Организация и управление на проекта: Целта на дейността е да се създадат предпоставки за ефективно и ефикасно управление на средствата от програмата, с цел гарантиране на ефективен контрол по изпълнение на дейностите, контрол по подготовка на отчетните документи и процедурите за избор на външни изпълнители, комуникация с партньора.
За ефективната реализация на проекта ще се ангажира екип от:
- Ръководител на проекта – ръководи цялостната дейност по реализиране на проекта и осъществява контрол; подготвя материалите за публичност по проекта; осъществява контрол върху останалите членове на екипа и експертите по проекта; организира избора на изпълнители; наблюдава заложените в проекта индикатори и вътрешни механизми за напредък на проектния цикъл; осъществява контрола по разходването на средствата.
- Счетоводител на проекта - Контролира разходването на средствата по проекта съобразно правилата на договарящия орган и законодателството на страната. Извършва разплащания с външните изпълнители. Отговаря за цялостната счетоводната отчетност и финансовото управление на проекта. Изготвя финансовите справки и отчети.
При стартиране изпълнението на проекта ще се подготви заповед за възлагане на отговорности на служителите, отговорни за изпълнение на проектните дейности и отчитането им пред УО.
Екипът по проекта ще провежда регулярни срещи, на които ще се обсъжда напредъка на проекта, текущи задачи и възникнали проблеми. Предвидено е провеждане и на онлайн срещи с партньора с цел разпределяне на задачите, съобразно планираните дейности по проекта и решаване на възникнали проблеми.
При възникване на проблеми или отклонение по дейностите от предвиденото в проекта, екипа ще взима управленски решения, които да осигурят максимално ефективно изпълнение на проекта и постигане на максимален ефект върху целевите групи. |
13 331.82
|
12 557.89
|
Информация и комуникация : Целта на дейността е да се популяризира финансовата помощ на ЕС, като се предостави информация за целите, дейностите и очакваните резултати от проекта да достигне до представителите на целевата група и широк кръг от заинтересовани лица. В рамките на тази дейност е предвидено:
- информация за проекта, предвидените дейности и постигнатите резултати да се качва периодично на интернет страница на компанията.
- информационен плакат – 1 бр., А 3 формат, отразяващ финансовата помощ на ЕС, поставен в офиса на компанията;
- информационни стикери, които ще се поставят върху закупеното по проекта оборудване – 2 бр.
- 2 публикации в онлайн медиите, популяризиращи проекта и постигнатите резултати .
Дейността предвижда популяризирането на дейностите от проекта и информиране на широката общественост и заинтересованите структури за предстоящите дейности. Дейността е заложена в проекта съгласно изискванията на програмата.
|
708.18
|
400.00
|
Работни посещения в Чехия за обмяна на опит и добри практики: Целта на двете работни посещения в Чехия е да се обмeни опит и добри практики, ноу-хау между партньорите и да се идентифицират иновативните практики и модели, които ще бъдат адаптирани и трансферирани в Глобал Адвайзърс АД.
По време на работното посещение, служители на Глобал Адвайзърс АД ще се запознаят със съществуващите добри практики, методи и правила, които „Гарнетс Консултинг” АД прилага по отношение на организацията на труд и развитие на човешките ресурси.
В рамките на тази дейност ще бъде идентифицирана и оценена приложимостта на две иновативни практики:
- иновативна система за управлението на човешките ресурси, допринасяща за подобряване организацията на труд в компанията;
- иновативна практика за развитие на човешките ресурси.
По време на второто работно посещение ще се обсъдят конкретни подходи за внедряване на иновативните практики. Ще бъдат представени, обсъдени и утвърдени окончателните версии на методики, разработените от екипа на Глобал Адвайзърс АД.
Въз основа на тях експертите ще дискутират и разработят техническото задание за разработване на софтуерната система посредством която ще се внедрят иновативните практики.
|
7 632.00
|
6 636.81
|
Адаптиране и валидиране на иновативни практики за развитие на човешките ресурси и подобряване организицаията на труд. : В рамките на тази дейност е предвидено идентифицираните практики, използвани от партньора, да се адаптират за нуждите на Глобал Адвайзърс АД. Предвидено е експерти на кандидата със съдействието на експерт от партньора да направят описание на работните процеси и да разработят методики за прилагане на иновативни методи за управление и развитие на човешките ресурси. След като бъдат обсъдени с партньора по проекта, окончателните методики ще се утвърдят от ръководния екип на компанията.
Използвайки събраната информация, описаните работни процеси и разработените и утвърдени методики, експертите ще разработят техническо задание за разработването на софтуерен инструмент, посредством който двете иновативни практики ще бъдат внедрени в Глобал Адвайзърс АД.
Софтуерът ще има следните функционалности:
1.Модул управление на човешките ресурси, включващ:
1.1 База данни за експерти - Вътрешни експерти и външни експерти /служители на компанията и временно наети експерти на граждански договори/.
Базата данни ще дава възможност за търсене по образование, квалификация и опит, публикации на експерта и др.
Създаването на база данни от експерти ще доведе до: оптимизация на времето за подготовка на оферти /дейност, която отнема много време на служителите в компанията/; по-добро използване на човешките ресурси, които са външни Глобал Адвайзърс АД; оптимизиране работата по договори на Глобал Адвайзърс АД, в които са ангажирани предимно външни за компанията експерти.
1.2 Управление на ресурсите /човешки, времеви и финансови/ по договори, сключени между Глобал Адвайзърс АД и клиенти /Възложители/: Разпределяне на ресурсите; Определяне на роли по изпълнението на всеки договор /напр. всеки договор има асистент, мениджър и отговорен ръководител/; Описание на задачите по всеки договор по участници в изпълнението му; Възможности за обвързване на заплащането с изпълнението на задачите /възнаграждение при външни експерти и бонуси при служителите на компанията/; Планиране на ресурси по договори, по които не е започнало изпълнението; Осигуряване на контрол на качеството на резултатите.
Въвеждането на система за управление на човешките ресурси в компанията ще доведе до: оптимизиране на използването на ресурсите при обслужване на клиентите въз основа на сключен договор; по добро планиране на използването на ресурсите; възможност за обвързване на изпълнените задачи с възнаграждението /възнаграждение при външни експерти и бонуси при служителите на компанията/; възможности за гъвкаво работно време, работа извън офис и др.; осигуряване на контрол на качеството чрез въвеждане на система за контрол.
Модул 2: Развитие на човешките ресурси
- Планиране на обучения, чрез заявка от служителите на база потребности;
- Вътрешно обучение, чрез създаване на групи по теми /напр. група одит, правни анализи, държавна администрация и др./
- Организиране на външни обучения;
- Система за атестиране и повишаване на мотивацията
Модул развитие на човешките ресурси ще допринесе за: въвеждане в компанията на иновативна система за планиране и реализиране на обучения; споделяне на опит и теоретични познания по различни теми, чрез работа в групи по теми което ще повиши капацитета и познанията на експертите.
Етапи на реализация на дейността:
1. Описание на работните процеси в Глобал Адвайзърс АД, разработване и утвърждаване на методики за управление и развитие на човешките ресурси (от м. 2 до месец 9)
2. Избор на изпълнител, които ще разработи и внедри система/софтуер за управление и развитие на човешките ресурси (от месец 8 до месец 9).
3. Сключване на договор с избран изпълнител (месец 10);
4. Разработка и инсталиране на система/софтуер за управление и развитие на човешките ресурси (от месец 10 до месец 14).
5. Тестване на софтуера и окончателно внедряване на системата (месец 15). Експертите към компанията ще тестват разработения софтуер преди неговото окончателно внедряване и при необходимост ще направят препоръки за промени в модулите.
|
106 000.00
|
105 364.00
|
Обучение на целевата група за работа по нововъведените иновативни методи и използването на разработената софтуерна система : Целта на дейността е да се повиши капацитета на 15 служители на компанията, в това число и временно заети лица, по отношение на прилагането на иновативните методи и използването на разработената система.
Основни теми на обучението:
- Представяне на добрите практики и резултатите постигнати от партньора при прилагането на иновативните методи за развитие на човешките ресурси и подобряване организацията на труд;
- Запознаване служителите с разработените методики за управление и развитие на човешките ресурси, които са утвърдени и въведени в компанията;
- Представяне на функционалностите на нововъведената софтуерна система и обучение на персонала за работа с нея;
Етапи на реализация:
1. Избор на изпълнител, които ще организира провеждането на обучение – наем на зала, храна, кафе паузи, нощувки, транспор (от месец 14 до месец 15).
2. Сключване на договор с избрани изпълнители за организиране на обучението (месец 15);
3. Предоставяне на услугата – организиране на обучение (месец 16).
|
14 578.00
|
8 778.00
|
Оценка на постигнатите резултати : В рамките на тази дейност избран външен изпълнител ще направи оценка на постигнатите резултати, от гледна точка на приложимостта на иновативните елементи на проекта.
Оценката ще обхваща:
- Проследяване постигането на целите и резултатите на проекта, както и тяхната връзка с удовлетвореността на потребностите на целевите групи;
- Особености при изпълнението на заложените дейности и връзката им с целите и постигнатите резултати по проекта;
- Ефективност и ефикасност на предвидените разходи по отношение на поставените цели, дейности и постигнати резултати.
Етапи на реализация:
1. Избор на изпълнител, който ще извърши оценката на постигнатите резултати (месец 15).
2. Сключване на договор с избрани изпълнители (месец 15);
3. Извършване на оценка на постигнатите резултати (месец 16).
|
2 900.00
|
2 900.00
|
Кръгла маса за представяне на трансферираните и внедрени иновативни методи и създаване на партньорска мрежа : Целта натази дейносте: - да се представят трансферираните и въведените в Глобал Адвайзръс АД иновативни практики и да се разпространят постигнатите резултати и добрите практики; - да се създаде мрежа от партньори и да се осигури възможност за обмен на добри практики и сътрудничество за разработване на инструменти за адаптиране и прилагането в България на добрите модели, използвани в ЕС, за развитие и управление на човешките ресурси в малки и средни предприятия.
На кръглата маса ще присъстват представители на партньора по проекта и ще бъдат поканени работодатели, бизнес партньори на компанията, външни експерти и други заинтересовани страни, които ще се запознаят с трансферираните иновативни практики. Те ще имат възможност да се запознаят с иновациите и ползите от тях, да създадат контакти и да се включат в партньорска мрежа за сътрудничество, обмен на опит и добри практики в областта на развитието и управлението на човешките ресурси в МСП. |
1 500.00
|
1 500.00
|