Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 065 TREES
Български

Programme: Innovations and Competitiveness

Planning region: All

Description

DG Consult Ltd. was established in 2010 ., At the time its main activity in the sector 62.02 consulting in information technology. In recent years, the main focus is on developing software for project management. As the company strives to meet the specific requirements and needs of each customer develops software appropriate to its particular needs. Due to the different nature of projects, individual development takes too much time and man hours of work , which makes unprofitable production process. At this stage the company does not have the resources to adequately respond to constantly changing market demands. The benefits at the time the technology to develop software for project management consulting companies is slow, consuming a significant amount of manual work, making it significantly more expensive.
In this connection, this project proposal provides for the purchase of high-tech assets that contribute to improving the efficiency of the production process and optimizing resource costs. Introduction of new technologies in the production process will increase the production capacity of the company as a software platform will be modular, allowing optimization and using software to existing customers by adding additional modules corresponding to changing their demands. The introduction of high-tech software platform for project management and will add new features to the product that will add value to the consumer benefits . The main advantage and the web-based version, which will allow its use by multiple users. As a result of the project will increase the competitiveness of the enterprise, and enable supply of the service and external markets.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
1. Дейности за подобряване на производствените процеси - ще бъде изпълнена с доставка на уеб базирана софтуерна платформа за управление на проекти -1бр. и мобилни компютърни конфигурации /лаптопи/ - 5бр.: Информационните технологии е най-интензивно развиващия се сектор на пазара. Време за което остарява една технология е много кратко, което изисква от фирмите в този бранш, непрекъснато обновление и модернизиране на предлаганите услуги и технологиите. На този етап ДиДжи консулт ЕООД не разполага с необходимото софтуерно и хардуерно оборудване, с което да предложи съвременни високотехнологични решения съответстващи на пазарното търсене. Във връзка с това в настоящото проектно предложение е заложено закупуване на високотехнологично оборудване, което да оптимизира производствения процес от една страна и да подобри качеството, добавяйки нови характеристики към крайния продукт. Сегашната технологията на производствените процеси за изграждане на предлаганите към момента софтуерни системи се характеризират с ограничен капацитет, изключително дълъг период на преконфигуриране с оглед изискванията на клиентите, което понякога води до поява на технически неточности и впоследствие възникват проблеми при осъществяване на основни функции. Новият високотехнологичен Софтуерът за управление на проекти се състои от отделни модули, които си взаимодействат и работят съвместно за да формират цялостно решение спомагащо управлението и проследяването на отделни задачи, части от проекта и цялостните проекти в реално време. Модулната конфигурация ще подобри значително производствения процес, като намали технологичното време за осъществяване на преконфигурацията на софтуера, съгласно изискванията на клиента и ще сведе до минимум технологичните грешки. Това ще осигури по-голям капацитет на производството. Софтуерът за управление на проекти ще подлежи на непрестанно обновление и подобряване на функционалностите му за да отговаря с адекватно решение на променящите се потребителски изисквания. Новия софтуер, посредством модула "потребители" осигурява възможност за множество потребители да участват в изпълнението на отделни задачи от различни проекти, като е възможно да се създадат нива на достъп от различни направления. Модулът "задачи" предоставя възможност дейностите по проекта да бъдат разбити на отделни задачи и всяка да се насочи към съответно отговорно лице за изпълнение. Уеб базираното приложение осигурява бърз достъп от потребителите, веднага след направената преконфигурация на модулите, като ще осигурява достъп и от мобилен телефон. И същевременно отпадайки необходимостта от инсталиране на софтуера ще отпадне и необходимостта от посещение на служител на компанията, който да извърши това. Уеб базираното приложение ще оптимизира допълнително производствения процес и ще ускори предоставянето на услугата. Освен това осигурява връзка с клиента, чийто проект се управлява, посредством „билет” – система, която е интегрирана в модула за управление на задачи. При обработката на „билет” постъпил от клиент много лесно могат да се създадат една или повече задачи, които той не вижда. След като задачата е създадена към клиента може да бъде върната обратна връзка. При първоначалното конфигуриране на софтуерната система не е задължително включването на всички модули, потребителя може поетапно да надгражда системата си закупувайки допълнителни модули. Предвидените по проекта високотехнологични дълготрайни материални активи - 5 бр. компютри са пряко обвързани с внедряването на Уеб базираната софтуерна платформа за управление на проекти. Те са необходими с цел извършване на процесът на преконфигуриране и добавяне на отделни модули към крайния продукт в зависимост от отделното задание на различния потребител. Новите активи са от последно поколение и технически параметри, които да осигурят надеждност и бързина при извършване на операциите на пренастройване, интегриране на различни модули в отделни системи за управление на проекти. 194 500.00 192 250.00
2.Дейности за добавяне на нови характеристики или подобряване на съществуващи продукти - уеб базирана софтуерна платформа за управление на проекти -1бр.: Софтуерната платформа за конфигуриране на софтуери за управление на проекти ще усъвършенства в значителна степен функционалностите на крайния продукт, което ще добави стойност за крайния потребител и дружеството ще успее да отговори адекватно на постоянно променящите се и нарастващи изисквания на пазара. Внедряването на усъвършенствани модули на фърмуера с множество добавени функционалности ще доведе до оптимизиране на системата и ще обхване всички възможни дейности при управлението на проектите. Уеб базираното приложение от една страна ще улесни предоставянето на услугата и ще оптимизира производствения процес, а от друга ще осигури достъп на неограничен брой потребители да участват в изпълнението на отделни задачи от различни проекти. Ще осигури достъп от различни устройства, включително и от телефон.Този достъп ще се определя през модула "Потребители", като ще има възможност за определяне нивата на достъп - пълен достъп, достъп само до записи асоциирани с текущия потребител или достъп само за преглед. Софтуерът дава възможност да се ограничи достъпа до отделни части като доклади, контакти, потребители, конфигурация, публичен и частен органайзер. По този начин могат да се дефинират роли за всеки потребител, като всяка роля има ниво на достъп. Модулът „Задачи” дава възможност на потребителя да разбие всеки един проект на отделни операции, които да бъдат реализирани за да се изпълни проекта. Всеки един запис в този модул, представлява отделна дейност и за нея могат да бъдат дефинирани различни функционалности като присвояване на потребители, отговорни за изпълнението на задачата, дефиниране текущия статус на задачата, напредъка по изпълнението й, дефиниране като приоритетни задачи. Една от особено полезните нови функционалности е възможността за всяка една задача да се изчислят отработените часове за изпълнението по потребители, както и способността за генериране на отчети за изпълнение на задачите. Не по-маловажна е и новата функционалност за взаимодействие с клиентите по време на изпълнение на проект, което ще се осъществява посредством „Билет” – система, която е интегрирана в модула за управление на задачи. При обработката на „Билет” постъпил от клиент много лесно могат да се създадат една или повече задачи, които той не вижда. След като задачата е създадена към клиента може да бъде върната обратна връзка. Модулът "Проекти" ще осигури собствен контрол на достъп от потребители, както и асоцииране на роли на потребителите към проекта, като: мениджър проект, член на екип, клиент. За всеки един проект е възможно да се конфигурират статус, тип, фаза на проекта, както и да се добавят допълнителни полета за този проект. Също така възможност за добавяне на прикачени файлове, експорт на файлове в CSV – формат, добавяне на коментари и е-майл нотификация, изготвяне на доклади по изпълнението на проекта. Друга полезна функционалност е модулът „Органайзер” представляващ календарен модул, посредством който могат да се създават събития с различни приоритети, типове на събитията, като за отделните събития могат да се асоциират нива на достъп от потребителите. Модулът дава възможност за създаване на публични събития, както и събития с персонална покана, може да работи и в персонален режим при който отделните потребители да организират своята работа и да получават напомняния, както и да създават и променят своя график по дата. Допълнение към тези функционалности е и модулът "Подсещане", който дава възможност за създаване на подсещане за задачи създаването на план за изпълнение на задачата, където могат да се закачат отделни „подсещания” спомагащи за изпълнението на задача. „Подсещанията” могат да бъдат адресирани към определен потребител или към група от потребители, или да се изпращат „подсещане” за събитията които ще се случат на текущата дата до заинтересованите потребители. Новите функционалности ще добавят стойност към крайния продукт, която значително ще повиши конкурентоспособността на дружеството. 0.00 0.00
3.Дейности за внедряване на нови технологии за подобряване на ресурсната ефективност и ефикасност в производствения процес - ще бъде изпълнена посредством доставка на софтуерна платформа за управление на проекти - 1бр. и мобилни компютърни конфигурации /лаптопи/ - 5бр.: Дейността е насочена към закупуване и внедряване на софтуерна платформа за управление на проекти, свързана с подобряване производствения капацитета на предприятието и оптимизиране на ресурсните разходи. Предвиденият за придобиване актив ще позволи внедряване в производството на високо-технологични решения за оптимизиране на производствените процеси и подобряване ресурсната ефективност. Едното направление за намаляване на ресурсния разход ще бъде насочено в посока намаляване на влаганите човеко часове труд, за преконфигуриране на софтуера в съответствие с изискванията на клиента. Което като пряк ефект ще ускори производствения процес, а от там ще доведе и намаляване на количеството изразходвана електроенергия за производството на единица продукт, което е второто направление. Допълнително намаляване обема ръчен труд ще се постигне и посредством предоставянето на уеб базирана версия на продукта, с която ще отпадне необходимостта от посещение на служител на място за инсталиране на софтуера и настройването му. Освен това отдалеченият достъп ще позволи при поддържането на софтуера, по време на експлоатацията му, диагностициране и отстраняване на проблеми дистанционно, а по този начин ще се добавят и допълнителни модули, при желание от страна на потребителя. С изпълнението на дейностите в технологичния цикъл на компанията ще се въведат съвременни, високотехнологични актива, които се характеризират с ниско потребление на електроенергия и отговаря на СЕ маркировките за енергопотребление. По този начин специфичния разход за единица произведен продукт ще бъде намален вследствие по-бързия производствен процес. Процесорите на активите се характеризират с ниско потребление на електроенергия, а това се свързва с по-ниски нива на замърсяване на въздуха с въглероден двуокис. Предвиденото за закупуване по проекта оборудване работи с около 20% по-малък разход на електроенергия за единица крайна услуга в сравнение с предишни модификации, което значително ще намали енергийното потребление в предприятието. Коефициента на ефективност на използването на електроенергията ще се намали на около 1.25 от около 1.35 преди изпълнението на проекта, а коефициента на ефективност на инфраструктурата на техническия център ще се увеличи на около 80 % от около 72 % преди изпълнението на проекта. Всичко горепосочено пряко допринася за намаляване на енергийното потребление и подобряване на енергийната ефективност за ДиДжи консулт ЕООД. По-конкретно, прогнозните разчети предвиждат намаляване на потреблението на енергия в предприятието с до 12% в резултат от внедряването на високотехнологичното оборудване, придобито в рамките на проекта. Също така ще отпадне необходимостта от инвестирането, ползването и поддръжката на големи масиви от хардуерно оборудване, каквото се изисква за функционирането на досегашните системи, в резултат на което ще се пестят ресурси за тяхното производство, поддръжка и рециклиране, електроенергия за тяхното захранване, и охлаждане, отделянето на вредни лъчения, частици и въглероден двуокис, в резултат от тяхното използване, което също ще окаже пряко положително въздействие върху околната среда. 0.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).