециклируеми материали 0.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).