Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 152 TREES
Български

Programme: Human Resources Development

Planning region: All

Description

"UltraPlay" Ltd. applies in this proceeding as an employer intending to provide eight new job positions in the field of computer programming. The project proposal envisages the creation of new jobs for 8 people, representatives of the target group - unemployed and / or inactive, all of which fall into a specific category of unemployed youths up to 29 years incl. New employees will be trained on Key Competence 2 "Communication in foreign languages" to meet the specific requirements of the positions to be appointed. Within the project activities are envisaged for the purchase of equipment, furniture and intangible fixed asset necessary for the creation of new jobs, information and publicity, and business organization and management of the project. "UltraPlay" Ltd. will provide employment for targeted persons for a period of 12 months, after completion of the project will retain at least 50% of newly created jobs for a minimum of 12 months. Planned activities will lead to the achievement of the objectives of the project proposal related to supporting the process of integration into the labour market for unemployed and inactive persons, by creating new jobs and providing appropriate training. Will increase the number of jobs involved in young people aged up to 29 years in the area of the town Sofia - representatives of one of the vulnerable groups in the labour market. This will improve their employability, adaptability and competitive presence in the labour market.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Наемане на 8 безработни и/или неактивни лица за период от 12 месеца.: Целта на дейността е да се осигури заетост на 8 лица от допустимата целевата група по проекта за период от 12 месеца. С тях ще бъдат сключени трудови договори съгласно българското законодателство. В бюджета на проектното предложение са предвидени средства в размер на минималния осигурителен доход за съответната длъжност, както и дължимите от работодателя осигурителни вноски за период от 12 месеца. Компанията ще изготви длъжностни характеристики на наетите лица и ще отразява явяването им на работа в присъствени форми. Длъжността, на която ще бъдат назначени безработните/неактивните лица е: - Специалист, игри и тиражи - 8 лица /код 24216019/; Кратко описание на отговорностите и задачите на новонаетите лица; - Специалист игри и тиражи: Служителите на тази длъжност са в основата на фирмената дейност. Те приемат и обработват данни за продуктите и клиентската база, анализират тенденциите и предлагат решения. Специалистите на тази длъжност извършват широк спектър от функции, свързани с фирмен мениджмънт, управление на продукти, управление на клиентска база, обслужване на клиенти, онлайн реклама, управление на социалните медии, информационни технологии. Те са отговорни за създаването на математически / статистически модели за търговския екип на компанията и отговарят за развитието на моделите в рамките на фирмената система, извършват мониторинг на действията на потребителите и да управляват риска, свързан с тях. Важни длъжности задължения са подпомагането на потребителите чрез анализиране и разрешаване на проблемни ситуации, прехвърляне на специализирани потребителски запитвания към съответните отговорни отдели, участие в маркетингови кампании за клиенти. Над 80% от клиентите на "УлтраПлей" ООД са международни компании, което определя работното владеене на английски език и компютърната грамотност като необходими компетентности за изпълнение на ежедневните задачи и отговорности. В тази връзка, след наемането им, лицата ще бъдат включени в обучение по ключова компетентност (КК 2 - Чуждо езиково обучение по английски език ), необходима за съответните работни места. Предвижда се всички представителите на целевата група ( 8 лица) да са част от специфичната категория младежи на възраст до 29 г. включително. "УлтраПлей" ООД в качеството си на работодател ще има ангажимент да запази работните места за минимум 12 месеца на минимум 50 % от наетите по проекта лица, след приключването на дейностите по проекта. 66 439.00 60 713.77
Предоставяне на обучение съгласно Европейската квалификационна рамка по Ключова Компетентност 2 "Общуване на чужди езици" на наетите по проекта лица: Настоящата дейност предвижда провеждане на обучение съгласно Европейската квалификационна рамка по Ключова Компетентност 2 "Общуване на чужди езици" на наетите по проекта лица. Новоразкритите работни места в "УлтраПлей" ООД и длъжността, на която ще бъдат наети лицата (Специалист, игри и тиражи - 8 лица /код 24216019/ изискват свободното владеене (писмено и говоримо) на поне един чужд език, в случая английски език. Ежедневните задачи на служителите ще включват фирмен мениджмънт, управление на продукти, управление на клиентска база, обслужване на клиенти, онлайн реклама, управление на социалните медии, информационни технологии; създаване на математически / статистически модели за търговския екип на компанията, мониторинг на действията на потребителите и управление на риска, свързан с тях. Важни длъжности задължения са подпомагането на потребителите чрез анализиране и разрешаване на проблемни ситуации, прехвърляне на специализирани потребителски запитвания към съответните отговорни отдели, участие в маркетингови кампании за клиенти; отговор на и иницииране на електронни писма, електрони разговори и телефонни обаждания. Над 80% от клиентите на "УлтраПлей" ООД са международни компании, което определя работното владеене на английски език като необходима ключова компетентност за изпълнение на ежедневните задачи и отговорности. Поради това е необходимо провеждането на обучение по английски език на лицата, назначени по проекта с оглед на тяхната нормална работа и успешното изпълнение на задълженията им на работното място. Обучението по английски език ще бъде проведено в рамките на 300 учебни часа, покриващи 160 часа практика и 140 часа теория, като всеки учебен час ще е с продължителност от 45 минути. Обучаваните 8 лица ще преминат входящ тест за определяне на нивото им. Обучението ще съответства на три нива от Европейската референтна рамка и при успешно покриване на учебния теоретичен и практически материал ще доведе участниците до овладяване на предвидените умения и компетентности за съответните нива. Изпитът за входно ниво ще включва писмен тест и при необходимост устно събеседване/интервю. Резултатите от проведените изпити за входно ниво на участниците ще помогнат на преподавателите при последващото провеждане на обученията по английски език, както и за повишаване ефективността на учебния процес. Входното ниво ще послужи за база за сравнение на знанията и уменията на курсистите преди и след провеждането на съответното обучение. След приключване на курса обучаемите ще положат финален изпит по английски език. На успешно издържалите изпита курсисти ще бъдат издадени Сертификати за завършените нива по английски език. В края на обучението бенефициентите ще бъдат помолени да попълнят въпросник за удовлетвореността си от курса по английски език и очакваните ползи от него. 5 600.00 5 600.00
Закупуване на оборудване, обзавеждане, ДНА и стопански инвентар, свързани със създаването на нови работни места в "УлтраПлей" ООД: Целта на дейността е осигуряване на необходимото компютърно оборудване, обзавеждане, ДНА и стопански инвентар за нормалната работа на лицата от допустимата целева група, които ще бъдат назначени в "УлтраПлей" ООД на новоразкритите работни места. Длъжността, на която ще бъдат назначени безработните/неактивните лица, всички част от специфичната категория "младежи на възраст до 29 г. включително" е: - Специалист, игри и тиражи - 8 лица /код 24216019/; Закупуването на компютърно оборудване, обзавеждане, ДНА и стопански инвентар се налага, тъй като към момента капацитетът на компанията е изцяло усвоен и се използва от вече заетите служители на компанията. Ръководството на "УлтраПлей" ООД възнамерява да разшири офис пространството си в гр. София, където ще работят новоназначените служители. Динамичната работна среда, особено в ИТ сферата, постоянно променящите се изисквания на клиентите, необходимостта от бърза организация на времето, преглед и създаване на различни анализи налага наличието на съвременно компютърно оборудване и подходящо офис обзавеждане. Новоназначените служители ще имат задачи като фирмен мениджмънт, управление на продукти, управление на клиентска база, обслужване на клиенти, онлайн реклама, управление на социалните медии, информационни технологии; създаване на математически / статистически модели за компанията, мониторинг на действията на потребителите и управление на риска, свързан с тях. Важни длъжности задължения са подпомагането на потребителите чрез анализиране и разрешаване на проблемни ситуации, прехвърляне на специализирани потребителски запитвания към съответните отговорни отдели, участие в маркетингови кампании за клиенти; отговор на и иницииране на електронни писма, електрони разговори и телефонни обаждания. Работата ще се изпълнява от място, в офис. С оглед успешното изпълнение на служебните задължения е необходимо закупуването на следното компютърно оборудване, обзавеждане, ДНА и стопански инвентар: - Компютър (с лицензиран софтуерен пакет) - 8 броя, за всички представители на целевата група по проекта; - Монитор full HD с DVI и VGA порт - 8 броя, за всички представители на целевата група по проекта. Кандидатът ще запази предназначението на закупеното оборудване, за срок от минимум 5 години след приключване на проекта. 9 483.42 9 483.36
Информиране и публичност: Целта на тази дейност е да се информира обществото и целевите групи за проекта и резултатите от него. Реализацията й ще осигури съблюдаването на изискванията по отношение визуализацията на проекти, финансирани от ЕС. При спазване изискванията на Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г., са предвидени следните мерки за визуализация и разпространяване на резултатите - Отпечатване на 3 бр. плакати, съдържащи информация за целите и дейностите по проекта. Един от плакатите ще бъде поставен на сградата, където се намира офиса на "УлтраПлей" ООД, един в самия офис на компанията, и 1 бр. ще бъде предназначен за използваната по проекта зала за провеждане на обучение по чужд език. Те ще включват: емблемата на ЕС и упоменаването "Европейски съюз"; наименованието на съфинансиращия фонд; общото лого за програмен период 2014-2020 г., със съответното наименование на финансиращата програма; наименованието на проекта и главната му цел; общата стойност на проекта, както и размера на европейското и националното съфинансиране; начална и крайна дата на изпълнение на проекта; - Отпечатване на 100 бр. брошури, съдържащи: емблемата на ЕС; упоменаването "Европейски съюз"; наименованието на съфинансиращия фонд; общото лого за програмен период 2014-2020 г., със съответното наименование на финансиращата програма; наименованието на проекта; адреса на Единния информационен портал. Брошурите ще бъдат предназначени за използваните по проекта зали или разпространени сред заинтересованите страни. - Изработване на 16 бр. стикери за закупеното по проекта оборудване; - 1 публикация; Във всички документи, свързани с изпълнението на проекта ще бъдат посочени финансиращата програма (Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси" 2014 - 2020 г.) и фонд. 1 040.98 540.00
Организация и управление на проекта: Целта на дейността е осигуряване на успешното управление на проекта, постигане на заложените цели и оптимизиране на проектните ресурси. Дейността ще гарантира постигането на очакваните резултати от реализацията на проекта и спазването на принципите на добро управление, отчетност и прозрачност. Предвижда се проектът да стартира с провеждане на работна среща между членовете на екипа за управление – Ръководител и Счетоводител. Целта на тази среща ще бъде да се определят начините за комуникация и да се разпределят задачите и отговорностите, с оглед ефективност на изпълнението на дейностите. Участниците в срещата ще определят методите за отчитане на резултатите след приключването на всяка предвидена дейност. Ще бъде обсъден времевият график и съставен план за действие, съобразно ролята на всеки един от членовете. След първата среща екипът по проекта ще провежда ежемесечни работни срещи, на които ще бъдат отчитани извършените дейности и ще бъдат планирани предстоящите задачи. Екипът за управление ще отговаря за избора на външни изпълнители и за отчетността по проекта - организиране на документооборота и водене на счетоводната отчетност; изготвяне и предаване на ДО на междинни доклади; изготвяне и предаване на ДО на заключителен доклад по проекта. С Ръководителя (външен за организацията експерт, притежаващ необходимия опит) ще бъде сключен граждански договор, след сключването на договор за безвъзмездна помощ и преди стартиране на проектните дейности. Счетоводните дейности по проекта ще бъдат изпълнявани от текущия счетоводител на "УлтраПлей" ООД, поради което не се предвижда сключване на допълнителен граждански договор и не е заложено възнаграждение в рамките на бюджета по проекта. Задълженията на Ръководителя са подробно описани в т. 9 Екип. Счетоводителят ще има следните отговорности: - Своевременно осчетоводяване на разходите; - Следене за целесъобразността на разходите; - Организиране на документооборота; - Водене на систематични счетоводни отчети за обобщаване на счетоводната информация, свързана с проекта; - Участва в подготовката на междинните и заключителния технически и финансови доклади по проекта. 8 602.50 7 147.94

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).