Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 56 707 TREES
Български

Programme: Human Resources Development

Planning region: All

Description

"MAULBEER" LTD. is a company registered in 2017 with a main subject of activity-computer programming.

The main objective of the present project is to ensure the sustainable and competitive development of the enterprise through the realization on the market of an entrepreneurial idea falling within the NSESME sectors, as a priority for the creation and development of new enterprises, namely: plug in to software for 3D architectural modeling designed to calculate the sound distribution in the projected environment in order to facilitate architects in designing the acoustic properties of halls/buildings falling within code of main economic activity 62.01. Computer programming.

The realization of the entrepreneurial idea will have a direct positive social and environmental effect and it will also correspond to the thematic fields ICT and Informatics, New Technologies in Creative and Recreational Industries and Industry for Healthy Life and Biotechnology of the Innovation Strategy for Smart Specialization.

The project will be implemented by implementing the following set of activities:

Activity 1: Activity for realization of the entrepreneurial idea on the market - within which will be:
- formed a team of qualified personnel, needed for the realization of the entrepreneurial idea;
-realized investments in FTA, creating the necessary technological prerequisites for the realization of the entrepreneurial idea;
- developed software, creating the necessary program prerequisites for realization of the entrepreneurial idea;
- rented work space;
- developed a market analysis and a marketing plan for market realization, creating prerequisites for successful marketing realization, as a source of expert information for appropriate and market-specific actions in this process.

Activity 2: Activity for project visualization - resulting in publicity and visualization of the project.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Дейност за реализиране на пазара на предприемаческата идея (продукт) (Дейността ще бъде осъществена чрез:наемане на квалифициран персонал 4 бр. експерти; закупуване на ДМА - стационарни работни станции 4 броя и разработване на софтуер; външна услуга за изработване на пазарен анализ и маркетингов план за пазарна реализация на предприемаческата идея и наето работно помещение) - ЧАСТ 1: Дейността има принос за постигане на СЦ 1, 2, 3,4 и 5 и за общата цел на проекта и ще бъде осъществена чрез: 1.Наемане на квалифициран персонал-4 бр.:В рамките на екипа,необходим за реализиране на предприемаческата идея (ПИ),са включени:Предприемачът и 1 лице,които предстои да бъдат наети на ТД в предприятието-кандидат,притежаващи взаимодопълващи се образование и професионален опит,пряко логически свързани с планираната за реализация ПИ.Освен тях,за целите на успешната реализация на пазара на ПИ,ще бъдат наети още 2 лица на ТД. Квалифицираният персонал ще бъде отговорен за цялостната дейност по реализация на ПИ,в т.ч. за дефиниране функционалности и необходими за целите на анализа на данни изходни параметри и данни, които посредством плъгина да бъдат извличани от основното софтуерно приложение- програма за 3D архитектурно моделиране; проектиране и разработване на алгоритъм и ядро на плъгина относно анализ и извличаване на релевантна информация от данните, въведени в съществуващите програмни продукти, към които плъгинът ще добавя функционалност за нуждите на неговите тестове и анализ на данните; проектиране, разработване и тестване на програмния код; създаване на потребителски интерфейс; усъвършенстване на алгоритъма на плъгина и техниката за анализ и извличане на релевантни данни и информация от данните на основната програма за нуждите на анализите на звука, изчисляване на разпространението му; създаване на функционалности за достъп на хора с увреждания при употреба на плъгина. Квалифицираният персонал ще работи с планираните за закупуване ДМА и планираният за разработване в рамките на дейността софтуер-като инструменти за създаване, поддържане и устойчиво развитие на предприемаческата идея. 2.Наем на работно помещение - с оглед осигуряване на необходимите предпоставки за осъществяване на дейност по реализация на продукта-обект на проекта, е планирано осигуряване на работно помещение, създаващо условия за въвеждане в експлоатация на планираните за закупуване ДМА и ДНА и работа на квалифицирания персонал. С оглед на планираната последователност и времева рамка на необходимите стъпки за изпълнение на настоящата проектна дейност, планира се наем на работно помещение за 15 месеца в рамките на периода на реализация на проекта. 3.Външна услуга (ВУ) за: Изработване на пазарен анализ и маркетингов план за пазарна реализация на ПИ: ВУ се разглежда като предпоставка за успешната пазарна реализация на ПИ и като източник на експертна информация за целесъобразни и съобразени с пазара действия в този процес.С оглед на това,ВУ следва да обхваща пазарен анализ на обкръжаващата среда, имаща отношения към ПИ: микромаркетинговата (потребители,конкуренти и тяхната маркетингова политика,доставчици,посредници и др. с техните ключови х-ки) и на макромаркетингова среда(социо-културната,икономическата,политико-правната и технологична).Следва да бъде изведен анализ на силни и слаби страни на ПИ,възможности и заплахи на средата по отношение пазарната й реализация с мерки за преодоляване на слабите страни и заплахи. Целевият пазар и неговите ключови характеристики като обхват,търсене,предлагане,пазарни сегменти,пазарна ниша,тенденции за развитие,проблеми,перспективи и др.следва да бъдат диагностицирани. От ключово значение е включването в обхвата на ВУ на маркетингов план за пазарна реализация, съдържащ специфична стратегия за популяризиране и позициониране и предписващ конкретни мерки за целенасочени действия на Кандидата в процеса на налагане на продукта на пазара и пазарната му реализация. 245 849.00 245 619.95
Дейност за реализиране на пазара на предприемаческата идея (продукт) (Дейността ще бъде осъществена чрез:наемане на квалифициран персонал 4 бр. експерти; закупуване на ДМА - стационарни работни станции 4 броя и разработване на софтуер; външна услуга за изработване на пазарен анализ и маркетингов план за пазарна реализация на предприемаческата идея и наето работно помещение) - ЧАСТ 2: 2.Закупуване на ДМА: С оглед създаване на необходимите технологични предпоставки за реализация на пазара на предприемаческата идея е необходимо хардуерно обезпечаване на дейността на екипа. В тази връзка е планирано закупуване на стационарни работни станции - 4 броя. Планираните за закупуване стационарни работни станции ще осигурят необходимите технологични предпоставки за работа на квалифицирания персонал на всички етапи от създаването на плъгина, в т.ч. при пазарната му реализация, неговата поддръжка и надграждане с нови функционалности, както и необходимата изчислителна мощ за извършване на тестове - на програмния код, на тестове и анализ на данни, на тестове на различни функционалности и др. На стационарните работни станции ще се инсталира и използва и планирания за разработване софтуер, необходим за реализацията на предприемаческата идея. На тях ще бъдат инсталирани и други специализирани програмни продукти, които ще се използват за целите на създаване на плъгина и неговия потребителски интерфейс. Планираното за закупуване високотехнологично оборудване ще създаде необходимите предпоставки за разработване, тестване, поддръжка и последващо развитие на предприемаческата идея и в този смисъл - е абсолютно необходимо за целите на реализацията на предприемаческата идея. 3. Разработване на софтуер, необходим за реализация на предприемаческата идея: С оглед създаване на необходимите програмни предпоставки за реализация на пазара на предприемаческата идея е необходимо разработването на софтуер, който да позволи интеграция на плъгина с различните платформи за 3D архитектурно проектиране, за които плъгинът е предназначен. Посредством интеграцията на плъгина с интерфейсите на програмите за 3D архитектурно проектиране ще се осигури възможност за обмен на данни и информация за проектираното пространство от софтуерите за 3D архитектурно проектиране, който е нужен за функционирането на плъгина. Също така, това ще направи възможно успешната работа на плъгина под множество програми/платформи, правейки го независим от платформата. Интеграцията на плъгина е ключова за постигане на широка приложимост и увеличаване на функционалността му - фактори от съществено значение за успешната реализация и устойчивото и конкурентоспособно развитие на ПИ. Планираният за разработване интеграционен софтуер ще предостави пакет от функции, които да осигурят възможност за непрекъснато развитие на интегрируемостта му към други програми за 3D архитектурно проектиране. Този инструмент ще позволи непрекъснатото развитие на плъгина посредством интеграция към други програми, новосъздадени такива, ще позволи разширяване на функционалността му, което е неизменна част от развитието на всеки ИТ продукт. Софтуерът ще предоставя възможност за конфигурация на производителността на плъгина. Това ще включва на колко отделни паралени процеса ще работи плъгина, както и степента на точност/приближение, която да бъде постигната. Плъгинът работи с алгоритъм за изчисление на разпространение на звуковите вълни, който изисква голям брой изчисления. Регулацията на колко паралелни процеса (по едно и също време) работи софтуера има значение за производителността - за това, колко бързо ще работи плъгинът. В допълнение, колкото по-голямо е нивото на точност/приближение, толкова по-бавно работи плъгинът. В този смисъл, коригирането на тези параметри е нужно за оптимална производителност на всяка отделна система. Софтуерът ще бъде разработен на езика, на който ще бъде написан и самият плъгин. 0.00 0.00
Дейност за визуализация на проекта (дейността ще бъде изпълнена чрез закупуване на табели - 2 броя и стикери - 8 броя): Дейността допринася пряко за постигане на специфична цел 6 на прооекта и за постигане на общата проектна цел. В рамките на дейността ще бъдат осигурени мерки за информация и комуникация. Дейността е планирана и допустима с оглед на задължението на кандидата (и в последствие-Бенефициентът) да осигури изпълнението на дейности, свързани с информация и комуникация, съгласно Регламент 1303/2013.Кандидатът ще прилага подходящи мерки за публичност и информираност съгласно правилата на Приложение XII на Регламент (ЕС) № 1303/2013, като ще спазва стриктно указанията на УО и изложените в Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. указания и изисквания относно изпълнението на настоящата проектна дейност. С оглед на това, в рамките на настоящата проектна дейност се предвижда: - при всички мерки за информация и комуникация (в т.ч. информацията, изготвяна и предоставяна във връзка с изпълнението на проекта, във всички отчети за изпълнение на договора (междинни и финален), както и във всички други документи, отнасящи се до изпълнението на дадена дейност по проекта) ще се указва съфинансирането от Европейския фонд за регионално развитие (ЕФРР) на ЕС чрез Оперативна програма “Иновации и конкурентоспособност” 2014-2020 (ОПИК) на проекта посредством поставяне на: емблемата на ЕС в съответствие с техническите характеристики, посочени в акта за изпълнение, приет от ЕК, с упоменаване на ЕС; общото лого за програмен период 2014-2020 г. в съответствие с графичните изисквания и правила за визуална идентичност. По време на осъществяването на проекта бенефициентът ще информира обществеността за получената подкрепа като: -включи на своя уеб сайт, ако такъв е наличен към момента на изпълнение на проекта, подробно описание на проекта, включително неговите цели и резултати, като открои финансовата подкрепа от ЕС - публикацията, при наличие на уеб сайт в момента на сключване на административния договор, ще бъде направена в рамките на 2 дни от сключването му и ще съдържа минимум: емблема на ЕС и упоменаването "Европейски съюз", наименованието на ЕФРР, общото лого за програмен период 2014-2020 г. с наименованието на Оперативна Програма "Иновации и конкурентоспособност" 2014-2020, наименование на проекта и общата му стойност, в т.ч. размер на европейското и национално съфинансиране, представени в български лева; - постави 2 броя плакати с минимален размер А3 с информация за проекта, в които се споменава финансовата подкрепа от ЕС, на видно за обществеността място-например на входа на сградата, в която ще се осъществява проектът. Плакатите ще съдържат следната текстова и визуална информация: емблема на ЕС и упоменаването "Европейски съюз"; наименование на съфинансиращия фонд-ЕФРР; общото лого на програмен период 2014-2020 г. с наименованието финансиращата ОПИК; наименование на проекта и главната му цел; обща стойност и размер на европейското и националното съфинансиране, представени в български лева; начална и крайна дата на изпълнение. - ще се поставят стикери на подходящо място на повърхността на всеки актив, закупен по проекта, с визуализирани на тях емблемата на ЕС, упоменаването на “Европейски съюз”, наименование на ЕФРР, общото лого за програмния период с наименованието на ОПИК и номера на договора. - планираният за разработване в рамките на проекта софтуер ще бъде визуализиран по начин, показващ помощта от ЕС чрез ЕФРР, съобразно приложимите изисквания. С оглед на обстоятелството, че мерките, свързани с информация и комуникация, са задължителни и съпътстват изпълнението на проекта през целия период на неговата реализация,тяхното изпълнение е предвидено да стартира веднага след подписване на административния договор за безвъзмездна финансова помощ и да продължи през целия период на изпълнение. 500.00 492.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).