Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 103 TREES
Български

Programme: Innovations and Competitiveness

Planning region: All

Description

Semper Fortis Public Sector Ltd (SFPS) is a newly-established company with focus on developing innovative business solutions with various implications in the service sector. Having explored the internet advertising market in Bulgaria and worldwide, the company team identified a number of problems, the solution of which will provide opportunities for entering a vacant market niche in the internet advertising field.
Following this, the company formed a multidisciplinary team to create a new product – an innovative system for campaign advertising (ISKRA). The team members are experts with extensive experience in the fields of information technologies, economics and marketing, which have participated as key experts in a number of innovative projects, incl. projects funded under the EU Framework Programmes. 
ISKRA classifies as a world-class innovation as it will offer a qualitatively new method for internet advertising, providing advertisers with the opportunity to deliver advertising content through a new concept. It will ensure users’ full engagement by interlinking the consumption of advertising content with financing charity campaigns or crowd financing projects. From this aspect the project falls under the “New Technologies in the Creative and Recreative Industries” thematic field of ISIS as it will offer an innovative computer application with gamification elements in the field of marketing and advertising.

The project implementation envisages the employment of 5 experts to develop the product architecture, o test its functionalities and prototype the end product (TRL 7). The project will be carried out in the town of Pleven, where an office will be rented and the equipment required for the Ramp;D activities will be installed. The estimated project value is BGN 402 468.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Извършване на приложни научни изследвания, тествания, изпитвания и измервания, свързани с разработването на иновативния продукт (Дейността ще бъде изпълнена чрез наемане на квалифициран персонал - 5 бр. експерти и придобиване на оборудване - 1 бр. сървърна конфигурация, 3 бр. преносими компютри): Дейността е ключова за постигане на общата и специфичните цели на проекта, тъй като осигурява необходимите механизми за изпълнение на ключовите научни изследвания за разработване на иновативен продукт с оглед постигане на устойчиви конкурентни предимства. Дейността е пряко продължение на вече реализираните от част от квалифицирания персонал и съдружниците предварителни проучвания и изпитвания, при които е достигнато ниво 3 на технологична готовност - технически доказана концепция и тествани поотделно ключови компоненти. Обхватът на проектна дейност 1 предвижда реализацията на следващия етап за достигане на ниво на технологична готовност 4 чрез осигуряване на механизмите за разработване на архива с всички компоненти в съвкупност (TRL 4) В рамките на дейността ще бъде нает квалифициран персонал, съгласно предложеното описание, съставляващи работен екип в гр. Плевен. Техният основен ангажимент обхваща провеждане на необходимите серии от научно-приложни изследвания, тествания, вкл. изготвяне на цялостна работна концепция, които да осигурят функционирането на системата за кампанийна реклама (ИСКРА) като интегриран механизъм с пълната функционалност, описана в Приложение З. За реализация на научните изследвания се предвижда закупуване на ДМА - 1 бр. сървърна конфигурация и 3 бр. компютърни конфигурации. Те ще са необходими за работата на екипа, ангажиран с разработката на проекта. Базата данни ще бъде предварително заредена с тестови данни предварително генерирани тестови кампании и каузи за финансиране, както и с тестова инстанция на криптовалутата, като по същество ще се явява достатъчно подробно разработен модел, който ще осигури валидацията на системата на ниво TRL 4 в реални условия. Предвидената за закупуване сървърна конфигурация ще позволи инсталирането и използването на цялостното решение, вкл. генерирането на вътрешната система за разплащане чрез криптовалута, както и останалите компоненти на ИСКРА, създавани в процеса на разработка. През периода преди доставката на активите (сървърна конфигурация и преносими компютри) ангажираните специалисти ще работят по предварително разработката на концептуалните модели, като впоследствие същите ще бъдат пренесени в работещата система. 134 586.40 164 850.38
Придобиване на права по интелектуална собственост (Дейността ще бъде изпълнена чрез придобиване на 2 бр. ДНА - система за управление на криптовалута и система за управление на бази данни): Като продължение на предходната дейност, настоящата е ключова стъпка към реализация на заложените проектни цели. Тя предвижда създаване на необходимите условия и механизми за същинското развитие на иновацията. Изпълнението на дейността по същество осигурява средата за разработката и развитието на иновацията – екипът за изпълнение на проекта може да изпълнява своите ангажименти само ако разполага с необходимото програмно осигуряване, което ще бъде обезпечено от системата за управление на криптовалутата и системата за управление на база данни, които по същество представляват основата за изпълнение на проектните задачи. Предвид същността на иновацията е очевидна необходимостта от осигуряване на програмно решение, на база на което да бъде разработена системата – веднъж на ниво организация на информацията, която ще бъде осигурена от СУБД и втори път на ниво инстанции, съгласно модела описан в Приложение З, който ще осигурява цялата програмна логика. Изпълнението на дейността предвижда достигане на следващия етапна технологична готовност 5 чрез валидация на функционалността и ползите с реални информационни бази данни (TRL 5). 197 600.00 197 442.68
Създаване и тестване на прототип (Дейността ще бъде извършена чрез наемане на квалифициран персонал - 5 бр. експерти): В рамките на тази дейност целият персонал, назначен в месец 1 по проекта, ще продължи работата си по провеждането на научно-изследователска дейност с фокус върху т.нар. експериментално развитие. Целта е достигане до ниво 7 на технологична готовност на иновативния продукт. Тази дейност предполага създаването на работещ прототип на крайния продукт - т.е. постигане на версия алфа, промяна и създаване на версия бета на решението и изпитване в различни сценарии, съответстващи на описаните очаквани приложения на системата в т.11 и Приложение З по-долу. В рамките на тази дейност екипът създава работещ модел на системата - TRL 6. След извършване на съответните подобрения на база анализ и реализация на концептуалния модел върху СУБД и системата за управление на криптовалутата, придобити при изпълнение на Дейност 2, системата ще бъде тествана в множество типови сценарии (процес по осигуряване на качеството на продукта - QA). В рамките на Дейност 3, разработената технология ще бъде тествана в предварително дефинираните сценарии в реални условия - т.е. ще бъде имплементирана като самостоятелна система и решение за удостоверяване на ползите в различните случаи на употреба (use-case). Целта е чрез практически тестове и демонстрация в реални условия да се гарантира, че разработката отговаря на всички заложени изисквания, както и да се идентифицират възможности за допълнително усъвършенстване на системата и компонентите ѝ. По този начин изпълнението на дейността осигурява данни с функционална и доказателствена стойност не само за реализацията на проекта, но и за пазарната приложимост и внедряване на иновацията - съществен елемент на пазарната стратегия. Важно е да се отбележи, че проектът предвижда разработка на работещ прототип с типови данни, отговарящи на различни сценарии, така че да е възможно неговото пълно тестване. При успешна разработка на продукта компанията ще осигури не само технологично готов за внедряване продукт, но и реална възможност за пазарно доказване на концепцията (proof-of-concept). Важно е да се отбележи, че при необходимост от допълнителни специфични проектни дейности или разходи, които не са предвидени в проектното предложение, те ще се осъществят чрез собствени средства. 69 781.60 35 181.10
Визуализация на проекта (Дейността ще бъде изпълнена чрез изработване на 2 бр. временни информационни табели, 2 бр. постоянни информационни табели и 4 бр. стикери за ДМА): Целта на дейността е да осигури необходимата визуализация и публичност на проекта в съответствие с произтичащите за компанията задължения по силата на Общите условия на договора за безвъзмездна финансова помощ, Насоките за кандидатстване и съответните Регламенти. Дейността ще бъде реализирана чрез предприемането на набор от мерки за информиране и публичност (визуализация), съгласно описанието в „Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация" 2014-2020, с което дружеството и ръководителя на проекта са добре запознати. В рамките на стандартната дейност на дружеството на сайта, който предстои да бъде създаден, ще бъде поставена новина относно подписания договор и неговите основни условия. Още в първите дни на проекта ще бъдат създадени образци на основни документи с всички необходими реквизити, за да се гарантира, че отчетите, документацията, публикациите и др. информационни материали дават информация относно финансовия принос на ЕС и националния бюджет. В офиса в гр. Плевен, в които ще бъде извършвана научно-изследователската дейност, ще бъдат поставени изискуемите табели за визуализация. Така необходимата информация и публичност за проекта ще бъдат осигурени в изискуемия вид, съгласно чл.8 от Регламент на ЕК №1828/2006 и правилата за визуална идентификация, информиране и публичност (оповестени в актуалното Ръководство за изпълнение на Договори по ОПИК) относно финансовия принос на ЕФРР чрез ОП "Иновации и Конкурентоспособност" 2014-2020. В допълнение, закупеното по проекта оборудване - сървър и преносими компютри - ще бъде маркирано със стикери, изработени специално за целта. 500.00 150.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).