Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 065 TREES
Български

Programme: Innovations and Competitiveness

Planning region: All

Description

"Traffic Systems" Ltd. is a company registered in Sofia in September 2011 and its main activity is connected with development of innovative software solutions in the field of transport. Among its main clients, there are companies, owners of large and medium-sized vehicle fleets (as forworders, courier companies, distributors), municipalities and other organizations.  The main objective of the solutions, offered by the company is to optimize the costs for the clients for their vehicle fleets, to provide operational and analytical reports for the management staff wich are as detailed and flexible as possible, and also to provide the most stable and secure access to the system  from anywhere in the world at any time of the day. The current project proposal aims to create a platform for truck weighing scale, which scales the cargo as indicates the overload in case of exceeding the maximum permissible weight for the truck. This product will facilitate the work of the logistic companies, since at this stage, as some of the clients doesn`t have all of the specific information regarding the weight of its cargo. The solution of this problem is to create a platform for measuring the loads of the van/trailer. The entire device (consisting of two components) 1- electronic scale and 2 - managing module, representing the whole Platform. In addition to the loads measure, there will also be a possibility to send the information generated in real time to the central server of the system. This way it culd be used for sending alerts (messages) to the employees involved in management  of the fleet of the company  (in case of overloading) or the proper reporting of the cargo (for logistic companies). The implementation of the project will lead to increase in the innovation activities and competitiveness of the company through the marketing of the innovative product, the result of which will be the improvement of the market presence and performance of the company.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Придобиване на ново оборудване, необходимо за внедряване в производството на иновативния продукт ( стока или услуга) или процес ( ще бъде извършена чрез закупуване на "ДМА - Електронна везна" - 1 брой и Управляващ модул"- 1 брой): За изпълнение на тази дейност ще бъдат закупени и пуснати в експлоатация следните активи: ДМА - "Електронна везна" - 1 брой и "Управляващ модул"- 1 брой, необходими за реализирането на проекта. Закупуването и инсталирането на "ДМА - Електронна везна" представлява хардуерна инфраструктура, чието инсталиране и функциониране е неделима част от цялостната проектна идея е своеобразна платформа, която ще бъде вградена на мястото на което следва да бъде поставн товарът (фургон/ремарке (отворено или затворено). Тази електронна везна ще бъде инсталирана на пода на платформата, като по този начин във всеки един момент теглото на товара ще бъде измерено, отразено и контролирано. "Управляващия модул", ще се състои от дънна платка, процесор, памет, цветен дисплей, клавиатура, принтер, модем, USB, захранване, 3G модем, интерфейс към бордови компютър за товарния автомобил. Тази дейност ще спомогне за създаването на платформата, отчитаща нарушения при претоварването на товарните автомобили, оказващи се заплаха, която би могла да доведе до негативни последствия свързани с безопасността на моторното превозно средство, живота на водача, другите участници в движението, собственика, чиято стока се превозва, застрахователите, пътищата и др. Платформата представлява цялостна интегрирана платформа за следене и мониторинг, както локално (по време на товарене и движение), така и дистанционно от всяко едно устройство на компанията. Тя ще бъде инсталирана централно и ще предоставя по същество облачна услуга на всеки един от клиентите . Платформата ще бъде организирана на модулен принцип, като всеки клиент ще има възможност да избира модулите, до които желае да има достъп и така допълнително да оптимизира своите разходи. 282 000.00 281 800.00
Придобиване/разработване на специализиран софтуер, необходим за внедряването на иновативния продукт (стока или услуга) или процес (дейността ще бъде изпълнена чрез закупуването на Специализиран софтуер - 1 брой): Дейността предвижда да бъде закупена специализирана софтуерна система, съставена от два компонента: 1. Локално инсталиран компонент събиращ и предоставящ следната информация: Събирана информация: Изменение на теглото, фиксирани по дата, част и локация Визуализирана информация Графика на изменението на теглото Детайлна справка за текущото тегло Информация за отминали периоди Детайлна информация за разлики в теглото при товаро разтоварни дейности Възможност за отпечатване на текуща информация за теглото на товара Записи за аларми и тяхното визуализиране (претоварване, неоторизирана промяна в теглото, промяна в теглото на неоторизирана локация) 2. Централизирана система Събиране на информация в реално време от всички локално инсталирани компоненти по превозните средства: Изменение на теглото, фиксирани по дата, част и локация Визуализирана информация Графика на изменението на теглото Детайлна справка за текущото тегло Информация за отминали периоди Детайлна информация за разлики в теглото при товаро разтоварни дейности Възможност за отпечатване на текуща информация за теглото на товара Записи за аларми и тяхното визуализиране (претоварване, неоторизирана промяна в теглото, промяна в теглото на неоторизирана локация) Групирането им по превозни средства и маршрути При загуба на връзка с локално инсталираните компоненти, изчакване до осъществяване на връзка и извличане на информация за периода без връзка Предоставяне на информация в текстови и графичен вид за изменение на теглото Предоставяне на визуални данни нанесени върху карта с изменението на теглото Визуализация на аларми по зададени критерии Закупуването на специализираната софтуерна система е неделима част от цялостната идея на проекта, тъй като чрез нея ще се създаде платформа за товарни автомобили, която да измерва превозвания товар, като индикира претоварване в случай на надвишаване на максимално допустимото тегло за съответния товарен автомобил. Този продукт ще улесни работата на логистичните компании, тъй като на този етап не всеки клиент разполага с конкретна информация по отношение теглото на неговия товар. Решението на този проблем е създаването на платформа, която да измерва товарите, като за целта се предвижда закупуването на софтуера, предмет на проектното предложение. 975 000.00 281 900.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).