Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 103 TREES
Български

Programme: Innovations and Competitiveness

Planning region: All

Description

IZOTSERVIZ-STARA ZAGORA LTD was established in 1999. The activities started with sale, warranty and service of electronic systems with fiscal memory, electronic cash registers and computer systems. The company is specialized  in development and  maintenance of software systems for maintenance of gas stations. IZOTSESERVIZ-STARA ZAGORA LTD is engaged in manufacture, installation and warranty and non-warranty, maintenance of installations for sale of light fuels. The company carries out repair of pressure vessels, pumps and flow meters for LPG and light fuel, builds and maintains industrial installations. The main activities of the project include:
Activities for developing and strengthening the management capacity of the enterprise through the implementation and certification of management systems in accordance with the requirements of the new revisions of the international standards ISO 9001:2015 and ISO 14001:2015 .
Activities for developing and strengthening the management capacity of the enterprise through the implementation and certification of management of the system for the management of information security in accordance with requirements of ISO 27001:2013.
Activities for promoting the use of information and communication technologies and services, which include activities for the development and introduction of ICT-based software for managing business processes.
Activities for the visualization of the project- publicity measures and awareness according to the rules of Regulation (EC) № 1303/2013.
The expected results are to improve the capacity of the company for more successful presence on the competitive external markets by introducing and implementing management systems, ICT-based systems and applications for business management and specifically the acquisition of certificates for re-certified management systems; obtaining a license of the operation of the ICT system from the selected provider.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Дейности за развитие и укрепване на управленския капацитет на предприятието, чрез услуги по въвеждане на Системa за управление на сигурността на информацията, съгласно изискванията на ISO/IEC 27001:2013: Основна цел на дейността е разработване и въвеждане на Системa за управление на сигурността на информацията, съгласно изискванията на ISO/IEC 27001:2013. Необходимостта от планираната дейност пряко кореспондира с естеството на работа и информацията, с която дружеството оперира, както и изискванията на гаранции от страна на контрагенти за конфиденциалност и съхранение на корпоративна информация, тъй като в сферата на информационните технологии и конкретно пазарът, на който оперира ИЗОТСЕРВИЗ-СТАРА ЗАГОРА ЕООД се характеризира с изострена конкуренция и стремителна динамика. Изключително важно е при изпълнението на определено задание от страна на клиента да гарантираме сигурността, както на предоставяната информация от клиента(лични данни, ноу хау, технологии), така и на ценната фирмена информация и ноу хау. Това налага внедряване на Система за управление на сигурността на информацията, съгласно изискванията на ISO/IEC 27001:2013, както и техническа и технологична осигуреност на предвидения за внедряване ИКТ базиран софтуер, за покриване изискванията на стандарта. По този начин контрагентите и всички заинтересовани страни, ще получат реални гаранции за информационна сигурност за всеки един елемент от нашата дейност, включително и по отношение на електронните услуги и информационните активи, с които работим. Необходимостта от разработване и внедряване на Система за управление сигурността на информацията се поражда и от факта, че през последните години броят на потребителите, устройствата и информацията предавана чрез Интернет нараства лавинообразно, с което правопропорционално нарастват заплахите от пробиви в сигурността, вируси и шпионски софтуер и компрометиране на информацията, която вече за почти всички компании е основен актив, гарантиращ непрекъсваемостта на бизнес процесите. Въвеждането на Системa за управление на сигурността на информацията ще даде на организацията по-голяма сигурност за запазване на конфиденциалността, цялостта и наличието на генерираната в процеса на работа информация, както и нейната достоверност и надеждност, като рисковете са сведени до минимум. Проектното предложение в частта консултантски услуги, свързани с разработване и въвеждане на системa за управление на сигурността на информацията, съгласно изискванията на ISO/IEC 27001:2013 и подготовка за сертифициране на системата, ще бъде изпълнено посредством използването на външна организация с необходимата компетентност и специфична експертиза и ще премине през следните етапи: I. Избор на изпълнител за предвидените услуги в съответствие със ЗУСЕСИФ, ПМС 160/01.07.2016 г. и подзаконовите нормативни актове, Оперативното ръководство за изпълнение на договори по настоящата схема и указанията на УО, а именно-публикуване на съобщение за набиране на ценови предложения в Информационната система за управление и наблюдение на средствата от ЕС в България 2020, респективно служебна публикация на Единния информационен портал на съобщението. 1.Практическо въвеждане на системa за управление на сигурността на информацията - консултантската организация ще съдейства на фирмата в практическото приложение на разработените документи – електронни и на хартиен носител. 2.Вътрешен одит - провеждане на финален вътрешен одит на Системa за управление на сигурността на информацията, от екип с представители на Консултантската организация и представители на дружеството. По време на вътрешният одита се идентифицират необходими коригиращи и превантивни действия (когато има такива) за отстраняване на несъответствията и прилагане на области за подобрение, констатирани по време на одита. 3.Преглед от ръководството - Консултантският екип оказва съдействие на Ръководството на фирмата при провеждането на преглед на на системa за управление на сигурността на информацията, съгласно изискванията на ISO/IEC 27001:2013. Чрез Прегледа от ръководството, компанията декларира готовност за сертификация. 12 400.00 12 350.00
Дейности за развитие и укрепване на управленския капацитет на предприятието чрез услуги по сертифициране на Системa за управление на сигурността на информацията, съгласно изискванията на ISO/IEC 27001:2013;: След достигане на фаза за готовност за сертификационен одит на Системa за управление на сигурността на информацията, съгл. изискванията на ISO/IEC 27001:2013 в ИЗОТСЕРВИЗ-СТАРА ЗАГОРА ЕООД, ще бъде извършен сертификационен одит от независим сертифициращ орган, акредитиран за сертификация на системи за управление. Дейностите за развитие и укрепване на управленския капацитет на предприятието чрез услуги за сертификация на системи за управление на сигурността на информацията в съотв. с изискванията на ISO/IEC 27001:2013 ще бъдат изпълнени посредством използването на външна организация с необходимата компетентност и специфична експертиза и ще преминат през следните етапи: I.Избор на изпълнител за предвидените услуги за сертификация в съответствие със ЗУСЕСИФ, ПМС 160/01.07.2016 г. и подзаконовите нормативни актове, Оперативното ръководство за изпълнение на договори по настоящата схема и указанията на УО, а именно-публикуване на съобщение за набиране на ценови предложения в Информационната система за управление и наблюдение на средствата от ЕС в България 2020, респективно служебна публикация на Единния информационен портал на съобщението. Ще бъде поставено изискването услугите за сертификация да бъдат извършени от орган по сертификация, акредитиран съгласно ISO/IEC 17021:2011, а след 14.06.2017 г. по ISO/IEC 17021-1:2015 от: - националния орган по акредитация на Република България - Изпълнителна агенция „Българска служба за акредитация”, от национален орган по акредитация на друга държава-членка на ЕС, от национален орган по акредитация – страна по Споразумението за Европейско икономическо пространство и Конфедерация Швейцария или от национален орган по акредитация на държава, която е страна по Споразумението за взаимно признаване на Европейската организация по акредитация – EAMLA в област сертификация на системи за управление или страна по IAF MLA (International Accreditation Forum, Multilateral recognition Agreement). II. Процесът на сертификация ще премине през следните етапи: 1.Подготовка и подаване на заявление за сертификация към сертификационна акредитирана организация. 2.Определяне на подходящ одиторски и екип и планиране на дати за извършването на сертификационен одит от страна на сертификационната компания на място във фирмата. 3.Провеждане на същинския сертификационен одит на място във фирмата, включващ: Преглед на документираните на Системaта, за да се провери дали цялата документация,която се изисква от стандарта и се отнася до организацията е разработена, внедрена и контролирано документирана.Оценка на степента на ефективно внедряване на Системa и потвърждение,че съответстват на изискванията на международния стандарт ISO/IEC 27001:2013 и предмета на дейност на компанията.Преглед на основните процеси и дейности на фирмата – одиторският екип извършва оглед на технологични, производствени, управленски и спомагателни процеси и дейности, интервюта с ключови служители и работници и преглед на документи и записи. Оценява се тяхното съответствие спрямо стандарта и нормативните изисквания.Преглед на програми, доклади и протоколи за Вътрешен одит и Преглед от ръководството, за да се потвърди, че са съставени и проведени така, че да гарантират ефективността на внедрената Системa и на изискванията на ISO/IEC 27001:2013 и предмета на дейност на компанията.Доклад от сертификационен одит и констатации от ВО, относно несъответствията (ако има такива) и препоръките за подобряване.Крайното решение на одиторите за препоръка към сертифициращата организация за издаване на сертификат за съответствие с изискванията на ISO/IEC 27001:2013 и предмета на дейност на компанията ще бъде основано върху доказателствата, събрани по време на сертификационния одит.След преглед на докладите на одиторите и след приемането на предложените коригиращи действия спрямо евентуално повдигнатите несъответствия,сертифициращата организация следва да одобри сертификация спрямо ISO/IEC 27001:2013 и да издаде сертификат на ИЗОТСЕРВИЗ-СТАРА ЗАГОРА ЕООД. 12 000.00 11 900.00
Дейности за развитие и укрепване на управленския капацитет на предприятието чрез консултантски услуги, свързани с актуализиране на съществуващите в предприятието системи за управление в съответствие с изискванията на новите версии на стандартите ISO 9001:2015 и ISO 14001:2015 и подготовка за тяхната ре-сертификация: Проектното предложение в частта консултантски услуги, свързани с актуализиране на съществуващите в предприятието системи за управление в съответствие с изискванията на новите версии на стандартите ISO 9001:2015 и ISO 14001:2015 и подготовка за тяхната ре-сертификация, ще бъде изпълнено посредством използването на външна организация с необходимата компетентност и специфична експертиза и ще премине през следните етапи: I. Избор на изпълнител за предвидените услуги в съответствие със ЗУСЕСИФ, ПМС 160/01.07.2016 г. и подзаконовите нормативни актове, Оперативното ръководство за изпълнение на договори по настоящата схема и указанията на УО, а именно-публикуване на съобщение за набиране на ценови предложения в Информационната система за управление и наблюдение на средствата от ЕС в България 2020, респективно служебна публикация на Единния информационен портал на съобщението. II.Актуализирането на съществуващите в предприятието системи за управление в съответствие с изискванията на новите версии на ISO 9001:2015 и ISO 14001:2015 вкл. следните основни етапи: 1. Преглед на съществуващите системи за управление в предприятието, чиито наръчник, процедури и документи следва да бъдат приведени в съответствие с новата версия/ревизия на стандартите ISO 9001:2015 и ISO 14001:2015. Целта на този преглед е консултантският екип да се запознае с предходните внедрени системи и да оцени необходимостта от тяхната промяна и актуализация в съответствие с новите ревизии, както и проучване на съществуващите практики и процедури на ръководството, анализиране на предходни несъответствия (ако има такива). 2. Актуализиране на съществуващите в предприятието системи за управление посредством разработване на нова документация на СУК и СУОС, включваща наръчник, процедури, политики, програми, документи и др. с нова, актуална версия на документите, в съответствие с новата версия/ревизия на стандартите ISO 9001:2015 и ISO 14001:2015. В този етап консултантската организация следва да прецизира кои от документите от СУК и СУОС ще бъдат електронно генерирани, като се съобразят и вземат под внимание предвидените функционалности и на разработваните ИКТ базирани софтуерни приложения за управление на бизнес процесите в предприятието. 3.Практическо въвеждане на СУК и СУОС - консултантската организация ще съдейства на фирмата в практическото приложение на разработените в предишната фаза документи – електронни и на хартиен носител. 4. Вътрешен одит - провеждане на финален вътрешен одит на актуализираните СУК и СУОС, от екип с представители на Консултантската организация и представители на дружеството. По време на вътрешният одита се идентифицират необходими коригиращи и превантивни действия (когато има такива) за отстраняване на несъответствията и прилагане на области за подобрение, констатирани по време на одита. 5. Преглед от ръководството - Консултантският екип оказва съдействие на Ръководството на фирмата при провеждането на преглед на СУК и СУОС, съгласно изискванията на новата ревизия на ISO 9001:2015 и ISO 14001:2015. Чрез Прегледа от ръководството, компанията декларира готовност за ре-сертификация. Планираните дейности за актуализиране на съществуващите в предприятието системи за управление в съответствие с изискванията на новите версии на ISO 9001:2015 и ISO 14001:2015 гарантират продължаващо подобряване на моделите на управление и организация на основните процеси в дейността на фирмата чрез прилагане на ефективни системи за управление и по този начин осигуряване на обективни гаранти за качество на продуктите, услугите и процесите, за устойчиво развитие, щадящо околната среда. Реализацията на планираните дейности гарантират мониторинг и управление на процесите, имащи значимо въздействие върху качеството и ОС; управление на дейностите, свързани със значимите аспекти на ОС и гарантиране, че се извършват в дефинирани и управляеми условия и че ключовите характеристики, които могат да имат съществено въздействие, се наблюдават и управляват. 17 500.00 17 400.00
Дейности за развитие и укрепване на управленския капацитет на предприятието чрез услуги за ре-сертификация на системи за управление в съответствие с изискванията на новите ревизии на международните стандарти ISO 9001:2015 и ISO 14001:2015, предоставяни от акредитирана организация: След достигане на фаза за готовност за ре-сертификационен одит на СУК И СУОС в съответствие с изискванията на новите ревизии на ISO 9001:2015 и ISO 14001:2015 в ИЗОТСЕРВИЗ-СТАРА ЗАГОРА ЕООД ще бъде извършен ре-сертификационен одит от независим сертифициращ орган,акредитиран за сертификация на системи за управление. Дейностите за развитие и укрепване на управленския капацитет на предприятието чрез услуги за ре-сертификация на системи за управление в съответствие с изискванията на новите ревизии на ISO 9001:2015 и ISO 14001:2015,ще бъдат изпълнени посредством използването на външна организация с необходимата компетентност и специфична експертиза и ще преминат през следните етапи: I.Избор на изпълнител за предвидените услуги за ре-сертификация в съответствие със ЗУСЕСИФ, ПМС 160/01.07.2016 г. и подзаконовите нормативни актове,Оперативното ръководство за изпълнение на договори по настоящата схема и указанията на УО,а именно-публикуване на съобщение за набиране на ценови предложения в Информационната система за управление и наблюдение на средствата от ЕС в България 2020, респективно служебна публикация на Единния информационен портал на съобщението. Ще бъде поставено изискването услугите за ре-сертификация да бъдат извършени от орган по сертификация, акредитиран съгласно ISO/IEC 17021:2011, а след 14.06.2017 г. по ISO/IEC 17021-1:2015 от: - националния орган по акредитация на Република България - Изпълнителна агенция „Българска служба за акредитация”, от национален орган по акредитация на друга държава-членка на ЕС, от национален орган по акредитация – страна по Споразумението за Европейско икономическо пространство и Конфедерация Швейцария или от национален орган по акредитация на държава, която е страна по Споразумението за взаимно признаване на Европейската организация по акредитация – EAMLA в област сертификация на системи за управление или страна по IAF MLA (International Accreditation Forum, Multilateral recognition Agreement). II Процесът на сертификация ще премине през следните етапи: 1. Подготовка и подаване на заявление за ре-сертификация към сертификационна акредитирана организация. 2. Определяне на подходящ одиторски екип и планиране на дати за извършването на ре-сертификационен одит на място във фирмата. 3. Провеждане на същинския ре-сертификационен одит на място във фирмата, включващ: Преглед на документираните СУК и СУОС, за да се провери дали цялата документация, която се изисква от стандартите и се отнася до организацията, е разработена, внедрена и контролирана.Оценка на степента на ефективно внедряване на СУК и СУОС, и потвърждение че съответстват на изискванията на ISO 9001:2015 и ISO 14001:2015 и предмета на дейност на компанията. Преглед на основните процеси и дейности на фирмата–одиторският екип извършва оглед на технологични, производствени, управленски и спомагателни процеси и дейности,интервюта с ключови служители и работници и преглед на документи и записи.Оценява се тяхното съответствие спрямо стандартите, СУК, СУОС и нормативните изисквания.Преглед на програми, доклади и протоколи за Вътрешен одит и Преглед от ръководството, за да се потвърди,че са съставени и проведени така,че да гарантират ефективността на внедрените СУК и СУОС, и на изискванията на ISO 9001:2015 и ISO 14001:2015 и предмета на дейност на компанията. Доклад от ре-сертификационен одит и констатации от ВО,относно несъответствията (ако има такива) и препоръките за подобряване.Крайното решение на одиторите за препоръка към сертифициращата организация за издаване на сертификати за съответствие с изискванията на ISO 9001:2015 и ISO 14001:2015 ще бъде основано върху доказателствата,събрани по време на ре-сертификационния одит.След преглед на докладите на одиторите и след приемането на предложените коригиращи действия спрямо евентуално повдигнатите несъответствия, сертифициращата организация следва да одобри сертификация спрямо международните стандарти ISO 9001:2015 и ISO 14001:2015, и да издаде сертификати на ИЗОТСЕРВИЗ-СТАРА ЗАГОРА ЕООД. 12 700.00 12 600.00
Дейност за насърчаване използването на информационни и комуникационни технологии и услуги чрез разработване и въвеждане на ИКТ базиран софтуер за управление на бизнес процесите ERP система;: Дейността е насочена към подобряване на информационни и комуникационни технологии и услуги чрез разработване и въвеждане на ERP софтуерна система за управление на бизнеса. Необходимостта от осигуряване на такава система пряко кореспондира с изключително динамичния сектор, в който оперира ИЗОТСЕРВИЗ-СТАРА ЗАГОРА ЕООД, както и с нарастващите нужди на компанията във връзка със софтуерното управление на протичащите бизнес процеси. Основни характеристики и функционалности на софтуерната система за управление на бизнеса специално разработена за организацията, заложени в проектното предложение и съобразени с нуждите на организацията са следните: Модул Управление на клиентите, вътрешната и външната комуникация: Модул Финанси и планиране: Модул Разходи; Модул Управление на задачи и проекти; Модул Справки и отчети; Модул Управление на отпадъци; Допълнителни функционалности на системата са пряко обвързани с обезпечаване на плануваните за въвеждане системи за управление. Дейността за използването на услуги за разработване и въвеждане на ИКТ базирани софтуери за управление на бизнес процесите в предприятията и конкретно разработване и въвеждане на ERP система ще допринесе за увеличаване на конкурентоспособността и експортния потенциал на предприятието и ще стартира непосредствено след подписване на Договора за безвъзмездна финансова помощ и ще премине през следните етапи: I. Избор на изпълнител за услугата: 1.Съгласуване и одобрение на проект на тръжна процедура в съответствие с ПМС 160/01.07.2016г 2.Публикуване на публичната покана и провеждане на процедура за избор на изпълнител, в съответствие с приложимото законодателство и указанията на УО 3.Одобрение на протокола от дейността на комисията за разглеждане, оценка и класиране на получените оферти от страна на експертите на УО и представяне на изискуемите документи от страна на класирания на първо място кандидат 4.Подписване на договор с избрания изпълнител. II. Разработване и внедряване на системата: 1.Определяне на техническите характеристики и необходимите функционалности за Софтуер за управление на производствените процеси. На този етап ще бъдат извършени: •Анализ на съществуващите софтуерни и хардуерни ресурси •Уточняване на параметрите на средата за работа и начина на изпълнение •Дефиниране на цели и задачи за изпълнение •Изготвяне на задание за разработване на Софтуер за управление на бизнес процесите ERP система •Потвърждаване на окончателното техническо задание и етапите на изпълнение. Този етап приключва с утвърдено техническо задание за разработване на Софтуер за управление на бизнес процесите ERP система 2.Разработване и внедряване на системата. На този етап ще бъдат извършени: •Изработване на системата съгласно изискванията на предприятието; •Създаване на база данни и номенклатури за артикули, клиенти, доставчици, ценоразписи; дефиниране на права и привилегии за профили на потребители и групи; конфигуриране на достъпа; •Тестово и окончателно внедряване – включва конфигуриране спрямо параметрите, зададени от предприятието, инсталация, тестване, създаване на профили на потребители и групи и финални настройки Дейността приключва с инсталиране, тестване и въвеждане в експлоатация на Софтуер за управление на бизнес процесите ERP система и подписване на приемно-предавателен протокол за услуги, лицензи и друга приложима документация. Системата представлява уеб-базирано решение за управление на бизнес процесите и автоматизиране и ускоряване на потока на работа в организацията.Специализирана е за основните дейности по управление на бизнес процеси/ проекти - проектиране, получаване и изпълнение на задачи, средства за мониторинг на изпълнението.Една от основните характеристики на софтуерната системата, за разлика от останалите програмни пакети, предлагани на пазара, са възможностите за пълно адаптиране към нуждите и изискванията на клиента и специалното и изработване конкретно за нуждите на организацията. 98 000.00 98 000.00
Дейности за визуализация: Дейностите за визуализация се основават на задължителните изисквания за мерките по информация и комуникация на ЕС, Регламент /ЕС/ № 1303/2013 и техническите характеристики посочени в Регламент /ЕС/ № 821/2014 с правилата за прилагането на Регламент /ЕС/ № 1303/2013. Предвижда се информация за проекта да бъде оповестена в интернет пространството, с цел разпространение сред обществеността непосредствено след сключването на административния договор. За оповестяване приноса на Европейския фонд за регионално развитие и Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност“ 2014-2020, ще бъде направена публикация в печатно издание, която ведно с изготвянето на информационни табели и плакати по проекта ще бъдат възложени на външен изпълнител, в съответствие с приложимата процедура от ЗУСЕСИФ, ПМС 160/01.07.2016 г. и подзаконовите нормативни актове, а именно-публикуване на съобщение за набиране на ценови предложения в Информационната система за управление и наблюдение на средствата от ЕС в България 2020, при спазване изискванията на Договарящия орган, посочени в Ръководство за изпълнение на договори за безвъзмездна финансова помощ по ОПИК 2014-2020. Софтуерната система ще бъде визуализирана съгласно изискванията. Управителят на компанията ще бъде отговорен за стриктното изпълнение на дейността в съответствие с правилата, разписани в Единен наръчник на бенефициентите за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020г. и комуникацията с всички страни, участващи в процеса на изпълнение на проекта. Визуализацията на всички документи има задължителен характер и контролът ще се осъществява от него. По време на провеждането на дейностите по проекта при всички срещи и кореспонденции ще се споменава финансовия принос на ЕСИФ и по-специално на Европейския фонд за регионално развитие. Освен поредица целенасочени действия за популяризиране на факта, че проектът се финансира от Европейския фонд за регионално развитие и се изпълнява по Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност“ 2014, бенефициентът си поставя задачата да разгласява факта, че всички дейности в рамките на проекта създават условия, които да гарантират прилагането на хоризонталните политики определени в чл. 7 и чл. 8 от Регламент /ЕС/ № 1303/2013. Дейностите за визуализация представляват съпътстващи изпълнението на проекта дейности, които ще допринесат като цяло за разпространение на резултатите от настоящия проект, както и за популяризиране на ОПИК и ЕФРР. Действията, предвидени за изпълнение са разнообразни и разнородни като с това се цели достигане до всички представители на целевата група и заинтересовани страни. Ще бъдат направени публикации на интернет пространството и в печатно издание, ще бъдат изработени и поставени на видно място 1 брой информационна табела и 2 броя плакати-изпитани способи за повишаване на информираността на участниците, както и за популяризиране и разпространение на проектните резултати. В допълнение, публикациите представляват съвременен и популярен метод за разпространение на информация, чрез което ще допринесе за разпространение на резултатите от проекта и промотиране на финансовата подкрепа, получена по ОП „Иновации и конкурентоспособност”. 2 000.00 1 980.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).