Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 103 TREES
Български

Programme: Innovations and Competitiveness

Planning region: All

Description

"Heaven BG" Ltd. is a newly established company with main business activities "Photographic activities" (NACE 74.20). With this project, the company envisages the development, production and realization of a new product "Guide for airfields and tourist sites near them".
For the successful implementation, the following activities are envisaged:
1.Education of the Entrepreneurial Ideas Market - a new product "Guide to airfields and tourist sites close to them":
• Formation of a highly qualified team of experts
• Rental of work space
• Acquisition of machinery and equipment (FTA)
• Acquisition of DNA / Costs for software development
• Buying materials and consumables
• Elaboration of a marketing plan, including market analysis and market realization of the entrepreneurial idea
• Create a website
• Protection of industrial property at national and international level
2. Project realization

The aim of the planned investments is to support Heaven BG EOOD in their efforts to develop, produce and implement a new product "Guide for airfields and tourist sites close to them". The implementation of this project covers all the necessary activities for the realization of the entrepreneurial idea and it is expected that the following results will be achieved:
- with the implementation of the current project, not only the realization of the entrepreneurial idea, but also the business itself
- Opportunity for real positioning of the finished product market
- Achieve recognition of the company and the product itself
- Achieving sustainability of the company's business.
In this way, the project directly contributes to the achievement of high levels of competitiveness of the company at the start of its operations and helps its upward business development.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
РЕАЛИЗИРАНЕ НА ПАЗАРА НА ПРЕДПРИЕМАЧЕСКАТА ИДЕЯ (ЧАСТ 1): Настоящата дейност, обхваща всички етапи и поддейности, които спомагат за реализирането на иновативния продукт „Пътеводител за летателни площадки и туристически обекти в близост до тях“. ПОДДЕЙНОСТ 1: Сформиране на висококвалифициран екип от експерти - привлечените ескперти ще се подбират спрямо предварително зададени критерии, а именно - релевантно образование в областта на предприемаческата идея, доказан професионален опит в същата сфера, креативност, мотивация и други. Предвижда се, екипът да се състои от следните лица и заемани длъжности: Квалифициран персонал, който Е обект на оценка: 1. Предприемач: - Инженер, Ръководител екип - Десислава Пингелова 2. Лица, различни от предприемача: - Историк - Емил Михов - Режисьор фото и видеозаснемане - Пламена Христова Така сформираният екип предполага успешното реализиране на иновативния продукт „Пътеводител за летателни площадки и туристически обекти в близост до тях“ и минимизира евентуалното възникване на трудности и ограничения за качественото изпълнение. ПОДДЕЙНОСТ 2: Наем на работни помещения - За реализация на настоящия проект се предвижда наемане на работно помещение в гр. Търговище, в което реално да се осъществяват дейностите. Дружеството няма свое собствено или наето помещение и за изпълнението на проекта ще е необходимо работно място, което да отговаря на изискванията за безопасни условия на труд, да има осигурени работни места за предвидените експерти и съответно условия за работа с доставените по проекта ДМА/ДНМА. В определената обща стойност на разходите за наем са включени и режийните разходи, както и разходите за офис консумативи. ПОДДЕЙНОСТ 3: Придобиване на машини, съоръжения и оборудване (ДМА) , необходими за реализиране на предприемаческата идея - За осъществяване на предприемаческата идея и в частност разработване на новия продукт „Пътеводител за летателни площадки и туристически обекти в близост до тях“ от предвидените експерти е необходимо да се осигури адекватно технологично оборудване, посредством което ще може да се разработва, програмира, тества и внедрява самият продукт. Всеки един от 3-мата наети служители ще има конкретни задължения и отговорности по реализацията на предприемаческата идея, което обуславя потребността от адекватно техническо обезпечение. Предвиденото оборудване (преносим компютър) е с високи технически спецификации, съобразено със спецификата на дейността по разработване на продукта „Пътеводител за летателни площадки и туристически обекти в близост до тях“: • Дисплей - 15.6" (39.62cm) 4K (1920x1080) • Процесор Intel Core i7-8850H (9MB, 2.6GHz) • Оперативна памет 16384MB 2400MHz DDR4 • Видео карта NVIDIA Quadro P1000 4096MB • Хард диск 512GB M.2 PCIe NVMe SSD • USB порт 3х USB 3.1 Gen 1 (one Always On), • Мрежа Intel Ethernet Connection I219-LM, • Батерия 6-Cell • Четец на пръстов отпечатък Fingerprint Reader • Web камера, MP 720p HD Cam Всички изброени ДМА трябва изцяло и напълно да съответстват на заложените в Техническата спецификация (Приложение Е) минимални технически характеристики и определените количества от тях. Стъпки за изпълнение на дейността: 1.Подбор и наемане на персонал - 1 месец 2.Период на наемане на заетие лица по проекта - 1-18 месец 3.Избор на изпълнител по конкретните поддейности -1-4 месец 4.Сключване на договори с избраните изпълнители по конкретните поддейности - 2-5 месец 5.Доставка на ДМА/ДНМА, на материли и консумативи- 5-7 месец 6.Изпълнение на външните услуги- 3-18 месец 247 511.00 142 158.64
РЕАЛИЗИРАНЕ НА ПАЗАРА НА ПРЕДПРИЕМАЧЕСКАТА ИДЕЯ (ЧАСТ 2): За правилното, надеждното и коректно създаване и реализиране на пазара на продукта "Пътеводител за летателни площадки и туристически обекти в близост до тях“ е необходимо да се създаде софтуер, който ще се използва от всички членове на екипа на "Хевън БГ" ЕООД. Софтуерът е необходим за събиране, обработка, анализиране и визуализиране на туристическа информация за важни, интересни и предпочитани туристически обекти. Системата ще притежава централизирана управляема база данни с множество обекти, забележителности, интересни за посещения места и местности с детайлна и подробна информация. За всеки обект системата ще осигури детайли, свързани с местоположение, снимки, интересни факти и детайли, мнения на други посетители, рейтинг и др. Основната цел на софтуерната система е да предостави на всеки „случаен“ или не случаен потребител интересни обекти за посещение. Посредством „beacon“ технологията, която ще бъде инсталирана на обектите, летища, гари и др., всеки потребител ще получава в реално време, точна и адекватна информация за намиращите се в близост до него места. Софтуерната система ще притежава няколко основни модула и функционалности, както следва: • Динамична база данни с информация • WEB базиран модул • Мобилни приложения • „Beacons“ интеграция и работа. ПОДДЕЙНОСТ 5: Разходи за материали и консумативи Практическото разработване, тестване и реализация на пазара на на продукта "Пътеводител за летателни площадки и туристически обекти в близост до тях“ е невъзможно да се осъществи без да бъдат осигурени необходмите за това материли и консумативи. За тази цел настоящото проектно предложение предвижда да бъдат закупени следните материали и консумативи: 1. BLE Smart radio transmitter, МТ sensors - 300 броя 2. USB chipset - 300 броя. ПОДДЕЙНОСТ 6: Разходи за външни услуги - Изработване на маркетингов план, включвайки пазарен анализ и проучвания за пазарна реализация на предприемаческата идея Изграждането на правилна маркетинг стратегия и план е ключов фактор за успешното развитие на настоящата предприемаческа идея. "Пътеводител за летателни площадки и туристически обекти в близост до тях“ е изцяло нов продукт, което обуславя необходимостта от правилно позициониране, т.е. да се разглежда като съвкупност от маркетингови усилия за създаване на оптимална връзка между възприеманите от купувачите потребности и конкурентните предимства на продукта. Маркетинговият план ще съдържа следните компоненти: • Анализ на ситуацията • Определяне на маркетингови цели • Избор на маркетингова стратегия • Избор на маркетингова тактика • Прилагане на плана • Контрол на изпълнението Маркетинговият план ще стимулира разстежа и развитието на организацията чрез разглеждане на маркетингови възможности, решаване на новопоявили се ситуации, необходимостта от анализиране на конкуренцията и нейната дейност , а така също и за оптимизация на време и ресурси доколкото планът е основа за рационална реализация и координация на всички маркетингови усилия, предприемани от организацията. - Създаване на интернет страница Уеб сайтът се е превърнал в основен ресурс и канал за комуникация между самата компания и клиенти, доставчици и сътрудници. Разработване на собствена интернет страница ще спомогне за пазарното позициониране и разпознаване на новия продукт "Пътеводител за летателни площадки и туристически обекти в близост до тях“. Потенциални клиенти и партньори ще имат възможност да се запознаят с продукта , с предлаганите услуги, с мисията и визията на компанията, както и ще могат да осъществят лесна връзка с компанията и да получават адекватна комуникация. ОПИСАНИЕТО ПРОДЪЛЖАВА В СЕКЦИЯ "НАЧИН НА ИЗПЪЛНЕНИЕ" 👇 0.00 98 530.00
ВИЗУАЛИЗАЦИЯ НА ПРОЕКТА: Предложените в настоящия проект мерки за информиране и публичност са съгласно правилата на Регламент на ЕК 1828/2006 относно общите правила за приложение на регламент 1303/2013 на Европейския парламент и на Съвета от 17 декември 2013 за определяне на общоприложими разпоредби за Европейския фонд за регионално развитие, Европейския социален фонд, Кохезионния фонд, Европейския земеделски фонд за развитие на селските рейони и Европейския фонд за морско дело и рибарство и гарантират изпълнението на мерките за публичност, с оглед акцентиране върху комуникацията, прозрачността и визуализацията. Предвидените по проекта дейности и съответните резултати от изпълнението на проекта ще бъдат популяризирани пред обществеността като за целта бъдат спазвани стриктно изискванията на Националната комуникационна стратегия 2014-2020 г и на Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. В съответствие с подписания договор, кандидатът ще предприеме следните необходими за популяризиране на получената безвъзмездна помощ действия чрез наемане на външен изпълнител, а именно: • Две информационни табели с данни на проекта за оповестяване на участието на ЕС с всички задължителни реквизити • Стикери – ще бъдат залепени на оборудването, предвиденo за закупуване по проекта. Постоянните информационни табели (външна и вътрешна), които ще бъдат изработени, ще бъдат поставени на видно място отвън и в самото помещение на компанията в гр. Търговище. Стикерите ще бъдат поставени на всеки един актив от оборудването, което се предвижда да се закупи за целите на проекта. СТЪПКИТЕ за осъществяване на дейността са: 1. Избор на външен доставчик на описаните дейности по визуализация и публичност (1-2 месец); 2. Изработване на дизайн, одобрение и изработване на стикерите за оборудването и на информационната табела (2-10 месец); 3. Поставяне (залепване) на стикерите върху оборудването, закупено по настоящия проект (6-8 месец); 4. Поставяне на видно място на информационната табела (16-18 месец); 5. Подписване на приемо-предавателен протокол с избрания изпълнител (18 месец) 6. Популяризиране на дейностите по проекта пред обществеността (1-18 месец) 1 000.00 990.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).