Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 103 TREES
Български

Programme: Human Resources Development

Planning region: All

Description

The progect proposal will ensure the provision of integrated social and health services for people with disabilities and people at risk, in connention with limiting the spread and overcoming the consequences of COVID -19
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Направление 1: Патронажна грижа: 1.Предоставянето на почасови мобилни интегрирани здравно – социални услуги ще се осъществява съобразно разработената от Министерството на здравеопазването програма /методика/ за предоставяне на патронажна грижа и стандарти за качество на услугата в рамките на компонент 1 по процедура „Патронажна грижа за възрастни хора и лица с увреждания“. Почасови мобилни интегрирани здравно- социални услуги ще се предоставят за период от 12 месеца на хора с увреждания, възрастни хора в невъзможност от самообслужване, лица над 65 години и други уязвими групи, вкл. Лица подставени под карантина във връзка с COVID-19, лица от рисковите групи за заразяване с COVID-19 на базата на идентифицираните нужди на лицата от целевата група, включена в проекта. Общият брой на потребителите на които ще бъде предоставена патронажна грижа е 25. Всяко лице от целевата група ще получава здравно-социални услуги до 2 часа на ден. Заявки за услуги ще се приемат през целия период на изпълнение на проекта, като за целта кандидат-потребителите ще попълнят заявления.Предоставянето на здравно-социалните услуги ще се осъществява въз основа на идентифицирани нужди и специфични потребности на представителите на целевата група и индивидуална социална оценка, включваща и обследване на здравния статус на всеки един от тях. Оценката на потребностите на желаещите да ползват услугите ще се извършва от външни лица по разработена процедура за подбор на потребителите, включваща методика за оценка на потребностите им.. - Домашни помощници - 5 бр. на 4 часа назначени на трудов договор на база минимална работна заплата - Медицински специалисти – 2 бр. на 2 часа; назначени на трудов договор на база минимална работна заплата - Шофьор – 1бр. на 8 часа; назначен на трудов договор на база минимална работна заплата Домашните помощници ще извършват следните дейности: помощ в домакинството, почистване, придружаване до личен лекар, пазаруване и др. Медицинските специалисти ще извършват следните дейности: поставяне на инжекции, смяна на превръзки, измерване на кръвна захар и др., съгласно нуждите на лицата от целевата група, които е допустимо да се предоставят извън медицинско заведение. В зависимост от ангажираността на лицата предоставящи услугите и интензитета на заявките за услуги, продължителността на работното време може да бъде променяно с цел по-ефикасно предоставяне на патронажна грижа. Медицинските специалисти и специалисти в областта на социалните услуги - домашни помощници, които ще са ангажирани с предоставянето на патронажни грижи, ще преминат специализирано обучение по програма разработена от Министерството на здравеопазването. 2. Психологическа подкрепа и консултиране. При необходимост ще бъде нает психолог на граждански договор. 3. Доставка на храна, хранителни продукти и продукти от първа необходимост, вкл. Лекарства /закупени със средства на потребителите или други средства , различни от тези по настоящата операция/ заплащане на битови сметки, заявяване и получаване на неотложни административни и битови услуги /със средства на потребителите или други средства, различни от тези по настоящата операция/, ще се изпълнява от назначените за домашни помощници лица, който ще бъдат ангажирани както с предоставянето на почасови мобилни интегрирани здравно-социални услуги, така и с доставка на хранителни продукти от първа необходимост. 3. Осигуряване транспорт на персонала от/до лица под карантина. 0.00 36 203.76
Направление II Превенция на COVID19 в социалните услуги ДДД: В рамките на тази дейност са предвидени дейности, които са насочени към превенция на разпространението на COVID - 19 в социалните услуги, делегирани от държавата дейности на територията на община Каспичан - децинфекция на помещенията, лични предпазни средства за персонала и потребителите, тестване на персонала и потребителите за COVID - 19 и др. Тази дейност е насочена към лицата, които вече ползват съответната социална услуга. Целевите групи са: 1. Служители в структури на публичната администрация на национално и местно ниво, вкл. предоставящи социални и здравни услуги; служители на доставчици на социални услуги 30 бр. 2. Потребители на социални услуги ДДД - 75 потребителя. С цел адаптиране и приспособяване на среда на социалните услуги в контекста на въведените ограничения в резултат от епидимичната обстановка и осигуряване на възможност за тяхното предоставяне дистационно /онлайн обучение, консултиране, онлайн връзка, скайп и др. ще бъдат закупени преносими мобилни устройства. При необходимост ще се организира тестване на персонала и на потребителите на социалните услуги на територията на община Каспичан за СOVID - 19 Ще бъдат определени всички критични точки на сградния фонд на ЦСРИ гр. Каспичан, ЦНСТ "Слънце" гр. Каспичан и ДЦПЛУ с. Кюлевча, които ще подлежат на дезинфекция всички подови повърхности, както и повърхностите, които се докосват от хората / персонала и потребителите на услугите - дръжки на врати, прозорци, ръкохватки, парапети и санитарни възли. Ще бъдат закупени дезифектанти под формата на гел, спрей и концентрат както и автоматични стенни дозатори за дезифектан. Ще бъдат закупени лични предпазни средства / маски, ръкавици, дезинфектант и др./ Същите ще се раздават периодично на персонала предоставящ почасови мобилни интегрирани здравно-социални услуги. Ще бъде извършен текущ ремонт на помещение където при необходимост ще бъдат изолирани лицата с COVID- 19. Боядисване, карпежни елементи, поставяне на ламинат, и др. разходи необходими с проектните дейности. 0.00 88 717.79

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).