Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 56 707 TREES
Български

Programme: Innovations and Competitiveness

Planning region: All

Description

NIPO-ELECTRONICS Ltd. was founded in 2006 by specialists in the field of construction and production of professional systems for GPS / GPRS / GSM monitoring and control of mobile and stationary objects, systems for data collection and transmission by wireless means ( radio channel, GSM data channel, GPRS channel, Internet, etc.). Network applications for processing, analyzing, and providing information to end users, and others.

With the opportunity to remotely transmit data from tachograph and photo material, we will improve our production capacity and that of our customers by:
• Upgrading GPRS, EDGE, WiFi, Wi-MAX data transfer systems
• using cloud services
• Implementing the latest wireless technology solutions

By the possibility of remote reading of tachograph data, transmission of photo material, connection to other systems external to the GPS system, use, processing and aggregation of data in the GPS software we will contribute to improving customer service accounting for our GPS system and saving fuel savings.

We expect growth in sales in the international transport sector to rise.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Подобряване на производствения капацитет чрез внедряване на интегрирана система за управление - софтер ДНА - 1бр.: Услуги за разработване и внедряване на софуерна интегрирана система за управление, необходима за изпълнение на дейностите и целите на проекта. Фирмата разработва успешно редица иновационни проекти в областта на енергийната ефективност. Уникалнa разработкa на фирмата е регистрацията и следенето в реално време на разхода на гориво на мобилни и стационарни обекти, както и анализа на редица параметри, свързани с него. Полагаме услия да следваме най-новите световни тенденции в пазара на GPS технологии и електронни услуги. В синхрон с тази тенденция успяхме да разработим GPS контролер за предаване на снимки и снимков материал и дистанционно предаване на данни от тахографа на камиони. За да стигнат тези данни до потребителите (наши клиенти) е необходим софтуер за обработка и предаване на новите параметри и функционалности. В заложените параметри на „Интегрирана софтуерна платформа за Уеб базирана GPS система за наблюдение в реално време и контрол на изразходваното гориво с възможност за предаване на снимки, данни от тахограф, отчитане на изразходвано гориво и мобилна версия за наблюдение“ са включени търсените възможности за: 1. Клиента да имат възможност да наблюдава всички параметри, събития и факти за управлявания от тях автопарк, включително снимков материал и всички други интересуващи го дейности и събития. 2. Клиента да има възможност за анализ и правилни и навременни управленски решения, което ще подобри ефективността от работата на автопарка и фирмата като цяло. • On-line наблюдение; • Възможност клиента сам да управлява нивата на достъп, като потребител; • Управление на потребители и потребителски права и роли; • Автоматично събиране и импортиране на информация; • Възможност за предаване на снимки и данни от тахограф; • Отчитане на изразходваното дизелово гориво; • Следене в реално време на параметрите предоставени от GPS устройствата; • Изготвяне на графични и таблични справки; • Автоматично известяване по СМС, Имейл, системно и др.; • Възможност за въвеждане на данни; • Създаване и проверка на маршрути; • Възможност за свързване към други системи външни за системата; • Експортиране на данни в различни формати; • Експортиране на данни към други софуери • Мобилна версия на софтуера; 3. Подобряване на предлагания софтуер като продукт и услуга, което е предпоставка за придобиване на нови пазарни дялове. 4. Намаляване на производствените разходи: чрез Интегрирания Софтуер с многопластова платформа „клиента“ сам ще упрявлява нивата на достъп на различните „потребители“ и техните роли, което ще доведе до намаляване заетостта на хората отговарящи за администрирането на клиентските акаунти и връзките с клиенти и ще могат да се насочат техните усилия в усвояване на иновативни методи при организацията в обслужването на клиенти. 5. Подобряване на производствените процеси. Софтуерът е платформата чрез която ние ще съкратим времето и човеко-часовете необходими за контрол и наблюдение на състоянието и работата наGPS системата, устройствата, преносната среда с което ще подобрим и качеството на предлаганата от нас услуга. Той дава възможност за бърза реакция при отстраняване на възникнали отклонения в работата на отеделните единици. Чрез този проект ще бъдат удовлетворени изискванията на нашите клиенти по отношение на предлагания продукт и услуга, като ще имат възможност да наблюдават всички параметри, събития и факти за управлявания от тях автопарк. Клиента ще има възможност за анализ и правилни и навременни управленски решения, което ще подобри ефективността от работата на автопарка и фирмата като цяло. Пример: бензино колонки и интегриране на данните в софтуера за отчитане на зарежданията. Много важна възможност която подобрява отчетността във фирмите клиенти на нашата GPS система и реализация на икономии при изразходване на гориво. 158 000.00 148 900.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).