Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 57 331 TREES
Български

Programme: Human Resources Development

Planning region: All

Procurements

Subject to due process: Външен одит, Estimated Amount: 3 227.00
  • Differentiated position 1: Обособена позиция 7 Външен одит по проект BG65AMNP001-3.005-0003-C02 „Информация и консултиране за доброволно връщане“ договор №812108-61/09.10.2019 г.
    Contractor:
    Contract total funded value:
Subject to due process: Доставка на канцеларски материали, Estimated Amount: 2 518.25
  • Differentiated position 1: Обособена позиция 15 Тонер-касети по проект BG65AMNP001-3.005-0003-C02 „Информация и консултиране за доброволно връщане“ по договор №812108-61/09.10.2019 г.
    Contractor: RONOS OOD
    Contract total funded value: 1 181.42
  • Differentiated position 2: Обособена позиция 16 Канцеларски материали по проект BG65AMNP001-3.005-0003-C02 „Информация и консултиране за доброволно връщане“ по договор №812108-61/09.10.2019 г.
    Contractor: RONOS OOD
    Contract total funded value: 1 181.42
Subject to due process: Доставка на канцеларски материали , Estimated Amount: 4 217.69
  • Differentiated position 1: Обособена позиция 3 Тонер-касети по проект BG65AMNP001-3.005-0003-C02 „Информация и консултиране за доброволно връщане“ по договор № 812108-61/09.10.2019 г.
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 2: Обособена позиция 4 Канцеларски материали по проект BG65AMNP001-3.005-0003-C02 „Информация и консултиране за доброволно връщане“ по договор № 812108-61/09.10.2019 г.
    Contractor:
    Contract total funded value:
Subject to due process: Доставка на канцеларски материали, Estimated Amount: 6 872.00
  • Differentiated position 1: Обособена позиция № 7 Тонер-касети по BG65AMNP001-3.005-0003-C02 „Информация и консултиране за доброволно връщане“ договор №812108-61/09.10.2019
    Contractor: RONOS OOD
    Contract total funded value: 4 362.00
Subject to due process: Доставка на канцеларски материали и консумативи, Estimated Amount: 10 014.85
  • Differentiated position 1: Обособена позиция № 13 Тонер-касети по BG65AMNP001-3.005-0003-C02 „Информация и консултиране за доброволно връщане“ договор №812108-61/09.10.2019
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 2: Обособена позиция № 14 Канцеларски материали по BG65AMNP001-3.005-0003-C02 „Информация и консултиране за доброволно връщане“ договор №812108-61/09.10.2019
    Contractor:
    Contract total funded value:
Subject to due process: Закупуване на гориво за транспорт със служебни автомобили, Estimated Amount: 5 865.00
Subject to due process: Застраховка и поддръжка за служебен автомобил на МОМ, Estimated Amount: 5 500.00
Subject to due process: Изготвяне на информационни материали, Estimated Amount: 9 979.00
  • Differentiated position 1: Обособена позиция 1: Изготвяне, печат и доставка на информационни материали
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 2: Обособена позиция 2: Изготвяне на видеоклип
    Contractor: MIRAMAR FILM OOD
    Contract total funded value: 7 500.00
Subject to due process: Канцеларски материали, Estimated Amount: 2 518.25
  • Differentiated position 1: Обособена позиция 15 Тонер-касети по проект BG65AMNP001-3.005-0003-C02 „Информация и консултиране за доброволно връщане“ по договор №812108-61/09.10.2019 г.
    Contractor:
    Contract total funded value:
  • Differentiated position 2: Обособена позиция 16 Канцеларски материали по проект BG65AMNP001-3.005-0003-C02 „Информация и консултиране за доброволно връщане“ по договор №812108-61/09.10.2019 г.
    Contractor:
    Contract total funded value:
Subject to due process: Кетъринг при заключителна работна среща за оценка на изпълнението, Estimated Amount: 1 173.60
  • Differentiated position 1: Обособена позиция № 3 Организиране и провеждане на минимум 6 (шест) информационни кампании, всяка от които включва минимум 3 (три) информационни сесии; организиране на заключителна работна среща по проект BG65AMNP001-3.005-0003-C02 „Информация и консултиране за доброволно връщане“ договор №812108-61/09.10.2019 г
    Contractor: ATLAS TRAVELS EOOD
    Contract total funded value: 28 440.00
Subject to due process: Логистика при организиране и провеждане на информационни кампании за повишаване на информираността на гражданите на трети държави, Estimated Amount: 25 816.56
  • Differentiated position 1: Обособена позиция 3: организиране и провеждане на минимум 6 (шест) информационни кампании, всяка от които включва минимум 2 (две) информационни сесии и 1 (една) работна среща
    Contractor: ATLAS TRAVELS EOOD
    Contract total funded value: 28 440.00
Subject to due process: Осигуряване на комуникационни, куриерски и пощенски разходи, Estimated Amount: 3 800.00
Subject to due process: Осигуряване на общи услуги, Estimated Amount: 13 300.00
Subject to due process: Работни материали за участници в заключителна работна среща за оценка на изпълнението, Estimated Amount: 586.80
  • Differentiated position 1: Обособена позиция № 3 Организиране и провеждане на минимум 6 (шест) информационни кампании, всяка от които включва минимум 3 (три) информационни сесии; организиране на заключителна работна среща по проект BG65AMNP001-3.005-0003-C02 „Информация и консултиране за доброволно връщане“ договор №812108-61/09.10.2019 г
    Contractor: ATLAS TRAVELS EOOD
    Contract total funded value: 28 440.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).