Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 107 TREES
Български

Programme: Human Resources Development

Planning region: All

Description

The project "Care at home in Pazardzhik Municipality" will be implemented by the Directorate of "Social Services and Healthcare" in Pazardzhik Municipality and will start, along with the provision of services, on the first date, as soon as the contract is signed.
With the implementation of the project proposal "Care at home in Pazardzhik Municipality", the quality of life and social inclusion of people with disabilities and the elderly will increase, through the direct provision of a grant that will finance Activity 1 and includes:
Provision of hourly integrated health and social services, and psychological support in the user's home. Delivery of food and essential products. Health prevention and prophylaxis. Training of employees providing the services. Provision of transport.
There are two target groups as follows:
The first target group includes: 
People over 18 years of age with a valid expert decision from the Labor and Expert Medical Commission / the National Expert Medical Commission and elderly people unable to provide self-care. The indicative number of users is 213 people;
The second target group includes: 
People employed by the service provision project are as follows: Domestic helpers- 40, Medical specialists- 2, Social workers- 2, Rehabilitator, Psychologist, and Driver - one each.
A car will be rented in relation to the implementation of the activities included in the project.
A service management team of 4 /four/ will be appointed.
The duration of the project and the services is 23 months.
There will be no user fee charged or collected.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Дейност 1- Предоставяне на почасови интегрирани здравно-социални услуги и психологическа подкрепа в дома на потребителя. Доставка на храна и хранителни продукти от първа необходимост, както и осигуряване на транспорт на персонала, предоставящ услугите от и до домовете на лицата. Превенция и профилактика на здравето. Обучение и супервизия на служителите предоставящи услугите. : Дейността ще се изпълнява от Дирекция "СДЗ" към Община Пазарджик. Дейност -1 включва следните услуги:1.Предост. на почасови моб. интегрирани здравно- социални услуги по домовете на потребителите и психологическа подкрепа за възрастни хора в невъзможност за самоослужване и лица с у-ния;2. Доставка на храна, хран-ни продукти и продукти от първа необходимост, както и осигуряване на транспорт на персонала, предоставящ услугите, от/ до домовете на потребителите. Заплащане на битови сметки, заявяване и получаване на неотложни административни и битови услуги със средства на потребителя; 3. Предоставяне на лицата от целевата група на информация относно превенция и профилактика на здравето и соц. значими заб-ния, вкл. консултиране с диетолог и др. Ще се организират беседи със спиц-ти; диатолог, сър. заболявания, затлъстяване и др. при необходимост. Ще се раздават листовки и брошури свързани с превенция на здр-вето.4.Осигуряване на супервизия и обучение на служителите предоставящи почасови интегрирани здравно-социални услуги в домашна среда. В обхвата на дейността са гр.Пз-к и 31 села от общината. Целеви групи:1.Хора с у-ния над 18-год с р-ние от ТЕЛК/ НЕЛК и възрастни хора в невъзможност от самообслужване; 2.Служители предоставящи услугите.Изпълнението на проекта и предоставянето на у-гите ще стартират от първо число на месеца след подписване на договора Индикативният брой потребители е 213.Ще се назначи екип за управление на услугата от 4 бр.- Коор./Диспечер-1.,Човешки ресурси-1,Сътрудници-2. на 4 ч. заетост.Подбора ще се извърши по документи.Въз-нието ще се изчислява по Методологията за регл. на въз-нята по програма "РЧР".В целевата група служители, предоставящи у-гите са- Дом. пом---ници-40 бр.,Мед.сестри- 2 бр., Соц. р-к- 2 бр., Психолог, Рехабилитатор и Шофьор- по 1 бр.Въз--нията ще се формират по Наредбата за стандартите за заплащане на труда на служителите, а на соц.раб-нци и психолга по Методологията за регламентиране. на възнагражденията по програма "РЧР".Приемането на документи на кандидатите за потребители и служители на услугите ще започне преди стартиране на проекта. Ще се изготвя соц.оценка на потребностите и класиране. Ще се оформя Досието на потребителя. За предоставяне на услугите от/до домовете на потр-лите, ще бъде наето транспортно средство, наемът ще се отчита като разход по проекта.За персонала предоставящ у-гите и за екипа на у-гата ще бъде закупено зимно и лятно раб. облеклo. Ще се закупуват материали и консумативи за предоставяне на услугата. Няма да се събира потреб. такса.Ще бъде наета една кола за нуждите на персонала и потребителите.Ще има въвеждащо и надграждащо обучение и три супервизии, които ще се възложат като външна услуга. Въвеждащо обучение е за 20 лицата за предоставяне на услуги, но не са преминали обучение по сходени проекти и програми и ще се проведе в първите месеци след стартиране на услугата, ще е в рамките на три дни по 6/шест/акад. часа на ден, с теоретична и практична част и полагане на изпит.Надграждащо обучение ще включва целия персонал предоставящ услугите разделен на две групи по 6/шест/ акад. часа за всяка група.За персонала предоставящ у-те са планирани три групови супервизии всяка една в рамките на един ден с продължителност 5 академ.часа.В т.10 р-ди за тр-т от 29 000лв. се има предвид,че наличието на един автомобил и наемането на още един са недостатъчни за тр-то на дом. п-ци, соц. р-ци и психологът, до домовете на п-те.Това ще става с градски или междуградски тр-т.Р-дите необх. за изп-е на преките дейности са: Р-ди за възнагр. на лицата наети за предост. на у-та Грижа в дома и екипа за упр. на у-та /персонал/,или б.р.1.1 - 1 528 791,01лв. Бюджетен ред 2.1.Единна ставка:Р-ди за обучение и супервизия-16 000лв.Р-ди за м-ли и консум.-201 511,97лв.Р-ди за гориво и командировка-36 500лв. Р-ди за тр-рт-29 000лв.Р-ди за раб. облекло и лични предпазни ср-ва на персонала-179 184,91лв.Р-ди за наем и поддръжка на тр-те ср-ва-42 500лв.Р-ди за външ.усл.-24 500лв. 2 140 307.41 744 593.78

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).