Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 103 TREES
Български

Programme: Human Resources Development

Planning region: All

Description

The project proposal aims to meet the following needs and thus to support, stabilize and grow the business activities of Algora ES EOOD and the short-term rentals platform www.mygreekrent.com which is owned by the company: 

1. Need for legal support of the short-term rental platform www.mygreekrent.com. It is planned to meet this need through explanatory meetings and consultations with a lawyer in order  the legally vulnerable places of the platform to be clarified and subsequently all the necessary for the time being documents and acts to be prepared for the smooth operation of the platform. The results of the above-mentioned meetings, consultations and preparation of documents are expected to be: 7 documents and acts in Bulgarian and 3 documents and acts in English. 

2. Need for strategizing in order to strengthen and expand the business of the platform www.mygreekrent.com. This is planned to be done through meetings and consultations with an expert in the field of business strategy and sales. The results of these meetings and consultations are planned to be - preparation of: 1 pc. document - business strategy for expanding the presence of the platform on the Bulgarian market; 1pc. documents - strategy for entering the platform on foreign markets (Romanian market, Serbian market, Northern Macedonian market, Greek market); 1 pc. documents - business plan update 

3. Need for strategizing to increase sales through the platform www.mygreekrent.com. It is planned to meet this need through meetings and consultations with an expert in the field of business strategy and sales. The results of these meetings and consultations are planned to be - preparation of: 1 pc. documents - strategy for increasing and automating of sales; 1 pc. documents - customer retention strategy;
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Услуги в областта на бизнес стратегиите: Целта на дейността е да разработи бизнес стратегии, по които в следващите 3-5 години платформата www.mygreekrent.com, собственост на Алгора ЕС ЕООД, да се развива и да отговаря по-добре на нуждите на клиентите, като същевременно се адаптира към динамично променящите се условия и ограничения. Правилното бизнес стратегиране, изготвено с помощта на експерт и успешен предприемач, е жизнено важно за развитието, устойчивостта и конкурентноспособността на платформата и фирмата, както и за по-доброто управление и създаване на предпоставки за успешно и устойчиво бизнес развитие в бъдеще. Кризата, породена от пандемията с COVID-19, засегна пряко дейността на Алгора ЕС ЕООД и изостри необходимостта от професионална помощ по отношение на стратегическото планиране. Планирани активности, част от дейността са: консултации, сесии за генериране на идеи, провеждане на проучвания от консултанта и клиента и впоследствие разработване на 2 бр. стратегически документа ( 1 бр. документ - бизнес стратегия за разширяване на присъствието на платформата на българския пазар; 1 бр. документ - стратегия за навлизане на платформата на чужди пазари /румънски пазар, сръбски пазар, северно-македонски пазар, гръцки пазар/), както и работа по актуализация на бизнес плана на Алгора ЕС ЕООД, необходима заради належащите промени, породени от пандемията с COVID-19 и предизвикателствата пред туристическия бранш - с резултат 1 бр. актуализиран бизнес план, който да отговаря на актуалната ситуация и да помогне за устойчивото развитие на бизнеса. Планираните етапи са: 1. срещи/консултации за запознаване на консултанта с бизнеса; 2. провеждане на проучвания, сесии за генериране на идеи, обмяна на опит, консултации за обсъждане и даване на обратна връзка от консултанта; 3. съвместно разработване на стратегиите и изготвяне на горепосочените стратегически документи 1 505.00 1 505.00
Услуги в областта на продажбите: От съдаването си до момента бизнесът действа на база личния опит на собственика и не следва утвърдена стратегия за продажби и задържане на клиентите. Целта на настоящата дейност е да се разработят стратегии за продажби, по които в следващите 3-5 години платформата www.mygreekrent.com, собственост на Алгора ЕС ЕООД, да се развива и да отговаря по-добре на нуждите на клиентите и предизвикателствата на пазара. Кризата, породена от пандемията с COVID-19, засегна пряко дейността на Алгора ЕС ЕООД и изостри необходимостта от професионална помощ за разработване на стратегия за увеличаване и автоматизиране на продажбите, както и стратегия за задържане на вече съществуващите клиенти. Продажбите през платформата са основният генератор на приходи за бизнеса, който е все още млад и неустойчив, както и опериращ в сфера, в която има утвърдени конкуренти, които са лидери на пазара и предпочитани от масовия потребител. Правилното таргетиране, ценообразуване и стратегиране във връзка с увеличаване на продажбите, разработване и предлагане на нови продукти/услуги/функционалности и задържане на клиенти са от първостепенно значение за неговото устойчиво развитие. Планирани активности, част от дейността са: консултации/срещи, сесии за генериране на идеи, провеждане на проучвания от консултанта и клиента и впоследствие разработване на 2 бр. стратегически документа (1 бр. документ - стратегия за увеличаване и автоматизиране на продажби ; 1 бр. документ - стратегия за задържане на клиенти) Планираните етапи са: 1. срещи/консултации за запознаване на консултанта с бизнеса; 2. провеждане на проучвания, сесии за генериране на идеи, обмяна на опит, консултации за обсъждане и даване на обратна връзка от консултанта; 3. съвместно разработване на стратегиите и изготвяне на горепосочените стратегически документи 989.00 989.00
Правни (юридически) услуги: При създаването си платформата www.mygreekrent.com е с минимален брой функционалности, които биват доразработени в процеса на работа. За да стартира дейността на платформата, собственикът на Алгора ЕС ЕООД е осигурил "Общи условия и Политика за поверителност", които са задължителен елемент за изрядността ѝ, спрямо законовите изисквания. С развитието на дейността, моделът на работа на фирмата се променя и е необходима тяхната актуализация, както и разработването на допълнителна юридическа документация. Настоящият момент, в който възможността за пътуване е ограничена и все още не е пиковият сезон за дейността на фирмата, е най-подходящ за работа по необходимите промени и актуализации. Целта на дейността е да осигури безпроблемното функциониране от юридическо-правна страна на платформата www.mygreekrent.com, собственост на Алгора ЕС ЕООД. Платформата www.mygreekrent.com е посредник между собственици на имоти за краткосрочни наеми и техните наематели. Юридическо-правното обезпечаване на такъв тип платформа е сред най-важните дейности, които бизнесът трябва да предприеме, тъй като платформата е нова и е естествената еволюционна стъпка на бизнес дейността на Алгора ЕС ЕООД. Стартирането на пълно-функционална дейност на платформата налага изготвяне на нова юридическа документация, която да е разработена според актуалните юридическо-правни нужди и цели на същата. Това е и причината правни(юридически) услуги да бъдат сред дейностите, заложени в настоящото проектно предложение. Дейността предвижда да включва обстойни консултации с адвокат за изясняване на юридически уязвими места, проучвания от страна на адвоката и впоследствие разработване на 10 бр. юридически документи и актове. Планиранираните етапи са: 1. срещи/консултации за запознаване на адвоката с бизнеса; 2. консултации за обсъждане на нуждите на бизнеса и неговите законови задължения за възможно най-доброто функциониране на платформата без излишно административно утежняване на процеса за наемателите и наемодателите 3. консултации за изготвяне на горепосочените документи 2 494.00 2 494.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).