Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 103 TREES
Български

Programme: Human Resources Development

Planning region: All

Description

The project envisages organizing and conducting vocational training and training to acquire key competencies for employees in the company. The target group for the project is 70 persons working under an employment relationship with the company, as well as six unemployed / inactive persons - total 76 persons. Of all the representatives of the target group described, more than 50% will be over 54 years of age or with secondary or lower education. The project will meet the needs of people working in the sports sector and the development of fitness centers by improving their knowledge and skills. By investing in human capital to increase the qualification of the employees, aims at improving the quality of the company's work as well as increasing the productivity and adaptability of the employed. As a result of the project 60 persons will be educated in part of the profession "Fitness instructor". There will also be organized training for 76 key competences - foreign language learning.
Activities:
Organizing and conducting vocational training
Organizing and conducting foreign language training
Inclusion of unemployed / inactive persons in non-subsidized employment after successfully completing the training
Duration of the project - 12 months.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Организиране и провеждане на професионално обучение : Дейността е основна и необходима за успешното изпълнение на проекта, за постигане на неговите цели и резултати- повишаване на уменията на заети и безработни/неактивни лица. След нейното приключване ще бъдат развити професионални умения на заетите лица и шестте безработни/неактивни с фокус върху лицата на възраст над 54 години или със средно или по-ниско образование в сектора на спорта, фитнес центровете и зали, чрез участие в професионално обучение. Дейността преминава през следните етапи за реализация: Етап 1. Подбор на заети и безработни/неактивни лица за включване в обучението; Етап 2. Подготовка на необходимите материали, информационна база и лектори за провеждане на обучението Етап 3. Провеждане на обучението - 600 учебни часа - професия квалификация по част от професия 813090 “Помощник-инструктор по фитнес“ с ІІІ СПК, специалност 8130901 “Фитнес“, 600 учебни часа - 300 часа теория и 300 часа практика за 54 заети лица и шест безработни/неактивни лица. Обучението ще се проведен от собствения център за професионално обучение на кандидата - „Фитнес академия България“ - лицензия № 200912816 съгласно заповед №74/ 01.02.2010 на Председателя на Националната Агенция за професионално образование и обучение. Основното съдържание на курса се състои в придобиване на следните знания: осъзнаване на ролята на всеки в общата работа на професионалния екип, начини за съдействие и търсене на помощ при изпълнение на възложените задачи от инструктора по фитнес или работодателя; осъзнаване на ролята в дейността на спортната организация или фирма, в която работи лицето ; познаване на законовата и нормативната база за образованието и младежта, за физическото; умения за попълване на бланки, изготвяне на справки, съставяне на протоколи и отчети за извършената работа; умения за работа с компютър и умения за ползване на програмни продукти; знания за възпитанието и спорта и др.; знания за правни норми, които имат отношение към професията и дейността на помощник- инструктора по фитнес ;разбиране и прилагане на ефективни мероприятия за техническа и икономически изгодна експлоатация на фитнес уредите и други спортно- технически съоръжения и екипировка, както и за тяхното съхранение и поддържане; познаване на статута на съдийската колегия към БФКФ, правилника за провеждане на състезания по класически културизъм за мъже, Правилника на БФКФ за провеждане на аматьорски състезания по фитнес за жени в България, Правилника за провеждане на състезания по бодифитнес за жени и др.; документи, регламентиращи спортносъстезателната дейност по фитнес и други. Етап 4. Приключване на обучението с изпит и издаване на документи на успешно завършилите обучението. Предвиденото професионално обучение е разработено в отговор на конкретните актуални потребности на дружеството от повишаване на квалификацията на заетите лица и заетите в бъдеще безработни/неактивни лица, с оглед постигане на обективно необходимите очаквани резултати. Професионалното обучение ще бъдат организирано и проведено при спазване на Закона за професионалното обучение и образование по отношение на входящото образователно равнище, необходимия брой нива и продължителност на курсовете с цел получаване на релевантните документи след приключване на курса за квалификация. Обучаемите по предвиденото професионално обучение ще бъдат организирани в няколко групи, съобразно броя участници в една група, така че да се постигне максимална ефективност и да не се формират групи от голям брой участници (максимум 15). 67 500.00 0.00
Организиране и провеждане на чуждоезиково обучение: Дейността е основна и необходима за успешното изпълнение на проекта, за постигане на неговите цели и резултати. Организирането и провеждане на чуждоезиково обучение включва следните основни етапи: Етап 1. Избор на външен изпълнител за чуждоезиковото обучение Етап 2. полагане на входящ тест за определяне на нивото на владеене на езика и разпределяне на учебните групи Етап 3. Провеждане на обучението по английски език за 76 лица - 300 учебни часа и три нива на обучение Етап 4. Полагане на изпити и издаване на документ на успешно завършилите лица. След нейното приключване ще бъдат подобрени чуждоезиковите компетентности на заетите лица и безработни/неактивни лица с приоритет на тези над 54 години или със средно или по-ниско образование в сектора на спорта и фитнес центровете, чрез участие в обучение по английски език. В обучението за придобиване на ключови компетентности по ключова компетентност 2 „Общуване на чужди езици” – обучение по английски език ще бъдат включени 70 заети в компанията лица – обслужващ и административен персонал и 6 безработни/неактивни лица. Участието в чуждоезиковото обучение е важна крачка, която ще направят в своята кариера заетите лица в Атлетик Фитнес.Проблемът с намиране на квалифициран персонал,владеещ и ползващ свободно минимум един чужд език не подминава и Атлетик фитнес. В същото време качественото обслужване на спортуващите и предоставянето на услуги, съответстващи на стандартите на известните фитнес центрове, изискват заетия персонал от най-високото административно ниво до най-ниско квалифицираните служители да изпълняват задълженията си и предоставят услугите си на посетителите на фитнес залите, като комуникират с тях свободно на английски език. Знанията по английски език ще дадат възможност на заетите да общуват с чуждестранните клиенти, да изпълняват по-добре своите задължения и да поддържат качеството на обслужване и стандарта на фитнес залите. Персоналът на фитнес центровете трябва да отговори на високите очаквания към условията и предоставяните услуги, като се стреми към максимално удовлетворението от престоя и изключително обслужване. Усмивката, отзивчивостта, любезността вървят заедно с високата компетентност на заетите лица в компанията, която неминуемо се допълва от добри познания по английски език. Чуждоезиковото обучение е съобразено с индивидуалните потребности на заетите лица и е свързано с техните ежедневни задължения на работното място. Обученията по английски език ще бъдат с продължителност 300 учебни часа и три нива на обучение. 53 200.00 0.00
Включване на безработни/неактивни лица в несубсидирана заетост след успешно завършване на обученията : Над половината от всички неактивни/безработни лица, завършили успешно предвидените по проекта обучения, ще бъдат включени в несубсидирана заетост при работодателя, който е кандидат по проекта - Атлетик Фитнес. Етап 1. Подбор на лицата за включване в заетост Етап 2. Сключване на трудови договор с четири лица на длъжност 3423.3004 "Фитнес инструктор" - подготовка на трудови договори, длъжностни характеристики, регистриране на трудовите договори в НАП и т.н. Етап 3. Заетост на четирите лица за минимум 3 месеца и до приключване на дейностите по проекта Периодът на заетостта ще бъде до края на дейностите по проекта за период от 3 месеца. За наемането на безработни и неактивни лица, с осигурена несубсидирана заетост по проекта са предвидени дължими осигурителни вноски за сметка на работодателя, съгласно изискванията на Кодекса на труда и Кодекса за социално осигуряване, изчислени на база на МОД - 560,00лв. за 2019 година за съответната длъжност. С избраните лица ще бъде сключен трудов договор по реда на българското законодателство. Включването им в обучение ще им създаде възможност за по ефективна реализация на пазара труда, благодарение на придобитите професионални умения. Освен това безработните и неактивните лица са една от най-уязвимите групи на пазара на труда и включването им в реална трудова заетост ще им помогне да преживеят социалната изостаналост и чувството за незначимост. 1 291.60 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).