Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 103 TREES
Български

Programme: Human Resources Development

Planning region: All

Description

The project proposal provides an access to consulting and organizational business services which will ensure better management,a growth,a sustainability in the established market positions of the company.The company is established in 2018,which is managed by the sole owner,and over the years it has developed thanks to the efforts,knowledge, experience,support  of the EPA funding and  Human Resources Development program 2014-2020.The entrepreneur has a clear vision for the development of the company,but this vision has not been developed to its full potential due to a number of problems-strong competition from already experienced companies in the same sector,of a financial nature-continuous increase in advertising prices in the industry, which are the main source for attracting new customers,problems with the selection and retention of trained and motivated staff,as well as due to factors outside the company-the impending danger of economic crisis in the country.The competitive behavior of one company depends on the goal setting for the profit, pricing policy and rational resource management.The struggle of the company for more clients, greater market share and recognition of the real estate market is conducted in a limited range through all known advertising channels: periodicals,advertising publications,direct advertising, internet,own company website. Despite all the efforts made to current moment and the good performance, the company needs to use the specialized help-a good financial expert who can improve the financial,accounting and personnel policy of the company, the consulting services of an experienced marketer.The successful completion of the project will help to the company to overcome a number of obstacles:strong competition from other firms with the same activity,high customer requirements,which are a prerequisite for a great competition in the sector;little opportunity for innovation in advertising and the problem with suitable and motivated staff.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Консултации с маркетингов специалист: За своята двегодишна история фирмата се развива с бързи и положителни темпове, като в последните няколко месеца се забелязва известно забавяне в растежа на приходите, продиктувано от малкия брой клиенти, нуждаещи се от услугите на компанията. Предприемачът е икономист с опит и до момента е предприел и опитал много възможности за устойчиво задържане на пазара: търсене на нови начини за реклама, опит да се изгради мрежа от външни партньори. За съжаление това не е достатъчно и трендът на понижаване на броя на търсените от компанията услуги се задържа. Един малък пропуск в някой от основните детайли свързани с бизнеса, може да даведе до крах в иначе брилянтната идея и обещаващата дейност. Също така пазарът на недвижимите имоти в Пловдив в момента е пренаситен от компании със сходна дейност и различни видове посредници. И много от тях са ако не идентични, то поне сходни. Дотолкова, че потребителите се объркват. За да бъде бизнесът успешен и да се позиционира добре, той трябва да дава някаква добавена стойност на потребителите, нещо което другите бизнеси не могат или не желаят да предоставят на потребителя. Налагат се спешни мерки като най-важните от набелязаните такива са определяне на нови и по-успешни маркетингови инструменти за реализация науслугите на фирмата. Ето защо една от най-важните дейности на настоящия проект е консултацията с опитен маркетингов специалист. Дейността е ключова и ще се изпълнява от Марияна Томова, специалист "Търговски маркетинг" с над шестгодишен опит в маркетинговите услуги. Предвидени са следните етапи: - общи консултации, чрез които да се набележат досегашните проблеми и техните възможни решения за кратък период от време - конкретни мерки и изготвяне на маркетингов план за реализация и разпознаваемост на услугите /стратегии за успешни онлайн продажби/, които фирмата извършва чрез неконвенционални дистрибуционни канали в това число интернет представяне и дистанционни продажби /привличане на клиенти от чужбина/ Дейността ще осигури мерки за определяне на потребителските потребности и нагласи, вкл. проучване на съществуващия пазар за съответните услуги, които кандидатът предоставя, анализ на възможни иновативни пътища за реклама, изследване на ценовите равнища на конкурентите, силни и слаби страни на компанията, прогнозиране на търсенето и развитието на досегашния пазар , нова и успешна фирмена стратегия. 1 763.00 0.00
Консултации по финансово управление и контрол : Счетоводната отчетност заема важна роля във всеки бизнес. От нея зависи доколко оптимално се използват възможностите на данъчното и осигурително законодателство. Тя дава информация за ефективността на използване на ресурсите и рентабилността на бизнеса като цяло. Счетоводната отчетност трябва да е организирана по начин, който да обхване изчерпателно всички изискуеми процедури и срокове, за да може да се спазят изискванията на счетоводното, данъчно, осигурително и трудово законодателство, като се минимизира риска от допускане на грешки и пропуски. Предоставянето на висококачествени счетоводни и данъчно-консултантски услуги съдейства за установяването и развитието на един успешен бизнес в съответния пазарен сектор. Започвайки от редуцирането на общите разходи, преминавайки през намаляването до минимум на грешките, свързани с изготвяне на различни документи и декларации и стигайки до сътрудничеството с опитен и квалифициран персонал, който е на разположение по всяко време. В продължение на този тип данъчно-счетоводна политика се предвиждат консултации относно данъчно-финансовия аспект на дейността на фирмата. Тъй като предприемачът е икономист с опит и добра финансова култура, дейността предвижда финансови консултации и данъчно-счетоводни такива, свързани със строго специализирани знания относно промените, които настъпиха през последните две години, както и помощ в планирането на нерегулярните парични потоци, което ще доведе до устойчивост, сигурност и стабилост на компанията в динамично променящата се пазарна среда. Дейността включва: * преглед на съществуващото към момента финансово състояние; * анализ на възможностите за оптимизиране на разходите, реинвистиране, евентуално получаване на допълнително финансиране; * данъчно-счетоводни консултации относно промените от последната година * консултации относно кандидатстване за финансов ресурс от кредитор * повишаване сигурността на бизнеса 1 720.00 0.00
Консултации със специалист ЧОВЕШКИ РЕСУРСИ: С все по-голям приоритет при успешното управление на един бизнес излизат дейностите по управление на организационна култура, атмосфера, задържане на служители, личното развитие на мениджъра, управлението на комуникацията със служителите. Основната роля на специалистите по човешки ресурси вече се трансформира в това да разбират и да подпомагат бизнеса в ролята му по управление на най-важния ресурс, който има в компанията си. Дейността на опитен специалист по управление на човешките ресурси ще включва анализ на досегашната практика при назначаване на служители, допуснатите грешки и пропуснатите ползи в подбора и управлението на персонала. Консултациите трябва да засегнат следните набелязани аспекти от управлението на човешките ресурси: Поставяне на реалистични очаквания от персонала и от тук правилен подбор на служителите. Възможности за мотивация и задържане на персонала. Възможности за гъвкаво работно време - особености на работа, отчитане, преимущества и недостатъци. Изготвяне на стратегия за управление на човешките ресурси 1 505.00 0.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).