Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 065 TREES
Български

Programme: Human Resources Development

Planning region: All

Procurements

Subject to due process: „Изработване, отпечатване и доставка на печатни и промоционални материали, включени в списъка по чл.12, ал.1, т.1 от ЗОП, свързани с публичност и визуализация по проекти, изпълнявани от Община Варна, финансирани от национални оперативни програми, от програми за транснационално сътрудничество на ЕС и други“., Estimated Amount: 500.00
  • Differentiated position 1: „Изработване, отпечатване и доставка на печатни материали
    Contractor: DMI DEVELOPMENT LTD
    Contract total funded value: 83.31
Subject to due process: "Доставка на лекарства и медицински консумативи за нуждите на Община Варна и второстепенни разпоредители с бюджет по обособени позиции", Estimated Amount: 6 000.00
  • Differentiated position 1: ОП 2 "Доставка на медицински консумативи за нуждите на Община Варна и второстепенни разпоредители с бюджет по обособени позиции"
    Contractor: Eastlink Bulgaria Ltd
    Contract total funded value: 1 007.78
  • Differentiated position 2: ОП 1 "Доставка на лекарства за нуждите на Община Варна и второстепенни разпоредители с бюджет по обособени позиции"
    Contractor: Pristatrade ltd
    Contract total funded value: 73.33
Subject to due process: „Доставка и монтаж на офис мебели, столове и метални шкафове за нуждите на Община Варна и второстепенните разпоредители с бюджет" ;, Estimated Amount: 2 123.71
  • Differentiated position 1: „Доставка и монтаж на офис мебели, столове и метални шкафове за нуждите на Община Варна и второстепенните разпоредители с бюджет" ;
    Contractor: OFFICE EXPRESS SERVICE
    Contract total funded value: 2 123.71
Subject to due process: „Доставка на компютърна техника и периферни устройства за Община Варна и второстепенните ѝ разпоредители, по обособени позиции";, Estimated Amount: 1 700.00
  • Differentiated position 1: “Доставка на компютърна техника за Община Варна и второстепенните ѝ разпоредители“
    Contractor: STEMO
    Contract total funded value: 999.60
  • Differentiated position 2: “Доставка на периферни устройства за Община Варна и второстепенните ѝ разпоредители”
    Contractor: STEMO
    Contract total funded value: 699.00
Subject to due process: „Доставка на метален медицински шкаф по проект №BG05M9OP001-2.056-0017-C01 „Интегрирани мерки за социална интеграция и подобряване достъпа до образование на уязвими групи от община Варна“, Estimated Amount: 375.00
  • Differentiated position 1: „Доставка на метален медицински шкаф по проект №BG05M9OP001-2.056-0017-C01 „Интегрирани мерки за социална интеграция и подобряване достъпа до образование на уязвими групи от община Варна“
    Contractor: SMART BUSINESS COMPANY
    Contract total funded value: 450.00
Subject to due process: „Извършване на услуги по сключване на застраховки за нуждите на проект BG05M9OP001-2.056-0017 „Интегрирани мерки за социална интеграция и подобряване достъпа до образование на уязвими групи от община Варна";, Estimated Amount: 2 219.83
  • Differentiated position 1: 1. Обособена позиция №1: „Извършване на услуги по сключване на застраховка „Имущество“ на придобитото оборудване и обзавеждане в рамките на проект BG05M9OP001-2.056-0017 „Интегрирани мерки за социална интеграция и подобряване достъпа до образование на уязвими групи от община Варна“
    Contractor: "BULSTRAD VIENNA INSURANCE GROUP"
    Contract total funded value: 111.92
  • Differentiated position 2: 2. Обособена позиция №2: „Извършване на услуги по сключване на застраховка „Трудова злополука“ на лицата от целевата група, включени в субсидирана заетост при работодател ОП „Управление на проекти и озеленяване" по Направление I в рамките на проект BG05M9OP001-2.056-0017 „Интегрирани мерки за социална интеграция и подобряване достъпа до образование на уязвими групи от община Варна“
    Contractor: "BULSTRAD VIENNA INSURANCE GROUP"
    Contract total funded value: 548.31
Subject to due process: Закупуване на 4 бр. мобилни телефони, Estimated Amount: 1 280.00
Subject to due process: Закупуване на канцеларски материали, Estimated Amount: 350.00
  • Differentiated position 1: Закупуване на канцеларски консумативи и материали
    Contractor: TRANS KO 04
    Contract total funded value: 350.00
  • Differentiated position 2: Закупуване на канцеларски материали
    Contractor: OFFICE EXPRESS SERVICE
    Contract total funded value: 350.00
Subject to due process: Оргнизиране и провеждане на обучения в рамките на проект "Интегрирани мерки за социална интеграция и подобряване достъпа до образование на уязвими групи от община Варна" по обособени позиции: ОП1: Провеждане на мотивационно обучение; ОП2: Професионално обучение по специалност 6220301 „Озеленяване и цветарство“; ОП3: Професионално обучение по специалност 5820801 „Основни и довършителни работи“; ОП4: Обучения за насърчаване на самостоятелна стопанска дейност; ОП5: Кариерно ориентиране на ученици, Estimated Amount: 119 335.84
  • Differentiated position 1: Обособена позиция №1: „Провеждане на мотивационно обучение на 82 лица“.
    Contractor: AIKB consult LTD
    Contract total funded value: 6 560.00
  • Differentiated position 2: Обособена позиция №2: „Обучения на 24 лица по Специалност 6220301 Озеленяване и цветарство“
    Contractor: AIKB consult LTD
    Contract total funded value: 14 400.00
  • Differentiated position 3: Обособена позиция №3: „Обучения на 23 лица по Специалност 5820801 Основни и довършителни работи“
    Contractor: AIKB consult LTD
    Contract total funded value: 13 800.00
  • Differentiated position 4: Обособена позиция №4: „Предоставяне на консултации и обучения за насърчаване на самостоятелна заетост "
    Contractor: NEW IDEAS CONSULT LTD
    Contract total funded value: 88 800.00
  • Differentiated position 5: Обособена позиция №5: „Кариерно ориентиране на ученици"
    Contractor:
    Contract total funded value:
Subject to due process: Сключване на договор за обслужване от трудова медицина, Estimated Amount: 2 814.00
  • Differentiated position 1: Сключване на договор за обслужване от трудова медицина
    Contractor: IKONOMIKS-M
    Contract total funded value: 70 000.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).