Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 655 TREES
Български

Programme: Human Resources Development

Planning region: All

Description

The project proposal realizes the intended objectives of the Human Resources Development Operational Programme and priority axis 1 “Improving the access to employment and the quality of jobs” and the following objectives in particular: 
-	access to employment for job-seekers and for inactive persons, including permanently unemployed persons, distant from the labour market;
-	sustainable integration into the labour market of young people.
The candidate seeks to create new jobs by hiring five unemployed or inactive persons for the period of twelve months. Two of the persons will be hired on the position “Work with Clients Organizator”, ISCO code 33393020. Three of them will be hired as “Technical Contractors”, ISCO code 41102006. In order to adapt to the specifics of the jobs, the persons will take a course in key competence 4 “Digital Competence”. The employer will make certain costs to provide equipment for the new jobs, such as computer equipment, office furniture and software, as well as work wear. The activities will be implemented in Ruse, Veliko Tarnovo and Pleven.
In order to reach sustainability of the project proposal, after signing the grant contract, the candidate commits to retain employment of three work places for at least twelve months without interruption after the final project report is approved. 
When hiring people from the target groups the candidate will make sure that there is no discrimination based on gender, race, ethnic origin, religion or beliefs, disabilities, age or sexual orientation. The enterprise will reach high employment level. Since the new employees will be given access to professional training, the quality of work will increase and therefore the company services will improve. 
The candidate will take measures to improve the knowledge and skills of its employees in the field of ecology. They will have the right of decent work and will create premises for economical and social cohesion.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Формиране на екип и управление на проекта: Дейността цели създаване на екип за управление на проекта и постигане на отговорно администриране и финансово отчитане, съгласно изискванията на приложимото национално и европейско законодателство, както и осигуряване на съответствие с Насоките за кандидатстване и Ръководството на бенефициента за изпълнение на проекти по схема BG05M9OP001-1.003 "Ново работно място 2015" по Приоритетна ос 1 "Подобряване достъпа до заетост и качеството на работните места" на ОП РЧР. Управленският екип за администриране на проекта ще се състои от ръководител - 1 лице, счетоводител - 1 лице и координатор - 1 лице. Ръководителят и сформираният екип са солидарно отговорни за своевременното и качествено изпълнение на дейностите по проекта. Дейността ще бъде възложена на външен изпълнител избран по ПМС 118/20.05.2014 г. Ръководителя на проекта ще бъде ангажиран по 14 часа месечно от 1 до 8 проектен месец и по 10,5 часа от 9 до 16 проектен месец, и ще има следните задължения и отговорности по изпълнение на проекта: - Отговаря за формирането на екипа и правилното и своевременно изпълнение на дейностите по проекта; - Представя на целия екип работния план-график и финансовата рамка на проекта; - Изразходва средствата съгласно финансовата рамка на проекта; - Отчита изразходените средства по проекта в срок, определен в договора на проекта; - Изготвя съдържателен и финансов отчет, съгласно изискванията на организацията, финансираща проекта; - Управлява, координира активно и съблюдава изпълнението на проектните дейности, съгласно проектното предложение. В случай на необходимост от промяна на планираните дейности, както и при необходимост от изпълнение на други дейности и промяна на сроковете по настоящите, ръководителят на проекта, осъществява обратна връзка с координиращия орган за договаряне на съответните промени; - Отговаря за планирането, контрола, регулирането и оптималното финансово изпълнение на бюджета по проекта; - Отговаря за целесъобразността на поеманите задължения и извършваните разходи; - При завършване на проекта отчита неговото цялостно изпълнение и осигурява приемането му от Управляващия орган. Счетоводителят по проекта ще бъде ангажиран 15 часа месечно и ще има следните задължения и отговорности по изпълнение на проекта: - Отговаря за цялостната финансово-счетоводна дейност по проекта, води пълна, точна и ясна документация по отчитането на изразходваните средства; - На база на първични счетоводни документи в оригинал изготвя месечни отчети, заедно с Ръководителя и Координатора на проекта; - Следи за разходването на средствата по проекта, за стриктното изпълнение на бюджета и за съобразността на финансовите документи с изискванията на българското законодателство и тези на финансиращия орган; - Участва в изготвянето на месечните отчети, междинния и финален доклад; - Изготвя платежни документи и извършва банкови операции, свързани с дейностите по проекта; - Подготвя, заедно с останалите членове на екипа, информационните материали за популяризирането на Проекта и резултатите от него. - Следи промените в изискванията на Агенция по заетостта, които намират отражение в настоящия Проект. - Дава компетентни консултации на ръководството на Проекта, с цел успешната му реализация. Контактува с представители и проверяващи от Управляващия орган. Координатора по проекта ще бъде ангажиран 15 часа месечно и ще има следните задължения и отговорности по изпълнение на проекта: - Координира работата на екипа; - Поддържа архив на проекта; - Следи за изпълнението на дейностите по проекта и осъществява текущ контрол върху качеството на изпълнение; - Подсигурява организацията и логистиката на дейностите; - Изготвя работните графиците, съвместно с Ръководителя на Проекта; - Следи за навременното и правилно попълване на документацията; - Своевременно информира Ръководителя на Проекта за възникнали проблеми - Контактува с представители на Управляващия орган и представители на изпълнителите, относно правилното изпълнение на дейностите. 4 900.00 4 900.00
Публичност и визуализация на проекта : Цел на дейността по публичност и визуализация е да се постигне широко обществено оповестяване на целите, дейностите и резултатите на проекта, както и приноса на ЕСФ за неговото финансиране. Тази дейност ще бъде изпълнена съгласно Единния наръчник на Бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. Дейността включва: - Изработване на 3 бр. информационни табели - за гр. Русе, гр. Велико Търново и гр. Плевен; - Изработване на 35 самозалепващи се стикери за закупеното оборудване и обзавеждане; - Публикуване на 3 бр. информационни материала в национален информационен сайт; - Изработване и разпространение на 300 бр. информационни брошури за проведените проектни дейности и постигнатите проектни резултати. Обща стойност за реализиране на дейността е 777,00 лв. Бенефициентът ще съблюдава изпълнението на целите и дейностите за публичност и визуализация да са в съответствие с правила за информация и комуникация, като всички документи, свързани с изпълнението на проекта ще съдържат в себе си емблемата на Европейския съюз и Европейския социален фонд, Логото на Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси" 2014-2020, оповестяването, че договорът е получил финансиране от Инициативата за младежка заетост и Европейския социален фонд чрез Оперативна програма “Развитие на човешките ресурси” 2014-2020, като се съблюдават приложимите правила за информация и комуникация, предвидени в Приложение XII от Регламент (ЕС) № 1303/2013 на Европейския парламент и на Съвета и Единния наръчник на Бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. Предвид това, че проектното предложение допълва мерките в подкрепа на младежката заетост, област на интервенция 103 - Устойчиво развитие на пазара на труда на младите хора бенефициентът ще следи за спазване на Регламент (ЕС) № 1304/2013 на Европейския парламент и на Съвета и ще прилага мерките за информиране и комуникация по чл. 20 от Регламента. 777.00 795.00
Наемане на 5 безработни и/или неактивни лица за период от 12 месеца : Целта на дейността е да подпомогне работодателя "Икономични еко системи" ЕООД за наемане на 5 безработни и/или неактивни лица за период от 12 месеца. Ще бъдат предоставени средства в размер на минималния осигурителен доход -508,00 лв. месечно за възнаграждения на 2 лица от целевите групи включени в заетост на длъжност "Организатор, работа с клиенти" с код по НКПД 33393020 и минимален осигурителен доход - 460,00 лв. месечно за възнаграждания на 3 лица от целевите групи включени в заетост на длъжност "Технически изпълнител" с код по НКПД 41102006. Работодателят ще бъде подпомогнат и с дължимите осигурителни вноски, съгласно изискванията на КТ и КСО за съответната длъжност. Ново наетите лица ще бъдат разпределени между офисите на фирмата както следва: - гр. Русе ще бъде наето 1 лице на длъжност "Технически изпълнител"; - гр. Велико Търново ще бъдат наети 2 лица - 1 на длъжност "Организатор, работа с клиенти" и 1 на длъжност "Технически изпълнител"; - гр. Плевен ще бъдат наети 2 лица - 1 на длъжност "Организатор, работа с клиенти" и 1 на длъжност "Технически изпълнител". Стимулиране с предоставяне на средства за работни заплати и осигурителни вноски е необходимо, тъй като лицата, представители на целевата група младежи нямат все още изградени трудови умения и трудовото им поведения в периода на адаптиране към реални работни условия ще бъде по-слабо. Общата стойност за изпълнение на дейността е 33 779,72 лв. 33 779.72 33 720.05
Предоставяне на обучение по ключова компетентност 4 "Дигитална компетентност" : Цел на дейността е повишаване на квалификация по ключова компетентност 4 "Дигитална компетентност" на 5 безработни и неактивни лица . Ще бъдат обучени 5 наети на трудов договор лица, представители на целевата група: 1 лице от гр. Русе, 2 лица от гр. Велико Търново и 2 лица от гр. Плевен. Обучението е по КК4 "Дигитална компетентност" с продължителност не по-малка от 45 учебни часа: - теория - 20 учебни часа; - практика - 25 учебни часа; Разходите за провеждане на обучението по КК4 "Дигитална компетентност" са в съответствие с ПМС 251/21.10.2009 г. и общата стойност за дейността е 1250,00 лв. Обучението ще е с насоченост за работа в интернет, като наетите лица преди стартиране на обучението ще попълват входящ тест за определяне на нивото. Обучение ще завърши с изпити по теория и практика, като на лицата успешно завършили обучението ще бъде издадено Удостоверение за придобитите знания и умения. 1 250.00 1 500.00
Закупуване на оборудване, обзавеждане и работно облекло, необходими за създаване на новите работни места: Цел на дейността е да се подпомогне работодателя за разкриване на новите работни места, като се закупи необходимото оборудването за тях. Дейността на фирмата в гр. Русе се управлява от офис фургон, разположен на по-голям паркинг, където се намират автомобилите и велосипеди, отдавани под наем. За да се разкрият новите работни места в гр. Велико Търново и гр. Плевен е необходимо да се закупят и оборудват офис фургони, които ще бъдат разположени на наети паркингови площадки. В тях ще се оборудват по 1 работно място, което ще се ползва от 2 наети лица - "Организатор, работа с клиенти" и "Технически изпълнител". Ще бъде закупено следното оборудване, обзавеждане и работно облекло, с които ще се оборудват работните места на 5-те представители на целевите групи: - офис фургони - 2 бр. за гр. Велико Търново и гр. Плевен. - компютърни конфигурации - 2 бр., - таблети - 3 бр. за гр. Русе, гр. Велико Търново и гр. Плевен; - мултифункционални устройства - 2 бр. за гр. Велико Търново и гр. Плевен. - касови апарати - 2 бр. за гр. Велико Търново и гр. Плевен; - офис обзавеждане - бюра - 2 бр., стилажи - 2 бр., офис столове - 5 бр., посетителски столове - 5 бр.; - работно облекло - 5 бр. Общата стойност за изпълнението на дейността е 12 412,48 лв. 12 412.48 12 730.97

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).