Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 103 TREES
Български

Programme: Human Resources Development

Planning region: All

Description

The project "New work places and sustainable employment in Intermess FOOD Ltd." aims:
"To create conditions for sustainable employement and professional development for unemployed 29 years old young people in the field of trade in meat products".
Specific project objectives are:
1. To create new jobs for the unemployed 29 years old young people for work on professions and positions in Intermess Food Ltd..
2.   To ensure a sustainable and long term employment of the new-hired persons.
3. Devlopment of knowledge and competences of the new-hire unemployed 29 years old young people for effective professional development in the field of trade in meat products.
These objectives will be achieved through the following activities:
Activity 1: Organisation, management and control of project activities;
Activity 2: Publicity and visualization of project activities;
Activity 3: Provision of equipment for the new work places in Intermess Food Ltd.
Activity 4: Conducting a selection and choice of 19 unemployed youth for the new work places in Intermess Food Ltd.
Activity 5: Providing a sustainable employment and opportunity for professional realization of new-hired persons in Intermess Food.
Through the implementation of these activities will be achieved the following results:
- will be ensured jobs for 19 unemployed young for minimum 12 months from the city Bansko in the following positions: driver; an accountant; vendor consultant and carrier-loader
- for each of the selected persons will be ensured to acquire of professional and practical skills by experience and training in the workplace.
-will be provided trucks for part of the new work places necessary for the effective performance of duties.
-At least 10 of the new work places will be preserved after the end of the project.



Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Дейност 1: Организация, управление и контрол на дейностите по проекта.: Дейността цели ефективна организация, изпълнение и контрол на предвидените дейности по проекта. Ще се сформира тричленен екип за организация и управление, както следва: -Ръководител -Kоординатор (технически сътрудник) -Счетоводител Екипът е избран на база квалификация и опит в областта на управлението. За целите на проекта към екипа е ангажиран ръководител, като изборът е направен след предварителен подбор на база опит по управление на проекти и дейности, сходни с тези по проекта. Ръководителя на проекта ще организира и контролира екипа и цялостното изпълнение на дейностите по проекта, както и ще бъде официално представително лице пред УО, медии и заинтересовани страни. Координаторът по проекта ще отговаря за техническото изпълнение на дейността, водене на проектното досие и подготовката на отчетната документация. Счетоводителят на проекта ще бъде отговорен за счетоводната дейност, финансово планиране и отчетност на проектните дейности. Екипът ще отговаря за цялостното планиране и организиране на дейностите по проекта. Ще следи за ефективно постигане на поставените цели и контролира всеки етап от изпълнението на проекта. От всеки от членовете на екипа по управление ще се изисква коректно изпълнение на индивидуалните задължения и отговорности, както и екипна работа и взаимопомощ при отделните дейности. Комуникацията между членовете ще бъде гаранция за качествено изпълнение и прозрачност на всички предприети действия по проекта. Екипът ще отговоря за навременно изпълнение на дейностите и съответно ще отчита постигнатите резултати и индикатори. Ще следи за изпълнение на задълженията от страна на отделните изпълнители. Ще отчита и контролира разходите по бюджетните пера и изготвя междинни и финални отчети, за коректно отчитане пред УО. Ще прави искания за междинни и авансови плащания, при нужда от финансов ресурс. Екипът по проекта ще се отчита и ще предоставя нужната информация по отношение на изпълнението на проекта на управителя на фирмата. Дейността ще бъде реализирана посредством следните етапи: -Сключване на граждански договори с членовете на екипа; -Изготвяне на месечен план график за организиране на конкретните дейности и отговорности на всеки от членовете на екипа; -Провеждане на оперативни срещи за разпределение и контрол по изпълнението на индивидуални и групови задачи; -Ежедневна организация, контрол и изпълнение на дейностите от членовете на екипа, съвместно с управителя на фирмата. -Събиране на проектно досие и ежемесечна отчетност за напредъка на проекта; -Изготвяне и изпращане на технически и финансови отчети. Плановете и конкретните действия за реализация по описаните дейности ще бъдат в пълно съответствие с изискванията в ръководството за изпълнение на проекти по схема "Ново работно място" и с всички законови и подзаконови нормативни документи, регламентиращи изпълнението на проекти по ОПРЧР. Екипът по управление на проекта ще оказва нужната помощ на избраните изпълнители за отделните дейности, като стриктно ще следи за спазване на изискванията и допустимите разходи. Членовете на екипа заедно с управителя на фирмата ще изготвят предварителни критерии и ще участват в комисията за подбор и избор на безработни лица. Ще контролират степента на адаптиране към работното място и удовлетвореност на ново наетите лица, предвид мобилността и дългите командировки на служителите в Слънчев бряг. Членовете на екипа ще бъдат наети на граждански договори за целия период на проекта - 20 месеца, като се гарантира изплащане на възнаграждения с включени осигуровки за броя изработени часове за месеца. За гладкото протичане на административното обслужване и документиране ИНТЕРМЕС ФУУД ЕООД ще осигури офис за екипа по проекта, обзаведен с необходимите технически средства. Разходите за командировки и консумативи за екипа са включени в сумата за управление на проекта, тъй като целият екип ще бъде ангажиран с изпълнението на дейностите по различни населени места. 23 998.00 21 306.74
Дейност 2: Реализиране на дейности по публичност и визуализация на проекта: Дейността представлява визуализация на безвъзмездната помощ от ЕСИФ и ОПРЧР и популяризиране на дейностите по проекта и програмата сред целевата група и обществеността. Дейностите по публичност и визуализация ще бъдат реализирани съгласно задължителните изисквания към бенефициентите за мерките по информация и комуникация на ЕС и начините и методите за тяхното изпълнение на ниво конкретен проект. Основна цел на тази дейност е информиране и публичност на широката общественост, за да се гарантира приноса на Европейския съюз за изпълнението на настоящия проект. В рамките на дейността ще бъдат изработени рекламни материали и предприети дейности, които ще визуализират програмата за безвъзмездна помощ, ще привлекат и стимулират представители на целевата група да вземат участие по проекта. Дейностите по публичност и визуализация ще бъдат реализирани на територията на гр. Банско и гр. Слънчев бряг, където предимно през летния сезон фирмата командирова служители, като не се пропусне и широката мобилност на ИНТЕРМЕС ФУУД и всички заинтересовани страни в цялата страна. Дейността ще бъде реализирана посредством следните етапи чрез три групи методи: 1. Първоначално представяне и популяризиране на проекта и безвъзмездната помощ пред обществеността, заинтересовани страни и целевата група посредством публична презентация, разпространение на рекламно информационни материали, публикации в интернет информационни страници, съобщения в социалната мрежа и др. 2. Текущо представяне и информиране за реализацията на проекта чрез поставяне на информационни табели, банери и стикери в складовите бази на фирмата в различните градове , където ще се извършва трудовата дейност на ново наетите, както и на новите автомобили; чрез публикуване на текуща информация за развитието на проекта на интернет страницата на фирмата, в интернет медии и в социалните мрежи. 3. Финално представяне на резултатите от проекта, чрез заключителна презентация пред заинтересовани страни, както и чрез заключителни публикации в интернет медии, описващи постигнатите резултати по проекта. Самото изпълнение на дейностите ще бъде реализирано от избран външен изпълнител, с необходимия опит и капацитет в провеждане на подобни дейности, но с активното участие и съдействие на екипа по управление на проекта. Освен заложените като бюджет дейности по визуализация и публичност, ръководството на ИНТЕРМЕС ФУУД и екипът по управление и организация на проекта поемат ангажимент за текущо и своевременно популяризиране на проекта сред свои партньори, клиенти и сред обществеността в населените места, където ще се реализират проектните дейности. Дейностите ще бъдат в пълно съответствие с „Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 20142020г.“ Тази дейност ще се реализира в две насоки. От една страна ще се визуализира и популяризира програмата и безвъзмездната помощ, а от друга страна ще се стимулират представители на целевата група и други фирми да участват в проекта. По този начин повече безработни ще бъдат мотивирани да кандидатстват за осигуряване на заетост и по-голям брой работодатели да откриват нови работни места. Тъй като фирмата основно работи с доставка и разнос на стоки по хотели и търговски обекти, дейността ще има най-широко приложение и разпространение сред тези туристически обекти, чрез които голям брой представители от цялата страна ще могат да се запознаят с приноса и дейността на ИНТЕРМЕС ФУУД, съвместно с ОП РЧР. 1 689.00 2 187.00
Дейност 3: Създаване, оборудване и обзавеждане на нови работни места в ИНТЕРМЕС ФУУД за подбраните безработни младежи.: Тази дейност има за цел откриване и оборудване на нови работни места. Според конкретните нужди на ново откритите работни места за длъжността шофьор се планира закупуване и внедряване на оборудване за по - ефективно изпълнение на дейността. Тази дейност е необходима, тъй като фирмата към момента не разполага с достатъчни превозни средства, за да обезпечи изцяло трудовата дейност на тези нови работни места. Предвид естеството на работа, фирмата основно работи с товарни автомобили, чрез които да може да обслужва клиенти в цялата страна и качествено и в срок да доставя своите стоки. Увеличените изисквания от страна на клиенти и невъзможността на фирмата да поеме обема от поръчки, поражда нуждата от откриване на нови работни места и съответно осигуряване на нужното оборудване за всяка длъжност. Фирмата планира да разшири дейността си извън настоящия пазар в Банско и Слънчев бряг, като организира разнос и доставка на стоки в посока Обзор, Несебър, Поморие, Разлог, Велинград. Влошената климатична обстановка и инфраструктура в страната изискват осигуряване на добри условия и по-надеждни автомобили, чрез които да се осигури бързо, гъвкаво и ефективно доставяне на поръчките. За постигане на тази цел се предвижда закупуване на товарен микробус и товарен ван, които ще се ползват от шофьорите за превозване и доставка на стоки до различните клиенти. Двата автомобили ще се ползват от 4ма шофьори, които ще работят на две смени. За останалите фирмата ще предостави наличния транспорт или ще закупи нов, със собствени средства. За длъжността носач-товарач фирмата ще осигури със собствени средства електрически колички, хладилни камери, компресор и всичко нужно за изпълнение на задълженията им. Офисът на ИНТЕРМЕС ФУУД е оборудван с нужните технически и материални ресурси като : компютърни конфигурации, лаптоп и мултифункционално устройство, които ще влязат в ефективна употреба на длъжностите касиер и продавач-консултант Наличното оборудване и обзавеждане на предприятието ще бъде предоставено безвъзмездно на всички ново наети служители, с цел обезпечаване на работните места с нужните средства. При реализирането на тази дейност, за част от оборудването ще се следва принципа на гъвкавост на работното място, което позволява използването на едно оборудване, от повече от един човек. Закупеното оборудване ще бъде зачислено на конкретните служители, за да носят пряка материална отговорност за него.Заложеното оборудване е планирано така, че всеки да има необходимите условия за качествено изпълнение на служебните си задачи. Дейността ще бъде реализирана посредством следните етапи: -Проучване на оферти и подготовка на процедури (публични покани) за избор на изпълнители; -Избор на изпълнители за доставка по определени критерии и сключване на договор с избраните; -Избор на застрахователна компания и сключване на договор за застраховка на оборудването; -Доставка и приемане с ППП; преглед и тестване на доставката; -Инструктаж за експлоатация, гаранционен срок. Ще се използва услугата на външен изпълнител, което ще бъде в съответствие с изискванията на чл. 7 ал.1 на ПМС 118/20.05.2014 г. Изборът ще се осъществи чрез изборна комисия, която ще се води от принципа на публичност и прозрачност; свободна конкуренция и равнопоставеност, за да се избере икономически най-изгодната оферта: съотношение цена/ качество/допълнителни условия. Изборът на външен изпълнител и доставката ще се контролират от екипа по управление, който ще изготви покана за доставка по заложени минимални технически спецификации на позициите. Кандидатът трябва да посочи критерии за избор на доставчик, като: -опит в областта над 3г. -сертификация -оторизиран сервиз -удължена гаранция -квалифицирани специалисти за поддръжка -срок на доставка -осигурено обучение за работа и инструктаж. Придобитото оборудване (товарни автомобили) ще бъде застраховано с пълно автокаско в доказала сигурността си застрахователна компания с дългогодишен опит. 75 650.62 77 404.70
Дейност 4: Провеждане на подбор и избор на 19 безработни младежи за новите работни места в ИНТЕРМЕС ФУУД. : Дейността цели качествен подбор за назначаване на работа в ИНТЕРМЕС ФУУД на безработни младежи, които имат възможност за мобилност и гъвкавост на работното си място, поради естеството на работа и нуждата от командироване в различните складове. Общо ще бъдат подбрани 19 на брой безработни младежи, за да се обезпечи бързо развиващата се дейност по разнос и доставка на фирмата и да се гарантира устойчивия й растеж. Друга причина за създаването на новите работни места и подбора на голям брой нови служители е социалната отговорност на фирмата: осигуряването на заетост на безработни лица (от рискови групи) и гарантирането на устойчива заетост и след края на проекта на поне половината (10) от първоначално ангажираните (19), ще бъде акт на социална отговорност за ИНТЕРМЕС ФУУД, което е част от фирмената й култура. Всеки един от кандидатите ще бъде детайлно запознат с тази стратегия и със спецификата на дейността, която ще извършва. Ще бъдат информирани за възможността от дълги командировки през отделните сезони на различни места и заетост на пълно работно време и на смени ( по 8 часа). Така лицата ще могат да направят информиран избор и ще бъдат мотивирани за дългосрочна заетост и професионална реализация по длъжностите, за които кандидатстват. Изборът ще бъде направен от комисия на ИНТЕРМЕС ФУУД, по предварително определени обективни критерии. Целевата група, към която е насочена тази дейност са безработни младежи, с възможност за мобилност и пътуване извън пределите на Банско - лицата ще трябва да имат готовност за дълъг престой в Слънчев бряг през летния сезон, със съответно изплатени командировки, като с приоритет ще бъдат избирани продължително безработни младежи. Със запознаване с целите и приоритетите на фирмата, безработните кандидати за работа ще могат да направят информиран избор и ще бъдат мотивирани за дългосрочна заетост и професионална реализация по длъжностите за които кандидатстват. Самият подбор ще се реализира по следните етапи: -Разпространение на информация за свободните работни места в град Банско и обектите на фирмата, обяви в интернет портали за намиране на работа, вкл. използване на методите заложени в дейността по публичност и визуализация по проекта. Ще се разчита и на партньорство на хотелите и партньори на фирмата, с които компанията работи от дълго време. -Сформиране на комисия за избор и определяне на критерии за провеждане на подбора за всяка длъжност. Ще бъде съставен екип, с участието на ръководителя и координатора от екипа по управление на проекта, както и ръководния екип на ИНТЕРМЕС ФУУД. Ще бъдат изготвени предварително обективни критерии и изисквания към кандидатите. -Преглед на постъпили кандидатури и оценка по формални критерии. Всички безработни/ неактивни лица,които отговарят на формалните критерии ще бъдат поканени на интервю за работа. -Провеждане на интервю с безработните кандидати. Избраната комисия ще проведе събеседване с всички одобрени по формални критерии. Ще се даде шанс на всички явили се лица без оглед на дискриминация по полов, етнически или религиозен принцип. По време на интервюто водещи ще бъдат интересът, мотивацията на младежите за реализация по конкретната длъжност, както и готовността за мобилност. -Избор на одобрените кандидати и покана за сключване на трудови договори При формиране на критериите за подбор, ще се изисква кандидатите за длъжностите "Шофьор, лекотоварен автомобил" да имат основни познания относно МПС и съответното свидетелство за управление, категория ( В ). За длъжността "Касиер, счетоводител" ще се изисква кандидатите да имат завършено минимум средно икономическо образование. За длъжността "Продавач-консултант" от значение ще бъдат компютърните и комуникативни умения, а за носач, товарач предимство ще бъдат физическите възможности. 0.00 0.00
Дейност 5: Осигуряване на устойчива заетост и възможност за професионална реализация на наетите лица в ИНТЕРМЕС ФУУД.: Tази дейност ще стартира със сключване на трудови договори със селектираните безработни лица. Целта на дейността е да се осигури заетост на 19 безработни и /или неактивни младежи, които ще покрият нуждите на фирмата от допълнителна работна ръка, подготвена за дълги пътувания и командировки, предвид разширяването на дейността й. В резултат от гореизброените дейности по проекта ще бъдат осигурени необходимите условия за постигането на устойчива заетост за подбраните представители на целевата група в гр. Банско и различните складови бази на ИНТЕРМЕС ФУУД. С подбраните кандидати ще бъдат сключени срочни трудови договори (за 1 година) с опция за удължаването им, за представилите се добре в работния процес. Така ще се гарантира заетостта и професионалната реализация на лицата в областта на търговия с месни продукти за продължителен период от време. За длъжностите "Шофьор, лекотоварен автомобил", "Касиер, счетоводител", "Продавач-консултант" и "Носач, товарач" ще бъдат разработени длъжностни характеристики, с които ще се регламентират задълженията на новоназначените служители за периода на заетост. *Основните длъжностни задължения, които ще изпълняват назначените лица на позицията "Шофьор, лекотоварен автомобил", Код по НКПД: 8322 2006, заложени в длъжностните им характеристики ще бъдат следните: 1.Осъществява превози на стоки и хора до и в рамките на населеното място, където се осъществява дейността на предприятието. 2. Следи за нормалната работа на двигателя и спазва правилата за безопастност на движението. 3. Описва в пътния лист данните за извършените курсове и се отчита ежемесечно за изразходените средства 4. Полага необходимите грижи за нормалното функциониране на моторното превозно средство 5. Грижи се за запазване на поверения му товар през време на почивките, както и спазване на графика за неговото доставяне. 6. Възможност за работа на смени, дълги командировки и пътувания. *За позицията "Касиер, счетоводител", Код по НКПД 4311 2003, са: 1. Извършва всички дейности по приемане, съхраняване и предаване на парични средства. 2. Извършва касови операции 3. Води касовата книга по форма и ред и ежедневно приключва касовата наличност. 4. Приема, съхранява и предава левове и валутни средства, подготвя данни за заплати *За длъжността "Продавач-консултант", НКПД код: 5223 2001, са: 1.Посреща и обслужва клиенти в търговския обект; консултира клиентите 2.информира клиентите за характеристиките, в това число - състав, опаковка, инструкции за ползване, комплектовка и поддържане, цена 3. поддържа търговския вид и хигиената на работното си място; *За длъжността "Носач, товарач", НКПД код: 9333 0002, са: 1. Извършва товаро-разтоварни и преносни работи. 2. Събира и изнася на определените места отпадъци. 3. Извършва обща работа при товарене на стока в автомобили 4. Почиства складове и дворни площи. Всички ново наети, трябва да спазват правилата за ЗБУТ, противопожарните и санитарно-хигиенните изисквания, както и да носят материална отговорност във връзка с опазването на поверените им оборудване и инвентар. За осигуряване на нормално протичане на работния процес, ще бъдат предоставени всички необходими материали и консумативи, със съответния инструктаж за здравословен и безопасен труд. Екипът на ИНТЕРМЕС ФУУД ще инвестира собствено време и усилия за въвеждане на ново назначените в работния процес, за да могат да получат стартови знания и умения за ефективна и качествена работа. Дейността ще бъде реализирана посредством следните етапи: -сключване на трудови договори с подбраните безработни/неактивни лица; -организация на работния процес и въвеждане в работата; -подпомагане на трудовата адаптация и изпълнението на професионалните задължения; -текуща оценка на изпълнението и подпомагане при срещнати трудности; -финална оценка на ефективността на създадената заетост и взимане на решение колко от работните места да бъдат запазени; -сключване на нови трудови договори с одобрените лица. 146 183.49 157 404.88

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).