Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 107 TREES
Български

Programme: Human Resources Development

Planning region: All

Description

The activities planned for implementation within the project "Care at home in Balchik Municipality" are aimed at providing support for persons with disabilities and elderly people dependent on care.
The total duration of the activity is 20 months. During the first 2 months in the municipality of Balchik, a selection will be made of the persons from the target group who expressed a desire to receive health and social services and psychological support in a home environment; the selection of employees providing services in a home environment will be made.
The duration of provision of integrated health and social services and psychological support is 18 months, and 62 users from all settlements in the municipality will be covered.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Предоставяне на грижа в дома в община Балчик: За добрата организация по реализирането на Проекта за предоставяне на почасови интегрирани здравно-социални услуги „Грижа в дома“ в Община Балчик ще се определи екип за неговото управление, който ще подготви план за действие и разработи документацията, свързана с изпълнението и контрола на Проекта. Общата продължителност на дейността е 20 месеца.През първите 2 месеца в община Балчик ще се направи подбор на лицата, изявили желание да получават здравно-социални услуги в домашна среда; ще се направи подбор и осигури обучение и супервизия на служителите, предоставящи почасови мобилни интегрирани здравно-социални услуги в домашна среда; ще бъдат осигурени материали и консумативи за администрирането на проекта. Продължителността на предоставяне на интегрирани здравно-социални услуги е 18 месеца. Комплексът от услуги в Община Балчик включва: Предоставяне в домовете на почасови мобилни интегрирани здравно-социални услуги и психологическа подкрепа на нуждаещи се лица с увреждания и възрастни хора в невъзможност за самообслужване;Ще се осигури и транспорт на персонала, предоставящ услугата от/до домовете на лицата;Доставка на храна, хранителни продукти и продукти от първа необходимост, вкл. лекарства, заплащане на битови сметки, заявяване и получаване на неотложни административни и битови услуги (със средства на потребителите);Предоставяне на лицата от целевата група на информация относно превенция и профилактика на здравето и социално значими заболявания, включително консултации със специалисти при необходимост;Осигуряване на обучение и супервизия на служителите, предоставящи почасови мобилни интегрирани здравно-социални услуги в домашна среда. Изпълнението на проекта „Грижа в дома в Община Балчик“ ще бъде възложена на звено „Домашен патронаж“ към дирекция "МДТХСД и БФС" на общинска администрация Дейността ще обхваща 62 потребители от всички населени места в общината. В зависимост от направената оценка на потребностите ще се изготви график за предоставяне на услугите от социалните асистенти, за посещенията от медицинските специалисти и психолога при включените в Проекта потребители.Предвидено е броят на предоставящите услугата социални асистенти да бъде 14 (на 8 часов работен ден); 2 медицински специалисти ( 4 ч/ден) и 1 психолог (60 ч./месец). Социалните асистенти ще почистват помещенията, ползвани от потребителите, ще помагат при приготвянето на храна и др. Медицинските специалисти ще работят по график, одобрен от ръководителя на проекта.По време на посещенията си те ще съветват потребителите на услугата относно тяхното здравословно състояние, за хигиена и хранене, ще измерват витални показатели (кръвно налягане, пулс, телесна температура), ще предоставят информация и материали по основни здравни проблеми.При разпознаване индикациите на застрашаващи живота състояния ще предприемат своевременни действия, съобразно тяхната компетентност и незабавно ще сигнализират при възникване на инцидент, сигнали за злоупотреба или насилие, рязко влошаване на здравословното състояние на потребителя. Психологът ще предоставя консултации при домашни посещения в семейна среда.На тях ще се обсъждат проблемни случаи и ще се оказва подкрепа за изясняване на сложните ситуации, и стъпки за тяхното решаване, като се акцентира върху правилата за толерантност.Психологът ще води дневник на срещите. Екипът за управление на дейностите по предоставяне на услугата ще се състои от 1 координатор и 1 сътрудник „Социални дейности“(на 4 ч/ден). Координаторът и сътрудника „Социални дейности“ ще бъдат назначени от 2-я месец от стартиране на Проекта – т.е. за 19 месеца, а 14-те социални асистенти, психологът и медицинските специалисти – за срока на изпълнение на услугата „Грижа в дома“ – 18 месеца. Екипът на проекта ще следи за спазване на графика и за стриктното изпълнение на задълженията на лицата, предоставящи услуги по Проекта.Ще бъдат изпълнени дейности за видимост, прозрачност и комуникация, свързани с изпълнението на проекта. 496 941.78 232 484.24

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).