Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 194 TREES
Български

Programme: Innovations and Competitiveness

Planning region: All

Description

The company " JMC Finance Consult " Ltd. was established in 2012 with main activity of accounting and auditing activities. Over the past two years, the company diversifies its business as  part of its available resources in the field of trade and especially trade coffee, coffee machines and instant drinks . Given that requires the opening of new job positions corresponding to a newly activity of the enterprise.
Through the project proposal we will realize Priority Axis 1 "Improving access to employment and job quality" of the Operational Programmer "Human Resources Development" 2014-2020. (HRD OP) and also an investment priority 3 "Sustainable integration in the labor market of young people, particularly those who are not engaged in employment, education or training, including young people at risk of social exclusion and young people from marginalized communities, including through implementation of the Youth Guarantee ".
The project envisages implementation of the following activities:
Activity 1 : Hiring of unemployed and / or inactive for a period of 12 months;
Activity 2 : Forming a team organization and management ;
Activity 3 : Purchase of equipment;
Activity 4 : preview and publicity;
Our successful development and our good results would have been unthinkable without the investment in improving the working conditions of the working place. We  are sure  that employment potential is a combination of improved living conditions and optimize work processes . Because of that,\
 main objective of the company, associated with this program is to provide employment for a total of 6 (six) people, of which 4 (four) fall within the priority groups up to 29 years including over 54 years.With we will gain growing team with which to keep good name and quality of work.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Наемане на безработни и/или неактивни лица за период до 12 месеца;: Дейността има за цел да назначи общо 6 (шестима) души , 4 (четирима) от които попадат в приоритетните грпи на младежи до 29 годишна възраст и хора над 54 годишна възраст. Предвижда се да бъдат назначени : - 3 (трима) Продавачи разносна търговия (код по НКПД 52430002) с минимален осигурителен доход 500 лв. , попадащи в приоритетната група на младежи до 29 годишна възраст. -1 (един) Чистач (с код по НКПД 91120004) с минимален осигурителен доход 380 лв. , попадащ в приоритетната група на хора над 54 години. - 1 (един) Счетоводител (с код по НКПД 24116004) с минимален осигурителен доход 587 лв. - 1 (един) Деловодител (с код по НКПД 44152003) с минимален осигурителен доход 380 лв. Всички 6(шестима) души ще бъдат назначен за период от 12 месеца , като половината от тях ще останат на работа за още 12 месеца.Продължителността на проекта се определя за по-дълъг срок - 14 месеца, с цел правилно планиране и осигуряване на достатъчно време за намиране на подходящи кандидати от целевата група. С всяко лице ще се сключва договор за трудово правоотношения след провеждане на интервю и последващото му одобрение. Няма да се изчаква да бъдат открити всички 6(шест) лица, за да се пристъпи към назначаване по едно и също време, което би могло да забави дейността. 40 852.83 44 108.95
Сформиране на екип за организация и управление: В рамките на тази дейност ще бъде сформиран екип от служители на фирмата, който ще бъде зает с управлението и отчитането на проектните дейности. Екипът ще отговаря за правилното и цялостно провеждане на всички останали дейности по проекта, за постигане на заложените резултати и отчитане на проектните дейности. Дейността ще се изпълнява през целия период на изпълнение на проекта. Предвижда се екипът да се състои от ръководител и счетоводител. В разходите за дейността е предвидено само тяхното заплащане на база на сключени граждански договори. В съответствие с плана за действие по проекта, управленският екип изработва детайлната разбивка на задачите по изпълнението на дейностите по проекта в тяхната логическа последователност и утвърждава график за тяхното изпълнение. Задачите се утвърждават окончателно, както и отговорниците за тяхното изпълнение и отчитане. Създаване на структура за управление с точно поставени задачи и отговорности. Дейността е основополагаща за изпълнение на останалите проектни дейности и постигане на заложените цели на проекта. Изпълнение на дейностите по проекта, постигане на целите, изготвяне на технически и финансови отчети и цялостно финализиране на проекта. При определяне на заплащането на членовете на екипа е използвана методиката за определяне на възнаграждения, приложена към документите за информация, оповестени при обявяването на настоящата процедура. 5 311.54 5 311.54
Закупуване на оборудване: В тази дейност е се предвижда, да се закупи лекотоварен автомобил предназначени за длъжност "Продавач разносна търговия". След закупуването му ще се оборудват местата за работа на младежите попадащи в приоритетната група до 29 години включително. Инвестицията, предмет на настоящото проектно предложение е крайно необходима за фирмата-кандидат, тъй като включва средствата, необходими за осъществяване дейността на служителите. Съгласно стандартната длъжностна характеристика, длъжността "Продавач разносна търговия" изисква наличие на автомобил, подходящ за съхранение и пренос на предлаганите продукти с наличен капацитет за определени количества. Предвид нарастващия дял на фирмата кандидат на пазара, това ще повиши възможност за нарастване обхвата и навременно обслужване на настоящи и бъдещи клиенти на фирмата-кандидат. 17 199.15 17 199.15
Визуализация и публичност: В рамките на тази дейност ще бъде избран изпълнител за изработване и монтаж на информационна табела на мястото на изпълнение на проекта. Информационната табела ще отговаря на всички изисквания, отнасящи се към материалите за публичност и визуализация и ще оповестява основни данни за проекта, както и безвъзмездния принос на ЕСФ за изпълнението му. Също така ще бъдат изработени флаери, на които също ще е описано приноса на ЕСФ за фирма "СКП ФИНАНС КОНСУЛТ"ЕООД , а те от своя страна ще доведат до публичност , както на проекта така и на фирмата. Всеки документ генериран по проекта ще съдържа информация за финансиращата го оперативна програма с подкрепата на фонда. 631.00 631.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).