Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 103 TREES
Български

Programme: Innovations and Competitiveness

Planning region: All

Description

This project proposal envisages the purchase of new technological equipment for replacement of pipes in trenchless technology, recycling of milled asphalt vklyuchvashto hydraulic machine for replacement of pipes up to 600 mm method pipe in pipe and crusher recycling of milled asphalt (Measure 1). The new equipment has a higher performance and lower energy consumption per unit of output.

Hydraulic machine has a water-cooled engines and power 54,4 kW. The maximum force of downloading machine is 156.9 tons. Diameter to replace the pipes can be from 150 mm to 600 mm.
Crusher for recycling of milled asphalt is powered by an electric motor with power 7,5 kW. Productivity is between 1 and 8 t. / H. and varies depending on the material. Total fuel consumption for operation under the new (trenchless) technology will be 22.35 l. / Hr., And its average efficiency will be 16 lm / h.

Beneficiary provides the project to introduce a system of energy management / energy management / certification and BS EN ISO 50001. These actions will reduce the cost of energy resources, limiting the consumption of energy resources and thus - protection environment.

The project will be a turnaround 18 months and a total value 2 107 580.00 BGN, VAT excluded.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Замяна на стара технология за подмяна на тръби с нова, реализирана посредством ново технологично оборудване за подмяна на тръби по безизкопна технология, с рециклиране на фрезован асфалт (Мярка 1): Предвижда се интегриране в производственият процес на ново технологично оборудване за подмяна на тръби по безизкопна технология, с рециклиране на фрезован асфалт (Мярка 1). При използваната към момента технология за подмяна на тръбопроводи се налага да се използва метода на ''открития изкоп''. Този метод предполага напълно разкопаване на трасето над тръбопровода, което е свързано с повишени обеми на строителните дейности. При сега използваната технология фрезования асфалт не се рециклира, а се извозва на депо за строителни отпадъци. Всичко това прави процеса бавен и води до допълнително оскъпяване. Общия разход на гориво при старата (изкопна) технология е 43,35 л./ч. Средната производителност на линията е 2,00 л.м./ч. За реализация на новата технологична линия за безизкопна подмяна на тръби, с рециклиране на фрезован асфалт, ще се въведе в експлоатация следното оборудване: 1. Хидравлична машина за подмяна на тръби до 600 mm, по метода тръба в тръба, състояща се от следните елементи: - Хидравлична станция PP 4500; - Комплект щанги 120 m.; - Клетка за изваждане на окомплектовка; - Комплект аксесоари; - Пилотни щанги; - Щанги за проширител; - Проширители; - Захвати за тръби. Хидравличната машина е с двигател с водно охлаждане и мощност 54,4 kW. Максималната сила на изтегляне на машината е 156,9 т., а диаметърът да подменяните тръби може да е от 150 мм до 600 мм. 2. Трошачка за рециклиране на фрезован асфалт Трошачката за рециклиране на фрезован асфалт работи с електромотор с мощност 7,5 kW., който ще се захранва от съществуващ мобилен дизелов генератор. Производителността й е между 1 и 8 т./ч. и варира в зависимост от материала. Общия разход на гориво за дейността при новата (безизкопна) технология ще е 22,35 л./ч., а средната й производителност ще е 16 л.м./ч. Етапи в изпълнението на дейността: 1. Избор на изпълнител: 1-ви - 5-ти месец 2. Сключване на договор: 5-ти - 6-ти месец 3. Доставка, монтаж и въвеждане в експлоатация на ново поколение технология за безизкопна подмяна на тръби, с рециклиране на фрезован асфалт: 6-ти - 18-ти месец. 2 069 680.00 2 069 600.00
Изготвяне на доклад от извършен енергиен одит по образец - Приложение Б от условията за кандидатстване.: Дейността включва изготвяне на доклад от енергийно обследване по образец (Приложение Б от условията за кандидатстване) за нуждите на настоящата процедура. Енергийното обследване е извършено след обявяване на процедурата за подбор на проекти и преди подаване на проектното предложение. Одитът включва изследване на съществуващото положение на предприятието и прави сравнителен анализ между старото оборудване, използвано от Бенефициента, и предвиденото за закупуване по проекта ново такова. Двете мерки на доклада препоръчват закупуването на високо енергийно ефективно оборудване (мобилна роторна трошачка и верижен багер), с което предприятието значително ще намали разходите за енергия и вредните емисии СО2 в атмосферата. Изготвения доклад е преминал проверка от АУЕР и има становище за съответствие. Дейността е извършена за 2 месеца. Етапи в изпълнението на дейността: 1. Избор на изпълнител: 1-ви месец 2. Извършване на услугата и подписване на протокол - 2-ри месец 19 900.00 19 900.00
Въвеждане на система за енергиен мениджмънт /управление на енергията/.: Дейността включва въвеждане на системата за енергиен мениджмънт/управление на енергията/ и обхваща следните основни процеси: - Одит и анализ за съотвeтствието на първоначалното състояние спрямо изискванията на стандарта; - Изготвяне на разработена документация на системата за управление - Инструктаж по изискванията на Системата за управление - ще бъде обучено поне по едно лице от звено, за да има възможност на по-късни етапи това лице да провежда вътрешни обучения на останалите служители. Документира се с протокол от обучение; - Внедряване на системата за управление - работно въвеждане (реално използване на новите правила); - Вътрешен одит – проверка на готовността за сертификация, документирано с Доклад от вътрешен одит; - Съдействие при провеждане на преглед от ръководството; Очакванията от изпълнението на дейността са Кандидатът да постигне следните резултати: - намаляване на разходите за енергийни ресурси; - ограничаване на потреблението на енергийни ресурси и по този начин – опазване на околната среда; - измерване и анализиране на енергийната резултатност; - подобряване на постоянното енергийно управление; - подобряване на рентабилността на фирмата; - повишаване на конкурентоспособността. Чрез въвеждането на система за енергиен мениджмънт, Кандидатът ще има възможност за сертифициране по БДС EN ISO 50001. Етапи в изпълнението на дейността: 1. Избор на изпълнител: 1-ви - 3-ти месец; 2. Сключване на договор: 4-ти - 5-ти месец; 3. Извършване на услугата и подписване на протокол - 6-ти - 18-ти месец 1 000.00 980.00
Сертифициране на системата за управление на енергията, в съответствие с изискванията на международния стандарт ISO 50001:2011: Сертифицирането на система за управление на енергията, в съответствие с изискванията на международния стандарт ISO 50001:2011, включва следните етапи: - провеждане на първоначален одит за документално съответствие на системата с изискванията на стандарт ISO 50001:2011; - провеждане на сертификационен одит за преглед на организационното и технологично съответствие на внедрената система с изискванията на стандарт ISO 50001:2011; - вземане на решение за сертифициране и издаване на оригинален сертификат. Стандартът най-вече се отнася за енергийното управление на енергоинтензивни производствени процеси, електроразпределение, енергийна ефективност на сгради, транспорт и др. Международният стандарт се прилага за всякакъв тип енергийни носители – електроенергия, газообразни, течни и твърди горива, пара, ВЕИ, компресиран въздух, охладена вода, и др. ISO 50001:2011 установява рамка за ефективното използване на енергията в производствените предприятия, търговските вериги, публичния сектор и всяка една организация, решила да се възползва от това. Стандартът също така установява условия за сравняване с най-добрите постижения в областта (benchmarking), измерване, документиране и докладване на подобренията в енергийното управление, респективно за приноса им в намаляването на емисиите парникови газове. Правилното прилагане на стандарта неминуемо води до положителен икономически ефект за бизнеса и околната среда, както и допринася за конкурентоспособността на всяка една компания или организация, внедрила система за енергиен мениджмънт по изискванията му. Етапи в изпълнението на дейността: 1. Избор на изпълнител: 1-ви - 3-ти месец; 2. Сключване на договор: 4-ти - 5-ти месец; 3. Извършване на услугата и подписване на протокол - 6-ти - 18-ти месец 14 000.00 13 900.00
Осигуряване на визуализация и публичност по проекта.: Във връзка с изпълнението на задълженията за информация и публичност, в рамките на проекта ще бъде изработен и поставен минимум един плакат с информация за проекта (минимален размер А3), в който се споменава финансовата подкрепа от ЕС, на видно за обществеността място, напр. на входа на обекта, където се изпълнява проекта. Върху всички закупени по проекта активи ще бъдат поставени стикери, отговарящи на изискванията на ЕС. При изпълнение на мерките за информация и комуникация кандидатът ще включва задължителните реквизити, които трябва да се съдържат във всяко средство за публичност и информиране, съгласно изискванията на Регламент 1303/2013 на Европейския парламент и на Съвета. При всички мерки за информация и комуникация, предприети от "Стройкомерс Плевен" ЕАД, задължително ще се указва съфинансирането на проекта от ЕФРР, чрез поставяне на: - емблемата на ЕС в съответствие с техническите характеристики, посочени в Регламент за изпълнение (ЕС) № 821/2014 г. на Комисията, с упоменаване на Европейския съюз; - упоменаване на Европейски фонд за регионално развитие; - общото лого за програмен период 2014 - 2020 г. Етапи в изпълнението на дейността: 1. Избор на изпълнител: 1-ви - 3-ти месец; 2. Сключване на договор: 4-ти - 5-ти месец; 3. Извършване на услугата и подписване на протокол - 6-ти - 18-ти месец 3 000.00 2 850.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).