Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 56 674 TREES
Български

Programme: Human Resources Development

Planning region: All

Description

The main objective of the project proposal is to contribute to the development of non-agricultural activities in rural areas, and in particular in the municipality of Elena, by providing high quality postal and courier services.
The specific objective of the project is to increase the competitiveness of Sunis Ltd. through investments in equipment and furnishing for a courier service office.
This specific objective will be achieved through the implementation of the activity "Supply of equipment and furniture", which will result in the purchase of:
- Multipurpose container - 1 pc.
- Gas tanker - 1 pc.
- Trolley - 1 pc.
- Diesel generator - 1 pc.
- Desktop label printer - 1 pc.
- Barcode finger reader (scanner) - 3 pcs.
- One-slot cradle for loading barcode reader for finger placement - 1 pc.
- Platform electronic scales - 2 pcs.
- Desktop computer - 1 pc.
- Monitor - 1 pc.
- Laptop - 3 pcs.
- Laser printer - 1 pc.
- Surveillance camera - 1 pc.
- Tablets - 3 pcs.
- Mobile phone - 3 pcs.
- Air-conditioner - 1 pc.
- Office cabinet - 2 pcs.
- Office reception - 2 pcs.
- Cleaning machine - 1 pc.
- Dispenser - 1 pc.
- Coffee machine - 1 pc.
The activity "Consulting services for implementation and reporting of project activities" will be implemented as an accompanying one.
No new jobs will be created within the project, but existing jobs will be maintained.
With the realization of the activity and the achievement of the set goals, Sunis Ltd. will become a leader in the local market of courier services in the municipality of Elena and will contribute to the local development in the rural areas.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Доставка на оборудване и обзавеждане: През последните години броят на куриерските фирми в България се увеличава с всеки изминал ден. Това се дължи на факта, че все повече потребители търсят такива услуги, а предприемчивите хора регистрират такива фирми и започват да упражняват куриерска дейност, тъй като съществуващите куриерски фирми в момента, не могат да поемат всички заявки. Потребността от ползването на куриерски услуги се обуславя и от бума на електронната търговия в страната. Основната дейност на Сънис ЕООД е предоставяне на пощенски и курирески услуги на територията на община Елена, която включва 124 населени места с над 8000 жители. Фирмата е официален представител на Еконт Експрес ООД, бранд, доказан като експерт в логистиката за България. За 25 години Еконт се превърна от куриерска компания в платформа за развитие на хора и бизнеси, с близо 600 офиса в страната и над 3000 заети лица. Изключителният имидж на Еконт задължава нейните партньори да следват мисията на компанията и да споделят нейните ценности. Именно такъв партньор е Сънис ЕООД. Фирмата предлага куриерски, пощенски, колетни и карго услуги, пощенски парични преводи до всички населени места в страната, както и международен сервиз към Румъния и Гърция с доставки от офис до офис, от врата до врата. За развитието на това микропредприятие и за повишаване на неговата конкурентоспособност ще е необходимо инвестирането в оборудване и обзавеждане, което ще издигне предоставянето на курирерски услуги в населените места от община Елена на ново, по-високо професионално равнище и ще задоволи потребностите на населението в региона. В рамките на проекта ще бъдат закупени: - Многофункционален контейнер - 1 бр. - Газокар - 1 бр. - Транспалетна количка - 1 бр. - Дизелов генератор - 1 бр. - Настолен етикетен принтер - 1 бр. - Баркод четец за поставяне на пръст (скенер) - 3 бр. - Еднослотов кредъл за зареждане на баркод четец за поставяне на пръст - 1 бр. - Платформена електронна везна - 2 бр. - Настолен компютър - 1 бр. - Монитор - 1 бр. - Лаптоп - 3 бр. - Лазерен принтер - 1 бр. - Камера за наблюдение - 1 бр. - Таблет - 3 бр. - Мобилен телефон - 3 бр. - Климатик - 1 бр. - Офис шкаф - 2 бр. - Офис рецепция - 2 бр. - Подопочистваща машина - 1 бр. - Диспенсър - 1 бр. - Кафеавтомат - 1 бр. Всички активи ще бъдат доставени и инсталирани в наетия офис на фирмата, който се намира на централно, комуникативно място (адрес гр.Елена, ул. Иларион Макариополски 42), заемащ площ от 20 кв.м. В двора на наетия имот от 45,5 кв.м. ще бъде позициониран контейнер, който ще се използва като складово помещение, гарантиращо правилно и надеждно съхранение на куриерските пратки. Бюджетът за дейността е съставен при спазване на изискванията за ефективност, ефикасност и икономичност на разходите. Предвидените разходи са оптимални и са съобразени с дейността, и могат да гарантират своевременно, количествено и качествено изпълнение, което да доведе до постигане на очакваните резултати и поставените цели. 71 632.73 71 290.22
Консултантски услуги за изпълнение и отчитане на дейностите по проекта: Дейността е спомагателна и тя съпътства изпълнението на основната дейност през целия поректен период. Основна цел на управлението на проекта е ефективно и ефикасно планиране, изпълнение и контрол при реализацията на дейностите, което да доведе до постигане на заложените цели на проекта в частност, и на програмата като цяло. За целта е избрана организация за управление, след проведен избор по критерий „най-ниска цена“ измежду три подадени оферти. Сключен е договор да консултантски услуги със СНЦ „Тракийско устойчиво развитие“, с. Коларово за разработване на бизнес план, изпълнение и отчитане на дейностите по проекта. Проектът ще се управлява от ръководител - управителя на Сънис ЕООД, с активното съдействие на представител на организацията, който ежемесечно ще следи хода на проектната реализация, ще планира следващи стъпки, ще анализира съвместно с ръководителя възникнали проблеми и ще търси начини за тяхното преодоляване. Консултантските услуги, свързани с изпълнението и отчитането на дейностите по проекта до изплащане на помощта се състоят в: 1) предоставяне на експертна помощ относно съставяните в рамките на изпълнението на проекта документи. 2) комплектоване на заявките за плащане с изискуемите документи. 3) консултиране на кандидата относно изпълнение на допълнителни указания от ДФ”Земеделие”. 4) контрол по спазване на календарния график за изпълнение на проекта – изготвяне на план за действие, мониторинг и отчитане на дейностите по проекта. 5) дейности за отчитане на проекта – изготвяне на документите необходими за отчитане на проекта пред ДФ”Земеделие”. 6) други дейности, необходими при изпълнение на проекта и възникнали по време на изпълнението. 7) осъществяване на ефективно и безпроблемно сътрудничество и координация между всички заинтерeсовани страни, в рамките на проекта. 8) подготовка и представяне в отговор на въпроси и питания от РА, по време на изпълнение на проекта. 9) съдействие при верификации, разплащания и осчетоводяване на разходите. 10) контрол върху провеждането на мерките за информация и публичност. 11) администриране и докладване на нередности. 12) мониторинг върху изпълнението на проекта, вкл. докладване на констатирани нередности и пропуски в документацията по проекта. 13) подготовка на искания за финансиране на разходи за ДДС към заявки за плащания. 14) подготовка и съдействие при подаване заявки за плащания, вкл. заявка за окончателно плащане по проекта. 15) при необходимост, подготовка и съдействие при подаване на документи за банков кредит. 16) при необходимост, подготовка и съдействие при подаване на искане за модификация на договора. 3 500.00 3 500.00

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).