Наемане на безработни и/или неактивни лица за период до 12 месеца за новоразкритите работни места и осигуряване на трудова медицина за новонаетите работници за срока на изпълнение на дейностите по проекта: Цел на дейността:
Разширяване на дейността и капацитета на дружеството чрез наемане на нови служители и осигуряване на здравословни и безопасни условия на работните им места.
Описание на дейността:
Дейността включва подбор на безработни или неактивни лица от целевите групи и назначаването им на трудов договор за 12 месеца. Дейностите по трудова медицина включват: обслужване на новонаетите лица от Служба по трудова медицина, измерване факторите на работната среда, оценка на риска на работните места, извършване на първоначални и профилактични медицински прегледи, наблюдение на здравословното състояние на работещите и анализ, обучения по ЗЗБУТ, приложимата документация и други.
За половината от длъжностите ще търсим да назначим безработни и/или незаети млади хора до 29 години. Минимум половината от работните места, създадени по проекта, ще се запазят най-малко за една година след приключване на проектните дейности.
За разширяване на дейността на фирмата и за увеличаване на капацитета за предлагане и продажба на туристически услуги ни е необходимо да назначим следните служители:
- двама служители на позицията „Експерт маркетинг” (група 2 от НКПД);
- двама служители на позицията „Мениджър, ключови клиенти” (група 2 от НКПД).
ОБЩО: 4 човека.
Дейностите по трудова медицина ще се възложат на външен изпълнител.
Обосновка на дейността:
Следвайки тенденцията за увеличаване на икономическия растеж в България, 2-3% годишно, увеличаване на оборотите и печалбата на икономическите единици и на доходите на работещите, очакваме да се увеличи значително броят на пътуващите и съответно на клиентите ни. Необходимо е фирмата да разшири обхвата и качеството на предлаганите услуги, за да удовлетвори нарастващите потребности на пазара. За да осигури човешки ресурс за постигане на тези цели, агенцията планира да разкрие нови работни места и да наеме нови служители.
Фирмата ще положи усилия да мотивира новонаетите лица да работят с желание и да се учат и развиват, като им предостави възможност да започнат работа, ще ги включи в обучения по ключови компетентности за повишаване на квалификацията им и ще им осигури качествени работни места.
Осигуряването на трудова медицина е необходимо за опазване живота и здравето на новонаетите работници, повишаване на безопасността и качеството на работното място и спазване изискванията на законодателните разпоредби.
С назначаването на нови служители по настоящия проект се създава приемственост, надграждане и доразвитие на изпълнения от дружеството проект "Създаване на туроператорска агенция" по схема BG051PO001-1.2.03 по ОП РЧР 2007-2013.
Четирите нови работни места са нетно увеличение на щатното разписание на кандидата. |
44 490.00
|
42 953.66
|
Предоставяне на обучение по ключови компетентности съгласно Европейската квалификационна рамка по: Ключовa компетентност 2 „Общуване на чужди езици“ и Ключова компетентност 4 „Дигитална компетентност“ на вече наетите по проекта лица.: Цел на дейността:
Повишаване на квалификацията на включените в проекта нови служители
Описание на дейността:
Предвиждаме да предоставим на новонаетите лица следните обучения по ключови компетентности:
А. По Ключовa компетентност 2 „Общуване на чужди езици“
1. Хорариум на обучението 300 учебни часа за всеки обучаем и три нива на обучение
1.1. Теория 150 часа на обучаем
1.2. Практика 150 часа на обучаем
2. Брой на обучаваните лица 4 /четири/
3. Издаден документ (диплом, сертификат, удостоверение или др.), доказващ завършеното обучение за преминат езиков курс за всеки обучаем
Б. По Ключовa компетентност 4 „Дигитална компетентност“
1. Хорариум на обучението 45 учебни часа за всеки обучаем
1.1. Теория 30 часа на обучаем
1.2. Практика 15 часа на обучаем
2. Брой на обучаваните лица 4 /четири/
3. Издаден документ (диплом, сертификат, удостоверение или др.), доказващ завършеното обучение за преминат курс за работа с компютър и интернет за всеки обучаем
Обосновка на дейността:
Езиковото обучение предвиждаме да предоставим на всички новонаетите служители, защото кандидаът е туроператорска агенция, в която непрекъснато се използват чужди езици за работа с контрагенти и клиенти. На агенцията са нужни служители, които писмено и устно поне на работно ниво да владеят повече от един чужд език, най-добре 3-4. В дейността се ползва и изготвя информация и документация и се комуникира на различни езици.
За да отговорят на тези изисквания и за да повишат квалификацията си, на новонаетите от нас служители ще се предостави допълнително обучение по чужди езици.
За новонаетите по проекта служители предвиждаме да предоставим и обучение за работа с компютър и интернет, защото естеството на дейност на фирмата и на всички работни места е свързано със задължително използване на дигитална техника като компютри, принтери, софтуерни продукти и интернет. За качествено изпълнение на задълженията си служителите ни трябва да имат много добра компютърна и дигитална подготовка и компетентност.
Обученията по Ключови компетентности 2 „Общуване на чужди езици“ и 4 „Дигитална компетентност“ ще повишат квалификацията на новонаетите служители, за да отговорят на изискванията за длъжностите и работните места в туристическата агенция. Това е и една от предпоставките за устойчивата заетос и професионално развитие на новите служители. |
3 800.00
|
3 800.00
|
Закупуване на оборудване, обзавеждане, работно облекло, ДНА и стопански инвентар, свързани със създаването на нови работни места и застраховане на придобитото оборудване.: Тази дейност обхваща подготвяне на нови качествени работни места, като за тази цел ще се закупят необходимите офис техника, оборудване, ДНА и стопански инвентар, които ще се застраховат за периода на проекта. В резултат на изпълнението на дейността ще се създаде добра работна среда и устойчива заетост на новонаетите работници.
За създадените нови работни места предвиждаме да закупим 1 специализиран софтуер /туристически/, 1 бр. сървър, 1 бр. UPS, 3 бр. преносими компютри с лицензирана операционна система, офис пакет, компютърна мишка, 2 бр. външен хард диск, 1 бр. таблет, 1 бр. мултифункционално офис устройство (принтер, скенер, копир), 3 бр. работни бюра с 2 контейнера към тях, 3 бр. работни столове, 2 бр. етажерки в комплект с 2 бр. шкафове за документи, 1 бр. закачалка за дрехи, 2 бр. фотоапарати или фотокамери, 3 бр. GSM апарати, 1 комплект тонер касета и барабан за мултифункционалното устройство и 3 бр. настолни калкулатори.
За новите работни места предвиждаме закупуване и на офисен стопански инвентар за работата им в офиса, като органайзери за бюро, папки и други подобни.
Към доставките ще бъдат включени всички допълнителни дейности, свързани с транспорта, монтажа, въвеждането в експлоатация, както и обучение на персонала за работа с доставеното оборудване и ДНА.
За придобитото оборудване ще се сключат застраховки за предотвратяване на риска от погиване и увреждане в периода на изпълнение на дейностите по проекта.
Обосновка на дейността:
Новите служители по проекта са нумерично увеличение на персонала на "Абела Тур" ЕООД. За тях във фирмата няма обособени работни места, затова е необходимо да се създадат и оборудват такива. За тази цел ще се закупят бюра с контейнери за бюро, работни офис столове, шкафове и етажерки, маса.
Новите работни места са за специалисти в туризма, чиято работа е предимно в офис и които задължително трябва да работят на компютри и в работата си е необходимо да използват специализирани софтуерни продукти. За оперативна работа по придружаване на групи туристи на организирани пътувания се ползват таблети.
Офертите, договорите за организирано пътуване и други изработени от служителите документи се разпечатват на принтер когато е необходимо. По тези причини за оборудване на работните места ще се закупят компютри, таблети и принтер. Това се налага от естеството на дейността и работата.
Сървърът е необходим за съхраняване и достъп до обща информация, защото работата е екипна и има много информация, която трябва да се съхранява на едно място и да е достъпна за всички. Големият обем на информацията също изисква да се използва сървър, затова се предвижда да се закупи такъв.
За качествено и бързо изпълнение на работата си нашите служители непрекъснато имат нужда да използват телефон за връзка с клиенти, контрагенти и колеги и да използват интернет, особено когато са с групи туристи и спешно им трябва достъп до информация. Затова е предвидено закупуване на телефонни апарати за мобилна и интернет връзка.
За работата в офиса на служителите им е необходимо и ползването на дребен офис инвентар.
За предпазване от загуби и щети от увреждане и погиване на придобитото оборудване, то ще бъде застраховано за периода на изпълнение на проекта.
Изпълнението на тази дейността спомага за постигане на заложените цели на проекта. |
24 096.00
|
24 481.56
|
Осигуряване на публичност на настоящия проект: Описание на дейността:
Дейността включва запознаване на обществеността и популяризиране на дейностите и целите на проекта сред целевите групи и всички заинтересовани страни, включени в него. Тази дейност съпътства цялото изпълнение на проекта и се изразява в следното:
* Изработване на материалите и оформяне на всички документи по проекта в съответствие с Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 20142020;
* Изработване и поставяне на информационно табло/плакат на мястото, където се изпълнява проекта;
* Изработване на печатни материали като брошури и листовки - 1000 броя, промоционални материали- папки и тефтери, фланелки, химикалки, флашпамети и други, 300 броя, които ще се използват по подходящ начин за постигане на целта;
* Отпечатване на информационни стикери за оборудването
Изработването на материалите ще бъде възложено на външен изпълнител.
Обосновка на дейността:
Дейността по популяризиране на проекта ще допринесе за информиране на обществеността за извършените по проекта дейности, за постигнатите резултати и за оказаните въздействия за изпълнение на целите по проекта.
С изпълнението на дейността обществеността и всички заинтересовани страни ще бъдат запознати с приноса на финансиращите фондове и на програмата в подкрепа на
работодателите от малкия и среден бизнес в България.
При всички използвани мерки за информация и комуникация изрично ще се указва съфинансирането от фондовете на ЕС на проекта чрез поставяне на всички лога, емблеми и
надписи, в съответствие с наръчника и с графичните изисквания и правилата за визуална идентичност. Във всеки документ, свързан с изпълнението на проекта, освен логата и
емблемите се посочва, че финансиращата го оперативна програма се осъществява с подкрепата на фонда. |
1 434.00
|
1 434.00
|
Организация и управление на проекта: За доброто организиране и контролиране на изпълнението на дейностите по проекта и успешното му и в срок приключване и отчитане, ще бъде сформиран екип за управление на проекта. ЕУП ще се състои от Ръководител проект - 1, счетоводител - 1, технически сътрудник - 1. Автобиографията на Ръководителя на проекта е приложена към настоящото проектно предложение.
Екипът за управление на проекта извършва следното:
- Изготвяне на план за изпълнение на проекта;
- Подготовка, координиране и отчитане на всяка дейност от проекта;
- Текущ мониторинг и контрол на изпълнението на дейностите;
- Съблюдава направените разходи да са в съответствие с бюджета на проекта и изискванията на договора за БФП,;
- Осигурява аналитично счетоводно отчитане на проекта;
- Осигурява спазването на сроковете по изпълнението, промените (ако има такива) и отчитането на проекта;
- Наблюдава комплектното и коректно изготвяне и съхранение на досие на проекта;
- Провежда регулярни срещи, на които се обсъжда планът и текущото изпълнение на проекта и се вземат необходимите решения или коригиращи мерки по изпълнението му;
- Изготвя междинни и окончателни отчети и доклади и заявки за плащания, осъществява контрол и мониторинг на изпълнението и отчитането на проекта и на цялата документация и изпращаните документи до УО .
- Следи и носи отговорност за правилното и навременно изпълнение и отчитане на проекта, за законосъобразното водене на счетоводството и доброто финансово управление на средствата на проекта;
- При необходимост контактува с УО и ДО.
Обосновка на дейността:
Изпълнението на посочените дейности от Екипа за управление ще допринесе за осигуряване доброто управление на проекта. Това е от особено голямо значение предвид големината на проекта.
Професионалната организация и управление на проекта ще гарантира качественото изпълнение на проектните дейности и успешното приключване на проекта. |
8 000.00
|
8 000.00
|