Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 107 TREES
Български

Programme: Innovations and Competitiveness

Planning region: All

Description

The project aims to improve the management capacity of "Real Systems" Ltd., through process re engineering and intoduction of integrated ICT-based management system including ERP, CRM, BI features and improving the services quality by introducing BS ISO / IEC 20000-1: 2012 and re certification of QMS to ISO 9001: 2008 in compliance to version 2015.
The increased workload during the last years requires a new approach in the organisation and management of the company and optimisation of the business processes in order to cope with new challenges coming with the rapid pace of growth.
Taking the necessary steps to increase its competitiveness, the company plans to undertake a new approach by processes engineering, introducing innovative processes, consolidate data from their work and automate some of the work currently done manually in multiple systems and tools involving working of huge volumes of data.
The project includes activities for process engineering, the acquisition and introduction of an integrated system for business processes management  and customer relations, introduction of BS ISO / IEC 20000-1: 2012and re-certification of QMS ISO 9001 to the current version 2015 project, purchase of software applications necessary for the proper management system integration and activities for project visualisation.
 The target group of the project includes all employees of the company and all external experts who work on the basis of long-term relationships.
As a result of the project will greatly facilitate the implementation of all business processes and improve the efficiency and overall performance of the company. 
The project will contribute to competitive development of the company in several aspects - increasing productivity, improving quality, improving efficiency and optimisation of business processes, improve quality of services, increase income from operations and consequently the company's profits.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Дейности за услуги по въвеждане на системи за управление в съответствие с изискванията на национални/европейски/международни стандарти. Въвеждане на БДС ISO/IEC 20000-1:2012: Днес, от доставчиците на IT услуги непрекъснато се изисква да предоставят висококачествени услуги на минимална цена. ISO/IEC 20000 намалява оперативния риск, удовлетворява договорните изисквания и демонстрира качество на предоставяните услуги на оптимизирана цена. ISO/IEC 20000-1 е стандарт за система за управление на услугите. Той определя изискванията за доставчика на услуги, за да планира, да създаде, внедри, оперира, а след това да наблюдава, преразглежда, поддържа и подобрява тази система. Изискванията включват дизайн, прехода, предоставяне и подобряване на услугите, за да се изпълнят договорените нива на услугата (Service level agreement). В рамките на тази дейност ще се извърши въвеждане на стандарта за управление на предоставянето на ИТ услуги БДС ISO/IEC 20000-1:2012.Целта е чрез прилагане на представените процеси за управление да се доставят възможно най-добрите услуги за да се посрещнат нуждите на потребителите в рамките на договорените нива на ресурсите, т.е. услуга, която е професионална, разходно-ефективна и с рискове, които са идентифицирани, разбрани, оценени и управлявани Включва следните етапи: Етап 1: Запознаване със съществуващата система за управление на услугите в Риал системс ООД: запознаване с дейността на Риал системс ООД (специфичните за нея процеси) и оценка на степента на съответствие на съществуващата система за управление на предоставянето на ИТ услуги с изискванията на стандарта БДС ISO/IEC 20000-1:2012. Планиране на системата за управление на предоставянето на ИТ услуги – обхват, цели и необходими процеси. Входящо обучение за принципите и изискванията на стандарта БДС ISO/IEC 20000-1:2012. Етап 2: Разработване на документите на Системата за управление на предоставянето на ИТ услуги в Риал системс ООД: Процесен анализ: заснемане на основни и спомагателни процеси на системата за управление на услугите; идентификация, описание и схематично разписване на процесите; анализ на тяхната ефективност и ефикасност; мониторинг, верификация и потвърждаване на процесите. Разработване на първа версия на Наръчник и Процедури по управление на услугите (както и оперативни документи към тях и документирани споразумения за ниво на услугата) на основата на информацията и заключенията от доклада от предишния етап, процесния анализ, наблюдението на процеси и дейности на Риал системс ООД. Дефиниране на Политиката, Целите и Плановете за управление на услугата. Внасяне на корекции и одобрение на документите на системата за управление на услугите. Етап 3: Практическо внедряване и допълнителна настройка на системата за управление на услугите. Вътрешен одит: наблюдение и анализиране на внедрените документи и процеси. Преглед на системата за управление на услугите в Риал системс ООД, съгласно изискванията на стандартите БДС ISO/IEC 20000-1:2012. 10 250.00 16 800.00
Дейности за услуги по сертифициране на системи за управление в съответствие с изискванията на национални/европейски/международни стандарти. Сертифициране на БДС ISO/IEC 20000-1:2012: В рамките на тази дейност е необходимо да се извърши сертифициране на въведената система в съгласно изискванията на стандарта за управление на предоставянето на ИТ услуги БДС ISO/IEC 20000-1:2012 Включва следните етапи: Етап1: Подготовка и подаване на заявление за сертификация към сертификационна организация. Етап 2: Сертификационен одит. Дейността се състои в провеждане и изготвяне на първоначална оценка, която включва два етапа: Одит Подетап 1 – ще се проведе на място, в офиса на Риал системс ООД, като одитът включва следните дейности: • Запознаване на одиторския екип с дейностите и процесите в организацията; • Преглед на цялата документация, която се изисква от стандарта и се отнася до организацията; • Проверка и потвърждение, че системата за управление на услугите е ефективно внедрена и има категорични предпоставки за преминаването към Одит Подетап 2; • Определяне заедно с екипа на Риал системс ООД на дата за Одит Подетап 2; • Доклад от Одит Подетап 1. При открити несъответствия се изготвя план за прилагане на адекватни коригиращи действия. Одит Подетап 2: • Обсъждане на ефективното внедряване на коригиращи действия за несъответствията, повдигнати по време на Одит Подетап 1 (ако има такива); • Оценка на степента на ефективно внедряване на системата за управление на предоставянето на ИТ услуги; •Потвърждение, че системата за управление на услугите съответства на изискванията на БДС ISO/IEC 20000-1:2012 и предмета на дейност на Дружеството; •Преглед на основните процеси и дейности на предприятието – одиторският екип извършва оглед на технологични, производствени, управленски и спомагателни процеси и дейности, разговаря с ключови служители и преглежда документи и записи от Системата; •Преглед на Програми, доклади и протоколи за Вътрешен одит и Преглед от Ръководството, за да се потвърди, че са съставени и проведени така, че да гарантират ефективността на внедрената система за управление на услугите; •Доклад от Подетап 2 и резюме от водещия одитор, относно несъответствията (ако има такива) и препоръките за подобряване. 4 650.00 4 500.00
Дейности за услуги във връзка с ре-сертификацията на вече въведена от предприятието система за управление ISO 9001:2015: В рамките на тази дейност е необходимо да се извърши актуализиране и преход на системата за управление на качеството от стандарт БДС ISO/IEC 9001:2008 към БДС ISO/IEC 9001:2015 и ресертификация на системата за управление на качеството по стандарт БДС ISO/IEC 9001:2015. Включва следните етапи: Етап1: Първоначален одит за съответствие с новата версия на БДС ISO/IEC 9001:2015. Входящо обучение, с акцент на разликите, които новата версия на стандарта налага и практическото прилагане на новите изисквания. Етап 2: Определяне и документиране на базовите елементи, по които новата версия на стандарта БДС ISO/IEC 9001:2015 прави съществена разлика от старата версия на БДС ISO/IEC 9001:2008. Етап 3: Разработване и коригиране на документация на Системата за управление на качеството по стандарт БДС ISO/IEC 9001:2015. Етап 4: Поетапно внедряване на разработената Система за управление на качеството. Обучение на персонала на Риал системс ООД за работа с внедрената система. Етап 5: Вътрешен одит. Коригиращи действия (ако е приложимо). Преглед на системата за управление на качеството в Риал системс ООД, съгласно изискванията на стандарта БДС ISO/IEC 9001:2015. Етап 6: Подготовка и подаване на заявление за ре-сертификация към сертификационна организация. Етап 7: Ре-сертификационен одит. 11 200.00 4 000.00
Дейности за ползване на специализирани консултантски услуги за реинженеринг на процесите в предприятията.: Въвеждането на процесния тип на изпълнение и управление, въвеждането на ЕРП с-ма, ре сертификация на стандарт ISO 9001:2015 и въвеждане на стандарт БДС ISO 20000 ще направи невъзможно изпълнение на сега действащите бизнес процеси. Необходимо е системна промяна на организацията на материалните, финансовите и информационните потоци и преодоляване на тяхната фрагментарност, разпокъсаност и създаване на интегритет между тях. Целта е извършването на ре инженеринг на бизнес процесите при новите условия и преодоляване на идентифицираните трудности: при управлението и изпълнението на проектите, при разпределението на материалните и човешките ресурси, при работата с клиентите и отчитане на специфичните им изисквания и нужди, при изпълнението и контрола, липсва навременна информация за състоянието на ресурсите, една и съща информация се въвежда (многократно) толкова пъти, колкото се използва. Всичко това води до ниска производителност с голям процент на времето, отделено за административни, отчетни и управленски задачи. Документирането на процеса ще се реализира е на два етапа:чрез описание и документиране на всички процеси и чрез документиране на изпълнението на всеки един стартиран процес. Описанието ще бъде извършено чрез общовалиден стандарт и графична нотация (от типа на BPMN или подобна) и език за описание (от типа на BPEL или подобен), който подробно описва елементите на процеса, начинът на визуализирането им и връзките между тях. Последната фаза, включва имплементиране на бизнес процесите (софтуерна имплементация чрез стандартизиран език за описание от типа на BPEL). Имплементирането на процес е конкретно настройване на системата за работа с процеса. Ускорява се изпълнението, намалява дублирането на информацията, ускорява своевременната информираност на заинтересованите служители за етапите на изпълнение, намаляват грешките и като цяло увеличава съществено качеството на изпълнение на процеса, което директно води до по-качествени стоки и услуги. Софтуерните и технически имплементации чрез реализираната SOA функционалност и API интерфейси на Интегрираната информационна система за управление ще автоматизират всички рутинни процеси между служителите, доставчиците на изнесени услуги и мрежата от партньори. Основните етапи за изпълнение на ре инженеринга на процесите в предприятието са следните: 1. Избор на методика и инструменти за моделиране и анализ на бизнес процесите . 2. Дефиниране на проблемите и потребностите за промяна на процесите. Избор на бизнес процеси за моделиране и анализ. Дефиниране на общи очаквани ползи и резултати. 3. Описание на бизнес процесите в текущо състояние. Събиране и анализ на информацията. Създаване на архитектура на процесите. Детайлно описание на работните процеси в текущо състояние. 4. Диагностичен анализ, включващ оценка на наличните ресурси и на всички други предпоставки за стартиране и изпълнение (връзки с други процеси, вътрешни и външни). Прогностичен анализ - оценка на факторите и тенденциите за промени под влияние на вероятни причини и условия (с неблагоприятен ефект) и за разкриване на възможности за подобрения (фактори с благоприятен ефект). 5. Проектиране на процесите в бъдещо състояние и внедряване. Дефиниране на съвкупност от мерки за промяна на процесите с цел повишаване тяхната ефективност и ефикасност. Осигуряване на необходимите организационни и технологични предпоставки, за внедряване. 6. Документиране (визуално документиране чрез стандартна графична нотация BPMN или подобна) и стандартизиран език за описание (типа на BPEL или подобен) и имплементиране на всеки процес в предприятието. 7. Софтуерна и техническа имплементация на процесите в Интегрираната информационна система, чрез SOA архитектура и API интерфейси /във взаимодействие със разработчиците на информационната система/ 8. Мониторинг и контрол на внедрените нови или подобрени бизнес процеси. Анализиране на резултатите. Оценка и предприемане на коригиращи и/или превантивни мерки 9.Обучение 125 000.00 15 340.00
Дейности за услуги за разработване и въвеждане на ИКТ базирани софтуери за управление на бизнес процесите в предприятията: Предвижда се в предприятието да бъде разработена и внедрена Информационна система за управление на бизнес процесите и ресурсите в предприятието (BI business intelligence/BMP business progress management/ERP Enterprise Resources Planning ). Интегрираната система ще бъде разработена въз основа на резултатите от ре инженеринга. Системата ще се състои от интегрирани модули за управление на ресурсите (ERP функционалност) със следните общи функционалности: -Финансово счетоводство (FA)счетоводни книги, дълготрайни материални активи, задължения, вземания, управление на паричните средства, финансовата консолидация -Управленско счетоводство (MA) бюджетиране, определяне себестойността на продукцията, управление на разходите Управление на човешките ресурси (HRM) наемане, обучение, заплащане, социални придобивки, пенсиониране, освобождаване на персонал -Производство инженерство, разходи за материали, заповеди, разписания, капацитет, управление на работния процес, контрол на качеството, производствен процес, производствени проекти, производствен поток, управление на жизнения цикъл на продуктите изискванията на -Управление на отпадъци-покрива всички процедури съгласно изисквания закона за управление на отпадъците, като осигури: Регистриране на възникване и съхранение на отпадъци, Отразяване на складови движения на отпадъци, Възможност за издаване на необходими справки и отчети от системата към отговорните органи, Анализи и справки -Управление на веригата за доставки (SCM) планиране на веригата за доставки, разписание на доставчиците, теглене на пари, покупки, инвентаризация, продуктов конфигуратор, обработка на получени заявки -Управление на проекти (PM) планиране на проекти, планиране на ресурси, цени на проектите, разпределение на работата, фактуриране, време и разходи, звена за изпълнение, -управление на дейностите Управление на отношенията с клиентите (CRM) продажби и маркетинг, комисионни, услуги, контакт с клиенти, център за телефонни обаждания. -Интегрирана информационна система за управление на бизнес процесите (BI/BPM функционалност)- ще събира данни от всички вертикални софтуерни системи (вътрешни) и хоризонтални (външни). Това ще се извършва чрез поддръжка на имплементиране на графични нотации на бизнес процеси (от типа на BPMN или подобна и език за описание от типа на BPEL или подобен), реализирана SOA функционалност и архитектура и приложни API интерфейси . Основните модули (по функционални характеристики), които ще обслужват основните бизнес процеси в предприятието, са както следва: -Дейностите от сегашния Административен процес ще се обслужват и ще са обвързани на функционално ниво от модул Финансово счетоводство, модул Управление на човешките ресурси и модул Управленско счетоводство. -Дейностите от сегашните процеси Създаване и стартиране на проект, Изпълнение на проект, Вътрешно отчитане напредъка и работата ще се обслужват и ще са обвързани на функционално ниво от модул Управление на проект и от модул Производството. -Дейностите от сегашния процес на Логистична подкрепа ще се обслужват и ще са обвързани на функционално ниво от модул Управление на веригата за доставки (SCM) и от модул Управление на отношенията с клиентите (CRM). -Дейностите за управление на работа с клиенти (в момента част от няколко процеса, но се предполага да са обособени в нов информационен модул) ще се обслужват и ще са обвързани на функционално ниво от Управление на отношенията с клиентите (CRM) В резултат на извършения ре инженеринг, идентифицираните бизнес процеси в предприятието ще бъдат препрограмирани и преструктурирани, което ще промени и обвързването на посочените процеси със функционалностите на модулите, но това ще е задача на ре инженеринга, документирането и софтуерната имплементация, в взаимодействие на екипа извършващ ре инженеринга и екипа за разработването и внедряването на Интегрираната информационна система. 235 260.00 360 210.00
Инвестиции в ново оборудване и специализирани софтуерни приложения, допринасящи за въвеждане на ИКТ базирани софтуери за управление на бизнес процесите във фирмата: Тази дейност предвижда придобиване на специализирани софтуерни приложения, допринасящи за въвеждане на ИКТ базирани софтуери за управление на бизнес процесите 1.Софтуер за автоматизирано конфигуриране и разработка на облачни платформи- предоставя функционалност и API (Application Programming Interface) за ускорена разработка на облачни платформи в доставчик на облачни платформи – най-добре развитата облачна инфраструктура в света. Софтуерът предоставя възможност за разработка на софтуерни платформи базирани на съвременната Micro Services архитектура. Платформите разработени с CloudCo се разполагат в облачната инфраструктура на доставчика на облачни платформи. При използване се ускорява разработката и динамичното управление на софтуерни платформи върху които функционира внедрената интегрирана система за управление на ресурсите и клиентите. Предоставя следните възможности: •Унифициран интерфейс (API) за работа с инфраструктурата на AWS. •Изготвяне на Cloud Formation templates за създаване на инфраструктурни ресурси в AWS – DNS ресурси, Elastic Load Balancers (ELB), API Gateways, Persistent Resources •Създаване на ресурси за мониторинг 2.Софтуер за изготвяне на VMI (Virtual Machine Images). Създаването и съхраняването на VMI в облачни структури се заплаща като GB/месец,което води до по-високи разходи, особено когато се изграждат microservices архитектури , където броя на VMI и съответно инстанциите направени от тях е няколко пъти повече.Използването на VMIificator редуцира обема на VMI, с което се намаляват значително разходите заплащани на AWS. VMIificator оптимизира създаването на инстанции от VMI и времето за зареждане / bootstrapping, което е от голямо значение в случай на терминация на инстанция поради негодност и подмяната и с нова. Предоставя възможност за създаване на оптимизирани по обем и скорост на зареждане AMIs (Amazon Machine Images) при функционирането на различни модули и услуги от интегрираната система за управление на ресурсите и клиентите 3.Специализиран софтуер за съхранение на данни в разпределена мрежа за данни в облачна инфраструктура /от типа на Amazon Web Services/ и за динамичен баланс на изпълняваните задачи. Експлоатацията на софтуер е свързана със заплащането на скъпа облачна инфраструктура, което води до големи разходи и не се изпозлва оптимално. Ще предоставя възможност, да се използва вградената функционалност от типа на AWS Lambda serverless инфраструктура. Различни по сложност задачи се подават за изпълнение на свободни облачни сървъри, като се заплаща само времето през което се използват. 4.Стандартизирана графична система за означаване (UML) за бизнес процесни диаграми (BPD). Поддържа управлението на бизнес процеси както технически, така и от бизнес потребителите чрез стандартен формат. Ръководи се по формализирани описания на процеси, за да координира изпълнението на работните процеси. Графичните нотации са по подходящи да опишат подредбата между дейностите на работния процес. Системата притежава Имплементиране на графична нотация за моделиране на работни процеси, от типа на Нотацията за моделиране на работни процеси (BPMN или UML unified modelling language). Управлението на работните процеси включва концепции, методи и техники за поддържане на дизайна, администрирането, конфигурацията, изпълнението и анализа на работния процес. Въз основа на резултатите от проучванията на дейностите по подобряване на работните процеси , неформалното им описание се формализира чрез използването на конкретна нотация. Реализирането на СУБП /система за управление на бизнес процесите/ се използват с различни информационни ресурси налични в предприятието и е необходимо да се поддържат възможности за интегриране, разширяване, импортиране и експортиране на данни. Чрез тях СУБП се свързват с другите информационни системи в организацията (ERP, CRM, SCM), с информационните системи на клиенти и партньори, на административните органи, с електронните пазари, със социалните мрежи и т.н. 85 000.00 69 150.00
Инвестиции в ново оборудване и специализирани софтуерни приложения, допринасящи за въвеждане на ИКТ базирани софтуери за управление на бизнес процесите във фирмата-Софтуерно решение за ефективно администриране и управление на документите при внедрени и функциониращи системи за качество ISO 9001, ISO 20000 : Дейността предвижда закупуване и внедряване на Софтуерно решение за ефективно администриране и управление на документацията и бизнес процесите при системи за управление от типа ISO. Управлението на качеството може да е сложен процес с много изисквания и работа с документите по качеството. Внедряването на софтуер за управление на качеството решава до 80% от затрудненията, свързани с интегрирането на система за управление на качеството и автоматизира всеки процес, който може да бъде автоматизиран и увеличаване ефективността на работата с документите по качество. Съществуващи документи и документация в MS Word, MS Excel, MS Visio или други файлови формати, могат да бъдат внесени лесно и бързо в модула за управление на документи. Софтуерът се интегрира с всяка една система за управление за качеството, чрез описание на бизнес процесите. Ще се осигури интеграция, контрол на документацията, контрол на версиите и автоматизирана промяна в свързаните документи при промяна на дадена контрола или документ. Софтуерната система е приложима за следните стандарти: ISO 9001:2008 Системи за управление на качеството; ISO 27001:2005 Системи за управление на информационната сигурност; ISO / IEC 20000-1:2005 Система за управление на качеството на ИТ услугите. Основни функционалности на специализирания софтуер: •създаване и управление на електронен наръчник на системата за управление; •задавате права и отговорности към всяка функция от организационната структура; •проследявате всички действия по документите от системата; •използвате вградена статистика за преглед на документите от системата; •извличате списъци от системата. Функционален модул за управление на процеси. В ISO стандартите е заложен принципа за въвеждането на процесно ориентиран модел на управление. Това означава разглеждането на дейностите в организацията като отделни процеси. А с помощта на функционалния модул, вече можете да визуализирате вашите процеси и да проследявате и анализирате тяхното изпълнение. Във всеки един момент можете да разберете кой какво е направил, спазен ли е зададения срок, какво предстои да бъде направено. Отново и тук могат да бъдат зададени права за достъп - кои части от процеса, от кой да бъдат видими, кой има право да редактира, кой само да чете и т.н. Функционален модул Обучение – подпомага и автоматизира управлението на дейностите по обучение на служителите в предприятието. ISO стандартите разглеждат служителите като най-ценният ресурс за организацията, който трябва непрекъснато да бъде развиван. На базата на моментната компетентност и в зависимост от целите на организацията ръководството планира обученията за развитие на персонала. Модул обучение, дефинира и анализира текущата компетентност на персонала, което помага планиране на необходимостта от придобиването на нови знания и умения, водещи до постигане целите на организацията. Стъпки за изпълнение на дейността: -Избор на доставчик/10-11 м/ -Доставка и внедряване / 12-16 м/ 15 000.00 15 200.00
Дейности за услуги за „колокация“ на сървъри, необходими за въвеждането на ИКТ базирани софтуери за управление на бизнес процесите в предприятията: Бизнес модел на предприятието е активно използване на използването на изнесени услуги и партньорски мрежи (Outsourcing и networking). Предприятието развива своята дейност, чрез отдалечени - работни места, специализирани системи за обработка, комуникация и съхранение на данни. Необходимите ресурси (технически, човешки, материални, управленски) се формират от собствени източници или от доставчици на изнесени услуги или от партньори. Това предполага всички системи за интеграция и споделено ползване да бъдат достъпни за всички, по всяко време и едновременно. Изграждането на ИТ инфраструктура, със собствени финансови средства, покриваща тези изисквания, е задача изискваща големи инвестиции. На пазара съществуват доставчици на облачни услуги (съхраняване на данни, виртуални ИТ инфраструктури и специализирани услуги) предлагащи всичките тези услуги на достъпни цени. Внедряването и използването на Интегрираната информационна система за управление на бизнес процесите и управление на ресурсите (BI/BPM с ERP функционалности) изисква следната минимална виртуална ИТ инфраструктура. Архитектурни слоеве /layers/ 1. База данни слой (Database layer) a. Доставчиците на Облачни Услуги - ДОУ (от типа на Amazon Web Services - AWS или подобни) предлага RDS инстанции с опция Multi-AZ за по-висока надеждност (реално са два сървъра, които са свързани с репликационен механизъм). При възникване на проблем – винаги има резервен сървър, който да поеме работата на системата. ДОУ възстановява и поддържа автоматично инфраструктурата и не е необходима намесата на оператор. (Multiple Availability Zone RDS instacnes (Multi – Availability Zone )) b. Сървер База данни (от типа MySQL или еквивалент) – (Database Server: RDS MySQL Instances, MYSQL Database сървър. 2. Приложен слой (Application Layer) a. Балансера /ELB/ служи да разпределя заявките към системата между отделните application сървъри, работещи в системата. AWS се грижи за наличието на балансера, както и неговата скалируемост – реално поддържа неограничен брой заявки. (ELB - Elastic Load Balancer) b. Автоскейлинг групата - ASG поддържа няколко сървъра едновременно /според настройките/. Грижи се да поддържа постоянно минимален брой сървъри в групата. Трябва да са минимум 2-3 за да се гарантира непрекъсната работа на системата. В случай, че някой от сървърите спре работа той бива заместен с нов работещ (ASG - Autoscaling Group) c. Няколко application сървъра ще работят в автоскейлинг групата – поне 2-3 (Multiple Servers ) d. Този слой е необходим за да съхранява сессиите на application сървъра. Предлага се, минимум два сървъра (Centralized Session Manager /Memcached Server amp; Failover Node) 3. Приложен слой - Съхраняване на данни и изпълнение на задачи. (Caching/Locking Layer) Тук ще се използва Специализиран софтуер за съхранение на данни в разпределена мрежа за данни (DataGrid) в облачна инфраструктура и за динамичен баланс на изпълняваните задачи 15 000.00 15 250.00
Дейности за визуализация на проекта: Фирмата ще предоставя активно информация за проекта, съгласно изискванията за информиране и публичност на програмата. Екипът на проекта ще гарантира прозрачност, достъп до информация и равни възможности за участие в проекта на всички служители. При изпълнение на проекта ще се спазват всички изисквания на Единен наръчник за визуализация 2014-2020, публикуван на интернет страницата на УО. При всички мерки за информация и комуникация, предприети от бенефициента, изрично ще се указва финансирането от фондовете на ЕС на операцията, чрез: - емблемата на ЕС в съответствие с техническите характеристики, посочени в акта за изпълнение, приет от Европейската комисия, с упоменаване на Европейския съюз; - упоменаване на фонда, който оказва подкрепа на операцията (ЕСФ); - общото лого за програмния период 2014-2020 г. в съответствие с графичните изисквания и правилата за визуална идентичност. По време на осъществяването на проекта ще информираме обществеността за получената подкрепа, като: - изготвим банер и включим на уебсайта на фирмата кратко описание на проекта, включително на неговите цели и резултати, като откроим финансовата подкрепа на ЕС; В уебсайта ще бъдат поставени цветни логото на оперативната програма и емблемата на ЕС. На сайта ще бъдат публикувани тръжните документи за провеждане на процедурите за избор на изпълнители по реда на ЗУСЕСИФ и ПМС №160/01.07.2016 г. - поставим табела/с минимален размер А3/ с информация за проекта, в който се споменава финансовата подкрепа на Европейския съюз. Табелата ще съдържа: емблемата на ЕС и упоменаването "Европейски съюз"; наименованието на фонда ЕФРР; общото лого на програмен период 2014 - 2020 с наименованието на финансиращата програма ОПИК; наименованието на проекта и главната му цел; общата стойност на проекта, както и размера на европейското и национално съфинансиране; начална и крайна дата на изпълнение на проекта; - текущо ще информираме медиите за напредъка на проекта и т.н. -Поставим стикери на компютрите,на които е инсталиран софтуерен продукт по проекта. Стъпки за изпълнение на дейността: 1: Избор на изпълнител /1-ви месец/ 2: Дейности по информиране и публичност /месец 1-18/ 2 000.00 2 000.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).