Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 152 TREES
Български

Programme: Innovations and Competitiveness

Planning region: All

Description

INTERLANG Ltd. was established in 1996 and its main areas of activity are translation and interpretation services, representation in consular and diplomatic sections for legalisation.
The company has a significant experience in project management although so far INTERLANG Ltd. has not been a beneficiary of any of the operational programs.
The company has a constant full-time in-house team of 8 people and works with about 1000 freelance translators, interpreters and consultants.
The main goal of this project proposal is to implement the business development strategy of INTERLANG Ltd. through increasing the number of workstations and employees, creating sustainable employment in the company, increasing the qualification of the workforce, and thereby promoting employment in the capital city. Additional goal is to modernise the technical support of the company through buying new software for the workplaces and thus increase the quality of service and company efficiency.
The following activities are planned to be implemented:
Organisation and management of the project;
Selection and employment of 5 employees for 12 months
Equipment of the new workstations through purchasing software
Publicity and communication of the project
The target groups identified are:
Unemployed people up to 29 years of age – 1 person
Unemployed people above 54 years – 2 persons
Unemployed or inactive people  – 2 persons
These are specific target groups that include continuously unemployed, young people who are not in education or employment,  older unemployed and inactive people.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Организация и управление на проекта: Дейността е необходима, за да се осигури ефективно и ефикасно управление на проекта и да се гарантира, че очакваните резултати ще бъдат постигнати. Описание: Ще бъде назначен екип за управление на проекта, който ще се състои от ръководител, координатор и счетоводител. Те ще разполагат с обособено офис пространство в общия административен офис на предприятието, както и с оборудването, необходимо за ефективното изпълнение на задълженията – компютър, принтер, достъп до телефон и интернет. Основните задължения на екипа: - Планиране и контрол на дейностите в съответствие с обявения график - Подготовка на документите за процедури за възлагане на дейности на подизпълнители - Контрол по изпълнение на договорите - Контрол на разходите - Изготвяне на месечни справки за включените в проекта лица - Подготовка на доклади за напредъка на проекта - Подготовка на междинни и заключителни доклад по проекта. Дейността ще бъде възложена на външен изпълнител с опит в организацията и изпълнението на проекти, финансирани от ОП РЧР. 5 800.00 5 801.51
Подбор и наемане на 5 служители за 12 месеца: Основната цел на тази дейност е да бъдат подбрани лица от описаната целева група и да бъдат назначени за период от 12 месеца във фирма ИНТЕРЛАНГ ЕООД. Сред основните проблеми на дружеството са текучеството и невъзможността да се намерят квалифицирани специалисти. Във връзка с идентифицираните нужди ИНТЕРЛАНГ ЕООД ще подбере и ще наеме 5 служители. Бъдещите служители ще бъдат идентифицирани и подбрани сред безработни лица на възраст до 29 г., над 54 години и безработни и неактивни лица, при които рискът от трайна безработица е много висок. Идентифицираните лица ще бъдат назначени на следните длъжности: 3 броя редактори 2 броя технически сътрудници За нуждите на подбора ще бъдат изготвени описания на длъжностите, нужната квалификация и изискванията за длъжността. Обявата ще бъде разпространена в местните медии, като вниманието се насочва към хора, които не учат и не работят, но имат желание да се реализират. С идентифицираните лица ще бъдат проведени събеседвания и след подбора те ще бъдат наети на работа за уточнените позиции. Идентифицираните лица от целевите групи ще бъдат наети на трудов договор в съответствие с българското осигурително и трудово законодателство. Дейността ще бъде изпълнена от бенефициента. Предвижда се процедурата за подбор на лица от целевата група да бъде реализирана в рамките на 2 месеца от дефинирането на конкретните изисквания за заемане на определена позиция до назначаването на определените лица. Идентифицираните лица ще бъдат назначавани непосредствено след приключване на подбора и набавяне на необходимите документи за сключване на трудов договор. В процедурата за подбор на лицата ще участват управителят на дружеството и служителят, отговарящ за човешките ресурси. 39 870.00 39 196.84
Оборудване на новите работни места - закупуване на софтуер: Целта на тази дейност е новосъздадените работни места да бъдат оборудвани по подходящ начин, за да се подсигури пълноценната трудова дейност на новонаетите служители. За тази цел се предвижда да бъде закупен следният софтуер:: - SDL Trados Studio 2015 Professional (Network) - 3 броя; - ABBYY FineReader 12 Professional Edition - 4 бр.; - Adobe Acrobat XI Professional - 1 бр.; Дейността е необходима, за да се осигури материално-техническото обезпечаване на новите работни места с необходимото оборудване и обзавеждане. 12 000.00 11 931.00
Публичност и комуникация на проекта: Дейността е планирана и ще се извърши в съответствие с изискванията на Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. Тази дейност предвижда да бъдат изготвени и разпространени следните материали: - Информационна табела – 1 бр. ; - Прессъобщения – 2 бр. ; - Изготвяне на плакати за информация за проекта; - Информационни брошури с информация за дейностите и постигнатите резултати с цел разпространяване на добрите практики - 200 бр. - Изготвяне и поставяне на банер на уеб сайтана ИНТЕРЛАНГ ЕООД, в който са описани целта на проекта, финансиращия фонд и очакваните основни резултати; - Публикуване на актуална информация за изпълнение на проекта; ИНТЕРЛАНГ ЕООД също така ще се погрижи за разпространението на брошурите, отпечатани в рамките на проекта като ги предостави на: • Клиенти –100 бр. • Бюро по труда –100 бр. Разпространението на брошурите ще се извърши през месец 3 месец 4 от изпълнението на проекта. 1 100.00 1 080.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).