Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 56 779 TREES
Български

Programme: Innovations and Competitiveness

Planning region: All

Description

The project will create a next generation children's corner, in which caring for children will involve music, dance and art. The initiative will support 21 parents and their 25 children by providing hourly, half-day or full-day care, thus contributing to a better professional realization and improvement of their lifestyle.
The project activities will be situated in a hall with an approximate area of 139 sq.m. There will be rooms for rest, study and arts. To provide a suitable environment for children, necessary modifications will be made, which includes: painting, installation of windows, renovation of the bathroom, etc.
Appropriate furniture, equipment (DMA and DNA) and household equipment will be purchased.

The project will insure the employment of 6 unemployed and / or inactive people who will be trained as babysitters - educators and appointed as such after undergoing focus training - child care.

Classes will be held in small groups. We will work at all levels of perception: visually, with touch and auditory, emotionally and intuitively.
One of the main models of working with children and learning in the children's corner will be the project-based learning and introducing Backward design model - the model of design learning, in which the final goals and expected results are set first and after that the ways to achieve them.
From the modern pedagogical practices we will rely on an interdisciplinary model of implementation of the current:
- The Montessori method, in which the child is in the center and the boundaries are blurred
- Waldorf pedagogy from the point of view of the connection of the arts and especially of the applied arts with nature
- Suggestopedic approaches in the study of performing arts
- Reggio pedagogy
The main focus in the development of various activities for children will be: arts, applied and performing arts. Expected result: establishment of quality corporate care for children - Children's Corner "ART Station".
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Осигуряване на социални придобивки в предприятията (кът за деца), посредством адаптиране и оборудване на подходящо помещение за полагане на почасови грижи за деца.: Помещението, в което ще се ситуира детския т кът е 138,124 кв.м. и е част от базата на кандидата "ДЕНС МЕНИДЖМЪНТ" ЕООД в НДК, която изпълнява ролята на танцов център и е разделена на няколко зали за танци. Има уютно фоайе с рецепция и дивани за почивка, предверие за преобличане , оборудвано с шкафчета и кожени пейки тип табуретка за сядане. Центърът разполага с отделни помещения за преобличане, както и обособено тоалетно помещение с 2 тоалетни и 2 бани. Целият център има изградена климатизация и вентилация (част от вентилационната система на НДК, но с отделен достъп). Подът на помещенията, които ще преобразуваме е с ламинат, стените боядисани с латекс, като тази срещу прозореца е огледало. Пространството е светло и предразполага към творчески дейности. За да го напра вим подходящо и интересно за деца от 1 до 12 го дишна възраст, планираме да го оборудваме с подвижни декорни стени (гора, къща, градина, джунгла, прозорец, море, космос и др.). Водеща е идеята за лесно разместване, което цели осигуряване на разнообразна и най-вече стимулираща творческа среда за децата, част от детския кът. Какво се налага да променим, за да имаме добър детски кът? СМР - текущ ремонт (1) Подмяна на дограмата, която е стара, с нова и безопасна; (2) Укрепване на профили за дограма и окачен таван (3) Реновиране на ОВК инсталация на залата за детски кът с цел оптимизация на отоплението и охлаждането на помещението и осигуряването на необходимите температурни нива, подходящи за деца – 21 – 24 градуса. ДМА и стопански инвентар, които ще закупим: - цветни сгъваеми фотьойли, които стават на легла / 15 бр.; - детски маси /тип чин/ - 10 броя + 10 стола (за 10 от 6 до 12 г. ) и детски масички за по-малкидеца - 15 броя + малки столчета (за 15 деца до 5 г.); - 5 броя меки “ пуфове” за сядане /мека мебел в детския кът, подходяща за четене/; - 5 броя килими; - 3 броя мобилни химически тоалетни за деца от типа (мобилна химическа тоалетна с индикатор за нивото на отпадъци); - паравани за химическите тоалетни; - допълнителни осветителни тела за помещението - с цел осигуряване на необходимата работна светлина за занимания с книги, помагала и артзанимания; - декоративни пана за създаване на артистично усещане в пространството; - два броя етажерки за книги и помагала; - мебели за съхранение на арт-материали; - мебели за съхранение на играчки и заключващи се шкафчета за оставяне на багаж за децата + закачалки; - кът от модули (тип затварящ се гардероб с плъзгащи врати) за съхранение на материали за различни науки; - закупуване на един брой мивка – шкаф, с терморегулатор / преместваема; - декорни преместваеми стени за отделяне на зоните за малки и големи деца, четене, игра и почивка. Материали и консумативи - артматериали за работа - дидактически учебни материали за различните видове наука спрямо възрасти; уреди за работа с различните видове наука /тип микроскоп; уреди за лабораторни изследвания, математически материали/ - мобилна бяла дъска - детски играчки за ролеви игри: кухня; магазин; влакове; коли; лекарски кабинет и др. Ще бъде направена и застраховка на закупеното оборудване. Съгласно разпоредбите на чл. 71 на Регламент (ЕС) № 1303/2013 и изискването на процедрата, предназначението на инвестицията/помещенията ще се запази от кандидата за срок не по-кратък от 5 години от крайното плащане към бенефициента без прекъсване, с изключение на непредвидени обстоятелства. Дейността ще стартира в 1-ви месец и ще приключи до 3-ти месец. Разходите описани в Дейност №1 попадат е групата НЕПРЕКИ РАЗХОДИ, които се изчисляват служебно. 0.00 0.00
Подбор на безработни лица, регистрирани в ДБТ, за определяне на възможностите им за включване в заетост и/или в обучение при необходимост, свързано с полагане на грижи за деца / 5 лица: В рамките на дейността кандидатът ще извърши подбор на безработните лица за работа и грижи за деца в корпоративна среда, на длъжност помощник-възпитател и неактивни такива, с подходящ профил за работа с деца. Педагозите сред ще бъдат с предимство. Набиране на кандидатите ще бъде осъществено по два начина: 1./ С обява в Jobs.bg 2./ През Бюрото по труда по район, където ще подадем заявка за насочване на подходящи кандидати с хуманитарен профил, подходящ опит или без опит, педагози, които търсят работа и др. С подходящите кандидати ще бъде осъществено интервю, след което подходящите 5 лица ще бъдат насочени към обучение за почасова работа с деца от 0 до 12 години, съгласно изизкванията на процедура BG05M9OP001-1.096 „ДЕТСКИ КЪТОВЕ“ по ОП РЧР. Разходите описани в Дейност №2 попадат е групата НЕПРЕКИ РАЗХОДИ, които се изчисляват служебно. 0.00 0.00
Предоставяне на обучение на безработни лица за придобиване на умения за полагане на грижи за деца.: През обучение по проекта ще преминат всички селектирани лица за помощник-възпитатели. Целта е да бъде елиминиран компромисът по отношение на грижите за здравето, безопасността на децата и правилният подход към формиране на личността на децата в първият и най-важен етап от неговото развитие - първите 7 години. За целта кандидатът ще избере подходящ доставчик на обучение по ключова компетентност КК5 - "Учене през целия живот - грижи за деца в корпоративна среда". Обучението ще включва всички модули посочени като минимум за включването в аетост по проекта в Условията за кандидатстване, групирани в модули и теми, заложени в Условията за кандидатстване по процедурата:  придобиване на познания за развитието на детето (деца със специални нужди);  дневен режим на детето и ролята на игрите в различна възраст;  безопасност на детето и възможности за предотвратяване на критични и опасни за здравето и живота му ситуации;  придобиване на познания за реакция в случай на инцидент, остро заболяване и/или насилие;  дисциплината като средство за защита и възпитание на детето;  придобиване на познания за стандартите за етично поведение на работещите с деца в сферите на образованието, здравеопазването, социалните грижи, правосъдието, вътрешните работи и др., посочени в Етичния кодекс на работещите с деца;  придобиване на познания относно разработени процедури за достъп на външни лица в кътовете и такива за приемане и предаване на децата от и на техните родители. Ще бъде формиран и допълнителен модул: Backward design model - фокус на проектната идея, с включени.  Монтесори метода, в който детето е в центъра и границите са размити  Валдорфската педагогика от гледна точка на свързаността на изкустовто и най-вече на приложните изкуства с природата  Сугестопедични подходи в изучаването на сценични изкуства  Реджо-педагогиката Очакван резултат: установяване на качествена корпоративна грижа за деца - Детски кът "ART Station” Дейността ще стартира в 3-ти месец и ще приключи до 4-ти месец. Продължителност на обучението 2 месеца. Разходите описани в Дейност №3 попадат е групата НЕПРЕКИ РАЗХОДИ, които се изчисляват служебно. 0.00 0.00
Включване на безработни лица в субсидирана заетост при работодател за почасово или целодневно полагане на грижи за деца за период до 12 месеца.: Работният ден ще бъде организиран в гъвкав режим на работа, така че да бъде удобно за родителите. А едно лице ще полага грижи за минимум 5 деца, както е разписано в Условията за кадидатстване на процедурата. Примерен работен график: (1) Кът за малки деца - от 1 до 5 години (имаме 15 деца от тази възр. група) / за грижите за деца ще бъдат ангажирани 3 лица попадащи в област на интервенция 102 от настоящата процедура или такива попадащи в групите безработни от 30 до 54 г. - 3 помощник-възпитатели на 8 часов работен график от 8.00 до 17.00 часа (ще полагат грижи за 15 деца) - 8 часова заетост (1) Кът за големи деца - от 6 до 12 години (имаме 10 деца от тази възр. група) / за грижите за деца ще бъдат ангажирани 2 лица отговарящи на област на интервенция 103 от настоящата процедура, или такива до 29-годишна възраст. - 2 помощник-възпитатели (ще полагат грижи за 10 деца), съответно от от 8.00 до 17.00 часа и от 10.00 до 19.00 ччаса - 8 часова заетост Трудовите и осигурителни отношения на наетите в рамките на проекта лица, ще се уреждат при условията на българското законодателство. С всички тях ще бъдат сключени тр. договори за 12 м. Подборът на лицата от целевата група по проекта ще бъде осъществен още при изпълнението на Дейност 1, така че ще са отчетени уменията и нагласите на кандидатите, мотивацията им за работа и изпълнение на професионалните им задължения. ЕТАПИ НА РАЛИЗАЦИЯ НА ДЕЙНОСТТА: I. ЕТАП 1: Назначаването на работа на селектираните помощник-възпитатели - 5 л. за срок от 12 м. НКПД 5312 3003 Помощник-възпитател - 5 л. на 8 часов работен ден / 1567,92 х 5 лица= 7 839,6 лв. х 12 м. = 94 075,2 лв. II. ЕТАП 2: Разработване на трудова характеристика за корпоративен помощник-възпитател. / Всяко лице от целевата група ще бъде запознато с длъжностната характеристика, задълженията и отговорностите за нея в рамките на проекта и след това. Трудови задачи и задължения, характеризиращи описанието на длъжността: 2.1. Грижи за деца в корпоративна среда. 2.2. Провеждане на възпитателно-образователна дейност - учи децата да си подреждат играчките, установава трайни навици на обслужване, спазване на режим и дисциплина, режим на разходка и безопасни условия на развитие и израстване на детето/-цата 2.3. Подпомага децата в областта на първоначалната езикова подготовка и творчество. 2.4. Почиства, проветрява, хигиенизира и дезинфекцира III. ЕТАП 3 - установаване на УСТОЙЧИВ КОРПОРАТИВЕН И СОЦИАЛЕН МОДЕЛ ЗА ГРИЖА ЗА ДЕЦА НА РАБОТНОТО МЯСТО. Важно: Новоназначените лица ще преминат и еднодневно обучение за безопасни условия на труд в условия на КОВИД - 19, със съдействито на фирмата за трудова медицина, и ще бъдат инструктирани как да поддържат и се грижат за беопасната работна среда. Обща сума за Дейност 4 в бюджета - за заплати и осугировки за персонал в детски кът за 12 м. = 94 075,2 лв. На едно лице за 12 м. се получава 18 815,04 лв., сума за заплата и осигуровки + 2 % обоснован резерв, с който да покрие промяната в средната брутна месечна заплата на наетите лица за икономическа дейност “Хуманно здравеопазване и социална работа” за 2020 г., предвид това, че изпълнението на проектите ще започне 2021 г., получаваме разход за лице = 19191,34 лв. / общо - 95 956.70 лв. Ред в бюджета: 1.1 Продължителност: 12 месеца 0.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).