Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 103 TREES
Български

Programme: Innovations and Competitiveness

Planning region: All

Description

The company "MIGAROV - EL" Ltd. was founded on 20 January 2006. It grows in the field of innovation and technology. 
The company works in the field of electro and electrical equipment, the main activities are:
• manufacture of electrical equipment and panels;
• metal complete transformer substations (MKTP) with chromed metal frame made of high quality Bulgarian and imported materials (aluminum profiles and profile "etalbond"), switchgear minute type TPS, Merlin Gerin and Areva;
• equip the substations;
• electrical, electrical and commercial activities;
• installation of electrical medium voltage 10kV and 20kV, including cables and couplers for them;
• Perform complete projects and building installations.
MIGAROV-EL builds and maintains power of Borosport in Borovets, manufactures and installs panels for facilities management of Gastrade AD maintains power and builds MKTP the largest center of Sofia France Auto in Sofia, manufactures main distribution boards for Hotel International Golden Sands, building substation with electrical business buildings business Center Europe, bul. Iskar road 7.
The company builds and maintains internal and external power of some of the largest construction companies - "Litos amp; Co 'Ltd' MAXI I" JSC, "ADA" Ltd. "Kridi 2002" Ltd, "Borosport" JSC "TTrast Engineering" Ltd, "Dager Engineering" Ltd, "International" JSC, "FLORANS 91" LTD "K amp; K Engineering" Ltd, "UNIVERSIADA" JSC and others.
The company has its own well-equipped factory located in gr.Kostinbrod an area of ​​1000m2.
Through the project proposal will be purchased one piece hydraulic guillotine with CNC control (Measure 1), a number of ventilation system with a heat recovery unit (Measure 2) and a number of automated system for monitoring energy consumption (Measure 3), which will lead to increasing energy efficiency due to energy savings and reduce CO2 emissions and increase productivity.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Закупуване на един брой хидравлична гилотина със CNC управление (Мярка 1): Недостатъците на наличната стара гилотина в предприятието са следните: -липса на мерна система; - малък отвор на рязане; - недостатъчна дебелина за рязане; - изцяло ръчно оразмеряване; - липса на предпазни решетки (риск за работниците); - малък капацитет; - течове в цилиндрите, които налагат честа смяна на масло и настройка; - високо потребление на енергия; - бавен процес, човешкият фактор е значителен, което обуславя ниската производителност. Поради изброените причини ще бъде закупена хидравличната гилотина с ЦПУ, заварена метална конструкция, максимална дебелина на рязане от 0,5мм до 6,00мм, автоматично регулиране на ъгъла на рязане и разстоянието между ножовете в зависимост от вида на ламарината. Горния нож да има два режещи ръба а долният - четири. Възможност за програмиране на рязане и ограничител. Програмиране на дължина на рязане. Ограничител със сачмено-винтова двойка 1000 мм с точност ±0,1 мм. Преден ограничител с линийка, маса с лагери за лесно плъзгане на листа ламарина. Програма за помощ и диагноза. Хидравлика която не изисква почти никаква поддръжка. Гилотината ще бъде окомплектована със следните основни съоръжения и функции: - Мощност на мотора 11 kW; - Мощност на ел мотора, задвижващ ограничителя 0,37 kW; - Ограничител със сачмено-винтова двойка с ел. задвижване; - ЦПУ, програмиране на ограничител, ъгъл на рязане и разстоянието между ножовете; - Всички настройки машината извършва напълно автоматично; - От оператора се изисква единствено да избере и посочи типа на ламарината която ще реже, дебелината й и размера на който иска да разкроява; - Програмиране на хлабината на ножа от пулта за управление; - Комплект горен и долен нож на цяла дължина от стомана К600, с които се режат всички типове метали; - Пулт за управление и крачен педал за работа; - Два броя предна поставка за поставяне на ламарина с Т канали и стопери; - Маса с лагери за плъзгане на лист ламарина; - Преден ограничител с микрометрична линийка; - Възможност за програмиране на ширина на рязане; - Централно мазане; - Светлинна бариера, отзад за предпазване на персонала; - Осветление на ножовете и образуване на видима сянка по линията на сряза; - Повдигане на ограничителя в най-задно положение – ръчно и освобождаване линията на рязане; - Повдигане на първият 1 метър от металната решетка. Стъпки за реализация на дейността: 1. Избор на изпълнител (от 1 до 5 месец) 2. Сключване на договори (от 5 до 6 месец) 3. Доставка на актива и подписване на приемно-предавателни протоколи (от 7 до 16 месец) 4. Тестване и пускане в експлоатация. Подписване на финални приемно-предавателни протоколи(от 17 до 18 месец) 350 000.00 349 950.00
Закупуване на един брой вентилационна система с рекуперативен блок (Мярка 2): Предвижда се изграждане на вентилационна инсталация с високоефективна рекуперация за оползотворяване на отпадна топлина от изхвърляният въздух на работната зона (Мярка 2). Предимствата на вентилационната система с рекуперация са следните: - Дебит 500 m3/h; - Контрол на температурата на подаване на пресният въздух в тесни граници; - Висока енергийна ефективност 74%- 75%; - Нисък разход на енергия за обработване на външният въздух; - Спестени емисии CO2; - Опазване на околната среда. Стъпки за реализация на дейността: 1. Избор на изпълнител (от 1 до 5 месец) 2. Сключване на договори (от 5 до 6 месец) 3. Доставка на актива и подписване на приемно-предавателни протоколи (от 7 до 16 месец) 4. Тестване и пускане в експлоатация. Подписване на финални приемно-предавателни протоколи(от 17 до 18 месец) 18 685.00 18 685.00
Закупуване на един брой автоматизирана система за мониторинг на енергопотреблението (Мярка 3), състояща се от: - хардуер; - табло с електромер : За целите на проекта, фирмата предвижда въвеждане на автоматизирана система за мониторинг и контрол на енергопотреблението по отношение на Мярка 1, която да записва потреблението на енергоносителя и ресурси за основния технологичен процес (конкретно мярка 1), като позволява осъществяването на контрол и вземането на управленски решения относно енергийното потребление. Необходимо е същевременно системата да предава и да получава данни посредством форма на електронна комуникация. Автоматизираната система за мониторинг и контрол на енергопотреблението представлява операторска станция при енергийният мениджър на предприятието, включваща персонален компютър и програмно осигуряване за получаване, обработване, архивиране и визуализиране на разходите на енергия. Операторската станция получава обработената от контролера и локалната система информация и изчислява: - Сумарните разходи по време; - Частта от консумацията в проценти по съоръжения, обособени звена и общо; - Консумирани енергоносители по изработено изделие и единица продукт; - Консумирана енергия по смяна или конретен оператор; - Нормализиране на данните за консумирана енергия спрямо сезонни параметри и външна температура; Параметрите на енергоносителите се усредняват, а разходите им се натрупват и запомнят по минути, по часове, по денонощия, по седмици, по месеци и по години. Текущите стойности на параметрите се визуализират на монитора на операторската станция чрез специално разработени екрани с барграфи и графични изображения на уредите, а запомнените параметри се обработват и визуализират на монитора или разпечатват в табличен или графичен вид (трендове). Архивът, наборът (групата) параметри и мащабът на времето при визуализацията са свободно конфигурируеми, което значително улеснява анализите. На база събраната информация ще се извършва ежеседмичен контрол на количествата изразходена енергия и съответно плануване на бъдещото и потребление, чрез дневни графици на работа на технологичното оборудване, съобразени с плануваните количества на производството. Системата за енергиен мениджмънт е съставена от: - Измерващо устройство (електромер, уред за измерване на разход на флуид); - Сървър на който е инсталиран софтуер за запис, визуализация, анализ и изработване на репорти за различните параметри на мониторинга. Начина на действие на системата е след монтиране на измерващото устройство (в самостоятелно табло), то започва да отчита разхода на машината (ток, консумирана ел.мощност, количество флуид) и да го предава по изградена информационна мрежа към съвръва за енергиен мениджмънт. Сървъра има инсталирана база данни (Historian), която приема данните и ги записва с абсолютна стойност и време на запис. Софтуера за енергиен мениджмънт извлича записите от Historian и ги презентира в различни форми и анализи. След като софтуера за енергиен мениджмънт има записите в своята база той я презентира пред оператора по начин конфигуриран от клиента или се аранжира на екрани според неговите изисквания. Основни функции на софтуера са: • Възможност за задаване на максимални нива на консумация и алармиране при превишаването им. • Генериране на клиентски репорти по задание • Съхранение на данните и възможност за генериране на трендове с данни от началото на записите до момента Стъпки за реализация на дейността: 1. Избор на изпълнител (от 1 до 5 месец) 2. Сключване на договори (от 5 до 6 месец) 3. Доставка на актива и подписване на приемно-предавателни протоколи (от 7 до 16 месец) 4. Тестване и пускане в експлоатация. Подписване на финални приемно-предавателни протоколи(от 17 до 18 месец) 6 000.00 5 900.00
Енергиен одит: Дейността по изготвяне на енергийния одит в МИГАРОВ-ЕЛ ЕООД е извършена преди подаване на проектното предложение от лице, вписано в публичния регистър по чл. 60, ал. 1 от Закона за енергийната ефективност. Целта на обследването е изчисляване на обобщените енергийни характеристики на енергозахранване и енергопотребление, намиране на енергоемки точки в производството и разработване на енергоспестяващи мерки, както и необходимите капиталови вложения за тях. Изготвянето на доклад за енергийно обследване на фирмата ще служи за управление на рационалното използване на енергийните ресурси във фирмата. Това обуславя извършването на тази дейност като предпроектна, крайният резултат от която е: -По-ресурсно ефективни и по-екологосъобразни производствени процеси в кандидатстващото предприятие; -Повишаване на енергийната ефективност и засилване на конкурентоспособността на предприятието чрез постигане на по-ниски производствени разходи; -Насърчаване на предприятието към инвестиции за повишаване на енергийната ефективност, което ще доведе до намаляване на разходите за производство на единица продукция; -Цялостно подобряване в бизнес и производствените процеси, допринасяйки за подобряване на производителността. Дейността и разходите са извършени преди подаване на проекта и след датата на обявяване на настоящата процедура. 19 900.00 19 900.00
Въвеждане на система за енергиен мениджмънт вкл. съгласно стандарт БДС EN ISO 50001/EN ISO 50001- 1 брой: Дейността включва: - Одит и анализ за съответствието на първоначалното състояние спрямо изискванията на стандарта; - Изготвяне на разработена документация на системата за управление – - Инструктаж по изискванията на Системата за управление - ще бъде обучено поне по едно лице от звено, за да има възможност на по-късни етапи това лице да провежда вътрешни обучения на останалите служители. Документира се с протокол от обучение; - Внедряване на системата за управление - работно въвеждане (реално използване на новите правила); - Вътрешен одит – проверка на готовността за сертификация, документирано с Доклад от вътрешен одит; - Съдействие при провеждане на преглед от ръководството; Резултатите от изпълнението на дейността: - намаляване на разходите за енергийни ресурси; - ограничаване на потреблението на енергийни ресурси и по този начин – опазване на околната среда; - измерване и анализиране на енергийната резултатност; - подобряване на постоянното енергийно управление; - подобряване на рентабилността на фирмата; - повишаване на конкурентоспособността. Стъпки за реализация на дейността: 1. Избор на изпълнител (от 1 до 5 месец); 2. Извършване на услугата (от 6 до 18 месец). 1 000.00 900.00
Сертифициране на система за енергиен мениджмънт вкл. съгласно стандарт БДС EN ISO 50001/EN ISO 50001-1 брой : За да се оцени внедряването и ефикасността на Системата за управление на бенефициента е необходимо да се осъществи сертификация в съответствие с изискванията на международния стандарт ISO/IEC 17021:2011: - информацията и доказателствата за съответствие с всички изисквания на приложимия стандарт за системата за управление или друг основен документ; - наблюдението, измерването, отчитането и прегледа на постигнатото спрямо целите за най-важните характеристики и резултатите (за съответствие с приложимия стандарт за система за управление или друг основен документ); - постигнатото по отношение на съответствието с нормативните актове; - оперативния контрол на процесите и др. Сертифицирането на Система за управление на енергията, в съответствие с изискванията на международния стандарт ISO 50001:2011, включва следните задължителни етапи при извършване на процедурата по сертифициране: - провеждане на първоначален одит (одит I фаза) за документационно съответствие на системата с изискванията на стандарт ISO 50001:2011; - стандарт ISO 50001:2011; - провеждане на заключителна среща с ръководството на фирмата. Чрез сертифицирането на система за енергиен мениджмънт МИГАРОВ-ЕЛ ЕООД ще намали разходите за енергийни ресурси, ще ограничи потреблението на енергийни ресурси и по този начин – опази околната среда, ще измери и анализира енергийната резултатност, ще подобри постоянното енергийно управление и рентабилността на фирмата, ще повиши конкурентоспособността. Стъпки за реализация на дейността: 1. Избор на изпълнител (от 1 до 5 месец) 2. Извършване на услугата (от 6 до 18 месец) 14 000.00 13 800.00
Визуализация: Във връзка с изпълнението на дейността по информация и публичност, на уеб-сайта на предприятието ще бъде публикувано кратко описание на проекта, включително на неговите цели и резултати, в което се откроява финансовата подкрепа от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие и ОПИК, в рамките на два дни от датата на сключване на договора за безвъзмездна финансова помощ. Със средства по проекта ще бъде изработен и поставен минимум един плакат с информация за проекта (минимален размер А3), в който се споменава финансовата подкрепа от ЕС, на видно за обществеността място, например на входа на сградата, където се изпълнява проектът. На всички закупени активи ще бъдат поставени стикери, указващи подкрепата на ОПИК и ЕФРР. При всички мерки за информация и комуникация, предприети от кандидатстващото предприятие задължително ще се указва съфинансирането на проекта от ЕФРР, чрез поставяне на: емблемата на ЕС в съответствие с техническите характеристики, посочени в Регламент за изпълнение (ЕС) № 821/2014 г. на Комисията, с упоменаване на ЕС; упоменаване на ЕФРР; общото лого за програмен период 2014-2020 г. Стъпки за реализация на дейността: 1. Избор на изпълнител (от 1 до 5 месец) 2. Извършване на услугата (от 6 до 18 месец) 3 000.00 2 900.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).