Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 127 TREES
Български

Programme: Human Resources Development

Planning region: All

Description

SERVICE CENTRIX Ltd. is founded in 2008 by experienced IT professionals with long-term experience in large international companies. The team provides a number of complex and complete solutions to meet customer requirements, using the latest technologies, optimizing the cost and supporting business development.  "Servis Centrix" Ltd. is specialized in design, consulting, development, implementation and maintenance of IT solutions as well as providing IT training and certification services. SERVICE CENTRIX Ltd. performs its activities mainly in the following areas:
• Design, consulting, development, implementation and maintenance of IT solutions.
• Provision of IT services and business training and certification.
• Design, consulting, optimization, automation and business process auditing.
• Design, consulting, development, implementation and audit of information security management systems and protection of personal data.
The current project proposal is aimed at expanding the company's activities by adding new assets. In order to withstand the competitive pressure and to strengthen its market positions, the company must optimize and increase its capacity and work efficiency at different stages of technological process. The capacity of the available equipment is insufficient and cannot cover the volume of current and potential customers’ requests. 
The project envisages the purchase and commissioning of:
 - Service Management Software type 1 - 1 pc.
 - Service Management Software type 2 - 1 pc.
 - Data storage Modules  - 3 pcs.
 - Servers - 2pcs.
 - Virtual Machine Backup Software - 4 pcs.
 - Switch - 1pc.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Дейност за подобряване на капацитета на Сървис Центрикс ООД: Дейността е насочена към закупуването на софтуер и оборудване предназначени за основната дейност на компанията . „Сървис Центрикс” ООД извършва проектиране, консултиране, разработване, внедряване и поддръжка на ИТ решения, както и предоставяне на услуги за ИТ обучение и сертификация. „Сървис Центрикс” ООД извършва дейностите си основно в следните области: • Проектиране, консултиране, разработване, внедряване и поддръжка на ит решения. • Предоставяне на услуги за ит и бизнес обучения и сертификация. • Проектиране, консултиране, оптимизация, автоматизация и одит на бизнес процеси. • Проектиране, консултиране, разработване, внедряване и одит на системи за управление на сигурността на информацията и защита на личните данни. Настоящето проектно предложение е насочено към разширяване на дейността на компанията, чрез добавяне на нови активи. За да устои на конкурентния натиск и да утвърди позициите си, фирмата трябва да оптимизира и увеличи капацитета и ефективността на работа в отделните етапи на технологичния си процес. Това не е възможно с наличното оборудване, което е недостатъчно като капацитет и не може да покрие обема на сегашните и потенциални изисквания на клиентите. Проектът предвижда закупуването на: - Софтуер за управление на услуги тип 1 - 1 бр. - Софтуер за управление на услуги тип 2 - 1бр. - Модули за съхранение на данни (хардуер) - 3 бр. - Сървъри - 2бр. - Софтуер за архивиране на виртуални машини - 4 бр. - Комутатор (Суич) - 1бр. Нуждите на фирмата към настоящия момент са свързани с необходимостта от оптимизиране на процесите. Стратегията ни е да продължим да предоставяме услуги на клиенти, които да работят в наш data center, които да позволяват автоматизация на клиентските процеси, което ще доведе до по-голяма конкурентоспособност както на нас, така и на фирмите, които ще се възползват от тази услуга. Средствата за архивиране на данни ще играят ключова роля при предоставяне на услуги с високо ниво на достъпност. Софтуерът за регистриране на инциденти и проблеми ще доведе до подобряване нивото на обслужване на нашите клиенти. През последните години, Сървис Центрикс се стреми да увеличава обема на услугите си, но наличното оборудване е с недостатъчен капацитет и мощност. Развитието на ИТ продуктите и услугите се характеризира с изключителна динамика, което поставя предизвикателство пред компаниите в сектора, свързани с необходимостта от непрекъснато осъвременяване на хардуера и софтуера с който работят. Оттам идва и необходимостта от повече и по-ефективни мощности, които да покриват обема на заявките и да могат да покриват в максимална степен непрекъснато нарастващите изисквания на клиентите за повече оперативност и сигурност на ИТ услугите, както и да отразават специфични те изисквания на клиентите. Изборът на новите активи кореспондира с планираното разширяване на капацитета на компанията, като ще подобри оперативността и сигурността на продуктите и услугите. Увеличеният капацитет ще позволи по-добро планиране и ритмичност в работата на компанията. Ще се увеличи производителността на труда, обема на операциите а от там и приходите на фирмата в т.ч. от износ. 694 535.16 641 810.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).