Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 103 TREES
Български

Programme: Innovations and Competitiveness

Planning region: All

Description

Balkantel Ltd. is a project-oriented engineering company, established in 1990 and specialized in the production of electrical equipment, innovative products and technologies, as follows:
- air navigation and land navigation management and control systems, with applications in civil and military aviation;
- specialized military communications and navigation systems;
- railway signaling systems;
- security systems for use in rail transport, air force, civil aviation, energy;
- automation and control systems;
- precision measuring equipment;
- Telecommunication systems for civil use.
The company has been a leading system integrator and project implementer throughout their lifetime - design, delivery, installation, integration, training courses, maintenance. In recent years, the company has put on the market a specialized product - a monitoring system for managing high-responsive processes, including critical information infrastructures. 
This project proposal provides for an investment in TDA - Stand for automated testing and storage of high-responsive communications monitoring systems. After commissioning the new equipment, the following results are expected to be achieved:
- a reduction of 3 times the production time per unit of product,
- Enhancing the capacity to produce monitoring systems for managing high-responsive processes, including critical information infrastructures (incl. UMBRELLA system - the main product in the applicant's portfolio);
- ensuring a steady growth of company revenue, incl. export earnings
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Дейности за подобряване на производствения капацитет на дружеството. Закупуване на Стенд за автоматизирано тестване и съхранение на системи за мониторинг на високоотговорни комуникации: Дейността предвижда закупуване на оборудване - Стенд за автоматизирано тестване и съхранение на системи за мониторинг на високоотговорни комуникации – за разширяване капацитета на съществуващ стопански обект (производствената база на дружеството в гр. Враца), както и за повишаване капацитета за производство на електрически съоръжения: системи за мониторинг на управление на високоотговорни процеси, в т.ч критични информационни инфраструктури. Универсално устройство, което съчетава в себе си всички елементи и функционалности на система за мониторинг на управление на високоотговорни процеси е устройството UMBRELLA, произвеждано и реализирано на българския и международните пазари през последните 10 години. Този тип система попада в клас „системи за мониторинг на критични информационни инфраструктури“ за управление на полетите на авиацията, железопътното движение, метрополитен и други високоотговорни технологични процеси (ВОТП). От тази гледна точка системата подлежи на непрекъснато тестване и доказване на надеждността й по време на производство. Клиенти на дружеството са Министерство на отбраната - ВВС, Метрополитен (Софийски и международни), мобилни оперативни центрове, РВД, структури на НАТО, временни центрове за управление на аварии, НКЖИ, частни летища и т.н. В момента производството на едно устройство /система/ UMBRELLA се извършва като се проектира за всеки обект индивидуално (на ръка). Всеки модул се изработва индивидуално, тества се от няколко експерта в определена последователност. Средното време за произвеждане на системата е 120 работни дни, от които 75 – 80 са тестване. Този процес на тестване отнема време тъй като е необходимо да се предвидят всички електрически интерфейси, да се окомплектоват отделните софтуерни модули и видовете данни идващи по тях, да се проектират видовете програмируеми контролери, необходими за конкретната система и да се направи програмно осигуряване за всеки един от тях. Всичко това отнема време, оскъпява системата и намалява потенциалната и конкурентоспособност. Закупуването и въвеждането в експлоатация на Стенд за автоматизирано тестване и съхранение на системи за мониторинг на високоотговорни комуникации ще оптимизира работата по разработването на системите като по този начин ще увеличи капацитета на дружеството за производството им. Ще бъдат оптимизирани следните процеси: - производствения процес по проектиране; - процеса по производство на модулите на системата - процеса по тестване на електрическите интерфейси - процеса по тестване на пълната функционалност на системата чрез симулиране на реално електрическо свързване с контролираните обекти. Стендът ще разполага с софтуер /интегриран в оборудването/, който ще осигурява възможност за автоматизирано конфигуриране на текущите софтуерни компоненти и автоматизирано тестване. В момента се програмират за всеки обект, а проверката на функционалността им се извършва „на ръка“. При използване на автоматизираната тестова платформа ще се намали минимум 3 пъти времето за тестване на системата и модулите й. Така ще се увеличи производителността на производствения процес. Добавена стойност е факта, че ще се освободи висококвалифициран човешки ресурс. В момента тестовете се правят от инженери, които ги изпълняват в ръчен режим. Автоматизирането ще премахне и фактора „човешка грешка“ и ще повиши обективността на резултатите. 1 270 000.00 1 252 500.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).