Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 194 TREES
Български

Programme: Human Resources Development

Planning region: All

Description

"Velina-HM" Ltd. was established in 1994 under the name ET "Velina-Christo Marinchev." In 2005 ET "Velina-Christo MARINCHEV" was transformed into "Velina-HM" LTD. Activities carried out in its own production facility in the town Pleven. The company was founded by Hristo Marinchev in Pleven dynamically evolve and step by step consolidate his authority and positions.

With the project "Improving the management capacity into Velina-HM" in the company will be internationally recognized standard for quality management ISO 9001: 2015 and Internet-based ERP system including module for waste management activities.

The introduction of internationally recognized standard for quality management ISO 9001, will allow the company to improve the quality of subjecting products and services which meet the requirements of foreign customers, and will enable you to participate in a number of procurement for manufacturing clothing on demand, as well as to participate in international competitions. It mainly applies to the participation of the company in orders abroad as foreign clients necessarily require the presence of internationally recognized standard ensures that products and services will meet the required quality.

The introduction of a working Internet-based ERP system including module waste management business - a software system for managing business processes in real time will allow to increase the management capacity of the company, as the same will cover a whole management of the company in consequence of which will take timely and quality management solutions.

After the introduction of ISO 9001 and ERP system, the company's operations will be facilitated, improved and complemented by the possibility of making a larger volume of products (25% - 30% per year) for which the company has acted numerous inquiries from customers.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Въвеждане на международно признат стандарт за управление на качеството ISO 9001:2015: Изпълнението на дейността включва следното: Въвеждане на системи за управление в съответствие с изискванията на международни стандарти. Изпълнението на дейността ще позволи за целите на изпълнението на проекта да извършено въвеждане на международно признат стандарт за управление на качеството ISO 9001:2015. Определяне на екип по проекта - ръководител на проект ще осигури успешното изпълнение и реализиране на проекта. Ръководителят ще бъде отговорен за цялостната реализация на проекта във фирмата, в това число разработването и представянето на междинните и крайни доклади и отчети, както и за кореспонденцията и връзката с Договарящия орган по ОПИК, също така той ще има задължението да изготви всички тръжни досиета, които ще бъдат необходими за провеждането на съответните тръжни процедури. С изпълнението на дейността ще бъде избрана консултантска организация за създаването на документирани правила за изпълнение и управление на дейностите във фирмата, с което да се гарантира правилното им изпълнение и ефективност на управлението им. По този начин ще се постигне съответствие с изискванията на приложимия стандарт за система за управление (ISO 9001 - Система за управление на качеството). Въвеждането на системата ще подготви фирмата за сертификация което се явява финален етап на изграждането на системата, на който й се придава готовност да бъде демонстрирана пред орган за сертификация. ИЗПЪЛНЕНИЕТО НА ДЕЙНОСТТА ЩЕ БЪДЕ ОРГАНИЗИРАНО ПО СЛЕДНИЯ НАЧИН: Подготовка на тръжно досие и съпътстваща документация - тръжното досие и съпътстваща документация по отношение на избора на фирма, която да извърши въвеждане на международно признат стандарт за управление на качеството ISO 9001:2015 във „ВЕЛИНА-ХМ“ ООД е базирано на проучване направено при подготовката на проектното предложение. Ще бъде изготвена документация за избор на доставчик съгласно националното законодателство и съгласно принципите за добро финансово управление на средствата на „ВЕЛИНА-ХМ“ ООД . Тръжната документация ще описва в детайли идентифицираните необходими параметри за въвеждане на международно признат стандарт за управление на качеството ISO 9001:2015, което ще отговаря и на изискванията на предоставените образци на документи от страна на Договарящия орган по ОПИК. При изпълнението на дейността ще бъде предоставена релевантна информация относно начина на изпълнение на дейността, визуализацията и др., което ще е съгласно правилата за информираност и визуализация по проекта. Стъпки за изпълнение на дейността: 1. Сформиране на екип по проекта (1 месец) 2. Провеждане на процедура по избор на изпълнител (1-2 месец) 3. Подписване на договор за въвеждане на международно признат стандарт за управление на качеството ISO 9001:2015с избран изпълнител (2 месец) 4. Въвеждане на международно признат стандарт за управление на качеството ISO 9001:2015 (2-9 месец) 5. Прилагане на мерки за публичност и информираност (1-18 месец) 6 500.00 6 400.00
Оценка и сертификация по ISO 9001:2015: Изпълнението на дейността включва следното: Сертифициране на системи за управление в съответствие с изискванията на международни стандарти. Изпълнението на дейността ще позволи за целите на изпълнението на проекта да извършена оценка и сертифициране на фирмата по международно признат стандарт за управление на качеството ISO 9001:2015. След приключването на Дейност 1 по въвеждане на документи за Стандартизирана система за управление, ще се подаде заявка за сертификация до предварително избрания орган за сертификация, който ще изпрати одиторски екип да провери и оцени дали въведената Стандартизирана система за управление съответства на изискванията на стандарта. След положителен доклад от одита, органът за сертификация ще вземе решение по сертификацията и ще издаде сертификат. Сертификатът е официален документ, издаден от Орган за сертификация. Сертификатът е доказателство, че фирмата (организацията) е въвела и има реално работеща Стандартизирана система за управление в съответствие с ISO 9001:2015 - Система за управление на качеството. Стъпки за изпълнение на дейността: 1. Сформиране на екип по проекта (1 месец) 2. Провеждане на процедура по избор на изпълнител (9 месец) 3. Подписване на договор за оценка и сертификация по международно признат стандарт за управление на качеството ISO 9001:2015с избран изпълнител (10 месец) 4. Оценка и сертификация по международно признат стандарт за управление на качеството ISO 9001:2015 (10-12 месец) 5. Прилагане на мерки за публичност и информираност (1-18 месец) 3 500.00 3 500.00
Въвеждане на Интернет-базирана ERP система с включен Модул за управление на отпадъците от дейността: Изпълнението на дейността включва следното: Дейности за услуги за разработване и въвеждане на ИКТ базирани софтуери за управление на бизнес процесите в предприятията. Проектът включва дейности за въвеждане на ERP системи, включващи модули за управление на отпадъците от дейността. С изпълнението на дейността ще бъде разработен по проекта следния ДНМА: 1. Интернет-базирана ERP система с включен Модул за управление на отпадъците от дейността - 1 бр. (с неограничен брой лицензни права). ERP системата ще е с Интернет-базиран интерфейс, без необходимост за инсталиране на специални приложения върху отделните работни станции. Системата ще бъде съставена от следните модули и компоненти: - Модул за управление на потребители: регистрация, активиране и деактивиране на потребители, справки за активността на отделните потребители. - Модул за управление на проекти. Дефиниране на проекти и задачи по тях на базата на йерархична организация на информацията. Справка за текущото състояние на отделните проекти, както и цялостното развитие на даден проект. Модулът ще да бъде гъвкав по отношение на използваната методология за управление на проектите. - Модул за управление на файлове. Проследяване историята на промените на даден файл (потребители, дейности и т.н.). Възможност за неограничено възстановяване на предишно състояние, ще има връзка с модула за проекти. - Модул за управление на отпадъците от дейността, включващ планиране, бюджетиране и управление на производствените отпадъци. Управлението на Интернет-базирана ERP система с включен Модул за управление на отпадъците от дейността ще се осъществява от настолни и преносими компютри , които не се предвижда да бъде придобит и въведен в експлоатация с настоящия проект. Системата ще бъде инсталирана на налични в предприятието сървъри. Стъпки за изпълнение на дейността: 1. Сформиране на екип по проекта (1 месец) 2. Провеждане на процедура по избор на изпълнител с публична покана (1-4 месец) 3. Подписване на договор за разработване на Интернет-базирана ERP система с включен Модул за управление на отпадъците от дейността с избран изпълнител (4 месец) 4. Доставка, инсталация и пускане в експлоатация на Интернет-базирана ERP система с включен Модул за управление на отпадъците от дейността (4-18 месец) 5. Прилагане на мерки за публичност и информираност (1-18 месец) 540 000.00 540 000.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).