Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 103 TREES
Български

Programme: Human Resources Development

Planning region: All

Description

USOL Ltd. aims to create and develop the Social Enterprise "Recreation and Restoration Factory", which will create suitable working conditions as well as conditions for social inclusion for a better and worthy life of people from vulnerable groups and their integration in society. The main objective of the project proposal is for every person to get the opportunities for realization, regardless of ethnicity, gender, disability, age, social status.

Ensure higher and better quality employment by seeking to increase economic activity while improving access to employment for job-seekers and to enable employees in the enterprise to more easily adapt to the evolving needs of the economy and the labor market, including through the development of knowledge and skills, through the appointment of mentors to pass on their experiences and skills.

The following activities are planned to be implemented:
- Establishment of the Social Enterprise Recreation Recovery Factory and team formation.
- Ensure the employment of 20 persons from vulnerable population groups for up to 12 months.
- Providing a mentor for part of the newcomers from the vulnerable groups.
- Equipping newly created jobs.
- Social and professional integration of representatives of vulnerable groups in the social economy sector.
- Social marketing and promotion of the social economy and social entrepreneurship.

Through the development and implementation of the social strategy, the social enterprise will adhere to the principles of humanity
solidarity, providing accessible and quality social services in the newly established social enterprise, integration
of communities, full realization and care for people at risk groups.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Създаване на Социално предприятие “Фабрика за отдих и възстановяване“ и сформиране на Екип: Целта на тази дейност е да се създаде ново Социално предприятие, което да се управлява от компетентен и опитен екип. За да се изпълняват всички предвидени дейности по проекта, в СП е необходимо да се сформира компетентен 12 членен екип, в който да се наемат на постоянни трудови договори лица на следните длъжности: - Директор/Мениджър човешки ресурси - 1 бр - Чистач/Хигиенист/НКПД9112004/-4 бр.на 4 часов тр. договор -Мияч, съдове/ръчно/НКПД94120001-2бр.на 4 часов тр.договор -Работник кухня /НКПД94120003/-1брой на 8 часов тр.договор - Специалист, маркетинг и реклама -1 бр - Главен готвач -1 бр - Управител, ресторант -1 бр - Управител на възстановителен център -1 бр Необходимостта от тези лица е следната: Директор/Мениджър човешки ресурси -Ще ръководи и координира дейността по управление на човешките ресурси в дружеството. Ще участва в разработването и реализацията на организационно-управленските структури в дружеството по отношение на човешките ресурси.Ще участва в разработването на проектите на длъжностни разписания за дружеството и неговите структурни звена и ще ги предлага за утвърждаване от Управителния съвет.Ще организира дейността по подбора на нови работници и служители. Ще организира дейността за повишаване образованието и професионалната квалификация на персонала. Чистач-ще поддържа постоянна чистота в определените помещения и прилежащите им площи. Ще почиства определения му район, включително, прозорци, мебели, под и други. Мияч, съдове /ръчно/-измива и почиства и замърсените съдове и прибори. Подсушава измитите и почистени съдове и прибори. Пренася почистените и подсушени съдове от отделениетоза измиване в кухнята за по-нататъшна обработка и други. Работник, куяхна -доставя продукти от склада в кухненското помещение, измива, почиства и нарязва ръчно или машинно зеленчуците, пренася почистените продукти от отделението за първична обработка в кухнята за по-нататъшна обработка и други. Специалист, маркетинг и реклама -Ще осъществява маркетинговата дейност предприятието. Ще извършва маркетингови проучвания и маркетингово планиране и анализ на пазарните възможности. Ще определя маркетинговите възможности, цели и стратегия. Ще изготвя маркетингова програма и извършва постоянен маркетингов контрол. Ще проучва пазарното търсене и нивото на цените и следи присъствието на конкурентните ни фирми на пазара. Главен готвач - Ще организира и координира работата в кухнята. Спазва утвърдената технология за производство на готварска продукция и рецептите за състава, количеството и качеството на влаганите продукти. Разработва съвместно с управителя менюто. Контролира готвачите и кухненските работници за изпълнение на определените менюта. Следи за правилното използване и поддържане на оборудването и инвентара и за санитарно-хигиенното състояние на помещенията. Извършва производствен инструктаж на работниците в кухнята. Отговаря за количеството и качеството на вложените продукти и подправки и съответствието им на установените рецептури. Управител, ресторант -Ще организира и ръководи цялостната дейност на персонала в ресторанта.Контролира качеството и количеството на използваните продукти, с които се приготвят храните. Одобрява заявките за доставка и контролира правилното им съхранение.Приема и отчита оборота на ресторанта от сервитьорите и барманите след изтичане на работния им ден. Извършва ревизии на наличните продукти и напитки. Утвърждава предложените му за одобрение графиците за работа на персонала в ресторанта. Участва в подбора и назначаването на служителите в ресторанта. Управител на възстановителен център -Ще организира и ръководи цялостната дейност на персонала във Възстановителния център. Контролира качеството и количеството на използваните продукти и материали. Приема и отчита оборота на центъра.Организира, ръководи и отговаря за воденето на цялата документацията. Участва в подбора и назначаването на служителите. За всички длъжности ще се изисква минимум 1 год. опит. 0.00 69 436.32
Осигуряване на заетост на 20 лица от уязвими групи от населението за период до 12 месеца: Целта на тази дейност е да се наемат на постоянни трудови договори 20 лица от уязвими групи от населението за период до 12 месеца, които да заемат следните длъжности: - Масажист (НКПД 22646005) - 3 бр. - Рецепционист (НКПД 42262003) - 3 бр. - Работник, поддръжка сграда (НКПД 71192016) - 1 бр. - Социален работник (НКПД 26356003) - 1 бр. - Домакин (НКПД 51133005) - 1 бр. на 4 часа - Помощник - готвач (НКПД 51202003) - 2 бр. - Сервитъор (НКПД 51312004) - 4 бр. - Барман (НКПД 51322001 ) - 3 бр. - Инструктор, спорт (НКПД 51693007) - 2 бр. Поставено е изискване за минимум 1 година релевантен опит за заемане на следните длъжности: Масажист -да извършва масажи, козметични процедури и различни видове манипулации с предоставената му апаратура, да участва в изговянето на рехабилитационни програми за клиенти, по познава Методика на социалните услигу за хора с физически увреждания, Наредба за критериите и стандартите за социални услуги за възрастни хора с увреждания. Да знае да работи инидидуално и групово; да работи по програми за индивидуална и групова работа и седмичен график. Рецепционист - да изпълнява административни задължения в помощ на управленския състав; отговаря за контакти и комуникация с външни и вътрешни за организацията лица; приема клиенти и координира техните услуги; организира, проследява и координира прецизното изпълнение на графици; създава и поддържа компютърна информация - каталози (база данни/системи); грижи се за наличността на офис материали и консумативи. Работник, поддръжка сграда - Поддържа в изправност поверените му съоръжения и устройства, като осигурява правилната им и непрекъсната експлоатация. Извършва ремонт и поддръжка на сградата. Осигурява надеждна и безаварийна работа, на видовете оборудване за които отговаря. Извършва технически прегледи и профилактика. При възникнала необходимост за ремонт, както и при аварийна ситуация информира Управителят. Извършва строителни и довършителни работи по ремонта и поддръжката на сградата и отделните помещения. Социален работник - Ще извършва индивидуални, семейни и групови консултации за подкрепа на лицата от целевите групи и посетителите на рехабилитационните центрове. Домакин - Организира снабдяването, съхраняването и отпускането на стоки и материали, инвентар, обзавеждане, работни облекла и канцеларски принадлежности, Води картотека на постъпилите материали, инвентар, обзавеждане, работно облекло, канцеларски материали, както и на длъжностните лица, на които са предадени за ползване. Изучава нуждите от закупуване на материали, приема и формя поръчки и организира закупуването им. Контролира качеството на доставените материални ценности и други. Помощник - готвач - Основната задача на тези лица е да извършват предварителна и последваща обработка на хранителните продукти (измиване, почистване, нарязване и др. необходими действия). Те ще отговарят пряко за почистване и поддържа на кухненските и подготвителните помещения, както и на кухненското оборудване. Инструктор - Ще отговаря за изготвянето на индивидуални спорни програми за посетителите, съобразени с физическите им данни и възможности. Ще планира и организира различни спортни занимания, с цел развлечение на посетителите. Не се изисква опит за заемане на следните длъжности: Сервитъор - Ще обслужва определения му район и ще оказва съдействие при по-голямо натоварване на колегите. Ще осигурява качество и бързина на обслужване. Ще поддържа хигиената в определения му район. Ще оформя съответните касови документи за извършените ус луги. Ще отчита ежедневно оборота от извършената дейност. Барман - За обслужване на бара с напитки е необходимо да се назначи лице, което ще разлива напитки и ще приготвя мелби и коктейли. Ще отговаря за изготвяне на заявки за доставката на напитки и други стоки, продавани в бара. Ще отговаря за грамажа на издаваната от бара продукция и за хигиената в бара. 0.00 137 190.41
Осигуряване на наставник за част от новонаетите лица от уязвимите групи: Наемането на 1 лице за наставник по проекта е от съществено значение за Социалното предприятие, тъй като чрез наставничеството ще се изградят и запазят професионални знания, умения и способности у лицата от целевата група. Ролята на наставника е да се преодолеят известни квалификационни дефицити при лицата от целевите групи, да се приспособят към изискванията на работодателя и нуждите на пазара. Наставничеството е от съществена полза, особено за продължително безработните лица от целевата група, тъй като дава възможност за придобиване на знания и умения в съответствие с растящите изисквания на работодателите, като същевременно повишава производителността и конкурентноспособността на безработните и насърчава социалното им включване. Дейността е значима както за наетите по проекта лица от целевите групи, така и за работодателя, който е потребител на този ресурс. Определен е един наставник, назначен на допълнителен трудов договор към Социалното предприятие, който ще наставлява новонаетите 3 бр. лица на длъжност "Масажист". Наставникът не попада в дефиницията за "неактивни и безработни лица". Наставничеството по проекта за Социално предприятие "Фабрика за отдих и възстановяване" ще спомогне за минимизиране на професионалните грешки при пълноценното навлизане в длъжност и намаляване степента на професионален риск в работата. 0.00 2 422.04
Оборудване на новосъздадените работни места в СП "Фабрика за отдих и възстановяване": Целта на тази дейност е да се оборудват новосъздадените работни места и да се създадат благоприятни условия на труд в социално предприятие "Фабрика за отдих и възстановяване". За осъществяване на основната дейност, която ще развива новото социално предприятие е подсигурена сграда под наем, в която има съответните подходящи помещения за извършване на предвидените дейности и услуги. Необходимо е закупуването на следното специфично оборудване: 1. За нуждите на рехабилитационен център е предвидено за закупуване следното оборудване: - Хологенератор - Уред за детокс - Био резонанс - Видеонаблюдение - Уред за текартерапия - Апарат за двуканална електротерапия и едноканален ултразвук - Комбиниран апарат с две функции за ФОЛ измерване на организма и хомеопатия и вега тест - Апарат за измерване на костната плътност - Лимфодрен - Запер 2. За нуждите на рецепцията е предвидено за закупуване следното оборудване: - Рецепция (обзавеждане) - Бюра - Кушетки - Компютър - Печатна и копирна техника 3. За нуждите на кухнята и ресторанта: - конвектомат - котлони - хладилна витрина - скара - работни плотове 0.00 70 208.73
Социална и професионална интеграция на представители на уязвимите групи в сектора на социалната икономика: Създаването на ново социално предприятие в структурата на организацията-кандидат ще започне да функционира като такова чрез настоящото проектно предложение. В рамките на тази дейност ще бъдат включени мерки насочени към поощряване участието на наетите лица от целевата група в социалния и професионалния живот, съобразени със спецификите на всеки отделен случай. Това ще бъде постигнато чрез организиране на специални обучения, включващи следните модули: - Умения за общуване и работа в група (екип); - Решаване на проблеми и справяне с конфликти на работното място; - Управление на стреса; - Развитие на различни навици и умения за живот; - Организиране на свободното време, отдих и развлечения; - Предоставяне на специфични услуги в рехабилитационен център. Предвидените обучения са пряко свързани със специфичните характеристики на лицата от целевата група, както и със съответното работно място и дейността на социалното предприятие. В обучението ще бъдат включени част от новонаетите лица от целевата група на следните длъжности: - Масажист - 3 бр. - Рецепционист - 3 бр. - Социален работник - 1 бр. - Помощник-готвач - 2 бр. - Сервитьор - 4 бр. - Барман - 3 бр. - Инструктор, спорт - 2 бр. Общо 18 лица от целевата група ще се включат в обучение. За обучението са предвидени общо 31 часа, от които 16 часа теория и 15 часа практика. Формата на обучение ще бъде съботна-неделна (извън работно време). Лицата ще бъдат разделени в две групи по 9 лица за по-ефективно бучение. Обучението ще завършва с издаването на Сертификат. 0.00 0.00
Социален маркетинг и популяризиране на социалната икономика и социалното предприемачество: Социалният маркетинг се превръща във все по-важен фактор за успех на различни кампании, благодарение на разрастващата се популярност на социалните мрежи. Целта на тази дейност е да се спомогне за популяризиране на новото Социално предприятие и на предлаганите от него услуги. Предвижда се създаването на уеб сайт на предприятието с възможност за онлайн резервации за настаняване и услуги и последващото му развитие. За популяризирането на дейността на социално предприятие "Фабрика за отдих и възстановяване" и социалното предприемачество са предвидени следните стъпки: - Ще се разработи Интернет страница на социалното предприятие. - Ще се направят най-малко две публикации в местната преса за дейността на социалното предприятие. - Ще се направят онлайн публикации за дейността на Социално предприятие "Фабрика за отдих и възстановяване". - Ще се създаде Facebook страница и група, като се акцентира на дейността на социално предприятие "Фабрика за отдих и възстановяване" и ефекта му върху новонаетите лица от целевата група. 0.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).