Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 065 TREES
Български

Programme: Human Resources Development

Planning region: All

Description

The purpose of this project is to create new jobs to meet the need of "MIBO" LTD for additional staff due to increased volume procurement contracts with commercial partners for production sites-Tailors workshop in Plovdivand Tailors workshop inOsetenovo municipality Pavelbanya.
Specific objectives:
Identification and inclusion within the project of 25 unemployed and/or inactive in the labor market individuals;
Creation of 25 new sustainable and quality jobs and appointment of an employment contract of 25 unemployed and/or inactive persons meeting the requirements of the target group;
Professional qualifications of the newly appointed 25 persons;
Purchase of production equipment - sewing machines, needed to equip 25 new jobs;
Saving 13 jobs after a period of subsidized employment through the selection of participants in the project;
Planned activities to achieve the objectives:
Forming a team organization and management of the project.
Purchase of production equipment.
Appointment of the employment contract of 25 unemployed and/or inactive position of "Machine operator sewing of garments."
Professional training of 25 new recruits.
Publicity and visualization of the project.
Expected results:
Created 25 new sustainable jobs posionts and recruited 25 unemployed and/or inactive at the labor market individuals at "Sewing Machine Operator" positions. 
Professional qualification of the profession of 25 new recruits;
Purchased equipment-sewing machines–6, Single needle direct drive straight lock sticher–12, Single needle sweing machine with automatic control–5, Electronic lockstitch bar tacker–1, Automatic machne for buttonholes–1.
Retain 13 jobs and employment of 13 persons targeted for a period of 12 months after the subsidized employment;
Realized awareness, publicity and visualization of the project as required by the TO;
Promote the role of the European Union in fighting unemployment and supporting the development of business environment;
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Сформиране на екип за организация и управление на проекта. : Целта на тази дейност е да се гарантира изпълнението на проекта в съответствие с изискванията на Договарящия орган и добрата управленска практика на компанията. Дейността е основополагаща за цялостното изпълнение на проекта и постигане на заложените цели и резултати. От степента на вътрешната организация и контрол на екипа по проекта зависи изпълнението на всяка проектна дейност, по отношение на срок, качество и законосъобразност. За успешното изпълнение на проекта и постигане на планираните резултати е от първостепенна важност осигуряването на качествени ресурси за изпълнение на дейностите и управлението на проекта – конструиране на екипа за управление и определяне на персоналните функционални отговорности. Екипът за управление се състои от: Ръководител на проекта, Координатор и Счетоводител. Бенефициентът в лицето на екипа за управление ще представи на Възложителя финален технически и финансов отчет, съгласно образец на Договарящия орган. Финалните отчети ще се представя до 60 дни, след изтичане срока на изпълнение на дейностите по проекта. Цялата документация по изпълнението и отчитането на проекта, респективно договора за безвъзмездна помощ, ще бъде съхранявана за период от три години след приключване на ОП »РЧР» от «МИБО» ЕООД и при поискване ще е на разположение на националните и европейски контролни органи за проверка и контрол. Ще се водят точни и редовни записвания и отчетност на проекта, като се използват отделни аналитични счетоводни сметки, позволяваща проследяване на счетоводните операции. Ще бъде изготвено досие на проекта, което да съдържа всеки един документ, свързан с изпълнението му. Предвиденото заплащане на членовете на екипа е съобразено с Методологията за регламентиране на възнагражденията по ОП"РЧР". Ръководител на проекта - 12 000.00 лева, вкл. осигурителни вноски работодател Координатор - 9 600.00 лева, вкл. осигурителни вноски работодател Счетоводител - 9 240.00 лева, вкл. осигурителни вноски работодател Планирано е закупуване на канцеларски материали, обезпечаващи дейността - 460.00 лева, в т.ч.: ксерокс хартия - 5 кашона - 150.00 лв., папки - 100 бр.- 25.00 лв, класьори - 30 бр. - 60.00 лв, тонер 2 бр. касета - 225.00 лв. Приложеният план-график на дейностите е кратък и ясен, и същевременно в него е заложено необходимото време, така че да не се застрашава цялостното изпълнение на проекта. Методите на изпълнение на проекта са съобразени и взаимствани от добрата практика на компанията, при осъществяване на цялостната й икономическа дейност. Методиката се основава на: - Ефикасност и обоснованост на разходите – икономичност на разходите, добро съотношение на разходите спрямо резултатите. - Прозрачност и обективност при подбора на доставчиците – ще се прилагат процедурите за избор на изпълнител съгласно ПМС № 118/2014 г., “МИБО ЕООД ще спазва безусловно принципите за добро управление на средствата и ще гарантира публичност и прозрачност, свободна и лоялна конкуренция, и равнопоставеност и недопускане на дискриминация. - Ефективност – конкретна съобразеност на целите, дейностите и резултатите със спецификата и потребностите на предприятието. - Надеждност – предприемане на действия, водещи до съществени и осезаеми положителни резултати. - Устойчивост на резултатите – постигнатите ефекти да бъдат трайни и с дългосрочно икономическо и екологично въздействие. - Прецизна и редовна документация – ще се води ясно и проследимо счетоводство за дейностите по изпълнението на проекта. - Публичност – ще се осигури максимална разгласа за получената помощ от Европейската общност. 31 300.00 31 328.72
Закупуване и доставка на производствено оборудване за за нуждите на новосъздадените 25 работни места.: Проектът предвижда закупуване на производствено оборудване за нуждите на новосъздадените 25 работни места. В настоящият момент съществуващите работни места са обезпечени и оборудвани с производствени машини. На новосъздадените работни места ще се извършват технологичните операции: - ушиване на дрехата, като този етап включва цялостния технологичен процес по сглобяване на дрехата и предаването й в завършен вид. - поставяне на илици и копчета – в зависимост от модела на дрехата се изработват илици на предните части на облеклата, на колани, на маншети и др. На огледално по разположение място се поставят копчетата. Дейността е необходима, за да се осигури материално-техническото обезпечаване на новите работни места с необходимото оборудване за работа от новоназначените лица на трудово-правни договори. След направен анализ за пълно оборудване на новите работни места е идентифицирана нужда за закупуване на допълнителни нови машини и оборудване и ще се гарантира, че очакваните резултати ще бъдат постигнати. За всички нови работни места ще бъде осигурено необходимото оборудване за изпълнение на трудовите задължения на новоназначените лица. Инвестиционната подкрепа за закупуване на съвременни високоскоростни и многофункционални шевни машини ще осигури устойчиви и качествени работни места и ще гарантира устойчивост на резултатите от проекта. Новосъздадените работни места ще бъдат в двата производствени обекта - Шивашки цех в гр. Пловдив - 15 и Шивашки цех с. Осетеново, община Павел баня - 10. На тях ще бъдат назначени 25 безработни и/или неактивни лица от целевата група, с които ще бъдат подписани трудови договори за длъжността ""Машинен оператор шиене на облекло". Предвиденото оборудване е съобразно с отговорностите и ангажиментите на длъжността „Машинен оператор, шиене на облекла” – код по НКПД: 8153 2007) – шиене и поставяне на копчета. Предвиденото оборудване е конкретно и само за ползване от целевата група. То е планирано да отговаря на най-съвременните стандарти за енергийна ефективност, енергономичност, опазване на околната среда и изискваната за безопасен труд. Оборудването напълно и точно съответства на изискванията на длъжностите и ще обезпечи тяхната работа. Предвиденото за закупуване производствено оборудване включва: Шевна машина 6 бр. - 21720 лв. Едноиглова машина за прав двулицев шев 12 бр. - 24384 лв Едноиглова машина с електрическо управление 5 бр.-10210 лв. Електронна понт машина 1 бр. -7200 лв Автомат за изработване на илик око 1 бр.- 28956 лв. Стъпки за реализация на дейността: 1. Подготовка на тръжна документация за обявяване на процедура за избор на изпълнител, съгласно ПМС №118/20.05.2014 г. 2. Избор на изпълнител и сключване на договор за доставка; 3. Доставка, инсталиране, пускане в експлоатация на производственото оборудване. Подписване на приемо - предавателен протокол. Изпълнителят ще издаде фактура, сертификати за произход на оборудването и всяка друга техническа документация, необходима на фирмата. 4. Застраховка на закупеното оборудване - 650 лв. за срока на изпълнение на проекта. За гарантиране защитата на закупеното по проекта производствено оборудване срещу загуби, причинени от пожар, аварии и природни бедствия то ще бъде застраховано срещу съответния риск. За Шивашкия цех в Пловдив са планирани: Шевна машина - 4 бр., Едноиглова машина за прав двулицев шев - 8 бр. и Едноиглова машина с електрическо управление - 3 бр. За Шивашкия цех в Осетеново, община Павел баня са планирани: Шевна машина - 2 бр., Едноиглова машина за прав двулицев шев - 4 бр. и Едноиглова машина с електрическо управление - 2 бр., Електронна понт машина - 1 бр., Автомат за изработване на илик око - 1 бр. Закупеното производствено оборудване ще бъде заведено в инвентарната книга на дружеството, в данъчния и счетоводен амортизационен план. Предназначението на закупеното по проекта производствено оборудване няма да се променя за срок не по- кратък от 5 години след одобрение на окончателния доклад. 93 120.00 92 789.87
Назначаване на трудов договор на 25 безработни и/или неактивни лица на длъжност "Машинен оператор шиене на облекла". : Идентифицирана е реална необходимост от допълнителен персонал в "МИБО" ЕООД, поради увеличения обем поръчки по договори с търговски контрагенти за производствените обекти – Шивашки цех в гр. Пловдив и Шивашки цех в с. Осетеново, община Павел баня. Проектът предвижда назначаване на 25 безработни и/или неактивни лица на пазара на труда в "МИБО" ЕООД за работа в Шивашки цех в Пловдив - 15 човека и за Шивашки цех с. Осетеново, община Павел баня -10 човека на длъжност "Машинен оператор, шиене на облекла,код по НКПД: 8153 2007. С лицата ще бъде сключен трудовият договор за срок от 12 месеца.Трудовите и осигурителни отношения на наетите в рамките на проекта лица ще отговаря на изискванията на българското трудово и осигурително законодателство. Предвидените разходи за трудови възнаграждения са в размер на минималния осигурителен доход и всички дължими вноски за сметка на работодателя, съгласно КТ и КСО за длъжността "Машинен оператор, шиене на облекла", попадаща в обхвата на единични групи професии, клас 8 от НКПД 2011 г. Предвидените разходи за работни заплати и доплащания по КТ са 144 000.00 лева, разходите са осигурителни вноски за сметка на работодателя са - 26 496.00 лева. В изпълнение на задължението си по чл.25 от ЗЗБУТ работодателят ще осигури обслужване на новоназначените лица от служба по трудова медицина за срок от 12 месеца. Предвидените разходи са 700.00 лева за 25 лица. С назначаването на работа на 25 безработни и/или неактивни лица на пазара на труда от целевата група в "МИБО" ЕООД ще им се възвърне усещането за независимост, самоуважението и полезност за обществото, техните семейства и за самите тях. Всичко това ще спомогне за социалното им включване. Те ще се сдобият със социална среда и нови познанства и ще ги мотивира за по-активно поведение на пазара на труда. Безработните и неактивни лица в неравностойно положение на пазара на труда, включени в проекта: - ще придобият знания, умения и опит по професията, което е несъмнено предимство за тях при търсенето и намирането на работа; - ще развият нови умения: организираност, ефективност, продуктивност, управление на времето; - ще спомогне за възвръщането на трудовите им навици и социално общуване; - ще спомогне за социалното им сближаване; 171 196.00 121 020.99
Професионално обучение на 25 новоназначени лица. : Дейността предвижда провеждане на обучение за:-професионалната квалификация в професионално направление 542„Производствени технологии–текстил, облекло,обувки и кожи”;наименование на професията„Оператор в производството на облекло”(код: 542050);специалност Производство на облекло от текстил код: 5420501–част от професия по втора квалификационна степен,с продължителност не по-малка от 300 учебни часа на 14 лица и -професионална квалификация в професионално направление 542„Производствени технологии–текстил,облекло,обувки и кожи”,професия "Шивач",код 542110,специалност Шивачество,код 5421101-първа степен на професионална квалификация, с продължителност 320 учебни часа на 11 лица.Провеждане на обученията ще се извърши от външна фирма.Обучителната организация по проекта за провеждане на професионалната квалификация ще трябва да е лициензирана от НАПОО за провеждане на професионални обучения в професионално 542„Производствени технологии–текстил, облекло,обувки и кожи”;наименование на професията „Оператор в производството на облекло”(код: 542050);специалност Производство на облекло от текстил код:5420501–част от професия по втора квалификационна степен и в професионално направление 542„Производствени технологии–текстил, облекло,обувки и кожи”,професията "Шивач",код 542110,специалност Шивачество,код 5421101-първа степен на професионална квалификация. Обученията ще следват добрите практики в тази област,а именно: -Обученията ще се извършват в съответствие с установените нужди на Дружеството и са насочени към упражняваната сфера на дейността и професията,както и към заеманата длъжност. -Методологията на обучения ще е съчетание на теоретични и практически занимания. -Обученията ще включват и практическо обучение на работното място с цел бързо и адекватно затвърждаване и прилагане на знанията в реална работна среда. Практически сесии/упражнения ще включват разнообразни форми за интерактивно обучение–извеждане на опит,дискусии,презентации,ролеви ситуации, обсъждане на казуси,ролеви игри и др.Те имат за цел да тренират умения,свързани със съответната тема,без да акцентират върху теоретичната рамка. С цел по-добро удовлетворяване на обучаемите,както и търсене на подобряване на цялостното обучение и неговата устойчивост,ще се провеждат анкети за обратна връзка с цел идентифициране и отстраняване на не напълно удовлетворителните места в обучителния процес.След приключване на обучението ще се проведе финален тест и при постигане на над поставените изисквания,ще се издаде документ за успешно преминалите обучението. Идентифицирана е реална необходимост от професионални обучения за 25 новоназначени лица на работни места-Машинен оператор,шиене на облекла(код по НКПД:8153 2007). Ще бъдат за сформиране на три учебни групи.Ще се организира среща с представители на “МИБО” ЕООД,обучителната организация и обучаемите лица за представяне на групите,програмата на обучение,графика на обучение на всяка група,мястото на провеждане на теоретичното и практическото обучение, преподавателите по всеки предмет,правата и задълженията на всеки участник в процеса на обучение за присъствие, учене, получаване на свидетелство. Ще се изготвят образци на присъствена форма за преподавателите, присъствена форма за участници в обучението.Присъствената форма за преподавателите и за всяка една от групите ще се попълват ежедневно до края на обучението. По време на обучението обучителната организация съвместно с “МИБО"ЕООД ще провежда междинни тестове и/или изпити, които да покажат напредъка на курсистите в процеса на учене.В края на обучението Изпитна комисия,състояща се от представители на обучаващата организация и фирмата,ще проведе окончателен изпит и ще провери познанията и уменията на курсистите.На тези,които успешно преминат изпита,ще бъде издадено Удостоверение за професионално обучение и Свидетелства за професионална квалификация. Обучението ще подпомогне решаването на проблема на недостиг на квалифициран персонал и ще оптимизира заетостта на персонала. 15 000.00 19 936.30
Публичност и и визуализация на проекта.: Бенефициентът ще направи всичко необходимо за разгласяване на факта, че проектът се съфинансира от Европейския социален фонд. Предприетите за тази цел мерки ще са в съответствие с предвидени в Регламент(ЕС)№1303/2013 на Европейския парламент и на Съвета от 17 декември 2013 г. и с изискванията на Единния наръчник на бенефициента за прилагане правилата за информация и комуникация 2014 - 2020 г. За постигане на публичност и повишаване информираността, в съответствие с Единния наръчник на бенефициента за прилагане правилата за информация и комуникация 2014 - 2020 г. е планираното използването на следните мерки за информиране и публичност: - Обяснителна табела – 2 бр. В периода на изпълнение на проекта Бенефициентът ще постави по 1 бр. информационна табела на входа на Шивашкия цех в гр. Пловдив и на Шивашкия цех в с.Осетеново, община Павел баня. Информационната табела ще бъде с размери 1-1.5 м и ще съдържа следната информация, която ще заема поне 25% от цялата площ на таблата: а) Емблемата на ЕС и упоменаване "Европейски съюз"; б) Наименование на финансиращия фонд( Европейски социален фонд); в) Общото лого за програмен период 2014 - 2020, със съответното наименование на финансиращата програма(Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси”); г) Наименование на проекта. д)Обща стойност на проекта, размер на европейското и национално съфинансиране, в български лева. - Брошури - 300 бр. Планирано е изработването и разпространението на 300 броя брошури, които ще информират за основните цели на проекта, планираните дейности и очаквани резултати. В съответствие с изискванията, брошурата ще съдържа: а)Емблемата на ЕС и упоменаване "Европейски съюз"; б) Наименование на финансиращия фонд( Европейски социален фонд); в) Общото лого за програмен период 2014 - 2020, със съответното наименование на финансиращата програма(Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси”); г) Наименование на проекта. Горната информация ще заема поне 25% от площта на съответната лицева част на брошурата. - Папки, блок листа, химикали Планирано е изработването по 100 бр. папки, химикали и блок листа, които ще съдържат: а)Емблемата на ЕС и упоменаване "Европейски съюз"; б) Наименование на финансиращия фонд( Европейски социален фонд); в) Общото лого за програмен период 2014 - 2020, със съответното наименование на финансиращата програма(Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси”); г)Адрес на Единния информационен портал; - Публикация в печатна медия – 2 бр. Бенефициентът ще изготви две публикации в печатна медия една в началото и една в края на проекта. Публикациите ще съдържат информация за основните цели на проекта, планираните дейности и очаквани резултати.Публикациите ще съдържат: а) Емблемата на ЕС и изписване на фразата "Европейски съюз"; б) Наименование на финансиращия фонд( Европейски социален фонд); в) Общото лого за програмен период 2014 - 2020, със съответното наименование на финансиращата програма(Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси”); г) Наименование на бенефициента; - Стикери 25 бр. На стикерите ще бъде визуализирани: а) Емблемата на ЕС; б) Упоменаване "Европейски съюз"; в) Наименование на финансиращия фонд( Европейски социален фонд); г) Общото лого за програмен период 2014 - 2020, със съответното наименование на финансиращата програма(Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси”); д) Номера на договора за безвъзмездна финансова помощ. - Осигуряване на информация за проекта на всички заинтересовани страни; - Във всеки документ, свързан с изпълнението на проекта, ще бъде посочено, че финансиращата програма (ОП"Развитие на човешките ресурси") се осъществява с подкрепата на съответния фонд (Европейски социален фонд). 3 120.00 2 665.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).