Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 103 TREES
Български

Programme: Innovations and Competitiveness

Planning region: All

Description

"ELIT TRAK" LTD was founded in 2012 in Yambol.  The company's main statistical economic activity code is 45.31 "Wholesale of parts and accessories for motor vehicles". "ELIT TRAK" LTD's customers are service-stations, transport companies, owners of trucks and commercial partners in the country. The company has a large assortment of spare parts, quality products from leading manufacturers and rich inventory.
The company's additional statistical economic activity code is 20.59 "Manufacture of other chemical products". "ELIT TRAK" LTD specializes in the manufacture of antifreeze, windshield washer fluid and deionized water with trade brand Elite. The activity is realized in the production base of the company with an area of over 6 000 sq.m., which is located in village Kitka, municipality Avren, Varna. The factory unit is equipped with high-performance machines, which guarantees the better quality of the products. The factory unit also has its own quality control laboratory. The units, produced by the company, are designed for all types of cars, vans and trucks , agricultural and road construction equipment.
This project proposal is directed to the additional economic activity of the company - production of chemical products. The project purpose is to create new jobs and in this regard it is expected 6 people to be hired for a period of 12 months. The need of hiring new people is determined by developing the company's business and increased demand from its customers. Through the project's implementation, the staff's number will be increased, which in turn will contribute to a faster and quality meeting the customer's needs.
The necessary activities for achieving the project purposes are: hiring unemployed/inactive people; purchasing equipment for the newly created jobs; organization and management; publicity.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Наемане на безработни и неактивни лица за период от 12 месеца: Дейността има за цел осигуряване на заетост на безработни и неактивни лица, които са и допустимата целева група по проекта. Наемането на лицата има следните етапи и последователност: 1. Набор и подбор на персонала Наборът на персонала има за цел да привлече към работодателя подходящи кандидати за заемане на вакантните длъжности. В рамките на набирането на персонал също така се извършва преценка качествата на кандидатите, в съответствие с изискванията на предприятието, както и изискванията към самата длъжност. Дейността по набиране на персонал завършва с вземане на решение на кой точно да се отправи предложение за работа. "Елит трак" ЕООД, в качеството си на работодател, ще извърши наборът по следния начин: - ще идентифицира конкретните изисквания към кандидатите от гледна точка изискванията за заемането на вакантните длъжности и също така от гледна точка съответствие с целевите групи, заложени по настоящото проектно предложение - ще инициира дейност по привличане на кандидати за започване на работа, и по-конкретно - ще се публикуват обяви в специализирани интернет страници за търсене на работа - ще се извърши предварително "пресяване" на кандидатствалите на база документи; на този етап ще отпаднат лицата, които не отговарят на изискванията за длъжността - допустимите на база документи кандидати ще бъдат оценени на база качества и предишен опит - ще се вземе решение на кои лица да бъде отправено предложение за работа Подборът на персонал е процес, имащ за цел намирането да най-подходящия човек за заемане на конкретната вакантна длъжност. Подборът ще се осъществи посредством: - осъществяване на обратна връзка с кандидатствалите допустими кандидати и отправяне на покана за интервю за работа - провеждане на интервютата - преценяване качествата на интервюираните лица - вземане на решение кои са одобрените кандидати за започване на работа и уведомяването им 2. Наемане на персонала Одобрените лица следва да преставят на работодателя си необходимите документи за започване на работа, след което се пристъпва към сключване на трудовите договори. Настоящото проектно предложение предвижда наемане на 6 лица на трудови договори за период от 12 месеца. Трудовото възнаграждение на наетите по проекта лица е в размер на Минималния осигурителен доход за съответната длъжност, попадаща в обхвата на единични групи професии от 2 до 9 клас от НКПД 2011 г. Конкретните длъжности и съответния им брой са следните: 1. 81832001 Машинен оператор, бутилиране - 2 позиции; 2. 81832002 Машинен оператор, етикиране - 2 позиции; 3. 81832003 Машинен оператор, запечатване - 2 позиции; 35 876.88 32 201.13
Закупуване на оборудване, свързано със създаването на новите работни места: Разкриването на нови работни места обуславя наличието на необходимите за извършването на професионалните задължения на служителите оборудване и обзавеждане. Продиктувано от тази нужда, настоящото проектно предложение включва и разходи за закупуване на оборудване. Изпълнението на тази дейност има за цел обезпечаване работата на новонаетите лица на длъжност 81832002 Машинен оператор, етикиране. Закупуването на оборудването, свързано със създаването на новите работни места, ще премине през следните етапи: - проучване на предлаганите на пазара етикиращи машини - анализ на офертите на различните изпълнители - избор на най-добрата оферта и даване на заявка за доставянето й - доставка, монтиране, тестване и въвеждане в експлоатация на етикиращата машина - провеждане на обучение на новоназначените машинните оператори, етикиране за работа с машината - извършване на плащане и съхраняване на оригиналните разходооправдателни документи в досието на проекта за последващата им верификация от УО 18 200.00 18 200.00
Дейности за организация и управление на проекта: Организацията и управлението на проекта включва сформиране на екип, състоящ се от ръководител и координатор. Тази дейност има за цел безпроблемното и своевременно осъществяване на проектното предложение. Екипът ще има следните задължения: 1. Активно участва в набора и подбора на целевата група 2. Следи текущото изпълнение на проекта в съответствие с работния план и времевия график на планираните дейности 3. При нужда прави необходимите корекции, в съответствие с изискванията по процедурата 4. Събира, организира и съхранява цялостната документация по проекта в досие 5. Контролира разходването на бюджета 6. Изготвя отчетите по проекта - междинен(междинни) и финален Екипът по проекта ще извършва своите задължения за целия срок на проектното предложение - 15 месеца, с оглед на това, че работата на екипа обезпечава и гарантира доброто и целесъобразно изпълнение на всички проектни дейности. Етапите на изпълнение на дейността по организация и управление са следните: 1. Сключване на граждански договори с членовете на екипа по проекта 2. Изготвяне на работен план и времеви график в съответствие с разработеното проектно предложение 3. Разпределяне задълженията и отговорностите на членовете на екипа по проекта 6 000.00 5 819.03
Дейности по информиране и публичност: Дейността по информиране и публичност ще бъде осъществена чрез: 1. Поставяне на информационна табела пред производствената база в с. Китка, общ. Аврен - Tабелата ще съдържа задължителните реквизити, според изискванията в Единния наръчник на бенефициента за визуализация 2014-2020; ще бъде изработена в подходящ размер и от подходящ материал, който да е устойчив на неблагоприятни климатични условия. 2. Поставяне на информационен стикер на закупеното по проект оборудване - На повърхността на оборудването, закупено по проекта, ще бъде поставен информационен стикер. Мястото на поставяне на стикера ще бъде съобразено с конкретното оборудване, с оглед нормалната му експлоатация. 3. Публикуване на информация за проекта на интернет страницата на "Елит трак" ЕООД - Публикацията ще бъде позиционирана на началната страница на интернет сайта на фирмата и ще съдържа обобщена информация за проекта. 4. Публикуване на прессъобщение - след сключването на договора за безвъзмездната финансова помощ ще се оповести информация в национален вестник относно изпълнявания проект 1 000.00 996.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).