Saved trees
UMIS AND ITS USERS CONTRIBUTED TO SAVING 55 107 TREES
Български

Programme: Human Resources Development

Planning region: All

Description

Company "Deniz 89" e Ltd. with years of experience in trade naedreli drinks. The idea is to develop trade with a view to contribute to obtain more mainstream customers that providing them with quality service from those who will be employed. The focus is directed towards some of the most vulnerable target groups of the program. In addition, the objectives of the project proposal are fully in line with the objectives of the "Development of Human Resources" - to improve the quality of life of people in Bulgaria through enhancement of human capital, achieving high levels of employment, access to quality education and learning lifelong learning and enhancing social inclusion.
The project envisages implementation of the following activities:
Activity 1: Hiring of unemployed and / or inactive for a period of 12 months;
Activity 2: Forming a team organization and management of the project;
Activity 3: Visualization of publicity;
Referring to the implementation of the following three activities this project contributes to the provision of employment of 8 representatives of vulnerable social groups. With the implementation of the project aims to expand the opportunity set of measures aimed at boosting employment to expand the complex of measures aimed at increasing employment and vocational kvalifikatstsiya workforce particular municipality of Yambol.
Activities
Activity Contracted Amount Reported Amount
Наемане на безработни и/или неактивни лица за период от 12 месеца: Целта на Дейност 1 е да се подберат 8 представителя от целевата група, които да участват в изпълнението на проекта. Предвижда се да бъдат наети : - 2 лица на позиция "Началник -склад", които ще бъдат безработни и неактивни лица между 30 и 54 г. Длъжността, на която ще бъдат назначени хората по проекта е " Началник -склад", НКПД 43212021. - 3лица на позциция Шофьор, лекотов. автомобил, от които 1 лице ще бъде над 54 г., а останалите 2 лица - безработни с ниска степен на образование между 30 и 54 г. Длъжността, на която ще бъдат назначени лицата по проекта е: " Шофьор, лекотов. автомобил", НКПД 83222006. - 3 лица лице на позиция Продавач- разносна търговия - безработни младежи до 29 г . вкл.. / Длъжността, на която ще бъдат назначенилицата е "Продавач - разносна търговия", НКПД 52430002. За изпълнение на дейността се определя по-дълъг срок от 14 месеца, за да има достатъчно време за намиране на подходящи кандидати от целевите групи. Всяко лице ще сключи договор след одобрението му като няма да се изчаква да бъдат открити всички 8 позиции. Разходите за дейността се определя на база минималният осигурителен доход . В размер от 590 лв. са разходите на дейността на база миниланият осигурителен доход за длъжността "Началник - склад". Дължимите осигурителни плащания, които са за сметка на работодателя са в размер от 105, 02 лв. или 17, 8 %. Общо един служител на месец получава 695,02 лв. , а за период от 12 месеца за 2 лица се получава сумата от 16 681 в. За длъжността "Шофьор, лекотов. автомобил" разходите за дейността на база минимален осигурителен доход са в размер от 540 лв. . Дължимите осигурителни плащания, които са за сметка на работодателя са в размер от 17, 8 % или в размер от 96, 12 лв. . Общо на месец едно лице ще получи възнаграждение от 636, 12 лв. , а общо за 12 месеца се получава 7633, 44лв. За 12 месеца общата сума за три лица възлиза на 22 900, 32 лв. За длъжността "Продавач - разносна търговия" разходите за дейността на база минимален осигурителен доход са в размер от 500 лв. . Дължимите осигурителни плащания, които са за сметка на работодателя са в размер от 17, 8 % или 89 лв. Общо на месец лицето ще получи възнаграждение от 589 лв. , а общата сума за 12 месеца на трите лица възлиза на 21 204 лв. . Изпълнението по Дейност 1 "Наемане на безработни и/или неактивни лица за период от 12 месеца" допринася за подобряването достъпа до заетост за търсещите работа безработни лица и неактивни лица 60 785.00 49 094.90
Сформиране на екип за организация и управление на проекта;: В рамките на тази дейност ще бъде сформиран екип от служители на предприятието , който ще бъде зает с управлението и отчитането на проектните дейности. Екипът ще отговаря за правилното провеждане на цялостната процедура по проектът. Дейността ще се изпълнява през целия период на изпълнение на проекта. Предвижда се екипът да се състои от ръководител, кординатор и счетоводител . В разходите за дейността е предвидено само тяхното заплащане на база, сключени граждански договори. В съответстие с плана за действие по проекта Екипът разработва подробен план за изпълнение. В него ще са посочени задачите, тяхната последователност, както и ще се утвърди график за изпълнението им. Задачите се утвърждават окончателно, както и отговорниците за тяхното изпълнение. Създава се структура за управление с точно поставени задачи и отговорности. 6 080.00 4 958.29
Осигуряване на визуализация и публичност на проекта: В рамките на тази дейност ще бъде избран изпълнител за изработка и монтаж на 2 броя информационни табели на мястото на изпълнение на проекта в случая гр. Ямбол и гр. Елхово. Иформационните табели ще отговарят на всички изисквания, относно материалите за публичност и визуализация и ще оповестяват основните данни по проекта, както и безвъзмездния принос на ЕСФ за изпълнението му. 1 216.00 916.66

Notes:

Elements in light blue allow detailed view when selected
All amounts are in Bulgarian lev (BGN) / 1 EUR = 1,95583 BGN
The project is financed by the Operational Programme "Technical Assistance" and co-financed by the European Union through the European Regional Development Fund.
In implementing the project № 0115-CCU-2.1 "Information system for management and monitoring of EU funds in 2014-2020 - UMIS 2020" (BG161PO002-2.1.01-0007-C0001).