Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 103 TREES
Български

Programme: Human Resources Development

Planning region: All

Description

The idea of creating a new social enterprise "Golden Key" Ltd will serve for successful integration of vulnerable groups and support for their better quality of life. The planned project activities will provide conditions for appropriate adaptation and employment in employment of 6 persons from vulnerable social groups - people with disabilities - 1 person and disadvantaged persons on the labor market and other socially excluded persons: unemployed over 54 - 2 persons and long-term unemployed - 3 persons, who will be given the opportunity for professional development. A new social enterprise will be created in the sphere of production of children's clothes and accessories in the village of Pripek, Aksakovo municipality, Varna district. The necessary equipment will be delivered to the new workplaces, and materials and consumables will be purchased to secure the work of the target group. Will be employed by vulnerable groups in the following positions distributed as follows: 1 person in the position of "Machine operator, ironing press"; 3 persons in the position "Tailor"; 1 person in "Warehouse" position; 1 person in the position "Cleaner, manufacturing premises". The targeted persons of the target group will be assisted by a committed team of the social enterprise - manager and organiser production, providing them with permanent working conditions. The sustainability of the social enterprise will be promoted through effective promotional activities, and a formed organisation and management team will follow progress at each stage.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Психологическо подпомагане и мотивиране на лица от уязвимите групи за включване в заетост: Основната цел на дейността се състои в създаване на условия за психологическо подпомагане на социално-уязвими лица за встъпване в трудова заетост чрез осигурени индивидуални и групови консултанции от психолог, както и създаване на ефективен екип за управление на социалното предприятие, развиващ социалната мисия до устойчиво ниво и качествено изпълнение на планираните дейности и заложени индикатори, водещи към крайни конкретни резултати с устойчив ефект за целевите групи и новосъздаденото социално предприятие Ще бъде назначено на трудов договор 1 лице на длъжност Психолог за период до 12 месеца. Психологът няма да попадат в дефинициите за неактивни и безработни лица. Лицето ще бъде назначено от втория месец на проекта, тъй като се предвижда да подпомага и процесът по подбор на персонала. След назначаването на лицата от целевата група психологът ще проведе индивидуални и групови консултации с тях. Консултациите ще бъдат насочени към изследване на психичното здраве на лицата, както и техния потенциал и проблемни области в различни сфери от техния живот. Психологът ще предложи различни мерки за ориентиране на пазара на труда на лицата като ще се включва индивидуална работата с всяко едно от лицата от уязвимите групи. Новоназначените служители ще бъдат подкрепяни и наблюдавани, обучавани от сформиран функционален екип от административен отдел на социалното предприятие, състоящ се от управител и организатор производство. Управителят НКПД 11207023 ще ръководи дейността на социалното предприятие в рамките на 8 часов трудов договор, ще подсигурява условия, ще взема решения за стартиране на отделни поддейности, инициативи, промоционални сесии, ще разработва методики и вътрешни правила за осигуряване на достатъчно клиенти, така че стартът на дейността да е успешен, ще договаря условия за доставки, ще назначава и ще разпределя задължения и отговорности. Назначеният организатор производство ще се следи за производствения процес и ще разпределя преките задължения на новоназначените служители от целевата група. Организаторът производство НКПД 31223002 ще бъде назначен на пълен работен ден. Етапи: - 1-ви проектен месец - избор на дипломиран психолог с висше образование в областта на психологията /бакалавър, магистър, доктор/. Ще бъде подготвена обява за работа според изискванията на програмата за избор на подходящо лице, което пряко ще подпомага целевата група. След направения подбор ще бъде назначено лице на трудов договор за период до 12 месеца, като се предвижда лицето да работи до 50 часа месечно. Ще се подготви и длъжностна характеристика на лицето с подробно разписани отговорности и задължения за работа във фирмата и по-специално с целевата група по проекта; - 2-ри-3-ти проектен месец – участие на назначения психолог в подбора на целевата група; - 4-ти- 15-ти проектен месец – назначаване на екипа на социалното предприятие за период от 12 месеца; индивидуални и групови психологични консултации с лицата от целевата група, подкрепа за справяне със стреса на работното място, индивидуална работа по личностно развитие за всяко едно от лицата от целевата група. 0.00 24 011.32
Оборудване на новосъздадените работни места във връзка с дейността на социалното предприятие: Основната цел на дейността се състои в осигуряване на необходимото оборудване за обособяване на социално предприятие в с. Припек, община Аксаково, област Варна, както и осигуряване на необходимите материали и консумативи за новите работни места в производствения цех, за да се организира качествен работен процес с преки отговорности в създаването на продукти в социалното предприятие. Във връзка с назначаване на общо 6 лица от целевата група, ще бъде закупено следното оборудване: - 1 бр. професионална гладачна маса. Масата ще разполага с универсален гладачен плот с подгряване и аспирация. Професионалната гладачна маса ще улесни производствения процес при подготовка на дрехите в готов вид за клиентите. Закупеното оборудване ще бъде застраховано. Фирма „Златно ключе“ ще сключи Договор за наем за период от 12 месеца след създаване на социалното предприятие. Ще се наеме производствено помещение с цел обособяване на работните места за целевата група и обособяване на новото социално предприятие. По проекта се предвижда да бъдат закупени и материали и консумативи – платове, конци, игли, копчета, ципове, ластици и др. Материалите и консумативите ще се използват за изработка на детски облекла и аксесоари с цел осъществяване на социален ефект върху съответните уязвими групи лица. Етапи на дейността: - 1-ви- 2 ри месец- – изпращане на запитвания и събиране на оферти за доставка на заложеното по проекта оборудване, материали и консумативи и услуги по застраховане на оборудването; - 2 – 3 месец – закупуване на оборудване и материали и консумативи - 4 -15 месец– наемане на помещение за период от 12 месеца 0.00 27 417.69
Осигуряване на наставник от работодателя за новонаети лица: Основната цел на дейността се състои в осигуряване на наставническа подкрепа от страна на работодателя за новоназначените лица от целевата група.. Във връзка с назначаване на общо 6 лица от целевата група, ще бъде осигурен един наставник за период от 6 месеца, който да запознае лицата от уязвимите групи с основните им задължения в производствения процес. 0.00 1 737.12
Подкрепа за осигуряване на заетост за период до 12 месеца: Основната цел на дейността се състои в осигуряване на устойчива заетост на 6 нови лица за период от 12 месеца в новоразкритото социално предприятие, което ще развива дейност в село Припек, община Аксаково, област Варна. Фирма „Златно ключе“ ООД ще осигури общо 6 работни места на хора с увреждания и лица в неравностойно положение на пазара на труда и други социално изключени лица, както следва: - 3 лица, които са продължително безработни; - 2 безработни лица над 54 г.; - 1 лице- хора с увреждания. Лицата ще бъдат назначени на следните длъжности: - НКПД 81532003 Машинен оператор, преса за гладене – 1 лице - НКПД 75331014 Шивач – 3 лица - НКПД 43212014 Склададжия -1 лице - НКПД 91120003 Чистач, производствени помещения – 1 лице Фирмата ще се обърне към бюрото по труда за наемането на подходящи кандидати, като предварително ще бъдат посочени и минималните изискванията за заеманите длъжности. Освен към бюрото по труда, фирмата-кандидат ще пусне обяви и в интернет пространството с цел достигане целевата група на икономически неактивни лица. Основните задължения на шивачите ще бъдат изработката на детски облекла и аксесоари, като ще използват шевните машини собственост на предприятието. Машинният оператор, преса за гладене ще глади дрехите за осигуряване на техния търговски вид с цел продажба, както и безплатно предоставяне на уязвими групи лица. Склададжията ще бъде отговорен за подреждане в склада на готовата продукция, следене за наличности, инвентаризация, както и снабдяване на търговки обекти, Чистачът, производствени помещения ще отговаря за спазването на хигиенните условия в цеха като осигурява нужната поддръжка ежедневно. Ще се сключи договор със Служба по трудова медицина за новонаетите лица. Субсидираната заетост ще е за период за 12 месеца, като самата дейности ще е общо 15 месеца, тъй като се предвижда подготовка по наемане на персонала за период от 3 месеца. 0.00 42 795.81

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).